Auteur Topic: Le Coin  (gelezen 77869 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #30 Gepost op: 31 januari 2017, 20:12:15 »
Deze namiddag viel een vergadering weg en dacht nog eens Le Coin met een bezoekje te vereren. Een appje naar den kanarie maar die had vergadering tot 17h  slik, gaat deze keet al dicht) en reageerde met, had ik dit eerder geweten, maarwas voor mij ook maar een ingeving van het laqtste moment.
eens binnen zatten er 7meiden waarvan 2 Marokkaansen. Nket echt een deketmeid en allemaql lachend uitnodigend, maar daar in een hoekje (le Coin) zag ik een schoonheid zitten, ze stelde zich voor als Inna en Albanese.  Ondanks dat land een ruw imago heeft, een eeer lief meisje, ik wensde haar gelukkig nieuxjaar en zij oo haar beurt bij mij, ja dit blijft gelden voor de hele maand januari) ze sprak Frans, Engels en Duits. Ze had voorheen in een bordeel in Kontich geweekt (nabij Antwerpen) en ineen saunaclub te Franfurt, vergat de naam maar niet GD, anyway, its a small world en ee was dd jongste meid daar aznwezig ondanks haqr cv.
er zaten buiten de meiden en barmadame maar 2 mannen, een Turk met tbee en een oude Belg met koffie, kan het nog meer stereotyp.?
de meixen lopen er niet in li gerie, laat staan naqkt rond maar gekleed met minirok en diepe inkijk op hun balkon.
een duplicaat van Maggie DeBlock kwam vragen voor een trio maar daar bedankte ik vriendelijk voor uiteraard.
prijzen om te verbruiken zijn daqr zeer democratisch, en ook blinkbaqr de sex,20 euro voor de kamer, en 30 voor de meid. Nu neem ik meestal minstens een uur, maar ondertussen werd het later en ik had nog andere dingen te doen, ik vroeg of ze aan tz deed, en zij reageerdd met, zoals dit en liet haqr tong draaien met de mond ooen, dat wzs geen probleem, maar nu komt het volr pzc verwz hten dd meiden daar wel een supplement, ik waqndd me zo in een Hollans Bordeel.
maar ik kan besluiten dat dit schatje, perfekt lichaam en snoetig kopje voor herhaling vatbaar is.
bij afscheid zei ee nog dat een goede, vaste klant van haar dezelfde voornaqm dan ik maar ook o geveer over het eelfde uiterlijk beschikt. Ik vroeg ben ik knapper of lelijker. Knapler reageerde zij diplomatiek. Maar voegde ze eraan toe, uiterlijk is niet belangrijk.  Zo dat wedt ik dan olk weer

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #31 Gepost op: 31 januari 2017, 21:22:57 »
Ik lees nu de intodruktie van Cheops69. Een misvatting Cheops,. 20euro voir de kamer 30 voor de meid. Ik betaalde wel extra voor ozc en een gooi omdat ze zon schatje was dat er bovenuit stak

Offline cheops69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #32 Gepost op: 31 januari 2017, 22:18:34 »
Ik lees nu de intodruktie van Cheops69. Een misvatting Cheops,. 20euro voir de kamer 30 voor de meid. Ik betaalde wel extra voor ozc en een gooi omdat ze zon schatje was dat er bovenuit stak

Hallo deket, misschien heb ik het een beetje raar uitgedrukt maar bedoelde dus ook 50 voor de kamer met de meid...  ;)

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #33 Gepost op: 1 februari 2017, 01:09:26 »
No problem 69, en indien je dat cafe nog eens gaat bezoekrn, die Albanese Inna steekt er bovenuit, figuurlijk dus. Tenzij je meer eou houden van volslanke meiden, ieder zijn meug

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #34 Gepost op: 7 februari 2017, 06:55:21 »
Nog 2 keer slapen en dan ga ik voor de eerste keer naar Le Coin (allez, ik ga daartoe toch nog eens een poging ondernemen ;)). Ik ben echt benieuwd! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline cheops69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #35 Gepost op: 7 februari 2017, 10:26:05 »
Nog 2 keer slapen en dan ga ik voor de eerste keer naar Le Coin (allez, ik ga daartoe toch nog eens een poging ondernemen ;)). Ik ben echt benieuwd! 8)

Ik wens je heel veel plezier!! :tietjes

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #36 Gepost op: 7 februari 2017, 10:41:46 »
Nog 2 keer slapen en dan ga ik voor de eerste keer naar Le Coin (allez, ik ga daartoe toch nog eens een poging ondernemen ;)). Ik ben echt benieuwd! 8)

Ik wens je heel veel plezier!! :tietjes

Dankjewel :)).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #37 Gepost op: 9 februari 2017, 12:36:42 »
Beste Kanariepiet,

ik ga elke keer met de auto naar "le Coin" en heb geen problemen om me te parkeren... hoek Zuidlaan en Fonsnylaan... een bovengrondse betalende parking waar er de hele dag door plaats is...en een honderdtal meter van het "aardsparadijs"  niet voort vertellen hé.  ' K zou niet willen dat ik de volgende keer moet rondrijden...  :bud Groeten!

Dit is dus inderdaad de parking waar ik verleden keer ook ben gaan kijken. Toen was er geen vrije plaats, en nu ook weer niet... Er staan zelfs meerdere wagens dubbel geparkeerd :-\. Dus maar weer elders op zoek naar een parkeerplaats... ::)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #38 Gepost op: 9 februari 2017, 12:57:50 »
Uiteindelijk een plaatsje gevonden in de Sallaertstraat, maar wat een verkeersellende hier in de buurt...

Bon. Ik ben er. Ben benieuwd!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #39 Gepost op: 9 februari 2017, 13:13:05 »
Bon, eerste indrukken: klein, maar gezellig cafeetje. 5 tafeltjes. Paar banken. Handvol stoelen.

5 dames aanwezig: 2 een no go voor mij, de andere 3 type GND. Zeker neukbaar.

Kennis gemaakt met Deket zijn Ina, een sympathieke Albanese met hele mooie ogen.

Pintje + koffie kost 6€. Niet de meest democratische prijzen, maar ook niet overdreven duur.

Ff de kat uit de boom kijken, en we zullen wel zien wat er nog gebeurt 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #40 Gepost op: 9 februari 2017, 13:46:56 »
Nog 3 bijkomende meiden gezien: een mooie mulat, een oudere vrouw met (nog steeds) een mooi figuur en een Spaans ogend type.

Zoals al gezegd: een paar dames die ik wel zou kunnen neuken, maar... ik voel het momenteel niet echt. De sfeer is me ook iets te rustig om geil van te worden.

Het is een leuke, eerste kennismaking met Le Coin, maar ik denk niet dat ik hier vandaag aan neuken ga toekomen.

Misschien zo dadelijk toch nog maar even doorrijden naar de A-straat ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #41 Gepost op: 9 februari 2017, 14:32:35 »
We hebben ondertussen Le Coin ongepopt verlaten. Op naar de A-straat.

Geen tegenvallend bezoek, maar neuken zat er toch niet in.

Uitgebreider sfeerverslag volgt later ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline cheops69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #42 Gepost op: 9 februari 2017, 14:35:24 »
Hoi Kanariepiet,

een mooie mulat :-\ :-\...  nog niet tegengekomen... Ik snap je wel dat de sfeer zo'n beetje "speciaal" is.  Daar hou je van of niet... De oudere vrouw zal Suzanna zijn:  mooi slank lichaam en groot.  Zij is Russisch.  Ondanks haar leeftijd lekker om te neuken, spijtig dat ze kleine tietjes heeft, maar echt GFE en doet alles... Wou vandaag ook komen, maar ben er door omstandigheden niet geraakt.  Misschien goed voor een volgende keer...dan staat die lekkere Ida op het menu :bonken.
Groeten,

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #43 Gepost op: 9 februari 2017, 14:57:57 »
Hoi Kanariepiet,

een mooie mulat :-\ :-\...  nog niet tegengekomen...

Ik heb niet met haar gepraat, dus ik ken jammer genoeg haar naam niet. Het was een meid met een mooi gezicht, iets voller maar mooi figuur. Ze droeg een jeans en een mooi zwart topje. Absoluut neukbaar materiaal👍 :)).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #44 Gepost op: 9 februari 2017, 17:16:23 »
Deze middag heb ik een tweede poging ondernomen om naar 'Le Coin' te gaan. Ik ben om 12u05 op mijn werk vertrokken en heb vervolgens 30 minuten over de 6km tot aan Le Coin gedaan ::).

Eens daar aangekomen heb ik de niet-overdekte parking op het Zuid opgezocht, maar helaas: weer geen vrije parkeerplaats te vinden. Integendeel: er stonden zelfs wagens dubbel geparkeerd...

Ik ben dan maar beginnen circuleren in de straatjes rond Le Coin en heb uiteindelijk (na het lichtjes verplaatsen van 2 nadarhekkens ;)) een vrij plaatsje gevonden in de Sallaert straat, op zo'n 200 meter van Le Coin.

[attachimg=1]

Eens aan het café aangekomen duwde ik tegen de gesloten deur. Deze staat blijkbaar onder camerabewaking en moet van binnen uit elektronisch geopend worden. Enfin, ik zag er blijkbaar toch niet al te marginaal uit, want ik werd binnengelaten.

[attachimg=2]

Binnen in het kleine café telde ik 5 tafeltjes, enkele bankjes en een paar stoelen. Het café oogt verouderd, maar dit stoort absoluut niet. Allez, mij toch niet.

Deket zal al aan een tafeltje met zijn Albanese Ina en ik werd vriendelijk verzocht hen te vergezellen, wat ik uiteraard ook gedaan heb. Ina zou ons niet veel later jammer genoeg verlaten, want 1 van haar stammi's kwam haar tijd opeisen. Tja. That's the game he.

Deket en ik hebben daarna nog een dik uurtje in Le Coin gezeten. Ik heb er deze middag 8 verschillende dames gezien: 1 mulat, 1 Zuid-Amerikaanse dame, en de overige meiden leken me van Oost-Europese origine.

Overall vond ik 4 dames goed neukbaar: uiteraard Ina, daarnaast ook het mulatje, en 2 van de Oost-Europese meiden: eentje met een mooi slank figuur, en eentje iets voller, maar zeker niet onaantrekkelijk. De 4 overige meiden waren mij echt te mollig of te oud.

Er waren in het café naast ons enkele oudere mannen aanwezig, duidelijk stammi's, want ze kregen veel aandacht van de vrouwen.

De sfeer was deze middag rustig, maar gezellig. Wel niet echt geilmakend zoals in pakweg Babylon, maar das ook moeilijk in zo'n caféomgeving. We mogen geen appelen met peren gaan vergelijken he.

Een pint + koffie hebben me 6€ gekost. Niet echt democratisch, maar zeker ook niet overdreven duur.

Deket en ik hebben Le Coin uiteindelijk ongepopt verlaten (en zijn nog doorgereden naar de Aarschotstraat :))), maar overall moet ik zeggen dat het toch een leuke, eerste kennismaking was. Ze zien mij er zeker nog eens terug en dan kom ik ongetwijfeld wel aan neuken toe! 8)

[verwijderd door de beheerder]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum