Auteur Topic: Julia/Giulia (Roemeense)  (gelezen 10800 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Julia/Giulia (Roemeense)
« Gepost op: 24 juni 2010, 16:44:11 »

Naam:         Julia/Giulia     
Land/Taal:    Roemeense / Engels         
Leeftijd:        21         
Lengte/Model: 1,65m / slank
Cup/Kont:     75B     
Haarkleur/-lengte:    zwart met lichtere locks / halflang
Service:    NMC / PZC / TZ / FT   
Pre:     
Contra:     
Extra:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
was het augustus of december??? lol
« Reactie #1 Gepost op: 24 juni 2010, 16:54:39 »
Julia. Zij zag, ik kwam en zij overwon. Kort en bondig genoeg?

Ik zag haar voor het eerst omstreeks een uur of zes. Heerlijk lijffie, heerlijke zwarte lokken, door onze MonsterPistol al beschreven.
Ik had me al lekker uitgeleefd met het Roemeense klasje, wat borstjes bepoteld met onze goede vriend Foots. Lekker hoor, Meiden waarvan het staartje geknipt was, Albanese optick fucks, het was moeilijk kiezen.
Niet omdat er geen mooie exemplaren aanwezig waren, neen, integendeel. Erpee stond al twee maanden clubdroog en had aan zichzelf beloofd het op 2 tot 3 Meiden te houden.
Mijn schatje had de tent verlaten, mijn duiveltje, en Veronica en Andrea zijn nog steeds Stiffies centen aan het opmaken in Bulgarije. Kan iemand hen verwittigen stante pede contact op te nemen met de balie. Ze worden verwacht op Stiffies verjaardag
En Evita is er ook al niet meer. En de berichten waren matig tot slecht, de berichten over LR.

Wat een verschijning. Mooi? Voor erpee wel, maar jullie kennen mijn smaak, de meesten die ik neuk halen zelfs jullie ondergrens niet.
Ze kwam de bar binnengestapt, en omstreeks achten pakte ze me stevig beet. Ik protesteerde nog met "Look out, I have a very very very small dick", maar ze weigerde me te lossen. Zijn kleine lulletjes geliefd?
Roemeens? Goed, kan best, maar als daar geen Arabische fakteur ronddwaalt, dan weet ik het niet meer. Heeft Edward zijn postje in Antwerpen geruild voor eentje in Roemenië?
Ik val op Arabische, en Oosteuropese en Aziatische en Westeuropese Meiden, dus dacht ik bij mezelf, laat me maar op haar toestappen. Nog geen twintig seconden later had ik een erectie van jewelste. Ze maakte me keihard met een tongzoen in LR, waarna ze het professioneel afdroop (afdroop, afdruipte, alvast geen druiper) . Het enige wat ik kon doen was de muziek overschreeuwen. Het klonk "pokerface, pokerface" uit de boxen, en ik schreeuwde nog veel luider "Julia". Ze keek, ik dacht maar aan één ding, en schreeuwde zowaar nog luider "Schlussel". Kwestie van zeer duidelijk over te komen, zal ik maar stellen
Voor de rekenwonders onder de ijsberen, het zou kamer 16 worden

Erpee kent de Roemeentjes, en eenmaal binnen in kamer 16 keek hij naar zijn polshorloge, ook wel een een "leuzze" genoemd. Makkelijk, klokslag 20.06u.
De enige vraag was: hoelang zou ik het droog kunnen houden? Zo'n lekker ding zou me klaarkrijgen in no time, het is de eerste die me zo een joekel bezorgde ooit in een hoerentent, enkel door een intense tongzoen. En ik stond al twee maanden kurk-club-droog

Roemeentjes, ja, ik ken ze, en ik ben niet een éénkennige bankhanger, dus ik sponsor graag hun thuisland
Samen bedje opgemaakt, en beiden rechtstaand op bed, begon wat leek op een leuke vrijpartij. Geen Angietoestanden, ook geen overdreven fake gekreun, maar wat zoende deze Meid verschrikkelijk lekker. Met die heerlijke halfarabische "oogjes wijd open" (hey Jünther, herken je dat?)

[/size]
Zoende ze heel erg lekker? Ja hoor, het zoenen was voorzichtig, maar toen ik haar meldde dat zoenen niet hoefde, als ze daar geen zin in had, werd ze heviger en zoog ze zowaar mijn tong naar binnen. O wat ben ik slecht.
Mijn berevel scheurde ze van me af (lees: ze vroeg me mijn badjas uit te doen) en ze ging op haar knietjes voor me zitten. In no time had ze mijn meolocakes beiden in haar mond, en zoog ze die arme balletjes naar binnen. Haar andere hand rukte al vakkundig aan mijn lulletje.
"Groter gaat ie echt niet worden" (wat een one-liner), zei ik haar nog, een heerlijke Roemeens-Arabische glimlach verscheen om haar zachte lipjes, en ze trok me naar beneden. Het ijs was volledig gebroken, en ze kroop boven op me.
Een "do you want to lick me" was haar volgende zet.
Professioneel als ik ben repliceerde ik met de volgende wijze woorden: "Only if I am not your first client, if you brush your teeth and if you pay me, and come in my face is 25 extra". Ze paste wijselijk voor dit voorstel en kroop naar beneden, en gaf me een heerlijke pijpbeurt, die zeer lekker was. Ik weet niet dat ik eruit zie als een sissy, of dat ik er eentje bent, maar al gauw had ze een vingertje in mijn heerlijk kontje zitten. Heel zachtjes, met gevoel, prostaatmassage. Zeer zeer lekker en een aanradertje voor wie zichzelf wil leren kennen
Ach, ze deed het wel heel erg lekker. Time to fuck, was het volgende dat uit haar mondje kwam. gelukkig, want als ze nog een half minuutje doorgegaan was, had ik haar mondje gevuld met mijn heerlijke godennectar. Alweer een fabeltje ontkracht, niet alle Roemeensen willen extra verdienen door een FT. O no.
Wat een heerlijk Meissie, wat een heerlijke borstjes, tijd voor erpee om in de aanval te gaan. Condoompie rond hard lulletje, en neuken geblazen maar.
Zoenen, heerlijk met die zalige 75B spelen.
Attention attention: haar tepeltjes zijn zeer gevoelig, en af en toe beet ik zacht, in de hevigheid van het spel. NIET DOEN, ze is te gevoelig daar, en wil zacht aan die heerlijke tepeltjes gelikt worden.

Ze neukt verdraaid lekker, in alle mogelijke standjes, maar liefst plat op zijn hondjes. Effe omschrijven, zij plat, beentjes dicht, erpeeke er gespreid over, en haar zo heerlijk afrijden. Wat is dat zalig, en ik mocht zelfs zeer zachtjes aan de haartjes trekken en in haar lipjes en op haar tongetje bijten. Dit is mijn favo Julia-standje, o ja o ja.
Klokslag 32 minuten na de blik op mijn "leuzze" keek ze nog een keertje, ze glimlachte en vroeg me heel erg lief: "Can you come?". Drieëndertig seconden later was het condoompje gevuld en nog geen twee minuutjes later had ik haar van bed geholpen, de vuile was in de manden in de kleedkamer gegooid.

Het ergste moest nog komen, dacht erpee, want 32 minuten, een Roemeense en geld.....als dat maar goed afloopt. Ik trok ze tegen me aan en vroeg: "How much do I have to pay you". Een zeer duidelijke 50 euro was haar lachende antwoord.
Erpee wil echter de markt helemaal naar de kloten helpen, gaf haar 60 euro. Met een lekkere tongzoen nam ze afscheid.
De ganse avond bleef ze dankbaar glimlachen. Ze zijn zo lief meneer.

Voor mij meer dan de moeite, maar ik ben dan ook eentje waar je best niet naar luistert, ik neuk namelijk alles wat ik zie.

Een cijfer? uiteraard geef ik haar een cijfer, ze krijgt van mij een 8.
Kamer 16 x 1/2u = 8
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Julia/Giulia (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 28 januari 2015, 16:53:23 »
Een aantal weken na ruim 3 jaar weer eens in deze club geweest.
Ik twijfel of het hier dezelfde Julia betreft aangezien ik ze niet herkende van de tijd dat ik veelvuldig deze club bezocht en ook de meeste recensies over haar toen zijn geschreven. Ze zei tegen mij spaanse te zijn maar ik prikte daar al snel door heen. Ze is Roemeens en heeft ook in Barcelona gewerkt waar haar kindje nog is.
Mijn keuze viel op Julia nadat ik al een zestal vrouwen had gevraagd of ze aan TZ deden. Bij alle kreeg ik nee op het rekest. Julia TZ tevens ook niet maar na de eerste uitstekende sessie met een andere meid kreeg ondanks geen TZ wel weer zin.
Julia is meer een girl next door type in plaats van stunning te zijn. Maar ze mag er echt wel wezen. Ze heeft in ieder geval een neuspiercing en wat sproetjes. PZC is goed te noemen en seks in verschillende posities was ook niets mis mee. Ik ben later op de avond nog op herhaling geweest met haar. Toen ik haar vroeg om weer een sleutel te halen was ze zichtbaar verrast. We moesten wachten tot er een kamer vrij was. Ze vroeg of ik haar wilde masseren en heb dit beneden op de loungebanken gedaan wat ze zeker kon waarderen. De tweede sessie met haar was ook gewoon goed.

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
Julia/Giulia (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 9 augustus 2015, 19:56:06 »
Afgelopen donderdag trof ik haar bij een v d gokautomaten.
 Julia zag er wel mooi uit, en het praatje was niet slecht. Ze zei wel meteen geen zoenen te doen.
 OK maar ze zag er goed uit, sleutel laten halen.

 Het moet gezegd: als je haar in je handen hebt, van achteren bij de borsten vast pakt, is ze mooi. Ze blijft passief, maar laat wel van alles toe.
 Zo doet ze dat.
 Ik heb haar lekker goed bekeken, en ging voor haar staan om gepijpt te worden. na een beetje verbazing - waarom eigenlijk? - begon ze.
 Het was heel redelijk, stijf werd de jonge vriend.
 Daarna zo'n dunne rode condoom erom, en doggy style.
 Ze had wat moeite met zijn formaat, maar ik heb ook redelijk rustig gedaan. Toch gewoon goed klaar gekomen.

 Haar afstandelijkheid moet je even aan wennen, maar ze is best lekker.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm