Auteur Topic: Mimie (Mimi, Mimmie, Mimmi)  (gelezen 2441 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Mimie (Mimi, Mimmie, Mimmi)
« Gepost op: 14 april 2012, 23:35:00 »
haarkleur/-lengte: zwart/lang
ogen: bruin
lengte dame: 1,62
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke kleine B
taal: Duits
leeftijd: ongeveer 24
tatoeages/piercings: ?/?
service: knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen, PZC (erg goed), NMC (vrij goed), beffen, vingeren
voordelen: neukt goed mee
nadelen: staart tijdens het neuken ongeïnteresseerd in het rond  ;)

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Mimie (Mimi, Mimmie, Mimmi)
« Reactie #1 Gepost op: 15 april 2012, 14:46:47 »
Er liepen naar mijn smaak niet zo erg veel mooie dames rond in Member. 

Twee staken er met kop en schouders bovenuit.  De ene ging enkel in trioverband op kamer, met dus telkens een lelijkere dame er bij.  Bovendien deed ze dit allicht om zelf minder hard te moeten werken op kamer.  Ze had bovendien al twee mannen geweigerd.  Daar kwam nog bovenop dat ze meer als service dame bezig was.  Daartegenover staat dan weer dat blijkbaar lange tijd een service dame als hoer fungeerde voor één keer, om het tekort aan dames wat op te vangen.  In Members is precies niets te gek. 
Voor de grap dan maar, vroeg ik aan madam of ze voor mij even tijd kon maken.  Veel zin om met haar te gaan had ik niet, gezien haar gedragingen voorheen in de club ten opzichte van de andere mannen.  Ik schrok toen wel even toen ze tegen mij gewoon zei dat ze ging zien of er een sleutel vrij was.  Mijn hart boensde een beetje. 
In zekere zin had ik geluk.  Er was blijkbaar geen sleutel vrij.  Ze kwam dat niet zeggen maar ging bij een vriendin zitten.  Ze keek me niet meer aan.  Ik ging op haar af en (eens gevraagd) vroeg naar de stand van zaken.  Ze vertelde me dat er geen sleutel vrij was, dat er gewacht moest worden en dat ze dan maar niet op kamer wil gaan met mij, tenzij ik met haar lelijke vriendin samen zou willen gaan.

Eind goed, al goed.

De tweede dame was Mimie.  Helemaal mijn type.  Tussen de mannenmassa wist ik ze op een bepaald moment tegen het bevallige lijfje van haar te lopen.  Meteen vroeg ze of ik zin had.  Zo snel lukt dat niet bij deze nieuwe klant in de club, 'maske'.
Ik wilde eerst nog een stukje nieuwe-openingstaart met een lekkere koffie genieten, samen met haar om zo ondertussen uit te kunnen vinden of we een klik hadden.  De taart was enorm lekker.  Ik had al twee stukken binnen voordien en zou later nog een stuk nemen. 
Tijdens ons gesprekje sloegen de vonken niet echt over maar grosso modo was alles o.k..
Ik was mijn tas koffie vergeten te bestellen en ging dit doen nadat ik mijn stukje taart opgepeuzeld had.  Ik zei haar dat ik daarna zeker terug zou komen.  Ik moest aan de bar even wachten (vrij lang) op mijn koffie en toen ik weer terugkwam zat ze bij een groepje mannen.
Blijkbaar was dat een verkeerde gok want wat later liep ze ook daar alleen weg.

Ik zat er niet mee in.  Dan maar niet neuken in deze keet.  De dagen voorheen en de komende dagen zou ik nog genoeg in clubs zitten.  Deze laatavond hoefde het écht niet.

Luierend in een sofa kon ik mijn ogen toch maar moeilijk van haar afhouden.  Ze had dat gezien en kwam na even op mijn schoot gesprongen en was een stuk enthousiaster dan de eerste keer dat ze bij mij zat. 
Er waren geen mooie vrouwen meer en mijn hormonen zijn nog altijd erg actief.  Ik ging dus na wat gezwets met haar naar kamer.  Een van de vele mooie kamers in Member.  Het was wel wat zoeken want de kamer waar wij de sleutel van hadden was al bezet.  Blijkbaar klopte er iets niet met de sleutelnummers/kamernummers.  Bijgevolg konden wij een andere kamer niet afsluiten. 

Mimie had veel geluk deze avond want normaal gezien ben ik alles behalve geneigd om nog te kameren met een dame die niet eens het fatsoen heeft om te wachten tot haar (mogelijke) klant terug komt van zijn koffie die hij ging bestellen.

Op de kamerprestaties heb ik maar weinig aan te merken.  Ze tongzoent goed, knuffelt mee, beffen en vingeren geen probleem en ze gaf een staaltje van het betere pijpwerk weg.  Net als in bijna alle clubs in Frankfurt probeerde ze meer geld uit de buit de slepen door te vragen of ik in de mond wou klaarkomen.  Ik wilde dat deze keer niet maar liet haar dat niet weten.  Ik zei dat ik eerst lekker wou neuken en dan net voor ik zou gaan klaarkomen ze van mijn spermasmaak mocht genieten.  Ze geloofde mij en we begonnen te neuken.  Ze neukte goed mee.  Af en toe tussendoor tongzoenen.  Ik werd er helemaal geil van en kwam uiteindelijk in het condoom in haar poesje klaar.

Goh, toch jammer hè, zei ik haar nog.  Dat ik me niet tijdig meer kon bedwingen.

De snelheid waarmee de sessie verliep, lag wel vrij hoog.  Ze hield er goed ritme in.  Veel kan je daar natuurlijk niet van zeggen als er aan € 30 per halfuur moet gewerkt worden.  Je kan moeilijk verlangen dat ze dan 35' voor € 30 met jou op de kamer gaan blijven op een moment dat er véél meer mannen dan vrouwen zijn.  Misschien neemt ze normaal gezien wat meer tijd voor alles  ;)?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man