Auteur Topic: Sara (Sarah, Shara, Sarha) Roemeense (ja toch)  (gelezen 35471 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sara (Sarah, Shara, Sarha) Roemeense (ja toch)
« Gepost op: 12 april 2012, 20:10:56 »
haarkleur/-lengte: blond/lang
lengte dame: 1,67
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B of kleine C
nationaliteit/taal: Roemeense (Israëlische, zegt ze zelf)/Engels
leeftijd: ongeveer 23
tatoeages/piercings: geen/geen
service: alles is mogelijk, maar dan ook alles (behalve NZC)
voordelen: lief, goedlachs, neemt de nodige tijd voor jou (voor en na de sessie)
nadelen: gehaaide tante
opmerkingen: tongzoent veel en erg goed, pijpen erg goed, dominantie uitstekend, geen knuffeldier, super naturelle look (zeldzaam in Palace)
Extra’s bij het bezoek: samen aan de bar wat drinken, samen avondeten doen, gezellig keuvelen bij een sigaretje  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
7 x Thumb Up
« Reactie #1 Gepost op: 12 april 2012, 20:25:49 »


Opeens loopt een dame (opzettelijk) tegen me aan.  Ze vroeg wat ik aan het doen was.  De club nog wat aan het (na)verkennen dus.  Ze neemt me vast en al snel lopen we omarmd een beetje verder.  Ze wou mij alvast de kino uitgebreid tonen.  Natuurlijk zit daar dan meer achter.  Ze kon echter op dat moment niet weten dat ze niet helemaal mijn type was (geen lolita, geen lang zwart haar) en ze kon al evenmin weten dat ik zo goed als nog nooit vrij kort na een uitgebreide brunch op kamer ben gedoken met een dame die ik niet ken (lees: nog niet meermaals mee kamerde).  Ze dacht misschien dat ze me al beet had maar op die moment schatte ik haar kansen nihil in.
Samen naar de kino gaan, daar had ik dan weer niets op tegen.  Waarom ook niet? 
Al snel lagen we naast mekaar op de grote matrasbedden/sofa’s die daar staan.  Al snel nam ze me vast.  Hier en daar, daar en hier.  Je weet wel.  Eerst braaf, dan minder braaf.  Overtuigend begon ze me ook te tongzoenen.  Mijn zwakke plek dus, ja.  Toch namen mijn twijfels zeker nog niet de overhand om toch te gaan kameren.  Voelde ze dat?  Ze zette een tandje bij.  Ze begon wat voorstelletjes te doen.  Ik had al snel door dat taboes bij haar te zoeken zijn als een speld in een hooiberg.  Ik ging door de knieën wanneer ze vertelde (en al liet blijken) dat ze speels-dominant kan zijn, maar wel gemeend.  Ze vroeg of ik misschien wel eens van haar champagne zou willen proeven.  We zie wel, zei ik.  Zo waren we dus op weg naar de kamer.  Ja toch.  Nu al.
We liepen niet achter mekaar aan.  De man als een kieken zonder kop, je weet wel maar een beetje als een verliefd stel.  We haalden een sleutel op.  De sleutel van een van de allermooiste kamers van Palace.  Die had ze speciaal voor me uitgekozen.  Een grote ruime chique kamer met veel spiegels, leer….  Ons spel kon beginnen.
We begonnen met veel tongzoenen terwijl we nog rechtstonden voor het enorme bed.  Als snel toonde ze echter haar dominante karakter, ze duwde me omver op het bed.  Daar tongzoenden we voort en begon even later haar dominant geplaag.  Ze kwam boven me staan, op me zitten….  Ik moest haar mooie borsten verwennen, haar poesje bekoren op alle manieren, haar kontgaatje soigneren met tong en vingers en van stevig vingeren had ze ook geen schrik. 
Ik probeerde op een bepaald moment de rollen te keren.  Ze merkte dat direct en was bereid om onderdanig te zijn.  Echter, voor wat hoort wat en voor haar was dit dé gelegenheid om de prijs op te kunnen voeren.  Ze bezag het als een extra.  Ik ben er dan niet op ingegaan.  Nog meer omdat het me eigenlijk niet afgaat om continue de dominante rol voor mijn rekening te nemen.  Ik ga dus niet extra betalen voor iets dat ik niet goed volhou en niet graag doe (voor langer dan heel even, speels). 

Zij bleef dus de dominante rol voor haar rekening nemen.  Ik kreeg ook een paar tikken (geen harde meppen welteverstaan) in mijn gezicht.  Ondertussen was ik haar gaan bewonderen alsof zij een dame was die 200 % mijn type is.  Ze mocht van mij, bij mij alles doen. 

Na al dat gespeel, wou ze wel eens flink genomen worden op z’n hondjes.  Ik had in feite niet te kiezen.  Zij koos uitgerekend voor het standje waar ik het laatst zal voor kiezen maar de sfeer was er nu wel naar.  Zonder morren dus op z’n hondjes.  Ze neukte goed mee.  Het was zálig.  Het orgasme wat later dus ook.  Een dame die me werkelijk kan laten genieten bij dit standje behoort in ieder geval al tot de betere. 

We kwamen heel even op adem.  Zij bij een sigaretje in mijn schoot.  Af en toe nog tongzoenende.  Ze blies ook de walmen van haar sigaret in mijn gezicht en in mijn mond. 
Ze vroeg of ik wat wou drinken en vooraleer ze even wat drinken ging halen, spuugde ze nog een aantal keer flink in mijn gezicht en wreef het daarna met haar handen uit in mijn gezicht.
Niet veel later stond ze er terug met wat drinken, én een tweede dame.  Ik voelde helemaal geen aantrekking tot de tweede dame en  had bovendien helemaal geen zin in een trio.  Ik wou verder fun en seks beleven met haar alleen.  Het klikte zo geweldig!  De tweede poging van haar om meer geld uit de brand te slepen.  Als ik haar al een negatief puntje moet nageven is het wel dit.  Het proberen om meer geld uit mijn beugel te halen dan nodig.  Ik vergeef het haar echter volledig.  Ach, ze mag proberen.  Ik doe toch wat ik wil en niets anders.  De pogingen om meer geld te maken, gebeurden ook totaal niet storend en bij een eenvoudige weigering, liet ze het daar ook bij.  Het veranderde ook totaal niets aan de kwaliteit en geilheid van de sessie (gebeurt soms al eens in negatieve zin).
Het feit alleen al dat ze daar terug binnenstond.  De gedachte en verlangen van mij om ze snel weer te zien om verder te kunnen doen toen ze dat drankje was gaan halen….  Het minste was genoeg om weeral heel geil te staan.  Ze kon er dan ook niet naast zien dat ik geil was.  Je snapt het plaatje wel.   
Haar dominante spel hervatte weer.  Wat in mijn gezicht en mond spugen, af en toe een paar tikjes in mijn gezicht, onder dwang moeten beffen en haar kontgaatje verwennen….
Maar… een man wil toch ook wel eens genieten van orale seks.  Niet?  Hoe maak je je wensen voor reden vatbaar aan een dominante dame.  Please, Mistress… het was voldoende.
Ze begon me te pijpen.  Ook daarin is ze een krak.  Afwisselend, rustig, hard, plagerig, de ballen niet vergeten, nat….  Na een flinke pijpbeurt kon ik mijn tweede orgasme niet meer inhouden.  De helft van mijn kwakje in haar mond, de andere helft in haar gezicht.  Dat vraagt natuurlijk weer om straf.  Een straf die ik zou krijgen zodra ik weer heet begon te worden.  Dat duurde écht niet lang.
Weer vroeg ze of ik niet nog wat dorst had.  Onze glazen waren al leeg.  Ik antwoordde dat ik weer wat dorstig was.  Dit keer zou ze geen drinken gaan halen.  Dat liet ze mij weten.  Ik wist dus genoeg.

Ik wist dus wat me te wachten stond.  Ze ging met haar kutje op mijn mond zitten.  Ik begon haar lekker te beffen.  Opeens zei ze dat ze voelde dat ze precies heel erg nat zou worden.  Eventjes later merkte ik het.  Enkele dikke druppels golden shower kreeg ik te proeven.  Lekker warme, ietwat zoete smaak zelfs.  Ze speelde het spel uitstekend.  Niet meteen de volle lading.  Beetje bij beetje.  Wat later ging ze met haar benen wijd open boven mijn gezicht staan en richtte een korte straal in mijn mond.  Een deeltje morste over mijn gezicht.  Ik werd er helemaal wild van.  Zo ging het een tijdje door.  Ik kon er dus lang van genieten.  De laatste langste straal kreeg ik ook in mijn mond maar ik kreeg de opdracht om niets door te slikken, haar laatste deel golden shower even in mijn mond te houden, te gorgelen en dan pas ervan te proeven en door te slikken.
Net als na het spuwen, was ook nu nadien tongzoenen geen enkel probleem voor haar.  Ze veegde wel even met een papieren zakdoekje mijn lippen droog.
Ik weet niet of er mannen tijdens plasseks klaarkomen.  Ik toen niet.  Ik kreeg er wel weer een stijve van en na nog wat dominant en vrolijk gespeel, wilde ze dat ik haar nog eens goed neukte.  Hoewel hij weer (half)stijf stond, wilde ik de tijd hier stoppen.  Op een hoogtepunt.  Het leek wel of ik eindeloos kon doorgaan met haar.  Ik vertelde haar dat ik niet geloofde dat een derde keer klaarkomen nu nog zo snel zou lukken.  Ze wou koste wat het kost nog eens geneukt worden en sloot daarom een deal.  Er zou nog maar een halfuur aangerekend worden, ook al zou ik nog 3 uur nodig gehad hebben om klaar te komen.  In missionarisstandje kwam ik ruim binnen het halfuur weer klaar.  Het deed zo verschrikkelijk goed dat ik moeite had om het derde orgasme een halfuur (laat staan ruimschoots meer) uit te stellen.  Ze speelde in zeker zin wel vals.  Hoe zij haar vaginaspieren kon samentrekken.  Pfoe!
De tijd werd nog opgevuld met een vrij goede massage en lekker liefkozen.  Het zalig genieten, strelen, liefkozen, de échte tedere lieve seks, kon ik bij haar erg moeilijk afdwingen.  Soms korte momenten.  Ik mistte dat bij haar echter geen moment.

Bij het verlaten van de kamer (na 2,5 uur) stond mijn lul nog steeds (weeral) stijf.  Ik wist niet wat me overkwam maar wou nu ook niet al mijn voorziene geld al op een dag aan een dame spenderen.
 
Na een douche genomen te hebben, dronken we samen nog wat fris aan de cocktailbar, gingen we samen avondeten en nadien nog samen een sigaretje roken.  Toen moest er echt afscheid genomen worden van mekaar.  Mijn twee maten die ook aanwezig waren, vertelde mij dat Sara geen oog had voor hen maar alleen maar voor mij.  Of… hoe ver een professionele dame gaat om mij het super gevoel te kunnen laten ervaren.  Mijn twee maten (dat weet ze ook) liggen voor het rapen (zeker na mijn goeie becommentariëring over haar) en toch laat ze ze links liggen en herneemt ze andere kansen met andere mannen.
Ze drukte mij op het hart dat ze van de seks genoten heeft en dat ik weet hoe met een vrouw te seksen.  Ik laat het compliment voor wat het is.  Bij betaalde seks gaat het vooral erom dat ik heerlijk kan klaarkomen.  Zij is naar eigen zeggen ook een keer klaargekomen, tijdens het beffen.  Of dat de waarheid is, laat ik ook in het midden.
Wat later op de avond kwam een vriendin van haar polsen of ik met haar ook geen date wou want ze had gehoord dat ik een goede sekspartner was.  Opgezet spel zeker.
Sara was er de oorzaak van dat het al vooravond was vooraleer ik kon gaan wellnessen en waardoor ik de bio-sauna niet gebruikt heb.  Geen erg hoor.  Helemaal niet.
Ik was meer dan tevreden.  Super seks genoten met misschien wel dé mooiste dame van heel de club.  In elk geval de natuurlijkst uitziende dame.  Geen “genep” (geen valse borsten, geen opgespoten lippen, niet te veel schmink, geen extensions).  Puur natuur.  Heerlijk genieten.  Meer moet dat niet zijn.   
Kan je je een betere start van een driedaagse indenken?

Mijn vraag blijft wel of ze alle mannen zo aanpakt of dat ik zo goed manipuleerbaar ben (ik denk het niet).  Ik vermoed dat ze de job al lang genoeg doet om aan te voelen wat een man zou kunnen verlangen/appreciëren.  Wat een man zou kunnen doen overtuigen om met haar mee te gaan  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Sara (Sarah, Shara, Sarha) Roemeense (ja toch)
« Reactie #2 Gepost op: 12 april 2012, 20:34:59 »
Pistol Pete zou zeggen super super super super super super super  ;D
Alleen is Pistol net een hoer, ja zeggen als ie neen bedoelt  ::) >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SARAH
« Reactie #3 Gepost op: 25 september 2013, 22:00:12 »
Ja toch  :douchen :dance2








"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sara (Sarah, Shara, Sarha) Roemeense (ja toch)
« Reactie #4 Gepost op: 27 december 2013, 18:51:13 »
Ik weet nog niet hoe deze blonde vamp het voor mekaar gekregen heeft om me bijna twee jaar geleden (ik was toen ook al niet meer groen achter mijn oren) zomaar op kamer te trekken, terwijl ik nog niet lang in de club was.

Benieuwd of ze er nog werkt.  Ze staat toch nog op de site.  Ik vrees dat ik haar niet meer zal herkennen maar ben er zeker van dat zij mij nog goed zal herinneren.  Zondag weten we meer  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man