Auteur Topic: Vingerlingstraat 03/1 Anna  (gelezen 1445 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Vingerlingstraat 03/1 Anna
« Gepost op: 28 februari 2012, 17:04:58 »
Plaats van tewekstelling: Vingerlingstraat 3 / 1
Naam: Anna
Nationaliteit:Roemeense
Leeftijd: 23
Haarkleur: Rood, tot net boven schouders
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: B - cup
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, PMC, NMC en alle mogelijke standjes, en licht zoenen.
Shift: dagshift
Kosten: 50 euro voor 20 minuten

Al gedurende mijn eerste rondje viel mijn oog op deze schoonheid. Moet zeggen  haar borsten sprongen er wel uit. Maar toen ik vlak daarna toch bij haar naar binnen ben gegaan gingen we meteen door naar de kamer helemaal achteraan dit pand. Ze vertelde in gebrekkig engels (eigenlijk slecht engels) dat ze vandaag hier voor het eerste was en later kwam ik erachter dat de kans nog aanwezig was dat ik zelfs nog de eerste client bij haar was. Maar de sessie begon goed. Ze nam meteen het initiatief en wachtte niet af en nam meteen het initiatief door me te strelen. Mijn tong ging meteen richting haar tepels. Daarna kwam ze tegenover me op het bed zitten. Ik had aan de deur gevraagd of ik haar mocht vingeren. Daar vertelde ze dat alles geen probleem was. Nu opeens wel, ik mocht haar niet vingeren....want daar hield ze toch niet van. Ook likken bleek niet meer te mogen..jaaaaa toch wel..maar dat koste wel 50 euro extra. Dus daar had ik geen rekening mee gehouden. Ze kwam daar later wel op terug .....dat als ik wilde ik haar alsnog de 50 euro kon komen brengen. Daar heb ik van afgezien. Maar ok, gedurende de sessie hebben we nog gezoend, nmc in verschillende standjes. Op een gegeven moment schrok ze en liep ze naar achter het bed....keek op haar telefoon...en zei dat het tijd was......dus einde, heb me weer aangekleed en ben weggegaan.
Nou, het was niet wat ik had verwacht, maar ook niet slecht. Dat deze dame haar eerste echte client had afgewerkt....dat zou mij niet eens verbazen. Ik denk dat ze in de loop der tijd haar eisen wel gaat bijstellen en dat ze dan wel een favouriet kan worden van he skw. Het is maar waar je je prioriteiten legt.

Noot mod: adres aangepast voor alfabetische zoekfunctie