Auteur Topic: Leni/Simona (Bulgaarse)  (gelezen 13584 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Leni/Simona (Bulgaarse)
« Gepost op: 24 juni 2010, 18:15:11 »


Naam:          Leni/Simona       
Land/Taal:    Bulgaarse / Duits         
Leeftijd:       21           
Lengte/Model: 1,50m / slank
Cup/Kont:      B hangen een beetje     
Haarkleur/-lengte:  zwart / lang
Service:   zowat alles wat je wenst....     
Pre:     
Contra:     
Extra:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Leni/Simona (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 3 maart 2012, 00:03:46 »
Hopte vroeger wat meer, tegenwoordig vrij constant in PSR aanwezig en maakt pret.  Je kan er niet naast horen (kijken wel).  Ze heeft tegenwoordig wat krollend haar en lichtbruin/donkerblond  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Leni/Simona (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 3 maart 2012, 01:28:49 »
Hopte vroeger wat meer, tegenwoordig vrij constant in PSR aanwezig en maakt pret.  Je kan er niet naast horen (kijken wel).  Ze heeft tegenwoordig wat krollend haar en lichtbruin/donkerblond  ;) .
Is dat DE Simona die ook in LR heeft gewerkt? Ik dacht het  toch?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Leni/Simona (Bulgaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 3 maart 2012, 12:52:42 »
Hopte vroeger wat meer, tegenwoordig vrij constant in PSR aanwezig en maakt pret.  Je kan er niet naast horen (kijken wel).  Ze heeft tegenwoordig wat krollend haar en lichtbruin/donkerblond  ;) .
Is dat DE Simona die ook in LR heeft gewerkt? Ik dacht het  toch?
Nee dit is de Leni die jij kent de hele dunne met wat witte huid.
Wel ze heeft destijds op de RB feest nog een rakker gewonnen en zij mocht kiezen.
Uiteraard als de dames zelf mogen kiezen pakken ze de knapste/leukste afijn ik werd dus verkozen  >:D [size=78%].[/size]
Kamergang was een prima, idd goede service en leuke meid.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Leni/Simona (Bulgaarse)
« Reactie #4 Gepost op: 3 maart 2012, 13:07:52 »
O nee, die "vals" heeft gewonnen, want enkel Jacky was de beste strafschopneemster  ;D
Die kon verdomme goed tegen een bal trappen (en er mee spelen  :o  )

A Leni dus, niet Simona, want Simona is Simona  ::)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Leni/Simona (Bulgaarse)
« Reactie #5 Gepost op: 3 maart 2012, 22:15:02 »
Eigenlijk wordt het tijd dat ik wat epistels ga neerschrijven over haar.  Ik heb er namelijk al wat mee beleefd.  Ze is een topdame.  Eén van de geilste DVP's die er rondlopen.  Ze kan als geen ander een beer verleiden.  Ze maakt je zó geil, nog voor je het goed en wel beseft.  Een man moet sterk in zijn schoenen staan om niet door de knieën te gaan voor haar, eens je ze wat ondeugends laat beginnen doen.  Je hoort ze in de club al van ver, stil is ze niet, klein en slank wel.  Ze is er overlaatst zelfs als enige dame in geslaagd om een maat-beer van mij van de voetbal weg te versieren.  Dit lukt geen enkele dame, normaal.  Klap op de vuurpijl is dan nog dat Sonja eigenlijk niet eens helemaal het type van mijn maat-beer is.

Ze maakt je geil tijdens de pre sales maar is op kamer nog veel geiler.  Ze maakt je dus absoluut geen blaasjes wijs tijdens het pre salen.  Het is maar een voorproefje.  Op kamer kan alles.  Taboes kent ze niet.  FT, anaal, lotustoestanden (tongzoenen erna...). 
Een gouden raad is om vóór kamer je wensen kenbaar te maken en een prijs af te spreken.  Zo kan je een voordelige deal sluiten want op dat moment moet ze jou nog op kamer zien te krijgen.  Als de sessie om is en je deed wat specialekes en je maakte geen prijsafspraak voor het gewenste totaalpakket, durven haar prijzen de pan uit swingen.  Ze werkt in de club om geld te verdienen, weet je.

Ook de na service is prima geregeld bij deze dame.  Ook al voelt ze dat je een keer niet met haar zal gaan, neemt ze toch nog tijd voor jou, als (trouwe) klant.  Natuurlijk ook een vorm van klantenbinding  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
SIMONA/ NORA / LENI
« Reactie #6 Gepost op: 22 juli 2012, 11:23:56 »
Ze is een topdame.  Eén van de geilste DVP's die er rondlopen.  Ze kan als geen ander een beer verleiden. 
Volgens Freiercafe is ze voorlopig in Planet Eden. Simona als artieste naam.
Goed nieuws voor seksenfun dus...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Leni/Simona (Bulgaarse)
« Reactie #7 Gepost op: 22 juli 2012, 21:23:40 »
Leest ze soms mee de agenda hier  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Leni/Simona (Bulgaarse)
« Reactie #8 Gepost op: 23 december 2012, 20:18:48 »
Mijn berichtjes hier horen hier niet thuis.  Ik doel met deze berichten op Leni (die nu nog steeds in PSR werkt).  Zij is klein en superslank.

Onderstaande hoort hier dan weer wel thuis.

De dame waarover hier sprake is, is gewoon slank en heeft meer en voller lang haar.  Simona heette ze in LR vroeger.  Nu heet ze dus Leni.  Ze werkte tot dik een jaar geleden in Planet Eden.  Toen verdween ze van de aardbol maar verscheen gisteren weer in Planet Eden.  (Deze club wil ze graag combineren met PHG.)  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Leni/Simona (Bulgaarse)
« Reactie #9 Gepost op: 1 maart 2015, 13:47:59 »
Werkt nu in PSR  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Leni/Simona (Bulgaarse)
« Reactie #10 Gepost op: 15 juni 2016, 22:38:40 »
Nog steeds even geil (nog geiler  :douchen).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man