Auteur Topic: Wenen Oostenrijk  (gelezen 5476 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Wenen Oostenrijk
« Gepost op: 8 april 2012, 18:03:42 »
Heren, Rakkers,


Afgelopen week was ik in Wenen en ik had van te voren al op www.erotikforum.at rondgekeken. De 2 saunaclubs Golden Time en Funpalast bleken daar de locale favorieten en ik was jaren ervoor al eens in Golden time geweest. Beiden hebben een entree van 80 euro en een half uur van een dame kost 60 euro. Wat duurder dan NRW lijkt het maar het is in werkelijkheid fiks duurder in Golden Time want de bloedmooie dames willen je binnen 3 minuten afwerken en helaas als de dame dat wil dan ga ik ten onder. Ofwel 140 euro voor 3 minuten, nee daar had ik gene zin in,  http://www.goldentime.at , die ging het niet worden.

Funpalast had soms aanbiedingen bij evenementen en dan betaal je 80 euro entree, maar krijg je een half uur erbij. Dat leek me wel wat, ook omdat er in Funpalast niet alleen maar supermooien rondlopen, maar ook gewonen en dat daar meer een normale service wordt gegegeven. Helaas mijn week werd verzet waar 2 van zulke evenmenten inzaten naar een week zonder enige aanbieding. Hmmm ik vond het dan toch maar een groot risico en dan ga ik liever de de terugweg langs een NRW clubje. Dus het werd ook niet www.funpalast.at


De laatste avond had ik me niet compleet uit de naad gefreten zodat ik nog naar de metro kon lopen. Voor 1,80 kun je hier mee enkele reis naar het centrum. Om 21:00 zouden ze open gaan en rond 21:30 stond ik voor Beverly hills een gogo club. Zie http://www.beverly-hills.at  Daar was de entree 15 euro en ik hing mijn jas weg voor 1 euro. Eenmaal binnen werd ik gelijk aangevallen voor een drankje (een cola is daar euro 8,50) aan de bar. De bardame was Roemeens en ondanks dat ik mijn Roemeense zinnen over mijn kapotte en stinkende piemeltje werd ik vrijwel gelijk gekoppeld aan Roemeense Vicky zie hier onder.



Deze wees me binnen 1 minuut al op het feit dat ik voor 89 euro al een champagne van 0,2 liter kon aanschaffen, echter daar had ik al helemaal geen ene zin in. Dan konden we lekker praten volgens haar en ik nam afscheid met als ik wil praten doe ik dat wel thuis. Ik liep naar de toilet en ook daar stond een dame te incasseren een toiletbezoek kost daar ook 1 euro.

Ik liep naar een andere plek, want ik had geen zin om aan de bar te zitten maar ik wilde lekker anoniem bankhangen met uitzicht op de mooie dansende meiskes. Daar wilde ik in alle rust mijn cola legen en dan weer naar mijn hotel. Daar werd ik uiteraard ook niet met rust gelaten, en kwamen er 3 dames mij nog benaderen.



Allemaal heel erg vriendelijk starten, maar ik verkies om gelijk de dame te vertellen dat ik alleen kon kijken en alleen een cola wil drinken en geen plannen heb voor hun gezelschaps champagne of een lapdance waar ik alleen maar geil van word en daarna ongepopt naar het hotel mag terugkeren. Eigenlijk had ik beter helemaal niet gegaan, tja mijn nek deed zeer en ik had geen zin om naar de hotelmuur meer te kijken.
Mijn buurmannen rechts van mij waren 2 Duitstalige heren en daarnaast nog 2 Engelstalige heren. De Duitstalige hadden vrijwel meteen een dame met Aziatische looks die extreem dellerig deed. Ze kenden elkaar al en er werd gelijk een fles champagne besteld van 0,375 liter a minimaal 163 euro, leerde ik uit de prijslijst. Daarna ging Brenda dansen en kwam er een kleine blonde langs de andere Duitstalige zitten. Even later toen de Roemeense Brenda terug was verdwenen de 2 Duitstalige heren naar achter voor de lapdance. 15 minuten later waren de heren terug en schoven ze weer aan hun tafeltje. Geen idee hoeveel ze verder nog consumeerden, maar de 2 waren zeker toch al een 300 euro lichter toen ik vertrok om 23:30.





De Engelstalige waren lekker met 1 Russische dame aan het keuvelen, lekker praten en gek doen. Geen punt ! Totdat de dame dorst kreeg en dan werd er lang in de keurige menukaart gekeken en ik zag dat de Engelstaligen geen goesting hadden in een champagne van 89 euro. Goed dame verdween en na een tijdtje de volgende en wederom hetzelfde ritueel, dame eerst lief leuk gezellig. Dan de menukaart en werderom een herhaling van zetten. De 2 heren hebben 2 dames ieder toch zeker wel een 20 tot 30 minuten ieder aan de praat gehouden.



Hierboven de dame uit Estland die ook even bij mij kwam zitten, maar van deze lompe boer wist zebinnen 1 minuut dat ze alles mocht drinken wat op de kaart stond, als ik het maar niet hoefde te betalen. Tja op zo'n moment realiseer je dat wij hier in het NRW maar verwend zijn met de prijs en de service. In deze gogo in Wenen ga je voor 200 euro alleen opgewarmd van een tabledance/lapdance buiten.

Uiteraard kun je ook kiezen voor een van de 2 saunaclubs en dan ben je wel 2 keer op kamer geweest. Daar kan het net als in NRW zijn, wel met de wetenschap dat ze je als buitenlander een eenmalige behandeling gaan geven en die is mijns inziens erg beperkt.Mijn conclusie ga in Wenen lekker uit eten, dat is er heerlijk en goedkoop. Het is een mooie en schone stad waar in het centrum bijna alle winkels horloges verkopen van zo'n 500,- euro tot 74.500,- (nee geen typefout heren). Ga naar een gogo om te kijken, want drinken wordt erg duur. Wil je zeker van bil, ga naar een van de 2 saunaclubs en kijk op internet even of een van beide een evenement hebben. Tot dusver de tips voor volwassenen entertainment in Wenen.

Groet, Foots [size=78%] O0 [/size]
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Wenen Oostenrijk
« Reactie #1 Gepost op: 9 augustus 2014, 20:21:26 »
Als je goedkoop wil vogelen dan moet je een rondje om Prater heen rijden... daar staan meer dan voldoende dames te tippelen.

Leeftijd van 18 tot pakweg 30 jaar. De meesten zijn zigeunerinnen uit Roemeniƫ en Bulgarije. Prijzen beginnen een beetje vanaf 30 uur. Afwerken kan in hotelletjes in de buurt.