Auteur Topic: Casey (Roemeens)  (gelezen 41322 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Casey (Roemeens)
« Reactie #15 Gepost op: 25 mei 2017, 14:36:20 »
Weergaloos... deze girl-next-door secretaresse. Nochtans had ik haar op dag 1 niet aangevinkt als een kameroptie. In een ander daglicht zoals op dag 2 was het koekenbak!. De dame in kwestie blijkt hier al verschillende jaren te werken. Ze is blond, heeft een bril en is lekker stevig gebouwd. Eindelijk eens een dame waarbij ik lekker goed kon doorstoten :pompe. En het was weer brullen als een beer. "Roest!" Ik was uit het oog verloren dat we op kamer 7 zaten net naast de keuken. De brul van Shakir moet goed weergalmd hebben door de resto. Afijn, ik met een rooie kop terug naar buiten. Ken je dat moment vanuit één of andere film? Als de muziek plotseling uitvalt en dat alle aandacht op jou gericht is? Zo voelde het dus aan, ja.

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Casey (Roemeens)
« Reactie #16 Gepost op: 25 mei 2017, 15:49:13 »
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Casey (Roemeens)
« Reactie #17 Gepost op: 25 mei 2017, 15:59:34 »
Ja, dat is ze! Ik was iets te snel met het aanmaken van een nieuw paspoort :-[

Btw, die is de ZOVEELSTE meid waarmee zowel KanariePiet als ikzelf gekamerd hebben. Hoogtijd om eens een lijstje aan te maken van onze gemeenschappelijke palmares ;D

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Casey (Roemeens)
« Reactie #18 Gepost op: 25 mei 2017, 21:14:04 »
Ja, dat is ze! Ik was iets te snel met het aanmaken van een nieuw paspoort :-[

Btw, die is de ZOVEELSTE meid waarmee zowel KanariePiet als ikzelf gekamerd hebben. Hoogtijd om eens een lijstje aan te maken van onze gemeenschappelijke palmares ;D

Inderdaad :o. Ik vermoed dat we voor dat gemeenschappelijk palmares enkele A4'tjes zullen nodig hebben :-\🙈
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
Casey (Roemeens)
« Reactie #19 Gepost op: 23 september 2017, 16:05:24 »
To moderator :
Wonder Casey !  :13:

She's the same girl as that one http://relaxxxboard.com/index.php/topic,22656.0.html

Both topics can be melt.  :smiley:
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Casey (Roemeens)
« Reactie #20 Gepost op: 26 november 2017, 15:47:50 »
casey is een dame die zo af en toe ook in gt werkt . ik ken haar al een jaar of 4 echter een kamer met deze o zo lieve dame is tm 25 11 2017 uitgebleven  :lol_hitting:

gisteren was het dan zover  . casey sprak mijn vriendelijk aan niet opdringerig maar teder en lief. niet gelijk de hand onder de badjas haar tong tegen mijn amandelen. ik heb de boot nog even afgehouden .en haar gezegd je ken me al zo lang en je weet onderhand wel dat ik op de dame afstapt als ik bok heb  :lol .

het was zo rond de klok van 18.30. casey stond voor de bar met haar kont naar de gok kast .ik legde mijn o zo kleine hand op haar gespierde bil .en casey duwde haar haar kont tegen mijn opspringend lid   :o hast du lust was mijn vraag .ich sagte
 sluisel er was al een wacht tijd van zo 30 minuten . dat mocht de pret niet drukken .
rond 19 betraden we kamer 26 eeeeeh wat heb ik toch met het getal 26 ik bedoel kamer 16  :showtits en het spel des voortplanting kon beginnen casey nestelde zich tussen mijn benen en begon met haar body over mijn heen te glijden al gauw had ik een tong in mijn mond casey dwaalde af naar mijn  terstiekels en likte deze delen . haar tong ging ze 35 cm om hoog naar het puntje van mijn eikel . ach laten we het er op houden dat ik een hang zak heb  :lol. casey draaide zich van 6 uur naar 3 uur tegen de klok in mijn linker hand taste haar kond en ze draaide door naar 12 uur we gingen dus terug in de tijd  :lol er volgde een 69 wat kan deze dame pijpen geheel zonder handen  :clap: ik kon het niet laten om mijn tong te gebruiken  :sign0065:

casey een volleerde amazone besteeg mijn :amazone staan zit staan zit staan zit ze zat op het verkeerde been en corrigeerde dat door een keer door te zitten dan moest ik wel een keer stootten  :lol . casey ging verder op het goede been staan zit staan zit . ik vond het wel welletjes en legde casey plat op haar buik het is mijn favoriete standje met de beentjes tegen elkaar . zo voelt een vulva nog nauwer aan  . en geeft het mijn de garantie om binnen de 30 minuten mijn nakomelingen te lossen .

casey had geen haast om de kamer te verlaten . we hebben op de kamer veel naar gepraat over de dingen die in het verleden gebeurt zijn in LR en GT een punt wil ik nog even aanhalen mijn uitzetting in LR ruim een jaar geleden de club is het al lang vergeten . maar ik wordt er nog steeds aan herinnerd bij deze case clos

casey ik weet dat je dit gaat lezen omdat ik je heb laten weten van dit forum het was een leuk samen zijn en het gaat echt geen 4 jaar duren dat we weer spas haben bis nexte mal  ;)   
« Laatst bewerkt op: 26 november 2017, 17:58:57 door de vulkaan spesjalist »