Auteur Topic: MAXFOLLIES - LICHTAART  (gelezen 11676 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
MAXFOLLIES - LICHTAART
« Gepost op: 19 februari 2012, 08:19:42 »
Kamikaze stuurde ditmaal zijn vliegtuig naar een nieuwe landingsbaan en kwam zo rond 20u30 aan in de Maxfollies. Dit is een parenclub gelegen in de gemeente Lichtaart , ook beter bekend van het pretpark Bobbejaanland. Aanvliegroute via de E34 Antwerpen - Eindhoven afrit 21. Volg dan de GPS Achterlee 189 Lichtaart. De club licht vlak bij een spooroverweg.

Wat me onmiddellijk opviel was dat er een rij wachtende stond voor de ingang. De reden hiervan is dat je als koppel voor 21u aan 40€ binnenkan. Voor mij als single maakte het niet veel uit. Verder had ik de pech dat men zuster op ski verlof was en de dochter van de buurvrouw niet meer met mij mag omgaan van haar moeder. Eerst lidgeld betaald : 10€ is éénmalig en dan 90€ inkom. Wat uitleg en sleutel van een locker gekregen.

Tot 23u mag je gekleed rondlopen. Een verkenningsronde gemaakt op het gelijkvloers ( vrij klein ) en wat gaan eten. Buffet was dik in orde , niets op aan te merken. De club stroomde snel gezellig vol. Ik schat tussen de 50 - 60 mensen. In de meerderheid waren de koppels van rond de veertig jaar , dan de vrij jonge twintigers en een 15-tal single mannen.

Om 23u kwam er een melding uit de speakers : lingerie time ! Dus allen naar de lockers en omkleden maar. Gekleed in boxershort en teenslippers kwam ik terug aan. Me aan de bar gezet met een drankje en de kat wat uit de boom gekeken. De sfeer zat er goed in door de opzweepende trance muziek. Het thema was die nacht : Trance , vandaar.

Plotseling komt er een best knappe vrouw van in de veertig met haar kont schuren. Ik leg men handen op haar heupen en beweeg wat mee. Zij neemt zelf men handen en legt die op haar borsten. ( gehuld in topje ) Ik sta nog steeds achter haar aan. Ze draait haar om en we maken kennis. Zo kom ik ook in contact met de man die bij haar is. Het typische gesprek : eerste maal hier , hoe vind je het , enz... Uiteindelijk zegt die vent tegen mij : neem haar maar mee naar boven. Zo gezegd zo gedaan ! Die kerel bleef dus gewoon beneden. Boven een goed plaatsje gezocht en toch geruime tijd bezig geweest. Enkele mannen zochten contact , maar zei heeft die afgewezen. Na deze stoeipartij een goede douche genomen en terug naar beneden.

Er werd veel gedanst. Sommige kerels maakten zich daar ook vrij belachelijk. Stonden daar in een Schotse rok en met opgespoten anabolica lichaam. Daar hing waarschijnlijk een kleuterpiemel onder. Tot overmaat van ramp begonnen ze nog in dokwerkers Antwerps te roepen : waor is da fiestje ? Pfff... Verder waren opvallend veel Nederlandse koppels aanwezig. Twee maal contact gehad met een Nederlandse , maar niets van terecht gekomen. Als ik een vrouw bijgehad had was het ok vertelde ze me. Pech dus. Ben nog een paar maal boven geweest. Maar weinig actie. Een meid met drie kerels , twee koppels , verder niets. Beneden aan de bar had ik nog een gelukstreffer : even een FT laten zetten. Die dame was nu toch de rij aan het afgaan. Nog wat gedronken en de club verlaten.

Besluit

De verwachtingen die ik had na het lezen van hun gastenboek , werden niet ingewilligd. Blijkbaar is de zaterdag een trekpleister voor koppels die een goedkoop nachtje uit willen gaan. Want zeg nu zelf : waar kan je voor 40€ gaan eten en drinken met twee ? De zaterdag is het meer een erotische disco. Verder kreeg ik het overtuigend gevoel dat hier de goede tijden al lang voorbij zijn. De harde kern daar is vrij asociaal , net wat het niet hoort te zijn in een parenclub. Een vastgeroeste bende die bij wonder elkaar z'n kop nog niet beu gezien zijn. Sommige vertelde me dat vrijdag beter is voor singles , maar zie herhalingsgevaar niet zitten. Wat ik de laatste jaren hoor van ervaren swingers : de parenclubs zijn ten dode op in Belgenland. Werd door dit bezoek bevestigd.

( note : dit bezoek dateert van een paar maanden terug ! )
« Laatst bewerkt op: 9 april 2012, 01:57:12 door sexmachine »
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
MAXFOLLIES - LICHTAART
« Reactie #1 Gepost op: 9 april 2012, 02:00:41 »



WEBSITE: [size=78%]http://www.maxfollies.be[/size]
ADRES: Achterlee 189, 2460 LICHTAART
Tel.: +32 (0) 14 551 077
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
MAXFOLLIES - LICHTAART
« Reactie #2 Gepost op: 25 augustus 2015, 20:19:16 »
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.