Auteur Topic: Presidential Suite Gangbang - Circle O Club - 23/2/2012  (gelezen 65659 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Presidential Suite Gangbang - Circle O Club - 23/2/2012
« Gepost op: 28 februari 2012, 22:06:20 »
Rakkers,


Vermits mijn 2 vorige gangbangs met de hete sletjes van Saskia Farell me zeer goed waren bevallen, besloot ik om mijn horizon wat te verruimen. Ik had in een ver verleden op Hookers al wat gelezen over deze Presidential Suite Gangbang en ik besloot om me in te schrijven voor dit sexfeestje.  :P Dit gaat door elke laatste donderdag van de maand in de Circle O Club te Schoten en je krijgt pas toegang na reservatie vooraf via e-mail. Dit laatste ging bijzonder vlot en in de reply werd er al hitsige taal verkocht. Dus het leek best OK.


[smg id=4407 width=400 align=center]


Circle O Club is eigenlijk een swingersclub die wordt afgehuurd door deze organisatie. De Club is vlot bereikbaar en er is een ruime parking voorzien. Om kwart voor 2 reed ik de parking op en merkte dat er buiten Belgische, ook al wat wagens stonden met Nederlandse kentekens. Die geile Hollanders toch !  ;) Traditiegetrouw stak ik een sigaretje op, raampje naar beneden en de muziek nog wat harder. De kerel die naast mij stond geparkeerd, keek al eens raar en zal gedacht hebben: wat voor ne rare kwiet is me dat ! Haha :D Om iets voor 2 begaf ik mij naar de ingang van de Club waar nog enkele hengsten ongeduldig stonden te trappelen. Ik moet zeggen dat de eigenaars dit goed hebben opgelost want de ingang is eigenlijk een overdekt gangetje zodat men vanop de drukke baan niet kan zien wie er voor de ingangsdeur staat te geilen. :P


Bij binnenkomst netjes afgerekend met de ontvangstdame, een zéér bevallige milf met mooie decolleté. Spijtig dat die niet mee deed want daar had ik mijn sigaar maar al te graag eens willen instoempen. Ik gaf mijn jas af en kreeg een sleuteltje van een locker. Al snel stond ik mijn gangbangtenue. (lees boxershort) Tijdens het uitkleden aan de praat geraakt met een wat oudere man die al veel op deze gangbangs was geweest en mij even ging tonen waar de wc's en de douches waren. Altijd leuk natuurlijk als je voor de eerste keer ergens komt.


Ik ging de grote ruimte in en eerlijk is eerlijk, Circle O is een mooie club. Er zijn aparte salonnetjes, zitbanken, mooie bar en 2 danspalen. In het midden van de ruimte stonden 2 ronde, grote bedden waarop lekker geneukt kon worden. :P Daar kwam ik al 2 sletjes tegen nl. Dominique en Marion. Maar eerst effe douchen en de douches bevonden zich op het 1e verdiep. Dus effe de trappen op. Op het 1e verdiep bevinden zich ook aparte neukkamers waar ook verschillende bedden instonden. De douche was lekker warm, douchegel in overvloed en ja, zelfs deodorant was er om te gebruiken. Afgedroogd en klaar voor de AKTIE.


Toen ik beneden kwam zag ik nog steeds alleen maar Dominique en Marion die bij de bar stonden. Ik bestelde een colake en vroeg gelijk aan Marion of er nog dames waren ? Ze zei dat er eentje zich ziek had gemeld vanmorgen en dat een andere slet niet was komen opdagen. Tja, ik dacht bij mijzelf wat nu ? Met twee ladies is toch geen echte gangbang en daarbij was Dominique niet echt mijn ding. Ik schat beide sletjes tussen de 36-38 jaar. Maar Marion die trouwens Nederlandse was, die zag Civicske best wel zitten. :P Geen slanke vrouw maar iets steviger gebouwd. Lekkere malse billen, mooie borstjes (een grote B-cup) met kleine tepeltjes, een strak kutje. Hmmmm... Hier even de foto van Marion.


[smg id=4408 width=400 align=center]


Klaarblijkelijk waren er mannen die gaan klagen zijn omdat er maar 2 sletjes waren. Ze zouden een soort van compensatie gekregen hebben voor de volgende gangbang, dat vertelde toch een andere banger. Ik besloot om te blijven want misschien kan ik de volgende keer niet en misschien kom ik helemaal niet meer terug naar hier.


In een 1e rondje sprongen direct 4à5 mannen op de matras bij Marion, dus ik ging dan maar aanschuiven bij Dominique die driftig aan het pijpen was geslagen en al goed gepaald werd in doggy. ;) Al rechtstaand begon Dominique aan mijn leuter te likken en te zuigen maar naar mijn goesting niet lang genoeg. Vermits ik enkele dagen niet gespritzt had, was mijn staaf toch snel flink gezwollen. Nadat die andere banger zijn kruit had verschoten, scheurde ik een condoom open en bestierde Dominique in misssio. Met diepe halen boorde ik in haar slettenkutje. Maar ze kon mij te weinig opwinden, dus niet geschoten. Condoom eraf, colake bestelt en een sigaret gaan roken in de aparte rookruimte. Daar besloot ik om vol te gaan voor Marion.


Ondertussen was het eten ook klaar gezet. Er waren broodjes met vanalles tussen, er was lekkere verse kervelsoep met balletjes haha, taart enz. Vermits iedereen een pauze nam, at ik ook een soepje met een broodje. Maar lang heeft die pauze niet geduurd want Marion sprong na 15min. alweer op haar matras om pikken af te zuigen en haar kutje te laten vullen.


Ik was er dan ook als de kippen bij om Marion met mijn spies te laten kennismaken.  ;D Marion is een volbloed nympho, onblusbaar. Man, man ... Wanneer ze mijn lul had stijfgezogen, nam ik haar al snel in missio en daarna in doggy schoot ik het condoom rijkelijk vol met mijn DNA. Pfff eventjes bekomen !!


Een douche genomen en nog wat soep naar binnen gegoten. Ik was ondertussen voldoende op krachten gekomen en klaar voor een nog een lang rondje Marion. Een andere banger was Marion een lange befbeurt aan het geven waar ze zichtbaar van genoot. Ze kreunde en kronkelde als een kat. Ondertussen bediende ze me heerlijk oraal. Likken aan mijn eikel, haar lippen tuiten en mijn pik als tandenborstel gebruiken. Dan nam ze hem gewoon in haar mond waarbij ik haar keel zachtjes neukte. Dan weer lekker rukken. Man, ik stond bijna op exploderen maar wou absoluut nog eens in haar grotje spuiten. Dus jasje aan en ze draaide haar lekkere kont naar mij. Doggy is één van mijn favorietjes, dus gaan met die banaan !  ;D Ik begon direct flink door te rammen, mijn hartslag ging met een ruk omhoog. Aan mijn gekreun wist Marion dat een hoogtepunt niet ver meer was en ze legde zich nog wat platter zodat haar kont meer omhoog kwam. Ik draaide de gas compleet open, Marion begon zowaar ook nog tegen te stoten en met een luide gil kwam ik voor de tweede keer in haar klaar. Dit sletje weet absoluut hoe ze een man zijn zaad eruit moet persen.


Ondertussen was het halfzes geworden en viel het stil. Marion zei dat ze nog wel een rondje wou doen  ??? maar deze rakker was compleet leeggemolken en de andere bangers ook, denk ik. Dus nog snel een douche genomen en in de kleren gesprongen.


Bij het naar buiten gaan, toch nog even afscheid gaan nemen van Marion met een dikke kus en ze bedankt voor de leuke tijd. De partner van Marion en de organisator kwamen er nog bij staan en al snel kwam het natuurlijk op het feit dat er maar 2 dames waren. Volgens de organisator was het de eerste keer in zovele gb's dat er maar 2 dames waren. Hij had nog andere dames gebeld, maar zonder succes. Het ging niet meer gebeuren zei hij. Marion vroeg of ik nog ging terugkomen, ik antwoordde misschien.


Al bij al heb ik geweldig gesext met Marion maar het is en blijft een gangbang en de bedoeling om met meerdere, lekkere dames te stoeien. Dat was het dus niet.


Of ik nog ga komen naar deze Presidential Suite Gangbang ? Alleen misschien als ik weet dat er genoeg sletjes zullen zijn.


Op naar de volgende GB van Saskia Farell op 8/3 in Dolce Vita. Ga daar lekker mijn vrijkaartje opneuken.  :) :P


Civicske











« Laatst bewerkt op: 28 februari 2012, 22:08:40 door civicske »
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Presidential Suite Gangbang - Circle O Club - 23/2/2012
« Reactie #1 Gepost op: 29 februari 2012, 13:47:25 »



Civicske leest goede recensie op hookers en gaat voor een vorstelijke behandeling.


O-oh groetjes, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Presidential Suite Gangbang - Circle O Club - 23/2/2012
« Reactie #2 Gepost op: 29 februari 2012, 19:37:38 »
Geweldig gevonden Foots die alliteratie. In dat stripverhaal wil ik absoluut meespelen ;) Die Marion, ja hallo, als ik er nu nog aan terug denk ... grrrr... Een meid op de wereld gezet om pikken te plezieren. Hoe zei ze het ook alweer: ik wil elke dag een paar porties pik.

Wat ik vergeten te schrijven ben in mijn verslagje is dat een toegangsticket 125€ kostte.
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Presidential Suite Gangbang - Circle O Club - 23/2/2012
« Reactie #3 Gepost op: 7 februari 2013, 11:18:22 »
Vermits ik me vorig jaar heb moeten aanmelden via mail, krijg ik nu nog steeds maandelijks een uitnodiging voor deze gangbang. Ter info geef ik even volgende link: http://circleogb.blogspot.be/
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Presidential Suite Gangbang - Circle O Club - 23/2/2012
« Reactie #5 Gepost op: 11 maart 2013, 20:40:15 »
is dat deze:
http://www.sexslavinnen.eu/mailings/sunday.html

Neen iamnaughty, de gangbang waar ik over geschreven heb, is steeds de laatste donderdag van de maand. Deze is wel in dezelfde club te doen.
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2013, 20:56:29 door civicske »
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline marcaugustus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
  • Koppel
    • Bekijk profiel
Presidential Suite Gangbang - Circle O Club - 23/2/2012
« Reactie #6 Gepost op: 7 juni 2015, 13:34:34 »
Wij gaan vandaag, als koppel, naar de Presidentieel suite in de Circle in Schoten.
We zijn benieuwd wie we daar gaan mogen ontmoeten....