Auteur Topic: Verversrui 24/3 Alina  (gelezen 1734 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verversrui 24/3 Alina
« Gepost op: 26 februari 2012, 23:15:04 »
Plaats van tewerkstelling: Verversrui 24/3
Naam: Alina
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 23
Haarkleur: Bruin
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1 meter 65
Cupmaat: B - cup, echt
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Goed
Service: Aftrekken, PMC, NMC en alle standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 20 minuten

Op de Verversrui 24/3 werd mijn interesse gewekt door een nieuw Roemeens ketspoppetje dat nog maar pas in Antwerpen zou zijn neer gestreken. Ik dacht die zal ik eens opleiden en uitchecken... Op weg naar de kamer zat ik al aan haar lekkere kont. Hier kwam geen reactie op. Ik had het al moeten weten toen maar ik had Gala in gedachten. Die behandelde me destijds zo op SS 41/3 maar neukte wel op de kamer het licht uit mijn ogen. Bij deze gedachte werd kleine Roberto al wat dikker!

Op de kamer aangekomen ging het helemaal mis. Ze klopte op de matras en ze zei: "relax, baby". Dat vind ik verschrikkelijk. Precies of je komt op medisch onderzoek. Ze scheurde het condoom stuk en begon aan een in mijn opinie matige blowjob. Ze pijpte ook maar tot hij hard stond en wou dan neuken.

Tja, voor mij geen probleem. Het stelde toch niet veel voor... Het neuken dan was ook niet al te vet. In missionaris wendde ze haar hoofd af, en in doggy lag ze maar te wachten tot ik spoot. Dat heb ik dan maar gedaan.

Veel valt er over deze fuck niet te zeggen. Ik zal hem snel vergeten zijn. In tegenstelling van deze met Kyara. Neen, bij Alina kom ik niet terug...[/font]
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...