Auteur Topic: Saunaclub Xanten algemeen  (gelezen 244855 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #60 Gepost op: 10 december 2015, 00:10:31 »

Xanten werd het.. Nog even frontaal geflitst bij aankomst altijd fijn. die boete moet ik nog krijgen.


Inderdaad, zo'n 2 km voor 'Am Röschen' zijn er 'stoplichten' met een max. snelheid van 70 km/u. En als je daar te snel rijdt, wordt een een foto van je gemaakt. Jammer, want dat maakt zo'n bezoek aan PTX duurder dan verwacht. Het positieve is dat de boetes niet hoog zijn in Duitsland, tenzij je extreem te snel hebt gereden. Dan loop je het risico een maandje niet in Duitsland te mogen rijden. Daar weten sommige rakkers hier alles van  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #61 Gepost op: 7 februari 2016, 15:09:48 »
Vijf jaar geleden was ik met Rosenmontag voor de eerste keer in Xanten, en het beviel toen (en ook later nog) erg goed. Het leek me dus wel leuk om ook nu met carnaval even back into time te gaan, zeker omdat de regel van maximaal vijf keer op de kamer leek afgeschaft te zijn (zie hun eigen website).

Met een hartje dat vol verwachting klopte, arriveerde ik dus kort voor de middag op een bijna lege parking. Vriendelijke ontvangst door een mij onbekende thekedame. Ze gaf ook netjes aan dat er maar 7 dames aanwezig waren (op de AWL stonden er 14!), maar dat er later nog zouden arriveren. Daar kon ik nog mee leven, maar toen kwam het: 'hoe lang wil je blijven? 'De hele dag' 'Ah, OK, dan mag je dus vijf keer naar de kamer'.

Daar stond ik dus stomverbaasd van. 'Maar op de website staat toch ongelimiteerde seks'. 'Ja maar dat mag niet, dat is eigenlijk illegaal'.

Ik heb geantwoord dat het dan voor mij niet hoefde...
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #62 Gepost op: 7 februari 2016, 15:42:05 »
En dan te bedenken dat Rosenmontag pas morgen is!
Opvallend genoeg zat ik enigszins met hetzelfde idee te spelen om dit jaar op Rosenmontag toch weer eens richting Xanten te gaan. Ik was er ook in 2010 en 2011, veel plezier gehad met de oude garde en de nieuwe lichting dames (oa Mandy, Aida en in het bijzonder met Vanessa).
We zullen elkaar misschien nog kennen ook ikke1974!
Bedankt voor de aanvullende info op hun website. Helaas kunnen ze het nog steeds niet laten om op hun website onjuiste info te verstekken.. En waarom?? Omdat ze denken dat er dan meer bezoekers komen? Nou, ik dacht het niet.
Als ze een AWL van 8 hebben en er komen er 7 vind ik dat nog tot daaraantoe, maar als de helft al niet komt en als ook het principe van de partytreff niet waargemaakt wordt... Jammer dat ze hun zaak zelf naar de klote helpen.
Er zullen vast nog wel wat Duitsers komen die niet beter weten, maar Barbara in de bedrijfsvoering was het begin van het einde: Ganz schade!

Offline frankieb

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #63 Gepost op: 20 februari 2016, 13:55:24 »
30 januari, ik had eigenlijk een kaart voor diamonds maar ik had ook maar weinig tijd. te ver rijden. Dus dan maar xanten.
bij de opening ging het fout met mijn 3 uurtjes.
eerste sessie shonia is wel lekker.
Daarna ontdekte ik Yasmin, wat een lekker wijf is dat.. bijna om verliefd op te worden.
lukte niet helemaal maar een belofte voor nummer drie was zo gemaakt.
Toen kwam daar jammer gnoeg het gangbang gebeuren, duurde bijna uur maar ik wilde haar .. jezus wat een stress. en toen het klaar was was blijkbaar de tijd om.
niets aan te doen zo werd er gezegd.
dat was laatste keer xanten, hoe jaammer ook voor yasmin

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #64 Gepost op: 10 maart 2016, 01:52:23 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #65 Gepost op: 17 oktober 2016, 20:35:56 »
[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Rudy H

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #66 Gepost op: 1 november 2016, 21:35:17 »
Vorige week donderdag hier geweest. Viel niet tegen. Negen meiden aanwezig en allen actief bezig met contact maken met de klanten. Service is conform parytreff niveau. Pijpen soms zonder maar veelal met condoom. Neuken sowieso met condoom. Het eten was matig en drinken zowel fris als bier van B-merken. Ten opzichte van Dorsten is het eten en drinken wat minder, de dames knapper maar de service is in Xanten een stuk beter en zijn de dames veel vriendelijker. Ten opzichte van Totalclub Osnabrück is Osnabrück op alle fronten van een wat hoger niveau. Althans dat is mijn mening. Toch heb ik best wel genoten daar in Xanten..

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #67 Gepost op: 13 december 2016, 22:49:06 »
Alexandra en Cosmina, Casmina en Alexandra. De dametjes hebben hun naam gewisseld ;D

Casmina (Alexandra)
[attachimg=1]


Alexandra (Cosmina)
[attachimg=2]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #68 Gepost op: 16 juni 2017, 00:27:22 »
Een nieuwe ervaring

De wel edele heer Sjeufke poste in het forum "Laatste kans om een flatrate/paushalclub te bezoeken". De trigger was gezet en een snelle
zoektocht op het web geschiedde.
Resultaat : Welke en wanneer? Afstanden, prijzen, recensies en aanwezigheidslijsten werden bekeken en 'Partytreff Xanten' op een zondag kwam in
aanmerking.

Enkele dagen later de stoute schoenen aan en bollen maar. 2 uur later kwam ik aan en probeerde de verwachtingen wat te drukken. Maar uiteraard roept
het engeltje op mijn schouder steeds "Paradijs, paradijs".

De Duitse theke opende de deur en legde me even het dagmenu uit. 6 dames aanwezig vertelde ze netjes, geen 11 zoals op de site. Kwestie van een
ontchoocheling te vermijden.
De twijfel sloeg toe maar besliste om een 3h ticket (99€) te nemen en kon daarna nog steeds verlengen.

Andrea werdt er bij geroepen en kreeg de Xanten introductie. Alles zeer netjes dus dat viel al goed mee. Andrea was een Ok meid en
ik dacht 'Eten, drinken, Andrea even op de rug leggen, een jacuzzi'. Kan eigenlijk niet tegenvallen voor deze prijs.

Omgekleed en naar boven begeven. Het ontbijt buffet even gecheckt en dit zag er prima uit. Een drankje genomen en naar de patio begeven.
op het bankje nam Andrea naast me plaats en we maakten kennis. Carla zat op het bankje naast ons en er werdt een trio voorstel gedaan.

Kwakjes eerste trio:
Uiteraard kon ik niet weigeren en beide dames zagen er nogwel appetijtelijk uit ook. En hup weg zijn we naar de kamer.
Wel dat dacht ik toch maar achter de deur was een grote spielwiese en hier zou het gebeuren.

Kwakjes eerste full publieke sessie:
Er was wel niemand maar doch er kon elk moment iemand voorbij lopen. De geilo-meter stond in het rood en de druk moest er af.
De topjes vlogen uit, de slipjes werden naar beneden gestript en Carla zoog piemelmans naar binnen terwijl Andrea haar tiet in mijn mond duwde.
Ok de turbo ging er direct op. Carla slurpte en sabbelde terwijl mijn linkerhand haar poesje zocht en mijn rechterhand die van Andrea reeds gevonden had.
Ondertussen werdt de andere tiet in mijn mond geduwd.
Ficken vroeg Carla maar gaf aan dat ze nog wat verder mocht gaan.

Kwakjes eerste toeschouwer:
Ondertussen had er zich nog een koppeltje genesteld op de spielwiese. Eigenlijk niets van gemerkt want ik had het te druk :)
Er moest gefickt worden. Condoom werdt gewisseld en Andrea positioneerde zich on top terwijl Carla mijn tepels bewerkte.
Liefde bedrijven zou ik het niet noemen, eerder een potje rampetampen. Maar blijkbaar had piemelmans het naar zijn zin en even later knalde hij het zakje vol.

Ik werdt nog even drooggewreven en kon naar de douche. 2/6 dames reeds aan mijn swans geregen.

Een ontbijtje had ik nu wel verdient. Dit was prima trouwens.

Er waren vandaag 2 zwartjes en 4 blankjes in da house.

Het kleinste zwartje vatte post naast me. Ik had haar een maandje ervoor in magnum tegen gekomen maar toen niet kamerwaardig bevonden. Cynthia lijkt wat nors maar
dit samen met haar nonchalante humor en ik vind dit wel amusant. Op de patio kreeg ik reeds wat massage en even later vertrokken we naar de kamer. Was wat snel
en heb even van haar blowjob en handjob attenties mogen genieten. Was wel fijn maar het neuken zag ik niet zitten. Ze gaf me een goede stevige massage.
Ok dat was ik dus nog vergeten dat de massage ook nog door de kosten gedekt was.
Niet geneukt maar prima sessie.
   
Het was de beurt aan Mary. Gezicht ok maar iets te veel pak aan voor mij. Later zag ik haar een buikdansje doen en dit deed ze wel goed. Was wel grappig.
Op de kamer had piemelmans er geen zin in en ik besloot te kijken of we er een knuffelsessie konden van maken. We hebben samen een uurtje in elkaars
armen geslapen.
Goed uitgerust en total relaxed verliet ik de kamer met Mary.  Stand is dus nu 4/6.

Ondertussen nog een hapje gegeten, wat gedronken en een half uurtje in de jacuzzi gelegen. Hier en daar lag een beer zijn roes uit te slapen en wat later zag ik hem dan weer een dame
bespringen.
Het was niet druk in de club, soms waren alle dames bezet maar even later waren ze dan ook weer alle vrij.

Maria trok mijn attentie, voornamelijk door die lieve maar naughty ogen van haar. Ze kwam bij me zitten streelde me wat ging even voelen wat er onder de handdoek zat en piemelmans reageerde heftig. Hij had er weer zin in. Wat later liep ik met stijve pik door de bar achter Maria aan voor een sleutel.
Op de kamer was piemelmans wat minder, tevens ook omdat er amper gevoel was bij het neuken. Toch maar lekker recht in die geile knikkers van haar kijken en even later had ik weer een lading gelost.
Haar blowjob was wel prima.

Douchen en nog even in de whirlpool. Er kwamen 2 jonge knapen bijzitten die hun eerste club ervaring beleefden. Met een smile tot achter de oren dachten deze jongens reeds aan wat er dadelijk zal gebeuren.
Grappig om te zien, toffe gasten trouwens en wat later nog een leuke tijd mee vertoefd en hun wat tips gegeven over andere etablisementen.

Het warme eten was er ondertussen ook. Lekker kippebilletjes en curryworst met frietjes en wat van alle soorten groentjes. Prima eten, ik heb 2 keer bijgeschept.
Had ik ook wel verdient na de 5 dames. Gedurende de dag nog enkele malen een ijsje gehad, dit was ook wel fijn.

Wat zitten leuteren met andere beren (voornamelijk Nederlanders daar). Het was een toffe en relaxte sfeer. Ik had ondertussen de theke al laten weten dat ik verlengde voor de ganse dag. Dit was trouwens al tussen meid 4 en 5. Vermits de verlenging was het zeker niet slecht. En was trouwens ook maar 20€ extra die ik bij het verlaten van de club later moest bij betalen.

Nog 1 meid te gaan. Lola was de naam. Dadelijk is het jouw beurt riep ze, eerst even een nieuwe gast inwijden.
Wat later riep ze me en we verdwenen voor een ritje. Het werdt de spielwiese opnieuw (kamers bezet). De gene was ik ondertussen voorbij en vleide me in het midden met Lola langs me neer.
We babbelden eerst wat, eigenlijk zeer toffe meid. Ik heb even al haar body parts gecontroleerd en zij de mijne ook waarna ze piemelmans een wat dieper onderzoek gaf. Weer helemaal paraat vervulde deze zijn taak.
Het neuken verliep vlotjes en toen we wisselden naar doggie kwam er nog een stelletje langs ons liggen. Die gast neukte er stevig op los en ondertussen checkte hij mijn techniek.
Ik kletste tegen de kont van Lola met lange diepe halen, wat fake gekreun van de dames galmde door dit duistere krocht en er werdt weer een kwakje afgeleverd.
We praten nog wat na terwijl naast ons nog stevig doorgeneukt werdt. Ik zou er nerveus van worden als er zo een koppelke naast met ligt te tatteren.
Lola had wat kuitpijn en toevallig een fleske olie bij dus ik heb haar nog eens duchtig onderhanden genomen.
Ja, als ge de dames wil laten genieten moet ge ze niet neuken maar masseren :)
Geweldig goede afsluiter van de dag.

Dan neem ik nog maar een pilsje om nog even na te sudderen.
Nog even met wat andere beren gesproken en totaal relaxed de zaak verlaten. Spijtig dat het nog wel een eindje rijden was.

Executive summary:
Sfeer was goed, misschien iets te weinig meiden, maar deze waren zeker aangenaam. Propere club met voldoende en goed eten. Faciliteiten waren in orde en vriendelijk personeel.
Herhaling ligt moeilijk omdat de line-up wat aan de minne kant was maar dit was wel eerlijk gemeld bij binnenkomst.
Misschien volgende keer eerste even bellen.
Uiteindelijk alles in acht genomen een super ervaring rijker en daar doen we het toch voor.   


Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #69 Gepost op: 1 juli 2017, 00:09:05 »
Partytreff Xanten blijft voorlopig op de oude toer verder gaan:

http://www.xantener-partytreff.de/

Hinweis in eigener Sache - neues Prostitutionsgesetzt ab dem 01.07.2017
Geschrieben am 29.06.17

Wie ihr sicherlich in den Medien mitverfolgen konntet, tritt ab dem 01.07.2017 das neue Prostitutionsgesetzt in Kraft.

Was bedeutet dies für den Xantener Partyreff?
Erstmal nichts! Wir werden auch nach dem 01.07.2017 vorerst den Xantener Partytreff als Pauschalclub fortführen dürfen. Der Gesetzgeber räumt den Betreibern eine Übergangsfrist ein, um das Geschäftsmodell an die neue Gesetzeslage anzupassen.

Im Laufe der nächsten Monate werden wir euch über das neue Konzept informieren. Ihr werdet weitere schöne Stunden und Tage bei uns in Xanten erleben können. Dies können wir euch jetzt schon mal sagen.

Bis zur Umstellung könnt ihr wie bisher heiße Stunden im Pauschalclub Xantener Partytreff erleben! Und auch danach werden wir Euch einen unvergessenen Aufenthalt bei uns bieten.

Bei Fragen einfach melden.

LG Euer Team vom Xantener Partytreff
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #70 Gepost op: 16 juli 2017, 15:58:11 »
Een plan om eerder in de week een (verjaardags)feestje in een SC bij te wonen liep spaak omwille van privéomstandigheden. Maar intussen was ik wel aan seks toe, maar waar?

Eigenlijk had ik de laatste weken al enkele keren gekeken welke PT’s nog open waren en min of meer de bestaande formule nog even hanteerden. Ik overwoog even Bünde en Enger, maar die vielen al snel af vanwege een voor mij mindere AWL en vooral omwille van te lang rijden. Ook Dorsten passeerde de revu evenals By Night, maar dat laatste (al een SC geworden) bleek uit de schaarse berichten die ik online vond niet echt een aanrader te zijn.

PTX dan maar? Uiteindelijk heb ik (en ik niet alleen denk ik zo) daar in het verleden prachtige dagen meegemaakt. De beslissing was snel genomen. For old times’ sake (het PT-concept nog eens een laatste keer meemaken) én omdat het op de PTX-website toch wel verleidelijk oogde: Maskenparty en koude cocktails.

Om met het laatste te beginnen: de meeste dames droegen of hadden zo’n Venetiaans oogmaskertje. Dat voor wat betreft ‘de party’. Zoals te verwachten, en zoals de laatste jaren al zo vaak gebeurd is, werd je als klant weer eens belazerd door de loze beloftes van het PTX-management  ::).

Meer nog: de jacuzzi was dicht en de sauna stond wel aan maar was om een uur of 4 nog altijd niet echt warm. En de alcoholische dranken (bier bv.) zijn nu ook betalend. Hetgeen achteloos even vermeld werd nadat ik de entree al betaald had. Maakte me toen niet veel uit, want ik zou toch wel enkele cocktails drinken – dacht ik toen nog.

Even voortbordurend op de randfenomenen viel ook op dat het buffet toch wel kariger geworden is (en de vliegen die PTX nu toch al enkele jaren ‘s zomers teisteren, daar zou toch echt iets aan gedaan moeten worden). Vroeger was er bv. in de namiddag ook altijd iets zelfgebakken zoets, of ijs, maar nu bleef dat achterwege, alhoewel de vertrouwde kokkin er nog altijd rondloopt.

Globaal kun je stellen dat de atmosfeer van vroeger helemaal weg is. Het voelde echt doods aan. Weinig mannen, die tussendoor maar wat rond sjokten (me included), geen showtjes of gb meer, beperkte actie op het overblijvende grote bed (het achterste is nu afgesloten). De dames en het bedienend personeel doen hun ding, en dat is het.

Eigenlijk het enige lichtpunt waren de dames. De AWL klopte grotendeels (dat dan weer wel) en best wat dames zagen er zeker wel leuk uit (en slank). Het voordeel van het beperkte aantal mannen was ook dat een Dreier geen probleem was.

Mijn eerste sessie was met twee slanke Afrikaanse dames: Cynthia en Angela. Behoorlijk geil, met goed Französisch, afwisselend door beide dames, gevolgd door doggy waarbij beide dames naast mekaar op handen en knietjes zaten om vervolgens in Cynthia klaar te komen terwijl Angela langs achteren mijn ballen en anus stimuleerde. Het begon dus lekker…

Veel rust werd me niet gegund, want goed en wel gedoucht en terug boven plofte Maria naast me neer. Eigenlijk was het te snel na mekaar, maar even later lagen we op de Spielwiese en vooral omdat ik van dichtbij tegen de kont en kut van een andere pijpende dame aankeek kwam ik toch al snel.

Wat later kwam Nina even kletsen. Eigenlijk is ze qua uiterlijk helemaal niet mijn type, wegens best wel gevuld, maar ze is sympathiek, dus vooruit maar. De blowjob voelde goed aan, maar ondanks alle sympathie kon Nina mij niet voldoende opwinden zodat er geen HP kwam.

Tussen de bedrijven door toch maar een broodje kaas gegeten en een lauwe sauna genomen.

Stilaan werd het een beetje drukker, maar tussen openingstijd en een uur of 5 heb ik nooit meer dan een tiental mannen geteld, en evenveel vrouwen.

Tijd dus voor een laatste sessie. Ik had intussen al niet veel vertrouwen meer in de kwaliteit van het avondeten, en besloot dat maar aan mij voorbij te laten gaan. Maar nog één sessie om het af te leren. Dat werd Sissy. Een leuk voorafgaand gesprek, waarbij ze zei mij nog te herinneren van vroeger. Altijd leuk om horen, of het nou waar is of niet. We hebben best lang gekletst op voorhand, waardoor het ook op de kamer vertrouwd aanvoelde. Gevolg was een heel goeie sessie, ver voorbij PT-normen.

Globaal waren de sessies met de dames minstens behoorlijk goed, en soms zelfs uitstekend. En dat heeft mijn allicht laatste PT-ervaring gered.

Ga ik hier nog komen van zo gauw het een SC geworden is?

Wellicht niet. Het verschil tussen what you see en what you get is te groot. Je kunt er gewoon niet op aan dat wat je op de website leest ook ter plekke nog zo zal zijn. Daarenboven wordt er momenteel te veel bezuinigd op een aantal zaken. En op de AWL ontbreken enkele echte stunners. Omwille van de vele goede herinneringen gun ik ze een geslaagde doorstart als saunaclub, maar er is dan nog hééél veel werk aan de winkel.

Herhalingsgevaar?

Geen enkel, tenzij er eerst een aantal lovende berichten van betrouwbare recensenten komen.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #71 Gepost op: 16 juli 2017, 16:46:03 »
Mijn debuut in de saunaclubwereld was ooit PTXanten. En dat wegens een vrijkaart (toen nog met een waarde van €119) van een forum.  Met veel zweet tussen de billetjes er naar toe. Ik kwam een walhalla terecht. Was snel gewend aan dat openbare geflikflooi op de Spielwiese.
Ik was hoofdzakelijk ramen gewend. In totaal 5x geweest. In die tijd waren de Cubaanse Janet en de Libanese Leila nog daar. Die waren erg goed!
Daarna andere SC's ontdekt. En was het gedaan met PTX.
Het had wel wat......voor 119 zilverlingen de hele dag met yoghurt strooien.  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #72 Gepost op: 16 juli 2017, 18:15:21 »
Xanten had mijn debuut moeten worden in clubland. Ik kwam in 2013 een advertentie tegen van Xanten op kinky.nl. In deze advertentie stond onbeperkt seks met alle dames gedurende de gehele dag, gratis eten, drinken en wellness. Ik dacht, dit kan niet waar wezen! Deze club moet ik zeker bezoeken!!! Ik sliep er een nachtje over en begon mij te bedenken of er misschien meer clubs in Duitsland waren met een zelfde concept en tot mijn verbazing bleken dit er behoorlijk veel te zijn, zoals de Pauschalclubs, Totalclub, La Vita, etc. Al deze clubs eens met elkaar vergelijken en uiteindelijk voor Totalclub gekozen. Het plan was om de clubs af te wisselen, maar nadat ik 2 keer Totalclub had bezocht, bezocht ik de Pauschalclubs en de rest is geschiedenis. 3 jaar lang alleen Pauschalclub Bochum, Dortmund en Münster bezocht, met nog 1 uitstapje naar Totalclub begin 2015 en mijn eerste saunaclubervaring in saunaclub Love eind 2015. Pas in 2016 heb ik een paar andere partytreffs (partytreff Dorsten, Love Toxic en McSex) bezocht, maar Xanten zat daar niet bij. Ik heb ook sterke twijfels of ik deze club ooit zal bezoeken, te meer vanwege onderstaand verslag.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #73 Gepost op: 16 juli 2017, 18:52:41 »
op de oude locatie van party tref xanten ben ik een aantal keer geweest het was er gezellig en de geile mandy werkte er nog het was voor dat salon cora bestond in Duisburg en salon cora was van de zelfde eigenaar alle mooie dames gingen naar salon cora en de sweer was in ene weg in party tref xanten  .

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #74 Gepost op: 16 juli 2017, 20:01:43 »
PTX was destijds de 2de club die ik bezocht heb, 1 dag na een bezoek aan GT. Over een cultuurschok gesproken :-\ ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum