Auteur Topic: Verversrui 14/2 Anna  (gelezen 17416 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Verversrui 14/2 Anna
« Gepost op: 19 februari 2012, 18:46:41 »
Plaats van tewerkstelling: Verversrui 14/2
Naam: Anna
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 32
Haarkleur: Donkerbruin, Zwart
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: B - cup
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Vingeren, Aftrekken, PMC en NMC en alle standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 20 minuten

Vanmiddag toch weer terug in het skw. Na een rondje of 2 vroeg deze Anna mij naar binnen. Uiteindelijk ben ik bij haar naar binnen gegaan. Vooraf even de vraag voor haar of het mogelijk was ivm de draaitrap, maar Joker klimt wel gewoon naar boven :) .  Eenmaal boven aangekomen heeft zij zich snel opgefrist...ik uitgekleed en snel op bed gesprongen. Ik begon met het likken van haar tepels...die toch al enig sinds lekker hard waren. Daarna mocht ik haar zonder problemen vingeren en heb haar lekker gebeft (meerdere malen.) Ik kon eigenlijk niet zo goed van haar borsten afblijven, en ondertussen was zij mij lekker aan het pijpen. Hier kon zij wel bijzonder goed mee omgaan. Afsluitend hebben we lekker in verschillende standjes geneukt. Op het einde vertelde zij mij dat ze al enige jaren hiervoor in het skw heeft gewerkt...daarna naar Spanje is vertrokken en nu sinds 2 maanden weer terug is in het skw. Nou, mijn weekend kan niet meer stuk...alhoewel....maar dat beschrijf ik wel in wandelen in het skw......!!!! Toch twee goede en lekkere sessies gehad!!!! Dat heb ik LANG niet meer meegemaakt.

Noot mod: Adres aangepast.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Re: Verversrui 08/1 Anna
« Reactie #1 Gepost op: 19 februari 2012, 18:55:04 »
Joker,

Je moet toch dringend die huisnummers eens van buiten gaan leren.
Is het mogelijk dat deze Anna op Verversrui 14/2 stond? Ik heb een sterk vermoeden van wel...
De Anna die ik heb gerecenseerd is helaas vertrokken. Bedankt voor de mooie recensie alweer.

De leeftijd en de rest komt overeen met de dame op VR 14/2. Toch was ik er niet bij en wacht op bevestiging van jou.
« Laatst bewerkt op: 19 februari 2012, 18:57:46 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest9105

  • Gast
Verversrui 14/2 Anna
« Reactie #2 Gepost op: 19 februari 2012, 18:58:39 »
Oh ja...nou ik heb net zitten kijken via het plattegrondje, maar dat was niet helemaal duidelijk....maar denk dat het wel klopt. Sorry sorry, maar dank voor je verandering!!! Nogmaals gekeken.....en het klopt het is 14/2.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verversrui 14/2 Anna
« Reactie #3 Gepost op: 19 februari 2012, 19:02:54 »
Deze dame ken ik zeer goed, alleen nog niet gerecenseerd. Ze is nog miss Antwerpen geweest.

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest9105

  • Gast
Verversrui 14/2 Anna
« Reactie #4 Gepost op: 19 februari 2012, 19:06:10 »
Nou...dat verbaasd mij niet....Ze ziet er mooi uit en net als Stella...vond ik haar wel sociaal, grappig en aardig!!! Ook nadat ik met Kamikaze nog een aantal keer voorbij ging.....maakte ze een kussend gebaar...dus gewoon leuk...en niet dat ze je weer is vergeten als je de deur uit bent!!!

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verversrui 14/2 Anna
« Reactie #5 Gepost op: 19 februari 2012, 19:08:33 »
Ja, ik gooi altijd handkusjes naar haar en krijg die dan veelvuldig terug. Bema is mijn getuige!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Verversrui 14/2 Anna
« Reactie #6 Gepost op: 2 april 2012, 20:51:21 »
Als ik de andere berichtjes hier lees in dit topic, weet ik niet of het hier juist staat. En ook of het wel over dezelfde dame gaat waar ik afgelopen vrijdagnacht vreselijke kutservice van heb gekregen. >:D Ten eerste zei ze een andere, langere naam tegen mij. Ten tweede was er geen "draaitrap" maar haar neukkamer ??? was op het gelijkvloers. Ik weet ook de naam niet echt meer, want wil deze waardeloze fuck zo snel mogelijk vergeten.

Ik wil natuurlijk ook niet een dame hier onterecht afknallen natuurlijk. Misschien weten de grote SKW experten hier raad mee ?

civicske
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verversrui 14/2 Anna
« Reactie #7 Gepost op: 2 april 2012, 20:55:26 »
Of ze nu een andere naam tegen je zei of niet, interesseert me niet zo. Ik ken haar goed genoeg en ben heel zeker dat je bij deze befaamde Anna bent binnen gegaan.


Helaas heb je kutservice ontvangen. Niks aan te doen shit happens...

Verder kraak je ze niet onterecht af, enkele maanden geleden kreeg ik van een echte vaste dame ook absolute kutservice, ik heb toen hier nog een topic geopend.

Hop naar de volgende!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Verversrui 14/2 Anna
« Reactie #8 Gepost op: 2 april 2012, 21:48:22 »
Ok thx Roberto. Dan ga ik wel voor de andere rakkers hier nog een beetje meer info geven over mijn slechte fuck. En zo valt het beter op:

TE MIJDEN MEID   TE MIJDEN MEID

Vrijdagnacht stapte ik dus als 2de fuck binnen bij deze Anna die we tijdens onze rondjes bijna altijd hadden zien staan. Ik vond dit best wel een mooie dame en Roberto gaf mij mee dat ze helemaal niet slecht was. De ontvangst was nog ok maar eens in de peeskamer gingen mijn hoerenlopersalarm al stilletjes af. Want het was van: put your clothes there, lay like this on the bed. ??? Ik trachtte er met een kwinkslag nog op in te spelen, maar er kwam geen reactie hierop van deze bimbo, die evenwel een prachtige body heeft.

Het pijpen was middelmatig te noemen. Tijdens het ficken was het na 2 minuten: you come, come,come ??? >:D Ik begon het al serieus op mijn heupen te krijgen maar dacht ik neuk maar verder. In doggy was het weer van dat: finish, finish. Ik stopte er maar mee na nog geen 15 minuten, want had totaal geen goesting meer. Deze del sprong van het bed en deed haar hoerenoutfit weer aan en dan begon het pas echt: did you take cocaine ? ??? Ik: no, I don't take drugs. Maar ze bleef maar doorgaan: I see it, your eyes. Most clients take cocaine ??? En blablabla. Op een bepaald moment zei ik nog beleefd: I don't like to way you talk. Maar geen effect. Ze bleef maar doordrammen. Ik zei nog: you are fucking crazy ! >:D

Bon, het liep wat uit de hand, dus maar zo snel mogelijk naar buiten want zoals Roberto achteraf ook zei: de hoeren hebben toch altijd gelijk en de 50€ ben je toch kwijt.

Bij deze zijn de andere rakkers gewaarschuwd. Had ze een slechte dag ? Dan wel een héél, héél slechte dag. Waardeloos dus. Je kan beter je zuurverdiende 50€ in de Schelde gooien of nee, opzuipen aan een paar goeie, oude whisky's ;) Daar heb je tenminste nog plezier van.

[smg id=4556 align=center width=650]

Goed, zulke dingen kan je tegen komen als wandelaar. Op naar wat beters :P



In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verversrui 14/2 Anna
« Reactie #9 Gepost op: 3 juli 2012, 20:22:55 »
Ik geniet van deze recensie van onze vriend mechelen, dit moet genomineerd worden.
Wel weet ik niet op de Anna die hij beschrijft dezelfde is als de schat van Civicske  ;D  , zijn vlam doet namelijk de avondshift en draait steeds met die lekkere kont tijdens de nachtelijke uren  >:D


We zullen dit eens uitzoeken, maar eerst moet ik gaan nomineren, want mechelen, die bakt er wel wat van


En een paar bemerkingen...
... uiteraard willen echte mannen wilde sexxx
... uiteraard weet Anna wat pzc opbrengt in een ramenbuurt


... ZOENEN DEED ZE MET OVERGAVE    mmmm, is weinige meiden van de ramen gegeven, als die al zoenen ( ik schat het in op 1 percent)  :P ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Verversrui 14/2 Anna
« Reactie #10 Gepost op: 3 juli 2012, 20:43:09 »
Meestal zoenen dames in raambuurten niet zo snel, dat is zo. Echter, de laatste tijd merk ik dat dames dat meer en meer wel doen... Crisis zeker... In elk geval als je er expliciet naar vraagt doen vele (niet alle) het dus wel. Ook pzc is duidelijk aan een opmars bezig.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verversrui 14/2 Anna
« Reactie #11 Gepost op: 4 juli 2012, 19:04:50 »
Meestal zoenen dames in raambuurten niet zo snel, dat is zo. Echter, de laatste tijd merk ik dat dames dat meer en meer wel doen... Crisis zeker... In elk geval als je er expliciet naar vraagt doen vele (niet alle) het dus wel. Ook pzc is duidelijk aan een opmars bezig.
LANG LEVE DE CRISIS  ;D ;)
De dag dat het PZC en TONGZOENEN standaard wordt in de ramenbuurten nadert?
Ik zou dit toejuichen, dit zou de service, en dus de klanten van de ramenbuurten (dus ons, hoerenlopers) alleen maar ten goede komen, en dan is het erg simpel, wil je er eentje, en heb je niet veel tijd, ga naar een ramenbuurt, wil je er een dagje van maken, ga naar een saunaclub (of aanverwante).


De volgende stap is de prijs halveren in de ramenbuurten  >:D :P


LANG LEVE DE CRISIS  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Verversrui 14/2 Anna
« Reactie #12 Gepost op: 4 juli 2012, 19:20:38 »
De volgende stap is de prijs halveren in de ramenbuurten  >:D :P

Halveren we dan ook de huren of nog beter brengen we de kosten voor bedrijfsruimte van de dames ook naar een normale proportie terug ?
Zodat er voor de dames als normale ondernemers in een legaal beroep ook tegen niet woekerprijzen een bedrijfsruimte te huren is.??


geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verversrui 14/2 Anna
« Reactie #13 Gepost op: 4 juli 2012, 19:50:06 »
De volgende stap is de prijs halveren in de ramenbuurten  >:D :P

Halveren we dan ook de huren of nog beter brengen we de kosten voor bedrijfsruimte van de dames ook naar een normale proportie terug ?
Zodat er voor de dames als normale ondernemers in een legaal beroep ook tegen niet woekerprijzen een bedrijfsruimte te huren is.??
De huur is vergelijkbaar met de huur van de meiden in de saunaclubs...als ik dan Antwerpen met de Duitse saunaclubs vergelijk toch.
En daarmee bedoel ik 'tijdsgewijs'. De huur in Antwerpen is tussen de 70 en de 100 euro voor een shift, wat dus neerkomt op een vol half uur werk, in de Duitse clubs huren ze aan 50 euro, ook een half uur werk.
Ter vergelijking, de huur in Duisburg bedraagt 170 euro per shift, en daar kost een wip 30 euro, die moeten dus 6 keer wippen en dan pas is de huur betaald en kunnen ze een pakske sifgaretten roken en twee redbulls drinken, en dan pas kunnen ze beginnen centen te verdienen.


Wat niet wegneemt dat ik de huur schandalig duur vind, en dat zijn inderdaad de grootverdieners momenteel, de heren die de ramen verhuren, En de boodschappenjongens, die pakken ook met sprekend gemak 150 euro per shift om wat redbull en sigaretten rond te dragen  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Verversrui 14/2 Anna
« Reactie #14 Gepost op: 4 juli 2012, 23:51:19 »
De prijs halveren in de raambuurten? Je bedoelt dus 25 euro voor een standaardwip, inclusief tz en pzc??? Waar mag ik tekenen aub  >:D