Auteur Topic: SASKIA FARELL  (gelezen 56763 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
SASKIA FARELL
« Gepost op: 10 maart 2012, 03:20:11 »
[box title=SASKIA]

[/box]
[box title=PICTURES]
in te vullen
[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SASKIA FARELL
« Reactie #1 Gepost op: 21 april 2013, 20:20:31 »
Vorige week op de 6x6 GB vielen 2 dames uit namelijk Julie Hunter en Pearl Angel. Saskia viel zelf in voor de 2 en als compensatie kregen alle klanten 10 euro korting. Dat moet ik zeggen bij Saskia Farell vallen er net als ergens anders wel eens wat dames uit, maar dan zorgt ze wel voor vervanging. Dit wordt bij de deur gemeld en wanneer niet de volledige team kan worden aangevuld krijg je gewoon wat korting. Zo ook deze keer, ik vind dat heel erg netjes en bij vele andere is dat zeker niet het geval.


Met Saskia vooraf nog even wat gepraat en liet de andere dames vast beginnen. De heren vlogen gelijk met de eerste meiden mee en in het begin is het vaak een drukte van belang. Als je echter 6 uur de tijd hebt, kun je rustig de eerste ronde overslaan, want er komen nog rondes genoeg. Althans voor mij is dat een prima strategie.


Op het laatste zeker als de mensen met een 3 uurs ticket naar huis zijn, is er meer dan voldoende gelegenheid en tijdens de laatste ronde belande ik met Saskia en Lea op de mat. Echter mijn kleine was behoorlijk uitgeperst en eigenlijk was het niet meer mogelijk om er nog een sapje uit te gaan persen. Dit is dan een goed moment om Saskia haar zeer bedreven tong aan het werk te zetten.


Pijpen kan ze voortreffelijk en naast een deftig vacuum kun je haar ook gerust vragen om eens goed op je ballen te slobberen. Nou ik heb het geweten, want wederom steeg kleine Foots tot grootte hoogtes. Dit was absoluut zeer goed, Lulu niveau. Het was dan ook niet zo dat Saskia na een minuutje gewonnen geeft en na een tijdtje intensief afwisselen begon kleine Foots toch te borrelen.


Uiteraard kwamen er weer een paar bekende Foots oerkreten uit en tijdens het balzuigen schoot ik toch zeker een metertje ver weg op Saskia's been. Iets wat ze nog opmerkte, maar meestal gaat dat bij wegtrekkende dames altijd in het oog. Saskia is een service granaat en een prima leermeester, die Lea Star keurig uitlegde wat heren lekker vinden en Foots was uitstekend oefenmateriaal voor Saskia.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.


Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
SASKIA FARELL
« Reactie #3 Gepost op: 28 december 2013, 17:44:27 »

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
SASKIA FARELL
« Reactie #4 Gepost op: 29 december 2013, 20:44:28 »