Auteur Topic: Met het openbaar vervoer naar onze vriendinnen.  (gelezen 71919 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Met het openbaar vervoer naar onze vriendinnen.
« Reactie #15 Gepost op: 15 augustus 2013, 21:38:04 »
Nu weet ik hoe het komt.  Vandaag nog op het nieuws dat de Deutsche gründlichkeit bij het spoor niet meer bestaat.  Ik heb het mogen merken.

De ICE had in Aken 15' vertraging.  In Frankfurt nog maar 7'.  Mooi zo.  Ik kon mijn aansluiting richting Stuttgart dus nog halen.  Snel moest ik echter niet zijn want de trein zou 16' te laat vertrekken omdat de oorspronkelijke trein stuk was en ze een vervangtrein moesten inleggen.  Die trein zijn vertraging liep dan weer op tot 23' door werken.  Uiteindelijk schafte ze de trein in Manheim af, zonder reden te geven.  Uiteindelijk om 13:10 in de club aangekomen in plaats van 11:50. 

Ik vond dat in zo'n miserie best wat fun op zijn plaats stond.  In de laatste trein zat een groep mooie jonge meiden in klederdracht met allen een diepe decolleté.  Ik liep dus door de trein.  De trein waggelde nogal.  Ik had me wel kunnen tegenhouden maar belandde liever in de decolleté van een knappe meid.  De meid had echt wel door dat ik het er voor deed maar kon er om lachen.

 :douchen 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Met het openbaar vervoer naar onze vriendinnen.
« Reactie #16 Gepost op: 15 augustus 2013, 21:46:30 »
Leuk spelletje SEF, dat kan ik nu eenmaal in de auto vergeten.

[attach=1]

Zowiezo vind ik de Duitse en Belgische dames sympatieker dan de NL dames. Zeker als ze geen dialect hebben dan vind ik het vreselijke secreten. Daarom mijd ik bv de KLM want het taaltje en de stem van de stewardessen daar krijg ik verschrikkelijke braakneigingen van.

[attach=2]

Groet, Foots  O0


P.S. Lufthansa daarentegen vlieg ik graag. Trouwens Duitsland is Duitsland al 20 jaar niet meer, sinds de samenvoeging met het Oosterlijk ontwikkelingsgebied is het in het Westen sterk en hard teruguit gegaan. De snelweg 61 is een bouwput en de 8 is een grote file van Karlsruhe tot Salzburg om 08:00 in de morgen in de vakantie. Eens was Duitsland een echt autoparadijs, nu een baustelle met stau.


Awel de clubs zijn wel beter geworden, dus niet alles is slechter.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nog wat.
« Reactie #17 Gepost op: 15 augustus 2013, 22:14:20 »
De

En als we zo gaan beginnen, waarom hebben ze van die achtelijke perrons in België? Als je uitstapt, donder je anderhalve meter naar beneden.

Misschien eens aan de andere kant proberen uit te stappen ?

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Met het openbaar vervoer naar onze vriendinnen.
« Reactie #18 Gepost op: 11 maart 2016, 23:18:05 »
Wereldwijd: http://www.seat61.com/  :douchen.
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2016, 23:28:35 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Met het openbaar vervoer naar onze vriendinnen.
« Reactie #19 Gepost op: 11 maart 2016, 23:29:19 »
Of hoe ik in alle rust en comfort naar de clubs in Keulen, Frankfurt en Stuttgart rij  ;)  :douchen.

! No longer available
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man