Auteur Topic: ERIKA HU  (gelezen 80809 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ERIKA HU
« Gepost op: 7 maart 2012, 20:27:00 »
[box title=ERIKA]




[/box][box title=DIENSTEN]

(*)= extra - meerprijs
[/box]
« Laatst bewerkt op: 7 maart 2012, 21:09:37 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
ERIKA HU
« Reactie #1 Gepost op: 19 maart 2012, 04:58:56 »
Ziet er de laatste maanden beter uit dan op de foto's. Haar is nu in een staartje. Deze meid geeft zeer goede service en is zelf heel actief.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ERIKA HU
« Reactie #2 Gepost op: 24 juni 2013, 21:51:23 »
Oude foto's verdwenen, hier de set opnieuw...








"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
ERIKA HU
« Reactie #3 Gepost op: 24 september 2013, 23:54:55 »
Père hongrois et mère roumaine, elle manie les deux langues à la perfection et peut par conséquent tantôt joindre le groupe des Hongroises, tantôt celui des Roumaines ;D.
Une visage très fin, un sourire magnifique, des yeux à tomber dedans... il n'en fallait pas plus pour que je me décide à inviter cette jeune fille en chambre.
Bien m'en a pris! Elle s'est révélée extrêmement attentive à la satisfaction de son client. DFK à volonté, PZC de très bonne facture, cunni apprécié, doigtage accepté, sexe dans plusieurs positions... Un must du Babylon! Elle est maintenant chatain avec des cheveux frisotés qui lui vont à ravir. Herhalingsgevaar 100% :pica.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ERIKA HU
« Reactie #4 Gepost op: 28 september 2013, 21:05:46 »
Op het moment dat ik dacht dat ik zonder kameren Babylon zou verlaten omdat er weinig interactie (lees: geen) is tussen de heren en de dames, komt het tot kameren met Erika.

Ze was een klein stukje brood met pharmaham en komkommer er op aan het opeten.  Ze wou de ham in twee trekken met haar mond maar zo'n ham bijt je niet zomaar in twee natuurlijk.  Het gevolg was dat ze aan het sukkelen was.  Ik vond haar knap en vond dit de gelegenheid om te proberen of die dames in Babylon onder alle omstandigheden koel kunnen blijven.  Ik lachte wat met haar en ze moest er mee om lachen.  Nadat ze er in geslaagd was om het stukje boterham naar binnen te peuzelen, begonnen we te kussen en pakten we mekaar innig vast.  Eerst veegde ze wel nog haar mond af.  Al snel voelde ik wel dat het iets kon worden tussen ons en zonder verder pre salen (ergens gaan zitten of zo) zei ik haar dat we naar kamer konden vertrekken.  Ik riskeerde dit omdat er op de gang al een tongzoen af kon en omdat men zegt dat de service in Babylon erg hoog ligt.

Er was geen andere kamer meer vrij dan de kamer aan de kino.  De grote kamer.  Die kamer is in twee gedeeld met een dunne wand ertussen.  Ik zoals altijd trachtte er een GFE+-sessie van te maken.  Des te storender was het om te horen dat de heer naast ons (die kwamen iets na ons binnen) zeer brut tekeer ging met de dame, zonder enige vorm van respect.  Misschien was dit mede de oorzaak van het feit dat ik algemeen genomen de sessie niet slecht vond maar ik zeker ook niet op herhaling zal gaan.
De sessieprestaties zelf dan.  Het pijpen was maar zus en zo.  Het niet direct in bed belanden en rechtstaand al wat tongzoenen en tegen mekaar wrijven, krijgt dan weer een bijzondere positieve beoordeling.  Het tongzoenen zelf kwam voldoende aan bod en valt ook bij het betere tongzoenen te catalogeren.  Jammer dat ze niet wil tongzoenen tijdens het neuken.  Het neuken zelfs was vrij goed.  Ze houdt er van dat je haar borsten en tepels verwent.  Vingeren kan als je het voorzichtig aanpakt. 

Nadat je bent klaargekomen, trekt ze niet direct haar kledij weer aan maar maakt ze graag met zoenen en knuffelen de tijd nog vol.

Het is zowat de eerste keer dat ik bij het buitengaan niet moet vaststellen dat de dame de tijd verdubbeld heeft.  Dat kan dus ook  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 045/2014 Babylon
« Reactie #5 Gepost op: 8 mei 2014, 22:09:34 »
Ce Samedi 26/04/2014

ERIKA.HU :bud
Je voulais commencer par une que je n’avais pas encore pratiqué,
mais c’est finalement Erika qui m’attiras dans ces griffes.
Une petite demi-heure tranquille
juste pour re-gouter a sa fellation qui est très douce.
Fille très douce mais qui n’arrive pas à ce lâché complétement,
mais son physique et sa fellation me mettrons d’attaque
 pour le reste de la journée

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
ERIKA HU
« Reactie #6 Gepost op: 3 juni 2014, 12:06:46 »
Visite au Babylon pour profiter de l'entrée gratuite offerte par Relaxxxboard et Eddy. Une seule session, avec ERIKA, que je considérais comme une valeur sûre. Hélas, cette session fut peut-être la session de trop: elle m'est apparue fort en retrait par rapport à nos sessions précédentes: FK au lieu de DFK, plus de doigtage autorisé, choix limité de positions... seule la fellation reste très bonne. Dommage...

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
ERIKA HU
« Reactie #7 Gepost op: 3 juni 2014, 12:50:50 »
...elle m'est apparue fort en retrait par rapport à nos sessions précédentes: FK au lieu de DFK, plus de doigtage autorisé, choix limité de positions... seule la fellation reste très bonne. Dommage...
L usure du temps. Elle est continuellement cachée dans le sauna bio.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
ERIKA HU
« Reactie #8 Gepost op: 5 juni 2015, 10:00:57 »
Prima sessie gehad met deze mooie meid. De ins en outs kan ik me niet precies meer herinneren maar wel dat het overall goed was.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ERIKA HU
« Reactie #9 Gepost op: 5 juli 2017, 19:36:17 »
ERIKA (Babylon) - Seks met een droommeid
Bij deze recensie
Ingekorte versie

 
 
DVP-Catalogus - Een moeder-de-gans type uit Hongarije: die mag dus Jenny onder haar hoede nemen.
 
Foto's -
Haar haren zijn nu blond geverfd, die foto's zijn van jaren geleden.
 
Waar hij haar heeft ontmoet - Achteraan in de bar zag ik haar eerst en ze viel me snel in het oog. Een dame met erg mooie ogen en een zacht vriendelijk gezicht. Ze maakte een kalme zelfbeheerste indruk. Ik had een kort gesprek met haar en beloofde naar haar terug te keren. Later zocht ik ze en vond haar in de Kino terug waar de presales begonnen.
 
Bijzonderheden - Haar mooie lichte ogen! Ze is een type dame die ik erg mooi vind. Op de foto's van de site staat ze met zwart haar maar dat is inmiddels geblondeerd. Het staat haar goed, ik vroeg haar die los te dragen op kamer. Ze is nog eens gezegend met een erg mooi lichaam en prachtige heuveltjes...euh borsten.  :lol_hitting: Haar service is nog eens erg goed en ze is een moederlijk type. Ze praat graag en ze wist me goed te verleiden in presalestijd. Ze geeft correcte service en maakt goede afspraken.
 
Dit is al de derde Hongaarse dit jaar en het valt me op dat de ervaringen met hen doorgaans goed tot erg goed zijn. Ik kom ze meer tegen de laatste tijd maar van een 'invasie' is zeker niet te spreken. Met dit soort service als standaard ware dat geen slechte zaak.
 
Presales - Eerst in de bar en veel later in de Kino waar we lekker naast elkaar lagen. Leek wel alsof ik weer aan het begin van de wandelcarrière stond want was een beetje nerveus zelfs. Iman sloeg alles met één oog gade vanaf de overkant. Het is een geluk dat dames in Babylon geen superjaloerse trapganzen zijn zoals ik in SS lichtjes ondervonden had (Mickey). Ik maakte m'n wensen kenbaar, wat ik geil vond et al en we gingen naar beneden om een kamer te regelen. Daarvoor konden we terug de trappen oplopen.
 
Kamer Nr. 1 - De romantische kamer in de bovenverdieping met het rode hartje. Echt een goede kamer met een dame als deze Erika. Ik vind het een van de mooiste in Babylon samen met de met elkaar verbonden kamers 2 en 3 wat verder.
 
Sessieverloop

Een heel goede sessie dat bij de top van het jaar behoorde mits een incident dat mijn fout was: weer dat condoom. Ze was bang dat het gescheurd was maar hielp me toch het naar behoren om te doen. Ze heeft ook van die nagels en m'n penis kruipt daar voor weg. Ik werd er behoorlijk over aangesproken. Een moederlijk type is ze op alle gebied: ook de gebiedende wijs. Mits dit incident waren voorspel, vrijage en seks als met een lief vriendinnetje met meer ervaring dan jijzelf. Alsof ik pas begonnen vrijen was en ze me wegwijs maakte, zo voelde ik me zowat.
 
Er werd veel gestreeld, gekust (TZ) en ze kon erg mooi en zacht in m'n ogen kijken: een prima dame voor GFE! We spraken nog wat over m'n kamerwensen en ze gaf aan dat ik altijd weer bij haar kon komen, ze had me graag en ziet een herhaling duidelijk zitten. Ik ook maar deze jongen houdt van afwisseling, heel gauw zou het niet gebeuren. Goed, de seks duurde langer, zoals eerder bij Klara.
 
Met haar was de seks goed, heel goed maar jammer genoeg was de aarzeling was er altijd aanwezig. Ze was immers nog bang over dat condoom dat wel of niet verkeerd aangebracht is. Ik kwam supergoed klaar maar lang was het orgasme niet blijven voortduren. Ze controleerde onmiddellijk het condoom op gaten, gelukkig was dit niet het geval. Dit euvel belette niet dat we goed konden opschieten. Toen ze gerustgesteld was ging ze snel weer over op naknuffelen-modus.
 
Afsluiten - We sloten rustig af en gingen naar beneden. De tijd was op maar ze zei dat alles gewoon op het gemak kon, het bleef kort. Correcte dame en haar damage gegeven voor dat tijdsbestek.
 
Aftersales - Af en toe praten, wat verleiden en een vriendelijke vragende blik. Op het einde van het weekend verleidde ze me bijna voor die gevraagde herhaling maar ik moest hard zijn, de tijd was rond en ik moest naar huis.
 
Conclusie en score - Een mooie dame met prachtige ogen (vind ik toch) waar een GFE-beer zich thuis bij kan voelen. Ik dacht later nog vaak aan haar terug: ze is een herhaling voor een sessie van 1u wel waard in de toekomst. Wanneer is dan weer de grote vraag. De foto's mogen best vernieuwd, ze ziet er anders uit en beter zelfs.
 
Score: 9,0 / 10
 
Tot slot... ;)
 
http://www.youtube.com/watch?v=8b4_0eDWtPU

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ERIKA HU
« Reactie #10 Gepost op: 11 november 2017, 14:42:48 »
Erika (Babylon) - GFE Herhaling
Bij deze recensie
 

DVP-Cataloog - Hongaarse engel  :))

 
Bijzonderheden

Voor mij blijven haar ogen het meest opvallende fysieke kenmerk. Ik kan er in verdrinken, ze heeft van die prachtige ietswat geloken blauwe grote ogen waarbij ze van mij de bijnaam 'Engel' mag hebben. De dame is erg charmant en correct. Ik kan er niet bij dat haar draadje niet met meer lovende commentaren gevuld werd na m'n laatste verslag want ze is echt een schatje en een goede gesprekspartner als je Duits optimaal is. Het is zeker dat ze nog sessies met mij mag verwachten, ze is een zekerheid in de club.
 
 
Waar ontmoet?
 
Benedenverdieping in "de wachtzaal" tegenover kamer 8.
 
 
Presales
 
Ze kwam uit een kamer recht op me af toen ik in de benedenverdieping in een sofa zat te wachten op de terugkeer van Johanna uit kamer 8 links van me. Johanna bleef weg, Erika bleef plakken en naarmate de tijd verstreek werd dat
 
 
Kamer 9 - Benedenverdieping, standaard kamer
 

Voorspel & Sex

Meeste verliep zoals vorige keer: ze is goede verstandige gesprekspartner, goed voorspel met dominantie, knuffelen, vrijen, TZ, neemt de tijd...kortom top dame!
 
De seks verliep al beter dan vorige keer toen er wat met het condoom was geknoeid en ze bang was dat die niet goed was. Daar is nu niets van aan en de seks was lang en goed geweest met een top-orgasme tot gevolge. We praten en speelden nog na en liet haar enkele Hongaarse nummers zien waarbij ze me vlotjes kon aanduiden welke echt in het Hongaars gezongen waren en welke niet.
 
 
Afsluiten
 
We ruimden rustig af en ze was immer nog correct. Ik hoefde niet te haasten, het bleef een half uur, verzekerde ze me.
 

Aftersales
 
Ja ze lachte vaak naar me, zwaaide, stal kussen. De volgende morgen bij het ontbijt een laatste knuffel voor ik vertrok naar de wandelstreek (en Finca Erotica)
 
 
Fazit en Score

Een aanrader die Erika en ze ziet me zeker terug!
 
Score: 9,0 / 10
« Laatst bewerkt op: 11 november 2017, 14:49:15 door Vazkor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ERIKA HU
« Reactie #11 Gepost op: 1 augustus 2018, 14:15:40 »
Erika (Babylon) - Quality time met de engel O:-)
Bij deze recensie


DVP-Cataloog:   #karpatischeBerggeit #angelindisguise


Bijzonderheden en karakterschets

Met Erika heb ik al een paar maal een kamertje gedeeld en dat was steeds goed geweest. Haar meest bijzondere eigenschap blijven haar mooie ogen waar je diep in kan kijken, haar mooie lach en haar respectvolle houding. Ze was te vinden in het achterste gedeelte van de barruimte dichtbij de ingang naar de wellness. Deze keer droeg ze haar golvende haren tot de schouders los en zo zie ik haar het liefst met die gouden lokken en die mooie zachte ogen. Ze spreekt overwegend Duits dus in mijn geval was dat soms een barrière om me goed uit te drukken want de GFE zit hier erg goed.

Ze is respectvol en altijd erg vriendelijk geweest en ook nu drong ze zich niet op en wisselden we beleefdheden uit.


Presales

Later kon ik ze weer te pakken krijgen. Ik had wel moeten weten geen uitstel te nemen met die drukte dus ik had nog geluk ze te ontmoeten. We gingen in de kelderverdieping wat bij praten naarmate dat kon. Ik werd erg geil van haar en er werden TZ uitgewisseld: hij was al hard geworden van de eerste seconden dat ze tevoorschijn kwam dus ze moest er zelfs niet aankomen of hij werd nog stijver. Daar was ze verrukt over en lachte hartelijk. Geen fake gedoe hier. We besloten na een 20 minuten een kamer op te zoeken.


Kamer

10 in de benedenverdieping.


Kamersessie

1) Verwachting bij deze dame en aard van de sessie:
Een GFE-sessie met een lieve meid waar ik goed mee kan praten en ze kon goed mijn fantasie volvoeren in het verleden. Ook nu weer.

2) Duur:
Het half uur werd uitgebreid naar een uur, dit was gewoon te goed en ik stond erg geil voor haar. Ik had voordien wat tijd verloren en kwam al na 5 minuten binnen de tijd in de kamer dus dat was 55'.

3) Voorspel:
Het voorspel was schitterend, ze verleidde me goed, we hadden veel TZ, lichamelijk contact en een goede vrijpartij. Tussendoor werd wat gepraat. Ik kon niet genoeg krijgen van haar mooie lichaam, haar mooie lossen haren en het kijken in die prachtige lieve ogen. Ik verkende haar prachtige lichaam weer en waande me weer in het paradijs.

4) Seks:
2x seks standjes waarbij ze boven me was en de tweede doggy. Ik kon het rekken, het orgasme uitstellen tot het echt niet meer kon. Met deze dame zou ik wel 10 keer klaar komen zonder problemen. Ze was de eerste van de dag en mijn geilheidsmeter stond hoog. Ik genoot van haar lijf te strelen en haar goed vast te pakken en haar lach te horen.  :))

5) Naspel:
Een goed gesprek, naspelen en lachen en haar me laten masseren met haar mooie lichaam. Het eerste naspel was automatisch het voorspel voor de volgende ronde en besloot te verlengen tot een uur. Dit was quality time met een mooie engel. Dit vraagt om een verlenging.

6) Communicatie en klik:
Tussendoor en na de seks hadden we goede gesprekken zoals ik dat niet veel heb met andere dames. Ze is zeker intelligent, alleen jammer dat mijn Duits weer zo slecht is en dat merkte ze als ik wat blokkeerde. Het bijzijn bij zo'n mooie dame neemt de woorden van me weg. Dat is altijd al mijn probleem geweest en dat geldt buiten de clubs als een moordende beperking. Mooie dames, vooral nu het zo warm is, zijn een kwelling als ze onbereikbaar en ongenaakbaar zijn. Hier vallen veel grenzen weg en ben ik blij deze dame in mijn armen te kunnen nemen. In haar mooie licht bollende groene ogen kan ik verdrinken, met erg weinig dames heb ik dat. Ik weet dat ik daar een gevoelige plek heb voor zulke ogen dus het wordt oppassen. De klik was erg goed, no doubt.

7) Ambiance-level / betrokkenheid:
Een rustige sessie eerder, Erika is geen wilde dame, eerder rustig en kalm van aard bij wie je op je gemak voelt. Een GFE-ervaring met een leuke vriendin en de betrokkenheid was erg goed.

8 ) Extra vermeldingen:
Buiten dat ik het gevoel had dat ik wel nog langer bij haar kon blijven heb ik geen negatieve dingen gemerkt. Ze let op de tijd dus met haar had ik nooit verrassingen. Ik had wel liever gehad dat ze niet meteen schreef op dat blad zonder dat ik er bij was, dat is wel een algemene opmerking in deze club.


Afhandeling en betaling

1) Afhandeling tijdsduur: dus 5 à 6 minuten verloren door een drank te halen en naar WC te gaan terwijl ze er al was.

2) betaling: 100€ + kleine fooi, een zeldzaamheid mijnentwege, vooral nu maar ze verdiende het.


Aftersales

Weinig aftersales, de dame had het erg druk. We ontmoeten elkaar en ik nam ze nog eens in m'n armen. Ze is wel iets afstandelijker na de sessie.


Fazit en Score

Het is een van de beste sessies met haar (mijn derde geloof ik) en dit uurtje is er eentje dat bij de top zal horen in 2018. De Belgische overwinning en hun derde plaats op 't WK is passend gevierd. Er is geen echt vuurwerk tijdens de sessie, ze is geen wilde dame. GFE was des te meer aanwezig en TZ was voor mij erg goed. Dit was de beste kamer van de dag en schiet door naar de top van 2018 for sure.

Score: 9,5 / 10


« Laatst bewerkt op: 1 augustus 2018, 14:29:07 door Vazkor »

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ERIKA (Roemeense)
« Reactie #12 Gepost op: 11 september 2018, 11:02:43 »
Ik weet dat Dolli altijd nabij de TV achter tussen de bar en de wellness zit en ik had plannen om haar op te zoeken. Ze zat tegenover de TV met Erika. Ik ging naast Erika zitten, want er was geen plaats naast Dolli en begon een gesprek met de dames. Uit het gesprek bleek al snel dat Erika ook niet rookte en dacht dan probeer ik eerst haar wel. Tegen Dolli zei ik dat ik haar later op de avond zou op komen zoeken.

Met Erika nog leuk even gebabbeld en toen met haar een kamer opgezocht. Ik had wel een goed gevoel met haar en op de vraag hoelang ik met haar wilde, antwoordde ik een uur. Daarna een hele goede kamer met haar gehad. Heerlijk en diep tongzoenen, heerlijk pijpen en haar nog even verwend. Volgens mij is ze zelfs klaargekomen, maar dat kan zij alleen met zekerheid zeggen :)

Daarna was het de beurt aan mij, eerst even pijpen en haar daarna in missio genomen en al zoenend kwam ik klaar. Nog even wat nagebabbeld en toen stelde Erika voor om mij een massage te geven. Ze moest wel even massage olie halen en kwam zo terug. Ik realiseerde me opeens dat we al best een lange tijd op de kamer waren en toen ze terug kwam, vroeg ik haar heoveel tijd we nog hadden. Ze gaf aan dat we al 1 uur en 10 minuten op de kamer waren en dat ik dus 1 uur en 30 minuten zou moeten betalen. I kzei dat we dat niet hadden afgesproken. Plotseling sloeg de sfeer om. Erg jammer, omdat de kamer verder erg goed was. Diplomatiek heb ik het probleem verholpen. Ze was er niet blij mee en vertelde me dat ze nooit meer met me op kamer zou gaan. Ik denk dat dat wederzijds is, want aan dit soort praktijken heb ik geen zin. Ik kom er om te relaxen en niet om te dimdammen over 5 of 10 minuten, terwijl ik vooraf met de dame in kwestie een tijd heb afgesproken.

Ik zeg niet dat Erika een slechte dame is en zeker niet qua service, maar het is blijkbaar wel een dame, waarbij je op de tijd moet letten, anders probeert ze je een oor aan te naaien.

Overigens weet ik uit betrouwbare bron dat ze gewoon een Roemeense is en niet een Hongaarse, zoals zijzelf en de website doen geloven... :)


Goed voor wat betreft haar service, maar haar mentaliteit is twijfelachtig...


Naam: Erika
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 29
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,52 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 34/ B-cup
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ERIKA HU
« Reactie #13 Gepost op: 29 september 2018, 13:16:45 »
Erika (Babylon) - Bad Moment ::)
Bij deze recensie


Uiterlijk

Ze had haar haren weer bijeen gebonden. Ik vind ze aantrekkelijker met de haren los.


Karakterschets

Ze bleef vriendelijk, was iets meer pushy dan vorige keer, nooit op een storende manier.


Presales

In de kino waar ik plat lag, moe en wars van energie. Ze riep me bij zich en het was een behoorlijk wonder dat ze er leven in kreeg. Ze is dan ook een Engel voor iets want veroorzaken engeltjes geen wonderen? Die blijven helaas niet duren zoals zal blijken.


Kamer

Nr. 7 beneden, zoals in de 7de hemel; het was geen garantie.  :engel016: :cry


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Ik verwachtte niks van mezelf, waarom ging ik eigenlijk? Er gebeurde ook niet veel om naar huis te kunnen schrijven, laat staan een hoerenforum...of is dat omgekeerd...

2) Duur:
Minder dan 30min...denk ik, iemand wees me erop. Ik heb niet op de tijd gelet, was niet in een mood waar het begrip 'tijd' van wezenlijk belang was. Ik had die zelfs niet opgenomen met de screenshot.

3) Voorspel:
Ik kon niks dan in haar armen rusten. Waarom ik überhaupt heb geprobeerd er de actie in te krijgen met het voorspel van gewoonlijk, I don't know, het was gedoemd te mislukken. Heeft niks met onze Erika te maken want ze deed haar best: ik was uitgeblust en dat bleef zo.

4) Seks en naspel:
 :17:  Onhandig, onmogelijk, de kleine jongen was afgeblokt van z'n portie bloed, kwam moeilijk stijf, wat ze ook maar probeerde. Het was zeker geen moment om mij een nieuw standje (lepeltje ofzo) te leren zoals ze probeerde voor te stellen: Ik achter haar, ik op haar, zij boven me, dan weer ik op haar, zelfs doggy, 2x condooms wisselen, het kon niet op. Ewelin moest het eens weten want de ervaring van de dag voordien herhaalde zich hier en het was eens niet in een warme kleine kamer boven met een onbekende dame. Dan weet je dus dat het aan jezelf ligt, zeker nu.

We deden het dan zo dat ik op haar lag, ze met haar lichaam sensueel bewoog en ik me klaar masturbeerde...en ik kwam, met moeite. Oef, een opluchting. Het was allemaal te geforceerd tot het orgasme toe.

5) Communicatie en klik:
Communicatie is stroef door m'n steenkoolduits wie immer. De klik was nu minder: ze begon zich onderhand ook te enerveren aan de onhandige situatie en aan hoe ik begon te wanhopen over mijn onkunde.  :(

6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Geen grote ambiance nu in tegenstelling tot de vorige maal toen we voor een uur op de kamer bleven. De betrokkenheid blijft wel goed, lichamelijk goed contact, vrijen en kussen, TZ, alles ok. Ik was voldoende opgewonden, het werkte allemaal gewoon tegen.  :017: :-[ :cry

7) Extra vermeldingen:
Deze sessie was een zoveelste blamage voor mijn assertiviteit niet te kunnen weigeren als het duidelijk was dat dit een ramp zou worden, zie de sessie met Ewelin.  :angry:


Afhandeling en betaling

50€ en een kus en de wijze raad verder te rusten. Right, ze moest eens weten.


Aftersales

Geen echte aftersales gehad behalve vragen of ik me beter voelde.


Fazit en Score beleving

Het had maar beter een rustige sessie moeten blijven, met een massage met happy ending ofzo. Dit was erg, erg slecht aangepakt door mij. Natuurlijk zorgde dit ervoor dat ik weer een extra kamer deed, onvoorzien to save the day. Again.

Score: **
« Laatst bewerkt op: 29 september 2018, 13:43:02 door Vazkor »