Auteur Topic: MAYA  (gelezen 114214 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #15 Gepost op: 19 juli 2012, 14:55:18 »
Toen ik afgelopen zaterdag even aan het relaxxxen was :) in het salon kwam Maya met haar handdoekje naast mij zitten. Ik had net gekamerd met Lucie dus direct weer de kamer op, was niet aan de orde. In het korte gesprekje dat we hadden, had mooie Maya dit natuurlijk in de smiezen en vertrok ze en ging ze naast een andere heer zitten. Maar toen die ook niet toehapte, ging ze wat verder een andere prooi benaderen.

Maar deze "Miss Babylon" zag er weer geweldig uit. Wat een body en wat mij betreft het mooiste stel borsten van Babylon. Dus "Miss Boobs Babylon" ;D
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #16 Gepost op: 21 juli 2012, 09:54:13 »
Citaat
Toen ik afgelopen zaterdag even aan het relaxxxen was :) in het salon kwam Maya met haar handdoekje naast mij zitten.
Maar deze "Miss Babylon" zag er weer geweldig uit. Wat een body en wat mij betreft het mooiste stel borsten van Babylon. Dus "Miss Boobs Babylon" ;D

 De borsten van Maya zijn voor mij nu juist het minst aantrekkelijke van haar lichaam , ze zijn wel leuk om mee te spelen je kan er zelfs een Deepthroat mee doen en dit vind ze nog leuk ook .
Toen ik donderdag de nieuwe borsten van Noelle  zag ,die zagen er echt prachtig uit , niet te groot , maar toch iets groter  dan van mijn duifje maar de prachtige vormen waren in verhouding hetzelfde .
Maya heb ik anders wel gemist in Babylon donderdag  ,zo zat er geen trio in mijn pakket . Heb wel even gepolst bij mijn duifje om met Laura samen te gaan maar mijn duifje zag dit niet zitten .

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #17 Gepost op: 25 juli 2012, 21:43:08 »
Bij mij heeft ze te veel last gehad van turbulentie. Ze heeft een duikvlucht met mij geweigerd...

De laatste weken lijkt het er op dat Maya weer pendelt tussen PSR en Babylon. Een tijd terug zag ik haar in actie toen ze in de mond geneukt werd op de bank. Wat later kreeg ze de volle lading binnen , mjam, mjam !  :P Dit openbaar schouwspel was best opwindend. Ik dacht daar zit wat in…echter haar te pakken krijgen was niet mogelijk. Ze was de ganse avond geboekt door een pannekoek. ( hopelijk wordt binnenkort een pannekoekentax geheven )  C:-)

Onlangs kreeg ik haar toch te pakken. Het werd voor mij een top-sessie. Ik volgde haar in het sex-spel dat toch wel meer in een PSE uitmonde. Deep throat , kontlikken , the cowgirl en ondertussen lekker tongen , hete toestanden en alle remmen los. Toen ik haar op z'n hondjes nam spoorde ze me aan haar kont te vingeren en wat later kwam ik klaar.  :P

Een tijdje terug  zag ik haar terug in Babylon en vroeg haar om naar de kamer te gaan. Het antwoord was : nee. ze voegde toe : ik ben er de vorige keer ziek van geweest. You fucked me to hard.  :o ( en dat met maar 15cm , ha , ha… ) Rudi_Nl stond erbij en keek er naar. Hij zei tegen mij : daar heb jij toch voor betaald ! Ik zei : ach , het blijft een vrouw hé en nog een dame van plezier ook. Rudi_NL antwoord : is daar dan verschil tussen>:D
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #18 Gepost op: 25 juli 2012, 22:19:36 »
Vrouwen hè.  Het blijven vreemde wezens.  Als je er dan nog wat mee speelt kan het helemaal leuk (vooral voor jezelf) worden.

Het heeft absoluut niet met Maya te maken maar in PSR had ik eens een gelijkaardige sessie met een dame.  Ze genoot er énorm van (als ze het niet heel erg goed aan het spelen was)!  Geen moment zei ze (af liet ze me blijken) dat ik het rustiger aan moest doen.
De volgende keer in PSR ook ongeveer hetzelfde scenario met dat verschil dat de dame liet blijken dat de sessie voor haar té was (of maximaal goed voor één enkele keer) door mij volledig te negeren.

Dan ben ik al eens niet de brave GFE-beer.....  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #19 Gepost op: 22 oktober 2012, 21:14:37 »
Maya had blijkbaar terug zin in een vlucht met mij en wederzijds was dat ook.

Deze Miss Babylon straalt gewoon geiligheid en sex uit.

Compleet geslaagde top sessie.

Herhalingsgevaar : zeker !





My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #20 Gepost op: 24 november 2012, 22:37:31 »
Miss IJskonijn...

Miss Arogant...

Miss Puur profi...

Het kan me allemaal geen kloten schelen...

Een gelie knappe charismatische hoer met top service !

Yes , ik mag er terug op ! Ha, ha...  ;)

En het was lekker.  :P
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #21 Gepost op: 24 november 2012, 22:44:51 »
Hoeren hebben nu eenmaal een gebruiksaanwijzing, ik ken er zelfs met een encyclopedie als gebruiksaanwijzing, in 38 delen.
Deze valt nog mee, ha ha  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #22 Gepost op: 24 december 2012, 00:44:27 »
Ze had blijkbaar haar dagje niet ! Ik nam plaats naast haar met de bedoeling een kamer te maken. Maar...dit draaide even anders uit ! Ze was vrij bruut en kort tegen mij. Ik heb er snel korte metten mee gemaakt en gezegd : i'm a man and i like to fuck many girls Daaaaaaaag klote hoer , zoek maar een andere zijn 50€. Eigenlijk geen spijt van , de laatste maal dat ik met haar was , raakte ik toch maar weinig kant. ( pooier heeft een dikke lul ) Vanaf nu mag ze mijn kloten nog niet meer kussen. Veel ander en beter in Babylon ! ! !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #23 Gepost op: 24 december 2012, 13:49:29 »
Haha, en zo zie je maar hoe onvoorspelbaar ze soms zijn, de ene keer neuken ze Kami de hemel in en de andere keer mogen ze zijn kloten geeneens meer kussen  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #24 Gepost op: 14 februari 2013, 22:06:40 »
Nou ja, de ijsprinses verhalen kloppen wel wat mij betreft. In de kino kort de vraag of ik gezelschap wilde en daarna een weinig geinspireerd praatje. Voordat ik ook maar wat kan zeggen, kwam de info waar je normaal een paar minuutjes zoet mee bent. Leeftijd, land van herkomst en lang in de club... allen me sowieso wel bekend, maar zo opgelepeld wel erg bot. Kan me niet herinneren of ze nog enige interesse in mijn info had, maar daar we het even over 020 hadden (voor de Belgen, die pisgoot met de Wallen) zal dat wel. Een praatje zat er niet echt in, dus maar snel die tong in mijn muil en het verplichte inzoenen voor een kamergang. Zoals beloofd, niks te klagen. Ook op de kamer kundig zonder enige illusie/warmte op te roepen. Lekkere seks, maar meer ook niet. Lijkt me een meisje voor de sexmachines en footsen onder ons.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #25 Gepost op: 15 februari 2013, 15:09:11 »
Als ik Babylon binnenkom en deze IJSPRINSES  is in de buurt dan vliegt ze me telkenmale rond de hals , ze springt op mij met haar benen rond mijn middel en duwt haar tong in mijn mond , deze rakker is dan zo fier als een gieter en beantwoord gretig deze tongzoen en pakt haar stevig vast . Meestal maak ik een afspraak met haar voor binnen een tweetal uren .
Want het eerste uur is voor mijn duifje
Met Maya is het altijd top , ze kan zo overschakelen van  GFE naar PSE .
Een zeer lieve verstandige dame en ze weet zeer goed wat ze wil .
« Laatst bewerkt op: 18 februari 2013, 21:37:06 door GW »

guest36915

  • Gast
MAYA
« Reactie #26 Gepost op: 8 maart 2013, 19:26:22 »
Maya, what can I say about her? She is the better professional in Babylon (in the good sense of the word). Physically I find she isn't a fatal beauty but a realy cute girl next door.
I met her 2 times, she know I like GFE, she play GFE very well. Good and many DFK. Overplay little bit on DATY but the blowjob is wonderfull : DT, many spittle and lick the balls. Her lips are realy nice. Maybe the best blowjob of my life.
Sex was very good too. I try just in missionary because I like very much kiss her at the same time.
It's sure I'll meet her again. 
The only negative point : she don't doing any after sales service because of its success and I find she is little bit pretentious.

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #27 Gepost op: 16 maart 2013, 21:14:54 »
Vandaag Maya ook van de andere kant leren kennen.... Ik was omstreeks 1430 u gearriveerd, geen Maya te bespeuren en ik werd al snel aangeklampt door Amalia. Kamergang van een uurtje gedaan met Amalia en toen ik beneden kwam was ook Maya net terug van de kamer met een bekende Belg. Ik zag al aan haar blik dat het haar niet aanstond dat ik met Amalia was geweest.
Nadat ik dan terug aan de bar zat en het gebeuren wat aankeek kwam ze me begroeten waarna ze naar een andere heer op de bank ging. Toen ging ze wat eten en verdween een tijdje achter de coulissen. Toen ik wat later op de bank zat kwam ze naar me toe en vroeg ze of ze naast me mocht komen zitten waarop ik zei dat ze daarin vrij was gezien er toch plaats genoeg was. Toen ik niet inging op haar avances werd ze stilaan nijdig en na 5 minuten stond ze héél kwaad op en ging aan de andere kant van de bar zitten (aan de grote raam). De andere aanwezige meiden hadden het gevolgd en keken zeer verwondert naar mij. De meeste weten dat ik normaal altijd met haar ga. Toen ze opstond snauwde ze met nog wat toe van "was hat die blöde kuh mit dir gemacht"......
Het was duidelijk aan haar te zien dat de afgelopen week geen succes was geweest en dat er weinig in het bakje was gekomen. Ik voel me nog altijd vrij, als ik in een club ga, om te gaan met wie ik wil en voor hoelang ik wil.  Ik sta heel erg op correctheid en hiermee bedoel ik het noteren van de tijd en extra's op het kaartje. De laatste keer vond zij het nodig om een extra te noteren omdat we zogezegd 5 minuten langer dan een uur op de kamer waren geweest. Ze was dan blijkbaar wel vergeten dat ik haar regelmatig drinkgeld (lees wisselgeld) gegeven heb bij het verlaten van de club (als ze vrij was en afscheid kon komen nemen)
Ik zal haar dan in de toekomst ook links laten liggen en andere dames leren kennen. Waren er vandaag enkele nieuwe waaronder Julia me opviel  ;)


Note Foots: schrijffout gecorrigeerd

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #28 Gepost op: 16 maart 2013, 21:55:09 »
Vandaag Maya ook van de andere kant leren kennen.... d. Ik voel me nog altijd vrij, als ik in een club ga, om te gaan met wie ik wil en voor hoelang ik wil.  Ik sta heel erg op correctheid en hiermee bedoel ik het noteren van de tijd en extra's op het kaartje. De laatste keer vond zij het nodig om een extra te noteren omdat we zogezegd 5 minuten langer dan een uur op de kamer waren geweest. Ze was dan blijkbaar wel vergeten dat ik haar regelmatig drinkgeld (lees wisselgeld) gegeven heb bij het verlaten van de club (als ze vrij was en afscheid kon komen nemen)
Ik zal haar dan in de toekomst ook links laten liggen en andere dames leren kennen. Waren er vandaag enkele nieuwe waaronder Julia me opviel  ;)

Tja , als je te goed bent voor een dvp wordt daar van geprofiteerd. In het echte leven is het net hetzelfde hoor. In het begin had ik het daar ook moeilijk mee...nu niet meer ! Hopelijk is dit een wijze les geweest en laat je haar inderdaad links liggen ???  Er zijn genoeg toppers in Babylon aanwezig !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #29 Gepost op: 17 maart 2013, 20:17:35 »
Vandaag Maya ook van de andere kant leren kennen.... Ik was omstreeks 1430 u gearriveerd, geen Maya te bespeuren en ik werd al snel aangeklampt door Amalia. Kamergang van een uurtje gedaan met Amalia en toen ik beneden kwam was ook Maya net terug van de kamer met een bekende Belg.
Het was duidelijk aan haar te zien dat de afgelopen week geen succes was geweest en dat er weinig in het bakje was gekomen.

Sorry Victor , jammer dat ik de kans niet kreeg om je te leren kennen , het is altijd leuk om een rakker in een club te ontmoeten ,  heb er wel een jonge Nederlander leren kennen die pas was aangekomen toen ik van kamer kwam.
Was gisteren kort na aankomst twee uurtjes samen met het ijskonijn zoals onze vriend Kamikaze ze noemt . Het waren twee fantastische uren samen met haar .
Jammer dat ik nog andere verplichtingen had en niet langer kon blijven .

   
Het was duidelijk aan haar te zien dat de afgelopen week geen succes was geweest en dat er weinig in het bakje was gekomen.

Donderdag was ik ook al met Maya samen , dan wel in gezelschap van mijn duifje en dan ook volop genoten van die twee super dames .
Gisteren had ik begrepen dat het voor haar een succes week was , maandag en dinsdag had ze nog haar verjaardag gevierd , wel niet in de club maar ze had het leuk gehad .
Ik had ook nog een geschenk voor haar meegenomen . Bij mij is ze zeer correct in het afrekenen .
Het was jammer dat mijn duifje zich gisteren niet kon vrij maken , maar het gezelschap van Maya kon me haar toch eventjes doen vergeten .
Het is niet gemakkelijk nu mijn duifje een vaste job heeft om op dezelfde dagen vrijaf te kunnen nemen , maar we doen onze best om elkaar zoveel mogelijk te kunnen ontmoeten in een club ( PSR of Babylon ) en dan hebben we altijd een fantastische tijd samen .