Auteur Topic: Casey (Roemeens)  (gelezen 41323 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Casey (Roemeens)
« Gepost op: 10 maart 2012, 15:42:37 »
Haarkleur/-lengte : blond, halflang
Lengte: ongeveer 175 cm
Postuur: slank, wulps
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels
Leeftijd : ongeveer 20/21 jaar
Service: NMC, PZC, TZ
Bijzonderheden: Zeer mooie dame. Lijkt totaal niet Roemeens qua looks/postuur (meer Pools of Russisch)

Gisteravond in LR met deze schoonheid gekamerd. Had al ooit eens in het verleden met haar gekamerd in Samya en hoewel haar service toen al naar grote tevredenheid was, lijkt het alleen maar nog beter te zijn geworden met erg veel geile PSE elementen. Heerlijk gekke meid met een stijl en een humor waar ik van hou; zo maakte ze in de bar bijvoorbeeld aanstalten om me te kussen maar in plaats daarvan likte ze mijn halve gezicht nat en kwam ze niet meer bij van het lachen. Er was een lange wachttijd (LR op de vrijdag is wat dat betreft een ramp) maar dat is met deze speelse teasende meid verre van een straf.
Zeer prettig om met deze erg mooie dame intens te tongzoenen. Het pijpen is van hoog niveau en gevarieerd en geen enkel moment voel je de tanden. Wat het neuken betreft verliep de sessie in een steeds hogere en hardere versnelling; duidelijk een dame die tegen een stootje kan en die ook lijkt te willen ontvangen. Tussen al het 'gepomp' in een scala aan geile standen vrij veel innig zoenen. Een behoorlijke krachtige en heerlijke ontlading was dan ook het eindresultaat.

Soms geven lelijke meiden uitstekende service.
Soms geven mooie meiden slechte service.

Casey behoort tot de buitencategorie, nl: zeer mooie meiden met uitstekende service

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Casey (Roemeens)
« Reactie #1 Gepost op: 10 maart 2012, 15:57:37 »
Knappe stoot, inderdaad.
Alleen schrik ik een beetje, ik had in de wandelgangen meermaals gehoord dat de service maar "zozo" zou zijn  :'(
En nu lees ik van die geile spanjool dat ze zeer goede service biedt. Des te beter natuurlijk  :o ;)
Alleen spijtig dat ze haar tandjes niet gebruikt tijdens het pijpen toch, dan krijgt ze van mij maar een 9  >:D :))
Pica die schrijft over meiden, lekker, daar heeft hij veel meer verstand van dan van voetbal, dat is intussen bewezen...  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Casey (Roemeens)
« Reactie #2 Gepost op: 10 maart 2012, 16:27:15 »
Gewoon lekker benaderen. Ze zit qua sex op het niveau van Nikki. Dat van de wandelgangen begrijp ik niet helemaal aangezien de meeste recensies lovend zijn.
Van sex begrijp ik eerlijk gezegd overigens niks; voetbal is een stuk makkelijker.

Knappe stoot, inderdaad.
Alleen schrik ik een beetje, ik had in de wandelgangen meermaals gehoord dat de service maar "zozo" zou zijn  :'(
En nu lees ik van die geile spanjool dat ze zeer goede service biedt. Des te beter natuurlijk  :o ;)
Alleen spijtig dat ze haar tandjes niet gebruikt tijdens het pijpen toch, dan krijgt ze van mij maar een 9  >:D :))
Pica die schrijft over meiden, lekker, daar heeft hij veel meer verstand van dan van voetbal, dat is intussen bewezen...  :P

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Casey (Roemeens)
« Reactie #3 Gepost op: 10 maart 2012, 17:07:09 »
Ik ben die onbetrouwbare wandelgang en ik had ooit een zeer matige sessie ermee.
Goed van voetbal weet ik weinig en van sex kan ik al helemaal niets.


Laten we het erop houden dat het een klikloos samenzijn was. Trouwens volgende keer eerst je gezicht wassen Pica als je met een dame op kamer wil  ;) .


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Casey (Roemeens)
« Reactie #4 Gepost op: 10 maart 2012, 18:09:39 »
En waarom weten we dat nu pas?  O0
Ik ben die onbetrouwbare wandelgang en ik had ooit een zeer matige sessie ermee.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Casey (Roemeens)
« Reactie #5 Gepost op: 25 november 2012, 14:04:31 »
na wat uitstapjes in andere clubs sinds een maandje weer in LR, zag er weer onbetamelijk lekker uit en teasde weer uitgebreid, doch kameren zat er ditmaal niet in... next time??

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Casey (Roemeens)
« Reactie #6 Gepost op: 31 augustus 2014, 10:16:59 »
Ik was afgelopen vrijdag met 2 vrienden naar LR getrokken. Mijn 2 kameraden hadden de club echter al na enkele uren verlaten, waarop ik mij plots alleen aan de bar bevond. Amper 10 minuten nadat mijn kameraden verdwenen waren, kwam Roemeense Casey me gezelschap houden. Casey was 1 van de weinige vrouwen die ik vrijdag al opgemerkt had en die me wel zou kunnen verleiden tot een kamergang. En zo geschiedde ook.

Na een leuk gesprekje aan de bar, verplaatsten we ons op mijn vraag naar een zeteltje waar Casey heel leuk pre-salede: knuffelen, kussen, beetje met Piet spelen… Het duurde niet lang, vooraleer ik Casey een sleutel liet halen.

Op de kamer ontdeed Casey zich onmiddellijk van haar kledij en plots bleek dat deze meid een nog veel mooier lichaam had, dan ik al vermoedde. Casey haar bikini flatteerde haar immers absoluut niet. Haar borsten leken er veel kleiner door dan ze in werkelijkheid zijn.

Ik deed mijn kamerjas uit en bestudeerde Casey ondertussen van kop tot teen. Wat een mooie meid! Roemeense. 22 jaar jong. Lang, bruin haar, heel mooi gezicht. 1,75m groot. Mooi lichaam met een killer kont en een hele mooie B-cup. Piercings kan ik me niet herinneren, tattoo’s wel: Casey heeft een kleine tattoo op een enkel en een grotere tattoo op een onderarm.

Ik legde me naast Casey op bed, waar ik overstelpt werd met lekkere zoenen. Piet wist dit enorm te appreciëren en maakte dat ook al snel duidelijk. Casey merkte dat uiteraard op en begaf zich dan ook naar beneden. Wat volgde was een uitstekende pijpbeurt. Zo lekker, dat ik Casey een tiental minuten haar ding heb laten doen. Een FT zat er weliswaar niet in, dus uiteindelijk heb ik Casey een condoom laten nemen.

Piet werd vakkundig voorzien van een gummie, waarop Casey hem besteeg. Ze bereed me met veel enthousiasme, niet nalatend me regelmatig te zoenen. Ondertussen kon ik ook lekker met haar zalige borsten spelen.

Ik voelde dat een orgasme nabij was, dus ik vroeg Casey om van standje te wisselen. Deze meid moest ik immers ook doggy genomen hebben. Casey ging op handen en knieën zitten en haar kontje lachte me heel verleidelijk toe. Ik ben rustig aan begonnen, en heb het tempo beetje bij beetje opgevoerd. Casey haar poes voelde heel lekker aan en het duurde dan ook niet meer lang, vooraleer ik tot een orgasme kwam.

Voldaan liet ik me op het bed vallen. Nadat Piet proper was gemaakt, hebben we nog even nagepraat en geknuffeld en na exact 29 minuten heb ik de kamer héél tevreden verlaten. Casey haar aftersales zijn btw ook uitstekend: ze is me nog een paar keer (vluchtig) gezelschap komen houden en ik kreeg telkens een paar kusjes.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Casey (Roemeens)
« Reactie #7 Gepost op: 22 november 2015, 01:17:02 »
Casey (7/10)

Casey is naar mijn bescheiden mening één van optische toppers van LR. Helaas weet ze dit heel goed te verbergen. Om het op zijn Tarantino's te zeggen: ze is een soort van vrouwelijke versie van 'Clark Kent' als ze haar brilletje op heeft en gekleed gaat in een 13 in een dozijn cocktail jurkje van ESPRIT. Terwijl ze eerder een Roemeense personificatie van Supergirl is. Een saunaclub lijkt geen natuurlijk habitat voor zo'n pracht vrouw. Ze hoort eerder thuis op de eretribune van Bayern Munchen als WAG van één van de sterspelers. Af en toe zie ik haar dan op haar best met of zonder bril in een uber geil outfitje zonder slipje. Een geschikt moment dus om van Casey te kunnen genieten. Toen ik haar aansprak viel het me op hoe vriendelijk ze. Binnen een paar minuten had ik haar armen om mijn nek en kreeg ik een knuffel.
Op de kamer is ze lief en geduldig. Zoenen doet ze wel maar met mate. Pijpen gaat haar goed af en ook hier neemt ze de tijd voor. Het neuken gaat dan wel gepaard met wat meer GFE. Haar uiterlijk geeft dan wel een extra dimensie aan het verhaal. Na de daad was ze ook super vriendelijk en drukte ze op het hart dat ik haar best vaker mag aanspreken. Al is het maar voor een gesprek.
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
Casey (Roemeens)
« Reactie #8 Gepost op: 19 maart 2016, 08:43:32 »
Casey (roumaine – blonde à lunettes)  :111:
Comme une évidence, c'est Casey qui remporte la mise.
Elle passe, je plonge mon regard dans ses yeux, et je sens immédiatement que ça fait tilt.
Alors elle revient vers moi, et à nouveau les yeux dans les yeux, le grand jeux commence.
Ça match dès les toutes premières secondes : cette fille est non seulement un Top, mais en plus elle est totalement délirante !
J'adore sa bonne humeur, son humour et son énergie tout juste incroyable !
Le hic, c'est qu'à cette heure là de la soirée, il y a carrément plus d'une heure d'attente pour avoir une clé... mais qu'importe : d'un air suavement lubrique et à moitié goguenarde, le tout en murmurant comme une conspiratrice, Casey me propose une séance au Kino.  ;D
Je vais mine de me tâter, mais en réalité, je suis tellement excité, que je lui dis oui sans plus tarder.
Démentiel : j'ai vraiment grandement apprécier ce bon, vif et rafraîchissant moment passé avec Wonder Casey.  :tietjes


In English :

Casey (Romanian - blonde with glasses)  :111:
As obvious, Casey wins the bet.
She happens, I immerse my gaze in her eyes, and I feel immediately that it's tilt.
Then she comes back to me, and we have a great eye contact again : the big game begins.
It works from the very first seconds: this girl is not only a Top but she is also totally funny!
I love her good mood, her great sens of humor and her incredible energy!
The problem is that at this hour of the evening, there are altogether more than an hour waiting for a key ... but no matter : with a lustful air sweetly in the eyes, and half jeering, and murmuring like a conspiracy, Casey propose a session at Kino.  ;D
I feel my mine, but really, I'm so excited, I say yes to her without delay.
Crazy: I really greatly appreciate this good, crisp and refreshing moment spent with Wonder Casey.  :tietjes
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Casey (Roemeens)
« Reactie #9 Gepost op: 31 december 2016, 01:59:15 »
Casey (8,0)
Voordat ik de tweede keer met Casey op de kamer belande had ik een moeilijke dag. Er waren nauwelijks Duitse, Russische en Poolse dames aanwezig en veel nieuw Roemeens spul waar ik zelden mee op de kamer zal gaan. Ze was net koud binnen toen ik haar aansprak. Ik had die dag een 'zekerheidje' nodig en die had ik met Casey gevonden. Ze stelde wel heel snel voor om naar een kamer te gaan maar daar had ik geen schrik voor. Op de kamer viel het met op dat ze nauwelijks 'war paint' makeup op had en toch zag ze er ontzettend mooi uit. Haar schoonheid etaleert ze discreet met haar brilletje en veilige kleding/lingerie keuze en vaak zie je alleen op de kamer haar ware schoonheid.

Eenmaal op het bed verraste ze mij met heerlijke tongzoenen. Dat was een paar klasse beter dan de vorige keer! We omhelsden elkaar en mijn handen vonden hun weg over haar heerlijke zachte huid. Casey trakteerde mij vervolgens om een heerlijke blowjob die ik wel misschien als de beste van 2016 kan omschrijven. Agressief, nat en met de perfecte diepte. Ik ging er maar bij liggen want hier kreeg ik knikkende knieën van. Ze pijpte zo nog een kleine 10 minuten door terwijl ik met mijn linker hand haar kont masseerde. Ze verpakte daarna mijn piemel en nestelde zich zonder glijmiddel te gebruiken bovenop mij. Ik was bezorgd dat ze niet nat genoeg zou zijn maar het paste als een oude jas. Ze bewoog vervolgens haar heupen heen en weer glimlachte ondeugend. Ze ging heerlijk op en neer en zoende weer volop terwijl ik haar B-cup tegen de zwaartekracht beschermde met mijn handen ;). Daar nog doggy gedaan en tot slot missonaris. Ik neukte haar heerlijke poes terwijl we elkaar innig omhelsden.

Daarna nog leuke aftersales, we hadden nog wat minuten over waarin ze zich ook meermaals excuseerde voor korte présales. Ze had een rotdag achter de rug en was een beetje geïrriteerd geraakt maar dat maakte ze op de kamer meer dan goed.

Jammer dat ze inmiddels de kleuren van GT verdedigd.
« Laatst bewerkt op: 31 december 2016, 04:53:04 door Ascari »
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Casey (Roemeens)
« Reactie #10 Gepost op: 25 februari 2017, 19:13:33 »
==> GT, Elli or Casey TBC
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Casey (Roemeens)
« Reactie #11 Gepost op: 25 februari 2017, 19:33:31 »
==> GT, Elli or Casey TBC

Bedankt voor de info. Verplaatst!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
Casey (Roemeens)
« Reactie #12 Gepost op: 6 april 2017, 22:27:36 »
Move Thread

Golden Time (Brüggen) ===============> LIVING ROOM (Kaarst)

Casey is back at the Living Room
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Casey (Roemeens)
« Reactie #13 Gepost op: 7 april 2017, 08:32:29 »
Move Thread

Golden Time (Brüggen) ===============> LIVING ROOM (Kaarst)

Casey is back at the Living Room

Bedankt voor de info! Verplaatst.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Casey (Roemeens)
« Reactie #14 Gepost op: 25 mei 2017, 14:34:26 »
[box title=KACEY]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels/Roemeens
Leeftijd:         +/- 26
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            stevig
BH:                 B/C
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ (PZC tot 30/06/2017) PMC NMC
[/box]