Auteur Topic: Le Coin  (gelezen 77986 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #15 Gepost op: 16 januari 2017, 10:14:58 »
Toch nog één puntje: laat je niet ontgoochelen door de rare sfeer in het café... daar komen mannen om hun ding te doen, maar daar zijn ook ouderen die hun taske koffie komen drinken.... ook het vragen om "naar boven gaan" gebeurt met "blikken" en niet zozeer met woorden... kinky en spannend :laughingchick

Ik ben wel wat vreemdere omgevingen en sfeertjes gewoon ;). Daar maak ik me dus geen zorgen om 8). Ik trek er morgen onbevooroordeeld naar toe en ik zie wel wat het wordt ;D.

Eén vraagje nog: wat zijn de prijzen (dame + kamer) tegenwoordig in 'Le Coin'?
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline cheops69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #16 Gepost op: 16 januari 2017, 11:26:39 »
De prijzen tja.... normaal is de prijs 50€ voor meid + kamer.... :laughingchick maar de meisjes zijn heel blij wanneer je eerst twintig betaalt voor de kamer en 50 voor haar... ze zijn dan veel "blijer gezind" en de rest is dan zonder "kosten" uitgezonderd zonder condoom pijpen, sodomie,... alhoewel sommigen hun achterdeurtje openstaat voor 50€.  Achter de deur om naar boven te gaan vooraf afspreken is de boodschap...Persoonlijk spreek ik nooit af, maar laat ik komen wat moet gebeuren zonder mijn portefeuille uit het oog te verliezen...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #17 Gepost op: 16 januari 2017, 11:34:21 »
De prijzen tja.... normaal is de prijs 50€ voor meid + kamer.... :laughingchick maar de meisjes zijn heel blij wanneer je eerst twintig betaalt voor de kamer en 50 voor haar... ze zijn dan veel "blijer gezind" en de rest is dan zonder "kosten" uitgezonderd zonder condoom pijpen, sodomie,... alhoewel sommigen hun achterdeurtje openstaat voor 50€.  Achter de deur om naar boven te gaan vooraf afspreken is de boodschap...Persoonlijk spreek ik nooit af, maar laat ik komen wat moet gebeuren zonder mijn portefeuille uit het oog te verliezen...

Bedankt voor de info :))! Nu weet ik perfect waar ik morgen aan toe ben. Wordt vervolgd! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #18 Gepost op: 16 januari 2017, 13:10:16 »
Sfeerbeeldje:

[attachimg=1]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #19 Gepost op: 16 januari 2017, 14:10:00 »
Dat is Le Coin Kanarie en uiteraard als cultuurzoeker ben ik er meermaals geweest.
de hoerencafes tgo het zuidstation zoals "kroeg Zottegem"zijn evenals de tippelaarsters verdwenen wegens uitbreiding, nieuw masterplan Zuid.
er zitten Marokkaansen en Bulgaarsen, ongeveer 8, met hooguit 1 dekermeid. Sfeer gemoedelijk, maar je waant je in een Turks of Marrokaans theehuisje. Nogal klein, schappelijke prijzen. Je kan het vergelijken met LeNord"in Ieprr.
let op met gedl, blauwe sjaal gaan ze denken dat je een Unionman bent en het ligt niet ver van Anderlecht dus,,,
nadeel vind ik wel dat je voor de match moet gaan, na een avondmatch al gesloten. Kortom, dagwerk.
je gaat er zo langs zonder goed op te letten, ligt nogal onopvallend

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #20 Gepost op: 16 januari 2017, 14:29:57 »

er zitten Marokkaansen en Bulgaarsen, ongeveer 8, met hooguit 1 dekermeid.

Aan 1 KP-meid heb ik genoeg hé ;) 8). We zullen het morgen zien! :pompe ;D.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #21 Gepost op: 16 januari 2017, 15:15:10 »
er zitten Marokkaansen en Bulgaarsen, ongeveer 8, met hooguit 1 deketmeid.
Eentje is voor jou meer dan genoeg om je een half jaar van de aardkluit te doen verdwijnen   :lol ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #22 Gepost op: 17 januari 2017, 06:34:04 »
Le Coin is een café met kamers in Brussel, vlakbij het Zuidstation. Het adres is Nieuwlandstraat 175 1000 Brussel.

Voor de gps gebruikers onder ons: Nieuwlandstraat kent dat machientje waarschijnlijk niet, je zal: Rue Terre Neuve 175 moeten ingeven.

Brengt mij ineens bij een (eerste) nadeeltje voor mij: café Le Coin is vanuit mijn vaste werkplek eens zo ver rijden als de A-straat (en in Brussel centrum wil dat wel wat zeggen... ::)). Het is anderzijds wel een stuk dichterbij dan Soraya's Palace 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #23 Gepost op: 17 januari 2017, 13:16:23 »
Mijn 'bezoek' aan Le Coin is jammer genoeg uitgedraaid op een anticlimax :-\. Ik heb daarnet 20(!) minuten in de buurt rondgereden, maar ik heb nergens binnen acceptabele wandelafstand een parkeerplaats gevonden :o :angry:. Kwam misschien door de rommelmarkt op het nabijgelegen Vossenplein?

Een eerste bezoek aan dit etablissement zal dus jammer genoeg pas voor binnen enkele weken zijn. Ik ga tegen dan eens kijken of ik er niet makkelijker raak met het openbaar vervoer (want hiernaartoe rijden was ook geen pretje...).

Wordt vervolgd! 8) En nu: 'snel' nog op naar de A-straat. Lust heb ik immers nog steeds!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #24 Gepost op: 17 januari 2017, 13:28:05 »
Nooit meer met de wagen naar 'Le Coin' btw. Wat een verkeersellende hier... Sebiet heb ik zelfs geen tijd meer voor een wip in de A-straat😡.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #25 Gepost op: 17 januari 2017, 17:49:12 »
Kanarie, zet in het vervolg je wagen aan het zuidparking en ga dan te voet, veel gemakkelijker.
Wel betalend parkeren, maar dat is op zoveel plaatsen.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #26 Gepost op: 17 januari 2017, 17:59:52 »
Kanarie, zet in het vervolg je wagen aan het zuidparking en ga dan te voet, veel gemakkelijker.
Wel betalend parkeren, maar dat is op zoveel plaatsen.

Volgens mij ben ik daar geweest (heb 2 parkings geprobeerd), maar werkelijk alles stond vol. Was ongelofelijk... Ach, niet getreurd: in de A-straat ben ik vakkundig getroost door een bloedmooie Bulgaarse ;D. En 'Le Coin', daar beland ik ooit heus nog wel eens 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline cheops69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #27 Gepost op: 19 januari 2017, 14:12:00 »
Beste Kanariepiet,

ik ga elke keer met de auto naar "le Coin" en heb geen problemen om me te parkeren... hoek Zuidlaan en Fonsnylaan... een bovengrondse betalende parking waar er de hele dag door plaats is...en een honderdtal meter van het "aardsparadijs"  niet voort vertellen hé.  ' K zou niet willen dat ik de volgende keer moet rondrijden...  :bud Groeten!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #28 Gepost op: 19 januari 2017, 14:23:42 »
Beste Kanariepiet,

ik ga elke keer met de auto naar "le Coin" en heb geen problemen om me te parkeren... hoek Zuidlaan en Fonsnylaan... een bovengrondse betalende parking waar er de hele dag door plaats is...en een honderdtal meter van het "aardsparadijs"  niet voort vertellen hé.  ' K zou niet willen dat ik de volgende keer moet rondrijden...  :bud Groeten!

Volgens mij ben ik daar gepasseerd, maar was er wel degelijk geen bruikbare plaats vrij. Ik kan me echter vergissen. Zooooo goed ken ik 'het Zuid' immers niet.

Binnen 2 weken onderneem ik een nieuwe poging. Ik zal deze parking dan zeker zoeken en uitproberen! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline cheops69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #29 Gepost op: 23 januari 2017, 13:18:09 »
Deze voormiddag een bezoekje gebracht aan "Le Coin".  Zoals anders direct parkeerplaats gevonden hoek Zuidlaan en Fonsnylaan.  En hop naar het "Hemelsparadijs" :bud Ik was betrekkelijk vroeg 10u45 en niet veel dames aanwezig in het café... Toch vaste waarden zoals Suzanna en Bianca en een Roemeense meid die ik haar naam niet ken.  Plots kwam ook Alexandra naar beneden, gevolgd door Vanessa.  De Roemeense meid en Vanessa zijn nog twee doelwitten voor volgende bezoekjes...  :laughingchick vandaag heb ik mij toegelegd op Bianca, een Braziliaanse meid tussen de 25 en 35.  Klein met kleine tietjes maar heel lief en zacht.  Zij is heel gemoedelijk en heeft een lekker Brasilliaans kontje.  DFK is voor haar geen probleem en zelfs pijpen zonder kan... niet echt mijn ding dus na een paar knuffels en heerlijk aan haar tietjes zuigen heeft zij mijn goede vriend een plastiek jasje aangedaan is heeft zijn hem lekker gepijpt.  Bianca kan ongelooflijk lekker pijpen, met een hele lekkere klem juist na de eikel... Ondertussen aan haar tepeltjes gefriemeld en natuurlijk ook haar poesje lekker gevingerd... Toen ik voelde dat de druk hoog begon te worden, haar op haar rug gelegd met de beentjes naar omhoog om zo lekker haar poes te penetreren.  Maar mijn goede vriend was zo niet tevreden en heb haar dan op mijn buik laten zitten steunend op haar handen en voeten en zo heeft zij de "Far West" op en af gereden... heerlijk.  Haar poesje klemde lekker rond mijn goede vriend en zijn adem werd afgesneden... als heel het ding dreigde te ontploffen snel haar gevraagd om te pijpen en lekker in haar mond klaargekomen... What a beautifull day... Zeker voor herhaling vatbaar... :laughingchick