Auteur Topic: Body to Bodysalon: Mai Baan, Schimmelweg 413, 2524XB Den Haag  (gelezen 4377 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Body to Bodysalon: Mai Baan, Schimmelweg 413, 2524XB Den Haag
« Gepost op: 21 maart 2012, 09:22:08 »
Afgelopen zaterdag (17 maart 2012) was ik weer in de buurt van Den Haag, dus heb ook weer even rond gekeken op de Geleenstraat en de Doubletstraat. Toen ik vooraf aan het bedenken was wat ik nu wilde kwam ik via internet bij een zaak waar ze body to bodymassage doen. Dus ben ik daar naar toe gegaan. Desondanks dat er in de Doubletstraat wel een paar aardige dames stonden.

Maar ik ben dus naar Mai Baan, Schimmelweg 413, 2524XB Den Haag, tel : 070 39 61 985. De prijzen spraken mij wel aan nl: Erotische massage met body to body: 70 euro per uur
60 euro per 45 min, 50 euro per 30 min en Tantra: 70 euro per uur, 60 euro per 45 min, 50 euro per 30 minuten.  Dit is de link naar de site: http://www.thaisemassages.com/index.htm

Eenmaal aangekomen moest ik een trap opklimmen, maar werd door een van de dames geholpen door mijn (rolstoel) naar boven te sjouwen. Eenmaal boven werd ik meteen naar een van de kamers begeleid. De vraag van haar was of ik er al eens eerder was geweest, dus het antwoord was: nee. Toen kreeg ik een korte uitleg en kon kiezen uit twee dames omdat de derde bezig was (dat was een Thaise dame.) Ik kon dus kiezen uit een Erotische en Tantra massage…maar daar zat weinig verschil in zei ze, dus koos voor een Tantra. Maar ik koos dus voor Yasmin. Zij was een chinese dame van 30 jaar, met lange bruine haren, gemiddeld postuur. Ik vroeg haar vooraf nog of ik haar mocht aanraken tijdens de sessie en dat antwoord was al snel: Nee.  Dat viel me al enorm tegen. Daardoor besloot ik te kiezen om een sessie te doen van een half uur voor 50 euro.

Voordat ik begon moest ik volgens haar snel douchen. In dit half uur hebben ze al gepland dat dat je 5 min. hebt om vooraf te douchen en 5 min. te douchen achteraf….dus houd je nog 20 min. over. Eerst ging haar advies om een langere tijd te blijven. Uiteindelijk toch voor half uur gekozen. Gedurende haar massage werd ik helemaal ingesmeerd met olie en moet zeggen dat haar betasting wel lekker was. Maar omdat ik haar niet mocht aanraken werd het al snel eenzijdig voor mij en dus saai. Elke keer als ik met mijn hand in de buurt kwam van haar borsten, billen of  poesje…….kreeg ik al een waarschuwing. Wel voldeed ze om lekker met mijn tepels te spelen zowel sensitief als wat harder. Toen ik haar vroeg of ik haar ook mocht neuken…..zei ze ja, maar dat kost wel 100 euro extra. Nou gedurende deze sessie kreeg ik even spijt dat ik niet bij de Doubletstraat binnen ben geweest. Maar al doende leert men.

Aan het einde van deze sessie heb ik mijzelf gedoucht en weer aangekleed. Wat mij ook opviel was toen het licht aan was deze vrouw heel geheimzinnig deed met aankleden…..alles met een grote handdoek om haar heen, mocht niks van haar lichaam zien. Pas toen haar bh aan was en haar broek aan….ging de handdoek weer af. Dus daarna weer naar beneden geklommen en ben weer weg gegaan. Nou, bij deze tent zien ze mij niet meer terug. Voor iedereen die rolstoel afhankelijk is…….ook niet naar toe gaan, kost veel te veel moeite en is echt niet te doen.