Auteur Topic: Le Coin  (gelezen 77999 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #45 Gepost op: 9 februari 2017, 22:05:19 »
Bedankt KP om al wat vooronderzoek te doen! Waren er meiden die saunaclubwaardig zijn? Anders laat ik een bezoekje toch maar zo.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #46 Gepost op: 10 februari 2017, 00:02:45 »
Eentje zou er ook in de saunaclubs uitspringen, we kennen elkaar inmiddels goed :pompe
3tal zijn zeker saunawaardig.
dan heb je er meer van, hoe druk ik me diplomatiek uit, laat ons zeggen van de volslanke, niet meer zulke jonge meiden, maar je kon wel aan allerlei indicatoren zien dat ze bloedgeil zijn, dus voor de liefhebbers.
btw, in de Astraat zitten er enkele bloedmooie die je in de saunaclubs niet treft.
normaal is ramenwerk fastfood maar indien je grnoeg op tafel legt, en dan bedoel ik niet je lul, ooent dat tal van mogelijkheden

Offline cheops69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #47 Gepost op: 13 februari 2017, 16:44:40 »
Vandaag een bezoekje gebracht aan "Le Coin".  Het was nog vroeg 11u00 en niet veel meiden aanwezig.  Enkel Suzanna, Bianca en Alexandra.  Mmmm, was infeite gekomen voor Vanessa, een stevige Marokaanse/Spaanse meid.  Maar ja... Een pintje gedronken en plots verscheen Inna... ze kwam zich naast mij nestellen met een lieve glimlach.  Een beetje gepraat over Albanië en Kroatië... en omdat ze zo lief en aangenaam was met naar naar boven getrokken.  Ze is een mooie jonge meid.  Blank van teint en heel mooie borsten.  Na de nodige wisjes en wasjes elkaar al rechtstaand geknuffeld om daarna op het bed te verzeilen voor een prima pijpbeurt.  Ondertussen streelden haar tepels mijn bovenbenen, mmmm.  Hierna kwam ze boven mij hurken om zo mij een flinke neukbeurt te geven.  En ik moet zeggen het was aangenaam, te aangenaam,...
Nadien nestelde ze zich tegen mij aan om nog een beetje bij te praten.
Inderdaad een (h)eerlijke meid die heel lief is en daarbij nog knap is ook... zeker voor herhaling vatbaar :-P

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #48 Gepost op: 13 februari 2017, 22:06:19 »
Zei het je toch?

Offline cheops69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #49 Gepost op: 14 februari 2017, 12:31:57 »
Zei het je toch?
jaja, maar zo direct sprak ze mij niet aan (te jong, ...) en ze laat haar "capaciteiten"  :movingtits niet helemaal zien...  Maar toch bedankt voor je raad.  Hou voortaan rekening met je goede smaak    :)).

Offline cheops69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #50 Gepost op: 15 maart 2017, 14:43:13 »
Vorige maandag nog eens een bezoek gebracht aan 'Le Coin'.  Rond 11u30 was ik in het café.  Er zaten 6 meiden te wachten op een "symphatieke gast"...  Een lekkere zwarte meid was nieuw voor mij.  Ik denk ze daar vroeger reeds gezien te hebben maar ben niet zeker... Van overal werd ik door vurige "meidenogen" bekeken en begluurd om me te proberen te overhalen om met hen naar boven te gaan... heerlijk spannend is dat.  Toch gekozen voor Fatima.  Zij is een oudere Marokkaanse dame maar die ik haar capaciteiten ken...:  zij is zacht en lief en is heel echt GFT, zij zoent, zuigt en likt overal waar er maar een plaats is.  Zij heeft een heel knap lichaam en heeft verbazend mooie rechtopstaande borsten en lange lekkere tepels.  Het is de vrouw met de mooiste borsten die ik al ooit gezien heb!  Alhoewel het niet de eerste keer was dat ik met haar "kamerde" was het toch de eerste keer dat zij zoveel aandacht aan mij schonk en echt probeerde om mij zoveel mogelijk van haar lichaam te laten genieten.  Zij pijpte mij heerlijk diep en zuigde mijn ballen tot diep in haar mond.  Daarna reed ze een dolle rit op mijn buik met zicht naar mij waarbij ik heerlijk haar tieten kon zuigen om daarna over te schakelen op een achterwaardse rit zodat ik haar kont kon bewerken.  Heerlijk diep in haar ben ik dan klaargekomen... zalig... voor herhaling zeker vatbaar. :-P

Offline cheops69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #51 Gepost op: 19 maart 2017, 14:23:17 »
Zat reeds van gisteren met een heel groot "probleem" en ben dan maar voor de eerste keer op een zondag naar "Le Coin" getrokken.  Op zondag is het er echt moeilijk parkeren omdat heel de buurt afgezet is door de wekelijkse markt.  Dan mij maar in de Q-parking gezet aan het station Brussel-Zuid.  (Amai een gepeperde rekening: bijna 9€ voor 2uurtjes parkeren)In "Le Coin" waren er slechts 6 meiden aanwezig: Bianca, Susanna, Fernanda, Ina, Alexandra en Angelina.  Angelina is van Puorto Rico ( of hoe schrijf je dat???) Zij had vandaag een Jamaicaans kapsel wat haar heel goed stond, maar haar lekkere ronde borsten en haar dikke kont brachten mij nog meer in verleiding om met haar naar boven te gaan.  Een pintje bier om de droge keel te smeren en hop met de beentjes naar kamer 4 om eens lekker het lichaam van Angelina te ontdekken.  Zij heeft een pikzwarte, zachte huid met grote ronde borsten.  Haar tepels reageren snel op mijn gulzige mond.  Zij zoent en tongt ongelooflijk lekker en ondertussen speelde zij zachtjes met  mijn groeiende "vriend".  Op bed stak ze haar mooie ronde borsten tegen mijn mond zodat ik ze lekker kon zuigen en likken en ondertussen streelde ze zacht mijn ballen.  Daarna begon ze mijn tepels te zuigen en daalde ze zachtjes af om mij zonder condoom te pijpen.  Heerlijk om haar dikke lippen te voelen zuigen en haar tong te voelen likken.  Zij boodt mij haar poesje aan om haar te likken.  Heerlijke grote zwarte poes met dikke schaamlippen en ondertussen had ik een heel schoon zicht op haar dikke ronde billen.  Mijn beste vriend begon het ondertussen moeilijk te krijgen en had nood aan een rustpauze... Ik vroeg haar dan ook om eventjes te rusten... zij draaide zich rond en plaatste Zijn plastiek regenjasje en kwam op mij zitten.  Haar grote poes zuigde mijn lul in haar buik en heel zachtjes op en neergaand heeft ze mij klaar laten komen.  Veel te snel maar ik kon gewoon niet meer.  Angelina is een supermeid.  Heel lief en zacht.  Ze neemt haar tijd en je voelt je bij haar echt verwend.  Risico op hervallen:  heel groot.  Zij vertrek weldra naar haar geboorteland voor een maand en half en komt daarna terug... :039:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #52 Gepost op: 19 maart 2017, 14:37:13 »
Geil verhaaltje Cheops69 ;D. Hoog tijd precies dat ik nog eens naar "Le Coin" ga! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline cheops69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #53 Gepost op: 19 maart 2017, 16:04:03 »
Inderdaad Kanariepiet... En inzake parkeermogelijkheden in de week: hoek Zuidlaan, Fonsnylaan.  (rechts als je van "Brussel Noord" richting Hallepoort rijdt) rechtover de Nieuwlandstraat!!  Of neem de Argonnestraat en net voor de Fonsnylaan draai je de parking op.  (Moeilijk uit te leggen maar kijk eens op een planneke van Brussel, het zal direct duidelijk worden...
Ik hou van "Le Coin" omdat je een beetje "beschermd" bent.  Dat heb je niet in de A-straat... Jaren geleden ging ik naar de A-straat maar ik vond dat ik daar dikwijls uitgebuit werd, ofwel geen goede service ofwel bestolen.  Is dat nu veranderd? Ik heb deze week een beetje meer "vrij" en hoop ook woensdagnamiddag een bezoekje te brengen aan the 5th Avenue.   :040:  Een vroegere"vriendin van Le coin" werkt nu daar en zou nog eens van haar schitterende diensten willen gebruik maken.... :pompe

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #54 Gepost op: 19 maart 2017, 16:20:23 »
Citaat
Dat heb je niet in de A-straat... Jaren geleden ging ik naar de A-straat maar ik vond dat ik daar dikwijls uitgebuit werd, ofwel geen goede service ofwel bestolen.

In de A-straat zitten heus wel parels, maar je moet ze weten zitten. Lees mijn recente damesrecensies over de A-straat er gerust eens op na: daar zitten immers een paar heel goede dames tussen! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline cheops69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #55 Gepost op: 22 maart 2017, 23:47:06 »
Ik dacht deze namiddag naar The 5th te gaan maar ben er niet geraakt... dan toch maar een bezoekje aan Le Coin gebracht... ik kon de verleiding niet weerstaan... Was daar rond 13.30.  Er zaten bij het binnenkomen 5 meiden en geen enkele man... Je kunt begrijpen dat al de gloeiende blikken op mij gericht waren... Ik wist nog niet juist wat ik wou en bestelde een pintje om rustig de vrouwelijke schoonheden in mij op te nemen.  Enerzijds was er Angelina een zwarte meid die echt heel lief en zacht is met een lekkere ronde kont en zachte borsten, langs de andere kant Fatima die heel verlangend naar me keek.  Ina kwam naar beneden en nestelde zich op een bank met haar GSM.  Ondanks dat ik al eens met haar "kennis gemaakt" heb had ze geen belangstelling voor mij... Alexandra en een ander Roemeentje probeerden mij door een lieve lach te verleiden maar ze spraken mij vandaag niet aan.  Ik dacht reeds de "instelling" te verlaten toen Vanessa binnen kwam.  Deze meid had ik al lang in het oog om eens nader kennis te maken.  Zij heeft grote bruine ogen zoals een ree en een heel spontane glimlach.  Ik kon er niet aan weerstaan en met een hoofdknikje zijn we naar boven gegaan.  Zij is een ronde meid: dikke borsten en dikke billen en een dik buikje... net zoals ik het graag heb :-\ Na de wisjes en wasjes vleide ze zich tegen mij en begon me te zoenen, likken en kussen.  Een echte lieve meid.  Zij heeft prachtige grote borsten met lekkere tepels die direct reageerden op mijn aanrakingen.  Zij duwde  me zachtjes op bed om mijn beste vriend met haar joekels te masseren en kwam ondertussen regelmatig een tongzoen geven... zalig.  Met een gummyjasje aan werd ik heerlijk gepijpt terwijl ze me haar poesje liet vingeren.  Het verdere verloop wil ik je besparen maar ik ben heerlijk in haar mondje klaargekomen.  Daarna kwam ze naast mij liggen om te zoenen en nog wat bij te praten over Spanje en Marokko... zalig.  Risico om te hervallen: heel erg groot.  Aan te raden voor iedereen die van een "stevig stuk vlees" houdt ;)

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #56 Gepost op: 23 maart 2017, 01:21:12 »
Ina had misschien haar periode of een baaldag, niet erg professioneel maar het zijn mensen en geen computers.
je hebt wel geluk, ikzelf heb nog nooit meegemaakt dat er geen mannen aanwezig zijn, maar bezocht dit cafe wel nog niet op woensdag.
Had je moeten bijbetalen voor die FT.?
vind 1 feit nadelig voor deze zaak, ee sluiten altijd zo vroeg,. Gaan wel al in de voormiddag open, maar toch

Offline cheops69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #57 Gepost op: 23 maart 2017, 14:17:39 »
Beste Deket,

Inderdaad deze zaak sluit reeds vroeg, maar ik kan aan niemand aanraden om nog na 19.00 in deze buurt rond te lopen...  Het is ook daarom dat ze zo vroeg sluiten: enerzijds om problemen voor de zaak te vermijden en anderzijds voor de meisjes.  Ik kom er regelmatig in de voormiddag en vind het ook heel leuk dat ik reeds van 's morgens mijn ding kan doen... spijtig dat de keuze dan beperkter is.  Inzake prijs geef ik eerlijk toe dat ik steeds hetzelfde betaal ( teveel inderdaad maar ja...): 20 vóór het bestijgen van de Hemeltrap en daarna 50 aan de dame.  Behalve als de "service" beschamend is, dan geef ik enkel 30.  Heb daardoor ook nog nooit problemen gehad...  Indien het een nieuwe meid is vraag ik wel vóór het naar boven gaan hoeveel ze vraagt maar betaal enkel de kamer zodat ik daarna kan beslissen wat het mij waard is... Als ambachtsman weet ik wat "goed werk" waard is... :-P  Beste groeten.

Offline cheops69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #58 Gepost op: 3 januari 2018, 13:31:27 »
Reeds lang geleden dat ik hier nog iets neerschreef over "Le Coin".  Deze is de laatste tijd enorm veranderd!  Veel nieuwe jonge meiden waaronder veel Roemeense meiden en ook meiden van Brazilië...  Deze ochtend eens polshoogte gaan nemen en ik werd verleid door een Roemeense meid Alexandra...  21 jaar jong, bruine lokken , spreekt Roemeens, Engels en een beetje Frans en is vooral heel lief.  Steeds weer verleidde ze me met haar steelse blikken en lieve glimlach.  Na een gezellig, maar moeilijk, gesprek haar voorgesteld om naar boven te gaan.  Ze heeft een heel knap lichaam  met bleke huid en lekkere tietjes, een beetje hangend maar echt zoals ik ze graag zie:  een dikke B-cup met lekkere tepels...  Ze is een pracht van een meid en doet alles wat je wil, heel gemoedelijk en ze tongzoent prachtig.  Een negatief puntje: ze heeft een litteken op haar buik... maar voor mij zijn de positieve punten belangrijker. 

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Le Coin
« Reactie #59 Gepost op: 6 augustus 2021, 00:30:32 »
Deze week met den Kanariepiet afgesproken in Le Coin
Normaal is dit hoerencafé dicht tijdens de maand van Brussel kermis,maar omdat ze tijdens de lockdown noodgedwongen moesten sluiten,doen ze nu in de week open en alleen tijdens de weekend dicht!
Er zaten 6 meiden,; 3 Roemeensen(tja die zie je overal,in de ramenbuurten maar ook bij de privé in Antwerpen,zie je dezelfden die eerder in de ons bekende saunaclubs werkzaam waren
Dan 2 Bulgaarse( Brussel zit er vol van)en een Noord Afrikaanse
Niet mijn types,geen deketmeiden
Een Roemeende had Chinees bij,maar verwesterd Chinees eten en niet van dat raar Chinees eten dat ik kreeg voorgesteld bij het Chinese hoerenadres waar ik juist van kwam
Den Kanariepiet kwam inmiddels binnen en de brouwer kon zijn omzet verdubbelen,immers in dat café drinkt men nauwelijks alcohol maar vooral koffie en thee
Gezelllig leute gemaakt maar na dat Chinees trio niet geneukt en vooral omdat ik mijn smaak daar niet vond