Auteur Topic: FAQ Stahlstrasse, Essen  (gelezen 26013 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
FAQ Stahlstrasse, Essen
« Gepost op: 29 maart 2012, 01:00:28 »

Algemene indruk:

Ik ben tot hier toe twee keer in de Stahlstrasse in Essen geweest. De Stahlstrasse is tegengesteld aan Duisburg! Daar zijn er geen Laufaüser maar  wel vitrines. Eigenlijk zoals in het Schipperskwartier en voor de Nederlanders de Wallen. Je kan je er niet wegsteken, als je de straat inkomt, ben je gezien door de dames. Ik heb ongeveer een 120 tal ramen geteld.

Het oogt er zeer marginaal. Er is nergens een plaats om te zeiken, wel is er een eettent aanwezig. Dat zag er niet echt top uit maar in de directe omgeving is er wel een Mac Donald's en ben ik daar gaan eten.

Parking:

Er is geen parking voorzien. Je zet je wagen best op de grote parking van de Ikea. Na een korte wandeling arriveer je dan in de straat. De parking op de Ikea is trouwens kostenloos.


Concept:

De Stahlstrasse is het tegengestelde van Duisburg. Dus geen Laufhaüser maar enkel en alleen vitrines. Wat irritant was, is dat er vitrines zijn die op een hoge verdieping gelegen zijn. Je moet dan in het midden van de straat gaan staan om de dame te wenken...

Sfeer:

Dit zal voor iedereen anders zijn. Ik vond de sfeer eigenlijk wel goed. Het is klein maar gezellig. Er heerst wel niet die erotische sfeer die je in het Schipperskwartier en in Duisburg wel hebt. Ik weet niet wanneer de shiften beginnen en eindigen. Wel is het zo dat Essen een wandelgebied is, dat enkel leeft in de week en dit van kort in de namiddag tot middernacht. Na middernacht is er amper nog iets te zien en vertrekken ook de meeste dames. In het weekend is het er uitgestorven. Dus niet bezoeken in het weekend. Dat is alleszins hetgeen een "Local" me vertelde.


Prijs en diensten:

De prijzen starten vanaf 30 euro voor de gebruikelijke "fuck and suck". Toch zitten er naar mijn mening niet veel neukbare dames achter de ramen daar. Het gros van de hoeren adverteert er zelfs met sm en kinky sex. De wandelaar die komt om zijn hoofd leeg te neuken kan beter naar Duisburg gaan waar het damesaanbod qua stunners veel en veel beter is. Degene die houdt van leer, lak en fetish zal zich in Essen al snel thuis voelen.


Dames:

Bij mijn bezoeken op vrijdagavond, waren zogoed als alle panden bezet. Toch richt naar mijn schatting 75 % van de vrouwen zich op sm en kinky toestanden. Een minderheid doet blijkbaar aan gewoon neuken en pijpen. Qua stunners moet men mijn mening ook niet in Essen zijn. Het lijkt een nest van hoeren die op hun retour zijn.


Veiligheid:

Ik heb geen Polizei of security gezien. Desondanks voelde ik mij veilig.


Bezetting:

Er werken volgens mij een 100 tal dames. De bezetting zou volgens info van de kenners aldaar het best zijn in de namiddag in de week en er zou niks te doen en te zien zijn in het weekend.


Conclusie:

Ik vind de Stahlstrasse niks bijzonders en dus niet de moeite om als Nederlander of als Belg er naartoe te rijden of je moet van sm houden. Dan zou het wel wat kunnen zijn. Neen, dit was de minste wandelbuurt die ik heb mogen bezoeken. In Duitsland doen Duisburg, Oberhausen, Aken en Krefeld beter.






Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
FAQ Stahlstrasse, Essen
« Reactie #1 Gepost op: 1 oktober 2012, 22:06:03 »
http://www.essen-stahlstrasse.de is een site met sfeerbeelden van de straat.

guest7191

  • Gast
FAQ Stahlstrasse, Essen
« Reactie #2 Gepost op: 27 maart 2014, 19:46:49 »
De rosse buurt van Essen staat bekend als de rosse buurt met het grootste aanbod van domina´s/bizarre ladies in heel duitsland.
Kortom, deze rosse buurt bezoek je voornamelijk als je op zoek bent na kinky stuff. Voor het gewone werk zijn er wel wat dames aanwezig, maar die vallen zwaar in de minderheid bij de aanwezige domina's/bizarre ladies.

Haus50/52 in deze rosse buurt is omgedoopt tot "Bizarre studio Essen". Dit haus heeft een enorm grote sm-studio in de zolderruimte voorzien van 4 verschillende sm-kamers. Op de begane grond/1e etage zijn diverse gewone kamers die mooi ingericht zijn en ook al vaak voorzien van de nodige sm-middelen:
http://www.bizarrstudio-essen.de/



Parking:
Er is een eigen parking voor een stuk of 40 auto's (maar staat vaak vol). 100m verder is een grote parking op een braakliggend stuk grond waar je voor 2,50 een hele dag kunt parkeren. Na 20.00 kun je overal gratis parkeren.

In de parkeergarage van meubelzaak Kroger naast de stahlstrasse kun je gratis parkeren. Let wel op dat je je auto hier voor 20.30 weg moet hebben gehaald, want anders zit deze parkeergarage op slot (dan moet je bellen en kost 30 euro om je auto eruit te halen)

guest7191

  • Gast
FAQ Stahlstrasse, Essen
« Reactie #3 Gepost op: 13 juli 2014, 00:41:32 »
Sinds afgelopen week werken er 2 nederlandse dames in de rosse buurt van Essen. Kim in haus50 en ze stond te kletsen met een nieuwe dame. Ze had het raam openstaan en de nieuwe dame praatte 100% nederlands. Aangezien ik wachtte op een andere dame verder geen praatje gemaakt met deze nieuwe nederlandse dame.