Auteur Topic: algemeenheden ROM (Münster nabij Altheim)  (gelezen 165405 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
algemeenheden ROM (Münster nabij Altheim)
« Gepost op: 16 april 2012, 21:50:47 »
Website: http://www.fkk-rom.de/de/index.html

Een mooie website die het er allemaal nagelnieuw doet uitzien.  De nadruk wordt vooral gelegd op de tuin en de bar.  Als je er binnenkomt is ook alles mooi.  Prachtig zou ik zelfs zeggen maar her en der merk je toch dat de villa niet van de jaren 2000 is. 

De club bestond vroeger al maar is nu overgenomen door andere managers.  Voorheen werkte niet alles perfect.  Dat zijn ze nu nog volop in orde aan het brengen.  Het is te zeggen: om de drukte aan te kunnen is binnen een week een tweede sauna geïnstalleerd en het buitengedeelte zal binnen een goeie week ook volledig af zijn.  Het ziet er allemaal veelbelovend uit!  Last van de werken had ik niet toen ik er vorige maandag (tweede paasdag) was. 

De club is een oase van rust, tussen al die grote megatenten waar het tempo toch wat hoger ligt, in het Frankfurtse.  Hier kan je heerlijk tot rust komen.  De ideale club om te verpozen na twee dagen World, Mainhattan, Palace....
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat er niets te beleven valt. 
Toen ik er was, waren er ongeveer 15 dames in de vroege namiddag om op te lopen tot een kleine 30 tegen de avond.  Er lopen daar dames rond voor ieders wat wils.  Vollere, normale, slanke en lolita's.  Een perfecte mix was het vorige maandag.  De dames komen voornamelijk uit Roemenië (maar dat zal niet verbazen) maar ook een redelijk percentage Turkse dames (waar die in andere club allicht vertellen dat ze Bulgaars zijn).  De dames doen waar ze zin in hebben qua animeergedrag.  Er wordt duidelijk niets opgelegd op dat gebied.  De Turkse dames vond ik aan de agressieve kant.  De andere dames animeerden leuk of animeerden zo goed als niet en beperkten het tot een lach en oogcontact.  Ook dat was dus een perfecte mix.

De inkom bedraagt € 15 of € 39.  De voorwaarden: € 15 is exclusief drank en € 39 is inclusief drank (fris en fruitsappen).  Een drankje kost ongeveer € 3 dus hangt het er gewoon maar van af hoe lang je van plan bent om te blijven en hoe dorstig je bent.

De ontvangst gebeurde door een oudere dame waarvan ik vermoed dat ze de mangager is omdat ze in de loop van de dag regelmatig door heel de club liep en alles inspecteerde.  Mooi zo.  De ontvangst was erg vriendelijk en de dame vroeg me in de loop van de dag nog eens om feed back.  Dat kan tellen.

Als je binnenkomt dan loop je naar rechts en zo kom je in de kleedkamers en de douches.  Als je bij binnenkomst het gangetje rechts voorbijloopt kom je bij de sanitaire voorzieningen.  Vlak voor je, als je binnenkomt zie je een brede trap.  Deze trap leidt je naar de kamers.

Loop je bij binnenkomst links-rechtdoor dan kom je in de vrij grote bar met restaurantgedeelte (klein).  Ga je in de bar naar links dan kom je bij de speelautomaten en de kino.  Loop je rechtdoor de bar door dan kom je in het wellnessgedeelte.  Eerst heb je links de HWP en wat verderop heb je rechts de 2 sauna's.  Toen ik er was, werkte er nog maar 1 sauna maar die was lekker warm (100°C maar erg droog, dus goed verdraagbaar).  Over de sauna's kan je er voor kiezen om via een glazen deur naar de tuin te gaan.  Loop je nog verder rechtdoor dan kom je in een sjieke grote rustruimte met witte leren sofa's.  Ook van hier kan je naar de tuin lopen.  Vlak aan de sauna's is ook een koude douche voorzien (een beetje out of date en zeker niet met watervalfunctie). 
De bar is erotisch ingericht en met wat palmbomen en erg gezellig.  Er is enorm veel met spiegels gewerkt.  Natuurlijk om de bar groter te doen tonen.  Het voordeel hiervan is dat je steeds meer dames ziet (of kan zien) dan er werkelijk zijn.  Dit heeft als voordeel dat je een dame kan begluren, haar handel en wandel wat in het oog kan houden, zonder dat ze er erg in heeft.  Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat de dames de spiegels beter weten hangen dan jij.
De rustruimte is voorzien van SKY.  De sportmatchen kunnen er dus gevolgd worden.  Je kan er ook rustig een boekje of erotisch tijdschrift lezen.  In het achterste gedeelte (de rustruimte is in twee gedeeld, met toch min of meer een overzicht over de twee ruimtes) laten de dames je gerust.  In het voorste gedeelte vraag je eigenlijk aan de dames (of dat denken sommige dames toch) om bij jou te komen liggen en ondeugend te beginnen doen.  Seksuele handelingen heb ik er niet zien gebeuren.  Nergens trouwens in de club.
De tuin is voorzien van een verwarmd zwembad dat centraal geplaatst is in de tuin.  Er is een BBQ-hoekje en er zijn wat prieeltjes met rieten daken geplaatst.  Rondom het zwembad kan je zitten of liggen in een ligzetel.  Je kan ook op het stenen terras voor het zwembad lekker luieren in sofa's.  De tuin loopt in een L.  Het is te zeggen, er is nog een klein stukje tuin aan de zijkant van de villa met vooral grasweide en mogelijkheid om ook daar wat te zitten in alle rust.

Het spijtige van de club vind ik dat de dames zich gedragen zoals de dames zich overal gedragen in de club.  Een groot verbeterpunt zou zijn als de dames familairder deden en zoals bijvoorbeeld in PSR wat langer aan de 'sales' zouden besteden.  Tenslotte is het geen mega club.  De club is niet klein, de club is niet mega.  Tussen de twee in dus.  De wellness is meer dan o.k..  Je kan er altijd eten.  Het ontbijt staat er tot iets voor zes uur 's avonds.  Dan wordt het warm eten geserveerd.  Het ontbijt was ruim voldoende.  Het avondeten was ook lekker en vers.  Als het op is moet je een halfuur of zo wachten omdat ze dan nieuw maken en dus vers.

Ik had de club gewoon als verkenning gepland op mijn driedaagse en ik heb het daar ook bij gehouden.  Niet dat ik niet op kamer wilden maar ik had in de vorige clubs al flink mijn bestje gedaan en tijdens mijn wellnessrondes werd ik voornamelijk door de Turkse dames getrakteerd op hun gedrevenheid.  Ze vonden absoluut dat wellnessen later ook nog kan.  Omdat ik er een andere mening op na hield, lukte kameren met hen niet meer.  Het is te zeggen: ze bleven me maar proberen op andere gedachten te brengen zodat ik besloot om hen dan maar volledig links te laten liggen.
De mooiste dames kwamen trouwens maar in de loop van de vooravond binnen.  Ik was al blij dat ik niet met één van de Turkse was geweest want er kwamen in de vooravond vier dames binnen die volledig beantwoordden aan mijn type.  Toch ben ik er niet mee gaan kameren omdat ik vroeg weer naar huis wou trekken om toch nog wat nachtrust te hebben.  De volgende dag was immers werkendag.

Ik weet dus naar wat ik verlang in deze club.  Beter gezegd naar wie, welke dame.

Ik zal de club zeker en vast nog bezoeken.  Ik had niet het gedacht om deze club nog te bezoeken omdat ik had verwacht dat ze mij niet helemaal zou liggen.  Integendeel dus.  Het is een rustigere club tussen al de andere clubs in Frankfurt waar het er geweldig en massaal aan toegaat.  Qua wellness is het er goed uitgedacht.  Je hoeft niet op je honger te zitten en de bediening is vriendelijk en vlot.  Er is wel enkel maar een bardame de laatste acht uur dat de club open is.  Overdag moeten de dames jou bedienen.  Niet alle dames staan evensnel op als ze met hun luie kont in de sofa zitten maar het valt goed mee.  De dames geven mekaar naar hun voeten trouwens, als altijd dezelfde moet opstaan.  Last but not least waren er op het moment dat ik er was door de band meer vrouwen aanwezig dan mannen en waren er vrouwen voor ieders wils.  Niet onbelangrijk is dat in de basisservice ook kussen zit (en natuurlijk PZC en NMC).  Per halfuur is het € 50 als je met een dame op kamer gaat.

See you later, ROM  ;)!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
combidag maandag/dinsdag (maandag: DEEL 1)
« Reactie #1 Gepost op: 15 juli 2012, 14:22:12 »

Onlangs bracht ik nog eens een bezoekje aan deze club.  Ik liep er twee dagen na mekaar de deur plat.  Dat was zeker niet zo gepland maar toen ik op maandag aankwam, kreeg ik een gratis kaartje erbij.  Dat kaartje gaf recht op een vrije toegang tot de club (ter waarde van € 39, dus drank inclusief) binnen de maand.  Omdat ik niet binnen de maand nog eens in Frankfurt zou geraken, koos ik er dus voor om het kaartje niet te laten vervallen en stapte ik de dag erop (dinsdag) weer binnen.

Net als vorige keer was de ontvangst vriendelijk maar niet familiaal. 

Het weer was alles behalve schitterend op deze maandag.  Een warme cappuccino kon me dus zeker deugd doen.

Al snel kwam de eerste dame eens polsen.  Claudia verdween echter al even snel toen ik haar duidelijk maakte dat ik niet even kwam binnenstappen voor een snelle wip.

Nog steeds komt de bardame maar in de loop van de late namiddag en word je zolang bediend door de DVP's. 

Er waren al snel veel vrouwen, waaronder verschillende erg mooie dames.  Rond half twee schatte ik het aantal vrouwen al op 15 voor een achttal mannen.

Mijn eerste saunarondje zat er inmiddels op.  Ik werd bediend door een dame en terwijl ze mijn drankje gaf, polste ze meteen naar mijn onmiddellijke plannen.  Een beetje teleurgesteld vernam ze dat ik eerst een stukje wou eten.  De sauna was lekker warm en na een koude douche in de vernieuwde mooie doucheruimte aan de sauna's, was het heerlijk vertoeven in het verwarmde buitenzwembad, ondanks het overtrokken weer.

Er was één dame die zichzelf zo mooi vond dat ze totaal geen aandacht gaf aan de mannen en hautain rondliep te pronken met zichzelf.  Nadat ze gezien had dat ik een praatje maakte met de bazin, was ze ineens in mij geïnteresseerd.  Hallo!

Een dame kwam naar beneden om wat te eten.  Je kon duidelijk zien dat ze nog niet lang op was.  Ze kwam in het restaurantgedeelte van de bar zitten in haar pyama.  Dat was niet naar de zin van de bazin.  Ze wees de dame er onmiddellijk op.  De dame dacht dat haar bovenstuk uitdoen voldoende zou zijn.  Monokini met een pyamabroek aan, geen gezicht.  Dat dacht de bazin er ook van en met strengere stem moest ook de pyamabroek meteen uitgedaan worden.  Nu was het tenminste een prachtig zicht.

Vorige keer waren ze een tweede sauna aan het aanbouwen en de tuin volledig zomerklaar aan het maken.  Dat was nu allemaal in orde.  De tuin is gezellig en zonnig, het zwembad verwarmd.  De nieuwe sauna stond niet aan.  Zowel maandag als dinsdag niet.  Beetje vreemd.  Doet die dienst als reservesauna?  Verwachtten ze een snelle groei van de club?

Nog positief veranderd ten opzichte van vorige keer is dat je bij een inkom van € 39 onbeperkt handdoeken mag gebruiken, waar dat vorige keer nog maar beperkt was tot 2 handdoeken en dan € 3 per bijkomende handdoek.  De club is nog steeds hygiënisch en clean.

De vrouwen zijn nog altijd zoals in de meeste clubs.  Ondanks dat het een kleinere club is (zeker in vergelijking met de omringende clubs in het Frankfurtse), maken ze doorsnee genomen zeker niet meer tijd om te pre salen dan in die andere clubs in het Frankfurtse.  Dat zou mijnsinziens moeten veranderen in belang van alle partijen.  Het blijft het grootste gebrek aan deze club, die toch als enige kleine club in de omgeving (vlakbij Sharks) ergens het verschil zou moeten maken op een belangrijk punt.

De muziek is erg gevarieerd met de nieuwste dansdeuntjes in de minderheid.  De muziek staat steeds op goed niveau.  Vroeg overdag als achtergrondgeluid, later op de dag wat harder maar niet zo luid dat een normale conversatie niet meer mogelijk zou zijn.

De brunch was lekker.  Alleen jammer dat er enkel witte broodjes waren.  Na het eten kwam Helen bij mij zitten.  We begonnen een leuk gesprekje.  Eerst heel vrijblijvend maar nadien merkte ik gestaag dat ze aandrong op een kamertje.  Helen is niet mijn type dus op dat moment begon ik af te bouwen en liet ik haar weten dat ik mijn eten wat wou laten zakken in de HWP.  De HWP op zich stelt maar weinig voor.  Eén keer krijg je dat ding soms in werking en dan niet meer.  De HWP staat ook nogal in het donker in een hoekje weggedrumd en toont verouderd.  We komen natuurlijk niet voor een HWP naar een club, da's dan ook weer zo.

Twee dames waren mij inmiddels opgevallen en toegevoegd aan mijn to do-lijstje.  Gina met haar weelderige krullenbos zwart haar en leraressenbrilletje en een andere dame (200 % mijn type).  Gina haar krullenbos was dinsdag trouwens verdwenen.  Ze droeg toen haar haar gewoon loshangend (of hoe snel dat kan wijzigen bij die dames).  Ik vond ze mooier met haar weelderige krullenbos.

Na de HWP (kortstondig) was ik beide dames hiervoor vernoemd kwijt.  Geen spoor meer van te vinden.  Er waren nog enkele andere mooie dames maar ik probeer het steeds bij de mooiste te houden van het moment.  Je betaalt ze immers allemaal evenveel.  Ik had nog wel even en ook nog wel even geduld.

Ondertussen ging ik nog wat wellnessen.  Eerst een luchtje happen buiten.  Het regende niet meer en de zon deed alle moeite om er door te breken.  De temperaruur op zich was niet verkeerd (ongeveer 23° C).  Daarna nog een saunabad genomen en wat baantjes getrokken in het buitenzwembad.

In de relaxruimte ging ik zitten om even op adem te komen, met een drankje. 

Voor het avondeten zag ik het best wel zitten om eens op kamer te gaan.  Ik had er al twee dagen saunaclub opzitten, alles moest dus niet meer zo gehaast.  Gelukkig maar want ik vond dat er op dat moment zich maar een rare situatie afspeelde in de club in de bar.

Lana (Dana?) reageert absoluut niet op subtiele tekens van mij.  Wat later op de avond gaat ze gewoon bij een vriendin zitten.  Een man komt op haar af en ze laat de man al van ver weten dat hij niet naast haar moest komen zitten omdat ze een vrije avond genoot, binnen de club.  Dan ga je toch weg uit de club?!  De dame had een beetje pech gehad vandaag, vooral in de namiddag.  Een jonge beer, body buildings type met tatoes hing rond haar iets struisere vriendin.  Zij had zo gehoopt dat ze minstens een deel van de koek zou krijgen maar dat was niet het geval.  Ze liep op een bepaald moment zelfs zielig achter de twee aan naar de relaxruimte.  Ik wist dat ze geen deel van de koek zou krijgen omdat deze man (vandaag ook weer met zijn twee vrienden) eergisteren ook in Sharks was en hij niet op lolita's valt.  Zij zou het dus vanavond niet worden.  Dinsdag was ze er niet.  Bezocht ze de club voor een dag om eens te proberen en was het voor haar niet druk genoeg qua beren of...?

Een andere dame hoor ik net tegen een beer zeggen (op zijn vraag om ergens even te gaan zitten) dat zij niet praat met klanten, enkel direct naar boven en neuken.  Ze is nochtans bijzonder mooi.  Lang zwart haar in een paardenstaart, mooie bruine ogen, slank maar geen lolita.  Ze lacht nooit.  Ze kon haar nochtans bijna niet houden toen ik haar langdurig strak in de ogen bleef kijken.  Ze ontvluchtte de situatie door naar de mini-automatenhal te lopen, uit het zicht van mij.  Ik had in zekere zin toch wat hoop doen borrelen bij haar.  Ze kwam verschillende keren vlak langs me heen geparadeerd maar ik gaf niet toe en wenkte haar niet en al zeker stond ik niet op om haar gedwee te volgen.

Een andere dame die over mij in een sofa zat, zag het een en ander gebeuren en vraagt mij recht op de man af of ik zin heb om met haar te gaan neuken.  Ze was best mooi maar haar schoonheid verdween bij zulke pre sales.  Ze kan er natuurlijk niet aan doen dat ze mij nog niet beter kent.  Ze kon dus niet weten dat dat niet de manier is om mij te versieren.  Ze stelde nadien als compensatie voor haar fout (die ze ingezien had) nog wel voor om wat in de kino te gaan liggen maar ik bedankte.  Er kwamen trouwens rond deze tijd (omstreeks 17:00 à 18:00) nog verschillende mooie vrouwen binnengewandeld.  Laten we eerst nog maar eens rondom ons heen kijken, was mijn gedacht toen.

In een mum van tijd waren echter bijna alle mooie vrouwen verdwenen.  Toegegeven dat er op dat moment nog steeds maar weinig mannen waren voor inmiddels toch een dertigtal vrouwen.  Waren ze allemaal even vrij aan het nemen?  Op een moment was er zelfs geen enkele knappe vrouw meer te bespeuren in de bar.  Misschien toch maar tijd dan om eerst een hapje te gaan eten?

Een vervelende vermelding kan ik toch niet achterwege laten tussendoor.  De club heeft enorm veel vliegen als huisdier.

Verder over de dames valt er nog te vertellen dat ik opgemerkt heb dat de minder mooie dames in ROM veel kameren en dat de knappe dames bijna niet kameren.  Je vraagt je dan af hoe dat komt.  De knappe dames zitten daar mooi te wezen en je ziet ze denken dat als een man een knappe dame wil, hij er dan maar moet op afstappen of anders maar op kamer gaan met de mindere mooie dames die jou komen verleiden.  De dames vergeten daarbij natuurlijk eventjes dat ik de dagen daarvoor al mooie dames zat heb gekamerd.  Nice!  Zijn die knappe dames dan geen vaste dames van de club en kameren de mannen er niet mee omdat ze ze niet kennen of staan ze bekend om het geven van mindere service (hoewel er toch een soort van minimumservice staat voorgeschreven: kussen, PZC, NMC)?  Of... teren die knappe dames op enkele vaste klanten type "groentenwandelaar"?  Ik ben nog niet dikwijls genoeg in ROM geweest om daar een oordeel over te kunnen vellen.

Tijd dus om het avondeten te beginnen.

Na het avondeten kabbelde het zaakje nog wat voort op het voormelde ritme.  Ik had geen zin in initiatief, de knappe dames ook niet.  Inmiddels was de mannelijke bevolking toch aangegroeid tot een 25-tal.  Ik genoot om de zaak een beetje af te zien en zou de seks voor morgen houden.

Volgens mij komen daar veel mannen voor hun eerste en laatste keer en komen daar ook veel mannen die snel even langs komen en niet zo'n hoge eisen stellen aan de service en tevreden zijn met een snelle wip en een lekkere pijpbeurt.  Daar geraken de dames dan op ingesteld.  Verder nog wat pannenkoekenberen en dan is het niet meer zo vreemd dat een Gina helemaal verbaasd is als er plots een GFE-beer naast haar ligt (maar da's voor morgen).

Ik besloot met nog een laatste saunarondje om dan met de nachtbus naar mijn hotel te rijden omstreeks half twaalf.  Net als vorige keer heb ik de club ongepoept verlaten.  De club heeft iets speciaals op dat vlak.  Dat lukt me anders zelden en hier twee keer na mekaar  ;).


 
 

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
combidag maandag/dinsdag (dinsdag: DEEL 2)
« Reactie #2 Gepost op: 15 juli 2012, 18:29:09 »
Zoals gezegd stond ik dus twee dagen na mekaar in ROM omdat ik de dag ervoor een vrijkaartje had gekregen.  Dat was één maand geldig en dus moest ik dat ofwel verloren laten gaan ofwel vandaag consumeren, gezien ik niet binnen de maand nog eens in het Frankfurtse zou komen.
Eigenlijk kom je dus twee dagen binnen voor € 39 als VIP-klant (alles inclusief).  Als dat niet mooi is.

Bij het binnenkomen werd ik aan de bar bediend door een Bulgaarse dame die er gisteren niet was.  Ze was heel erg vriendelijk en lief.  Enige tijd later kwam de rest van de Bulgaarse kliek binnen.  Zij vertelden meteen iets aan die andere dame.  Ze vertelden haar dat ik gisteren de Bulgaarse kliek links had laten liggen of die dames telkens afgewezen had.  De dame trok er haar niet veel van aan en was slim genoeg om zelf in te schatten hoe haar kansen lagen bij mij.

Ik deed me tegoed aan de lekkere brunch.  Een wit broodje, stukje fruit, wat kaas, tomaat en komkommer....  Een lekker tasje koffie. 

Een voor een kwamen een paar bekende dames binnen.  Gina onder andere maar zij was meer geïnteresseerd in de automatenhal.  Net als die knappe met haar lang zwart haar van gisteren, die niet met mannen praat maar enkel neukt.  Er waren vanmorgen dan ook nog maar bijzonder weinig mannen aanwezig.  De dames proeven dan hun geluk maar aan de automaat.

Die niet praat met mannen, wou ik toch doen praten tegen mij.  Ik heb gefaald.  Terwijl zij ging eten probeerde ik tevergeefs contact te leggen door haar smakelijk eten te wensen en wat rond haar te blijven draaien maar verder dan een "knik" van haar, kreeg ik haar niet.  Ze had min of meer wel begrepen dat er in mij een kans voor haar lag.  Ik ging in een sofa zitten en zij komt, nadat haar eten op is, dat duurt gewoonlijk niet zo heel lang bij de dames, in de sofa over mij zitten.  Ik staar haar aan maar ze blijft onverbiddelijk cool.  Zo komen er van mij geen euro's in haar laadje natuurlijk.

Het lijkt wel of de knappe dames in ROM maar één signaal begrijpen: "sleutel", sm, een club gemaakt voor jou!

Laten we een saunarondje doen, altijd gezond.

Na de sauna en een zwempartijtje zat ik in het zonnetje.  Eén van de knappe dames komt zicht aan de deur showen maar reageert niet eens als je ze naroept.

Claudia houdt mij tegen in de deuropening van de bar en vraagt of ik vandaag met haar wel ga neuken.  Ze drong redelijk aan.  Ik kon niet anders dan redelijk vlakaf zeggen dat ik eerder op types val met lang zwart haar.  Zij heeft kort blond haar en ineens was ze weg.  Ze had het begrepen.  Ze verstaan toch nog andere dingen dan "sleutel".

Na een sessie met Helen en nog een saunarondje, beetje zonnen, was het al half zeven geworden.  Tijd om te zien wat de pot schaft.

Tijdens het eten pas echt goed contact gemaakt met die krullenbol Gina.

Met haar later nog op kamer geraakt.  Daar lees je meer over onder haar draadje.

Misschien nog even wat vermeldenswaardig aankaarten.

In ROM zijn alle kamers heel erg mooi en allemaal met alle sanitaire voorzieningen uitgerust.
Dinsdag vanaf de late namiddag kwam er uit alle douches enkel nog maar koud water.
De bodem van het zwembad ziet her en der wel groen.

Overdag waren er weinig mannen.  's Avonds net als gisteren, toch een 25-tal mannen.  De vrouwen waren gehalveerd in aantal tegen gisteren.  In de avond schat ik dat er 15 à 18 vrouwen waren.  Het was misschien toeval, misschien ook niet?  Zouden ze op maandag een extra inspanning doen vanuit de club om er voor te zorgen dat er meer vrouwen zijn omdat ze verwachten dat de mannen, als ze enigszins kunnen, op maandag zich aanbieden.  € 39 betalen voor twee keer als VIP binnen te kunnen komen, zeg nu zelf, dat is bijna gratis.  Dat is € 19,50 inkom per keer (alles inclusief).  Je kan slechter af zijn.

Ik ben nu drie keer in ROM geweest.  Ik zal nog vaker in het Frankfurtse komen.  Zal ik nog vaker in ROM komen?  Ik zou geneigd zijn om nee te zeggen, in eerste instantie.  Voor zo een kleine club zijn de vrouwen niet gezellig genoeg.  Nergens vind je een familiale sfeer terug.  Niet bij de thekes, niet bij de dames, vaak ook niet onderling onder de beren.  Beetje een koele bedoening en daar hou ik niet zo van.  Bijkomend punt is dat de dames vrij gehaast te werk gaan.  Ondanks dat er weinig mannen zijn.  De oorzaak zou hier nog kunnen gelegd worden bij het soort publiek dat de club bezoekt.  Ik heb de indruk dat het vrijwel alleen mannen zijn die vooral snel hun zaad kwijt willen zijn.  Zeker niet alle mannen maken er een dagje uit ROM van.  De service van de dames ligt blijkbaar niet zo fantastisch hoog.  Ook dat voordeel heeft de club dus niet.  Er is een minimumservice verplicht: zoenen, PZC en NMC.  Toch zijn de dames soms zuinig met zoenen.  Waar trek je de grens en welk plezier doe je wie als je achteraf bij de theke een discussie erover uit gaat lokken?

Ik zou dus in eerste instantie zeggen dat ik de club links zal laten liggen in de toekomst maar....  Er is een grote maar.  Ik gun de dames nog het voordeel van de twijfel.  Ze kennen me nog niet zo goed.  Iedereen kan nog veranderen/bijdraaien.  De promotie op maandag maakt dat de verdere proefondervindelijke studie niet veel geld hoeft te kosten.  Er zal dus nog minimaal een keer een vervolg op dit verhaal komen.  Zijn de dames niet helemaal wat ik er van verlang dan zal ik in het slechtste geval er een wellnessdagje van maken.  Ook nooit mis.  Ik neem dan wel mijn voorzorgen en zal mijn best al gedaan hebben in andere Frankfurtse clubs op zaterdag en zondag  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
combidag maandag/dinsdag (dinsdag: DEEL 2)
« Reactie #3 Gepost op: 15 juli 2012, 20:32:07 »

Het lijkt wel of de knappe dames in ROM maar één signaal begrijpen: "sleutel", sm, een club gemaakt voor jou!

Knappe Dames en NIET rond de spreekwoordelijke pot draaien, dat is wat ik wil.
Bedankt voor de verkenning, SEF, lijkt me echt een sm-clubbie ;D >:D


SCHLUSSEL, dat is zowat het enige zinnige dat er uit een meid in een club komt, daarom dat ik dat zo graag hoor, dat ene woord, daar zit geen leugen in, en zegt eigenlijk alles wat een meid moet zeggen  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
algemeenheden ROM (Münster nabij Altheim)
« Reactie #4 Gepost op: 18 augustus 2012, 14:32:04 »
De krollebol met lange zwarte haren waar ik mee ging is de tweede dame op de fotopagina op de site.

De dertiende is mijn "liefje" en moet ook toppertje voor PP zijn.

http://www.fkk-rom.de/?page_id=62

http://www.fkk-rom.de/

 ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
algemeenheden ROM (Münster nabij Altheim)
« Reactie #5 Gepost op: 18 augustus 2012, 15:32:08 »
Ik was er nog maar net en alweer heel vroeg.  Vlak na openingsuur.  Er waren nog maar enkele dames op dat moment.  Eén dame kwam ontbijt halen om op de kamer op te eten in een soort "gordijn".  Ze zag er bijna niet uit op die manier, ongeschminkt en haar haar nog niet gekamd.  Eigenlijk zouden ze dat ook niet mogen toelaten.  Dames die hun eten in het restaurantgedeelte van de club opeten moeten dat naakt doen maar dus dat even dat eten komen halen zou ook niet mogen toegelaten worden.  Later zou blijken dat ze pracht en praal is al ze opgemaakt is.  Nog meer: mijn "liefje". 
Dit gebeurt wel meer.  Een dame in PSR (één van de knapste lolita's) ziet er ook maar heel gewoon uit als ze in haar nachtjapon vlak na het opstaan aan de buitendeur van het hotel van PSR staat te telefoneren.

Een andere dame was met heel wat anders bezig.  Zij was al volledig opgemaakt en in haar nopjes.  Terwijl ik aan het eten was, showde zij zichzelf ten top aan een ander tafeltje ongeveer midden de bar/lounge.  Door haar haar wrijven, bewust bepaalde poses aannemen voor de krukstoel van het kleine tafeltje, heen en weer paraderen een beetje....  Wat later loopt ze voorbij mij, zonder me een blik te gunnen.  Nog later kom ik ze tegen in de overloop van de loungeruimte naar het wellnessgedeelte en relaxgedeelte.  Daar hield ze mij wel staande.  Het is een prachtige dame maar toch niet mijn type (beetje te groot). 

Vermits het weeral een stralende dag was bracht ik de namiddag vooral door met knappe vrouwen bekijken, saunarondjes, zonnen, zwemmen in het verwarmde zwembad, tussendoor een lekker hapje nemen en de HWP nog eens uitproberen.

Aan de sauna kwam Alice http://relaxxxboard.com/index.php?topic=6897.0 eens piepen.  Gelukkig was ze zo verstandig om te praten met de deur toe.  Sommige dames zijn zo stom om de saunadeur zomaar te openen om wat te komen brabbelen.  Ze kwam na mijn avondeten bij me zitten maar ik bedankte haar voor haar moeite.  Helaas is Alice niet geheel mijn type.  Ze vroeg nog of ik schuchter was.  Ze kent me nog niet.  Nee, ik ben niet schuchter.  Ik bewaarde echter de nodige afstand tussen haar en mij en reageerde best nogal cool omdat ik net niet zinnens was om met haar in bed te duiken.  Ze stond dan even later ook recht en verliet me met de woorden: "vielleicht später".  Doe ik alle moeite van de wereld om zulke woorden niet meer te gebruiken!

Tot voor 15:00 was het erg rustig met de dames.  Ik schat een stuk of tien.  Er waren beduidend meer beren.  De line up was ook niet zo denderend deze keer, naar mijn bescheiden smaak. 

Om iets na 15:00 kwam mijn "liefje" dan de bar binnen.  Zou ze voor het ontbijt en haar haar op te maken bijna drie uur nodig gehad hebben?

Het ontbijt was weer meer dan o.k..  Ook vers fruit ligt er voor het nemen als tussendoortje. 

De zwarte krullenbol (soms heeft ze geen krullen) kwam ook even goedendag tegen me zeggen toen ik buiten aan het zwembad in de zon zat. 

De "showgriet" showde haar overigens de ganse dag. 
Op een gegeven moment speelde ik een spelletje met haar.  Op een redelijke afstand ging ze recht tegenover mij zitten.  We keken mekaar recht in de ogen en gaven niet af.  Doordat het wat donkerder is in de loungeruimte waar ik zat (en wat lichter waar zij zat) kon ze niet met zekerheid weten of ik nu werkelijk zo lang naar haar was aan het staren.  Ik ging even om een yoghurtje met aarbeien, zette me wat verleidelijk-uitdagend weer neer en at de yoghurt ook een beetje verleidelijk op.  Nu moest ze zeker zijn dat ik het op haar had gemund. 
Zowaar begon ik nog interesse in haar te krijgen, écht interesse.  Ze speelde er goed en verleidelijk op in.  Ze kon dus wel wat zin opwekken bij mij. 

Tussendoor nog even meegeven dat ze de HWP een stuk aangenamer hebben gemaakt.  Het is te zeggen: de belichting is helemaal veranderd waardoor de HWP (verouderd type) nu toch mooi tot zijn recht komt.  Als ze er nu nog zouden kunnen voor zorgen dat de broebels langer zouden functioneren, was het perfect.

Meer dan een goedendag van de krollebol kreeg ik in de loop van de dag niet.  Ze had nochtans gezegd dat ze nog eens een lange poos met mij wou slapen op kamer.  Zo verstaat zij blijkbaar GFE.  In werkelijkheid zal ze wel begrepen hebben dat ik niet de neiging heb om nog eens een keer met haar te gaan.

Ook vandaag waren de douches op een bepaald moment koud.  Vanwege het warme weer was dat niet zo een ramp maar toch.  Vorige keer was het druk in de club (dames en beren).  Deze keer niet.  Vorige keer was het 's avonds.  Nu al in de namiddag.  Ik ben daar melding van gaan maken en kreeg als antwoord dat ze er onmiddellijk zouden naar kijken.  Dat gebeurde ook en er was kort nadien weer warm water.  Blijkbaar valt het systeem frequent uit.  Misschien toch maar eens goed naar kijken dan, zou ik zeggen.

Overdag stond de nieuwe sauna ook deze keer niet aan.  's Avonds hadden ze hem wel opgezet.  Het opgietwater is met emulsie.  Vaak is dat in clubs maar gewoon water en ik vind dat dat maar een rare geur afgeeft, in een sauna gewoon water opgieten.

Ik weet niet of ik het al verteld heb maar de hygiëne is bijzonder in orde in ROM.

O.k, mijn "liefje" dan.  Ontzettend knap maar ze gedraagt zich ook volgens het patroon dat de meeste knappe dames (in ROM) volgen.  Weinig herkenning, straal voorbijlopen....  Denken die knappe dames nu echt dat als je een knappe dame wil in ROM dat je er dan maar slaafs naar toe moet komen of dat je anders mag gaan billenkletsen met de mindere dames aldaar?  Ze vergeten in mijn geval dan natuurlijk dat ik de knappe dames aaneenrijg in tal van clubs.  Nochtans, als ik een dame wil, dan heb ik ze ook. 
Ik daag ze met opzet uit totdat ze ineens lacht en me smakelijk eten wenst.  Ik was weer even wat aan het eten.  Daarna liet ze haar interesse in mij weer sterk dalen.  Ze had blijkbaar al veel gedaan voor haar doen. 
Een poosje later ga ik vlak achter haar staan aan de toog van de bar.  Ik had dorst en wou wat drinken bestellen.  Ze keek een keer en liep met haar drinken naar een sofa.  Ik ging met mijn drinken in een andere sofa zitten, achter haar.  Leuk voor mij, vervelend voor haar.  ROM werkt met heel veel spiegels in de bar/lounge.  Ik weet dat een dame die spiegels gebruikt.  Ik wist dus dat ze snel zou doorhebben dat ik haar continue aan het begluren was.  Uiteindelijk lachte ze enkele keren naar mij.  Haar vriendin Alice zei (met gebarentaal) dat zij al een keer bij mij had geprobeerd maar dat ik niet geïnteresseerd was en dat ik er al heel de dag was en in de namiddag de luierik overal had uitgehangen.  Ik versta niet veel Roemeens maar aan de toon, de gebaren... kon ik het wel verstaan.  Mannen die daar de gehele dag blijven zijn daar overigens in de minderheid.  De dames zijn dat niet zo gewend.  In de winter lijkt het mij ook niet de ideale club om lang te vertoeven. 
Ineens draait mijn "liefje" (toen nog niet - werderzijds -) haar hoofd om en vraagt me iets.  Ik kon dat niet goed verstaan door de muziek.  De muziek stond niet te hard maar wij zaten te ver van mekaar.  Niet alleen om te praten.  Ik wou ook veel dichter bij haar zitten.  Ik kroop achter de sofa die tegen haar sofa stond.  Ze herhaalde haar vraag en pakte me al meteen lief vast.  Ze vroeg zich af of er iets met me was omdat ik al zo lang alleen zat.  Ten eerste was ik niet met vrienden op trot en ten tweede bedoelde ze allicht hoe lang ik haar nog wou blijven begluren.  Ze verwoordde het alleen mooi.  Heel waarschijnlijk was het tegen haar verwachtingen in dat ik ineens naast haar kwam zitten.  Ze zat er niet mee in.  Zo zat ik dus niet meer alleen, liet ik haar ook nog weten.  Van het ene kwam het andere.

Na de spetterende mega GFE/PSE-sessie had ik rust nodig.  Ik verpoosde wat in de bar en deed nog snel een saunaatje in de nieuwe sauna.  Buiten aan de sauna stond nog een hele mooie dame.  Weeral een plaatje!  Ze was haar haar nog snel wat aan het opmaken.  Ze wou met een beer op kamer gaan.  Die was zich nog even gaan douchen.  Ik sloeg ze met plezier gade.  Zij was zo druk met haar haar bezig dat ze er geen erg in had.  Toen ze haar echter omdraaide en samen met de man richting kamer vertrok moest ze toch wel toevallig haar handdoek (om haar lijf) even terug goed ronddoen zeker toen ze net voorbij de sauna liep waar een andere man en ik in zaten.  Voor het geval ik nog niet zou gemerkt hebben wat een lekker figuurtje ze had.  Het viel vooral niet op wat haar beweegreden waren om de handdoek net dan nog even uit te zwieren en beter rond te doen.

Bij het rusten na de sauna bij het nuttigen van een drankje, komt de krollenbol toch even op me af.  Ze merkt al snel dat ik geen interesse meer in haar had en loopt dan toch ook weer snel weg.  Ik sta op en loop, vooraleer ik nog wat te drinken ging bestellen, nog even langs haar en zinspeel op het samen slapen, dat het daar nog veel te vroeg voor was.  Toch had ze ondertussen mijn hand al vastgenomen en wou dat precies niet meer loslaten.

In de loop van de avond was het damesaantal opgelopen tot ongeveer 15 voor ongeveer evenveel beren.

Vanwege de meerdaagse clubreis heb ik de rest van de avond nog maar weinig uitgevreten.

Nog een poosje bij mijn "liefje" gezeten en dan afscheid van haar genomen.  Volgend verlengd weekend zie ik haar weer  ;).




het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Met gewone kledij de saunaclub binnen.
« Reactie #6 Gepost op: 1 september 2012, 00:21:20 »
Ongeveer om 12:15 kwam ik rustig aangewandeld bij ROM.  De deur stond op een kier met een opgerolde handdoek ertussen.  Tot zo ver was er nog niets aan de hand.  Als het buiten mooi en warm weer is, gebeurde het nog al eens dat de deur niet gesloten was.  ROM is dan ook een van de weinige clubs die ik ken zonder tralies voor de ingang van de club.  Ik deed de deur open en binnen was alles donker.  De deur naar de bar was dicht, geen muziek, niemand te zien.  Vreemd.  Heel vreemd.  Wat nu?  Wat is hier aan de hand.  Is de club in het weekend dan toch maar om 13:00 open, dacht ik meteen.  Ik heb altijd alles op zak dus keek ik het gelijk even na.  Nee, volgens alle beschikbare info zou de club alle dagen open gaan om 12 uur.  Toch was hier duidelijk geen kat.  Ook geen dames.  Vreemd, heel vreemd.  Zou de club failliet zijn?  Tja, wat moet een mens dan zoal beginnen denken? 
Net toen ik twijfelde om mijn biezen te pakken en naar Mainhattan of Sharks af te zakken, komt een dame van de service er aan.  Zij wist ook niet wat er gaande was.  Normaal komt de theke om 12 uur toe om de gasten binnen te laten.  Nu was ze er dus niet.  Gisteren was er wel een party, liet ze me verstaan.  Iedereen was dus allicht heel moe en laat naar huis gegaan of gaan slapen.  Dat was meteen ook de reden waarom er ook nog geen dames rondliepen.  Plots komt de eerste dame van de kamers boven naar beneden gewandeld.  Ze kon haar ogen ook niet geloven. 
Ondertussen had de dame van de service vernomen dat de theke een ongeval had gehad met de wagen.  Tja, da's minder.  Wat moet er dan nu gebeuren?  De volgende theke komt maar om 16:00.  De dame van de service kon nergens aan.  Alles was op slot.  De omkleedruimte, de sanitaire ruimtes, de bar.... 
Dingen die dus in een kleine club zomaar kunnen voorvallen.  In een grote club is er altijd wel meer personeel aanwezig die over voldoende verantwoordelijke bevoegdheden beschikken om een club te openen.
Gelukkig....
Blijkbaar is er een lek in het afsluitsysteem van ROM.  Via een dubbele deur (waarvan de service dame wel een sleutel heeft) kom je ook in de bar.  Langs daar komt dus het servicepersoneel binnen.  Langs daar mocht ik (als enige klant op dat moment) ook naar binnen met mijn gewone kledij nog aan.  Ik mocht alvast ontbijten.  Dat stond al klaar.  Dat had de servicedame al eerder gedaan. 
Toch een vreemde situatie op zich zo met je gewone kledij nog aan, eten in het restaurant van een club.  Intussen kwam Gina ook binnen.  Druppelsgewijze kwamen ook andere vrouwen naakt het restaurant en de bar/lounge binnengewandeld.  Het werd nog een leuk onderonsje, ik met mijn kledij aan, zij naakt.  We babbelden gewoon, gewoon zoals in het echte leven.  Best een leuk moment.  Sommige dames vielen in de club niet uit hun rol.  Op dat moment waren ze hoer en kwamen ze er niet bij zitten.  Gewoon apart gaan zitten in een sofa of op een barkruk.  Alsof de mannen in bosjes naar hen toe zouden komen. 
Ineens kwam de mooie blonde jonge thekefrau er aan.  Het viel al bij al dus nogal mee van dat autoaccident.  Gelukkig maar voor haar.  Nu kon alles geopend worden, de muziek kon aangezet worden, je kon naar het toilet gaan en douchen.  De sauna werd opgezet....  In een mum van tijd zat ik niet meer in een restaurant maar weer in de saunaclub ROM. 
Als de theke al even binnen was vroeg Gina (na wat kusjes) wanneer dat ik mij zou omkleden.  De theke had me gezegd dat ze eerst de andere gasten zou binnenlaten en dat ik gerust mijn ontbijt rustig verder mocht opeten vooraleer ik me ging omkleden en betalen.  (Betalen moest ik niet want de laatste keer dat ik ROM bezocht was dat op een maandag en dan krijg je voor € 39 inkomprijs er nog een vrijkaartje bovenop.  Dat moet je dan binnen de maand gebruiken, eender op welke dag.  Gina vroeg dus wanneer ik mij ging omkleden omdat ze niet alleen mijn mooie ogen wou zien maar ook mijn mooi lijf.  Een blonde dame aan de bar moest er mee lachen en moedigde mij zelfs aan.  Ze was nieuwsgierig geworden. 
Wat later ben ik mij dan gaan uitkleden.  Iedereen tevree.

Om van dit bijzondere gebeuren toch een beetje te kunnen bekomen en om mijn eten wat te laten uitbuiken, verkoos ik om na de douche eens in de HWP te gaan.  Op weg naar de HWP kom ik Gina toevallig tegen.  Ik vroeg of ze nu tevreden was met heel wat minder om mijn lijf.  Ze knikte.  De HWP was iets minder warm dan voorheen maar nog ruimschoots warm genoeg.  Waar de HWP het vorige keren niet zo best deed, deed de HWP het vandaag helemaal niet.  Toch een blijvend zwak punt in deze club.  Voorheen werkten de jets één keer en dan moest je heel lang wachten.
Terwijl ik in de HWP (eigenlijk gewoon een warm bad aan het nemen was) zat, verwelkomden twee dames mij.  Zo zie je maar dat als je vaker in een club komt de dames toch veranderen, vriendelijker worden. 

Gina zoekt duidelijk weer meer toenadering tot mij.  De eerste sessie met haar vond ik niet zo bijster.  Daarom liet ik haar de keer daarop links liggen.  Ik grapte op het einde van de dag enkel dat het toch nog te vroeg was om al te gaan slapen.  Ze vertelde mij op kamer dat ze bij een volgende gelegenheid op kamer met mij een uurtje wou slapen.  Een totaal verkeerd begrip van GFE dus bij haar.  Nu ook zij merkt dat ik meer dan eens toevallig kom, wil ze haar fout (gok) rechtzetten maar seksenfunkenners weten dat dat niet zo makkelijk zal pakken. 

Ik loop naar mijn locker.  Even nakijken of er geen belangrijke berichten zijn binnengekomen.  Je moet langs de inkomhal passeren om naar de lockers te gaan.  Ik zie daar toch wel een dame zitten die 200 % mijn type is.  Ik bekeek haar eens heel goed en begroette haar.  Hopelijk zat ze niet op een taxi te wachten.  Ik vreesde er wel een beetje voor.  Zo leek het toch.  Gelukkig was mijn vrees onterecht.

Nadat ik al mijn berichten verwerkt en beantwoord had (was me dat een hele job), liep ik terug naar de bar.  Ik vroeg een sinaasappelsapje en kreeg van een blonde dame mijn sinaasappelsap met een parasolletje in het glas. 
Ondertussen was een dame bewust naast mij komen staan aan de toog.  Ze was verlegen.  Ze zei niets.  Ik ook niet.  Ze was niet mijn type.  Nadien draaide ze nog wat rond in de bar.  Duidelijk zin in een wip.  Uit veiligheidsoverweging bleef ik op de kruk aan de bar zitten.  Niet van mijn gewoonte.  Normaal zou ik languit in een makkelijke sofa gaan zitten zijn met mijn drankje maar ik schatte de kans te groot in dat dat voor mevrouw de ideale gelegenheid zou zijn om mij te inviteren en daar had ik geen zin in.
Als mevrouw weg was, ging ik toch in een sofa zitten.  Nog een wondermooi "exemplaar" kwam over mij zitten.  Voor mij was het precies nog iets te vroeg om al op kamer te gaan.  Het is tenslotte nog maar de eerste dag van mijn vierdaagse Frankfurt.  Laat ik mijn krachten en sappen nog maar wat sparen.  Vermits zij geen initiatief nam, gebeurde er dus ook niets.

Het was stralend weer dus ging ik maar eens in de tuin zitten.  Zwembad centraal gelegen met de ligzetels er rond.  Een eindje verder zat een kliekje vrouwen.  Ze waren volop in het Duits aan het tetteren.  Ik kon het dus stiekem mee volgen.  Ze hadden het er over dat een nieuwe dame bewust van een dame die er al langer werkte een vaste klant op schandalige wijze had afgesnoept.  Uit het verdere geroddel bleek dat de dames na sluitingsuur van een club niet altijd vredelievend gaan slapen maar mekaar beginnen af te slaan.  Ik zou er niet tussen willen zitten, tussen een bende ruziënde dames. 

Alsof ik het niet warm genoeg had in de tuin in de zon, ging ik maar eens in de sauna.  Nog wat meer zweten.  Vandaag met geurende "aufguss".

Het serviceperoneel van ROM zijn precies allemaal gewezen DVP's.  Net iets te oud geworden om nog succesvol te zijn als DVP.  Het zou natuurlijk kunnen.  De blonde was in elk geval erg sexy.  Ik wou het wel met haar.  De zwartharige vond ik er gewoon te "hoerig" uitzien.  Niet mijn smaak.  Er zijn er anderen die daar direct op zouden vallen. 

Ook vandaag was de muziek weer perfect.  Niet te hard en overdag vooral jaren '80-muziek met wat new wave er tussen.  Ik hoorde ondermeer Ann Clark met Our Darkness en Suche a shame van Talk Talk. 

Na de saunabeurt en heerlijk wat zwemmen in het verwarmde buitenzwembad laat ik me lui drogen in de zon.  Een mooie dame komt naar mij en zegt me dat ze me wil neuken.  Nu onmiddellijk wel!  Zo lukt dat bij mij natuurlijk niet.  Ze was mooi maar dan toch weer net niet helemaal mijn type.  Ze bleef nog wat hangen en we maakten nog vrijblijvend plezier.  Wat verderop zit een vriendin van haar en die begint in hun eigen taaltje wat te brabbelen.  De dame bij mij wees haar vriendin er op dat ze niet in de reden mag vallen als ze met een man aan het praten is.  Wat later gingen ze zich wat amuseren in de HWP.  Ze vroegen of ik er bij kwam zitten toen ik passeerde.  Eerst wilde ik niet omdat de ene dame niet mijn type was en de andere niet 100 %.  Ze drongen echter aan.  Ik zei hen wel dat het lang nog niet zeker zou zijn dat ik ook met een van hen na het HWP-plezier zou gaan kameren.  Ze konden er mee leven.  Ik moet zeggen dat er heel wat minder leuke dingen in het leven bestaan dan met twee dames in de HWP stoeien en flirten.  Seks in een HWP is natuurlijk verboden maar beide dames gingen wel heel erg ver met ondeugende dingen.  Het was heerlijk.  Tongzoenen, met de poesjes spelen, mijn lul plagen, beetje pijpen....  Ik schatte het HWP-plezier op een klein halfuurtje.  Ik las een kleine teleurstelling bij de dames af van hun gezicht toen ik niet inging op hun voorstel om als trio verder te gaan spelen op een kamer.  Op dat moment kreeg ik onder de dames ook geen vrede toen ik met één dame op kamer verder wou doen.  Dan niets, ook goed voor mij. 
De eerstvolgende uren voelde ik aan dat er iets niet helemaal goed meer zat tussen hen en mij.  Zie je nu wel.  Ik had beter niet in de HWP gekropen (alhoewel).  Ik heb hen op een gegeven moment bij me geroepen.  Ze kwamen, ze vroegen of ik van mening veranderd was en toch een trio wou doen.  We hebben dan maar een triootje gedronken in de bar.  Ik in het midden.  Twee mooie dames naast mij die me continue lief vastpakten.  Een financiële vergoeding voor de fun (zonder seks) was hier ook op zijn plaats, vond ik.  Deze keer las ik geen teleurstelling maar enorme verbazing af van hun gezichten.  Blijkbaar was ik de allereerste man die voor zoveel pre sales (zonder kamergang) toch nog wat euro's over had, na de alcoholtraktatie.  Ik vond het vanzelfsprekend. Toegegeven dat het op dit namiddaguur nog vrij rustig was met mannen in de club en er veel meer vrouwen waren.  De dames vertelden mij dat ze zulke waterpret nog nooit beleefden, dat nog niet eerder deden en daar ook geen gewoonte willen van maken.  Het kwam nu ineens zo in hen op om mij er bij te roepen.  Wie echter eens flinke waterpret wil beleven in een HWP en daarbij wel een kamer garandeert zal de blonde en zwarte normaal tot normaal slanke dames snel vinden.  Waar een wil is, is een weg en de club is nu ook weer niet zo groot.

Ik had het nu wel effe gehad.  Ik had dorst, bestelde drinken en ging er mee aan het zwembad zitten.  Aan het zwembad zaten een vijftal Bulgaarse dames, ook Gena (die knappe van aan het onthaal daarstraks, waarvan ik eerst vreesde dat zou op vakantie zou vertrekken of zo).  De vriendinnetjes van Gena (niet Gina dus!; je spreekt de "g" trouwens meer als een "k" uit) hadden alvast veel lol met mij.  Ik moest me van mijn sterkste kant laten zien.  Ze probeerden mij verlegen te krijgen.  Dat is hen niet gelukt.  Ja, ze probeerden een beetje te lachen met deze oude man die daar in de tuin als enige man zat.  Wie blijft er nu ook binnen met zo'n mooi weer?  Eén van de dames nam steeds het woord weer.  Ze vroeg op een gegeven moment of ik niet eens een flinke blow job wou ondergaan in de buitenlucht.  Ik had al van alles anders ondergaan in het water, nog niet zo gek lang geleden, dat ik nu even bedankte.  Er kwamen wel herinneringen bovendrijven van een tijd geleden.  In Planet Happy Garden heb ik eens een flinke pijpbeurt gekregen aan de rand van het zwembad, terwijl de dame in het zwembad was.  Daarna speelde ze met ijsblokjes aan mijn lul.  Ik ben haar naam vergeten maar weet nog goed dat ze nadien ambras had met den baas van PHG omdat daar zulke taferelen verboden zijn. Je bent toch in een seksclub, denk ik dan. 
Omdat ik het voorstel voor een pijpbeurt afwimpelde stelde ze maar gelijk voor om met z'n zevenen te gaan seksen.  Dat leek me zeker te veel van het goede tijdens de eerste uren op de eerste dag van een vierdaagse. 
Intussen nam af en toe een andere dame mee het woord.  Eén dame hield zich heel erg rustig.  Ze zei niets.  Gena met name.  Zij had het druk met mij te verleiden.  Op alle manieren werkte ze zich in alle poses buiten in de belangstelling.  Natuurlijk had ik dat wel gezien.  Ja, zonder woorden was ze me danig aan het verleiden.  Laat die anderen maar kwebbelen moet ze gedacht hebben.  Ze moet ook nog gedacht hebben dat zij uiteindelijk wel met mij aan de haal zou gaan.  Was het niet nu onmiddellijk zou het later wel zijn.
Voor de meeste dames weer naar binnen gingen vroeg er eentje of ik dan morgen alleen met haar wou neuken nadat ze mijn ontbijt had klaargemaakt en we dat samen zouden opgegeten hebben.  Ja, ze zijn nog niet zo dom en heel opmerkzaam, die dames.  Ze wist nog goed dat ik de eerste keer in ROM twee dagen na mekaar was geweest en dat ik de eerste dag inderdaad de kat daar wat uit de boom had gekeken.  Toen moest ik wel de keuze maken om twee dagen na mekaar te komen omdat er geen andere dag Frankfurt meer zou inzitten binnen de maand.  Ik maakte haar niet heel duidelijk dat ik morgen in een andere club zou zitten. 
Binnen hield ze me nog even tegen aan mijn lul maar ik wist me te bevrijden.
Een weeral knappe dame zei hallo toen ik haar voorbijliep aan de bar en ik zei op dat moment niet meer dan hallo terug en vervolgde mijn weg.  Nadien realiseerde ik me maar pas dat dit wel héél ongeïnteresseerd en vrij cru moet overgekomen zijn.  Misschien moest ik me later op de dag maar even gaan excuseren en dat als intake laten dienen voor wat bedplezier?

Gina aaide eens over mijn schouder en wenste me gelijk smakelijk eten.  Ja het was inmiddels al zo ver.  Tijd voor een eerste avondhap.  Het was kip met tomatensaus, rijst of deegwaren, koude schotel en yoghurt of chocoladepudding als dessert. 
Tijdens het eten kregen de mannen een paaldansact voorgeschoteld van zo'n typisch slanke Roemeense dame met lange zwarte haren en mooi lijfje.  Ze kon er overigens wat van.  Het moet niet altijd het nieuws op tv zijn terwijl je eet. 

Overdag schat ik het aantal vrouwen op een stuk of 15 en het aantal mannen op een stuk of 8.  Leuk voor de mannen, minder leuk voor de vrouwen.  In de avond- en nachturen waren er ongeveer 20 dames en 15 mannen.  Stel je dus geen GT-toestanden voor op zaterdagavond.  Gelukkig maar. 

Ineens zag ik Gena alleen zitten.  Ik greep natuurlijk onmiddellijk mijn kans.  Haar wou ik al van in het begin van de dag knippen, dus.  Ze wou wat snel zijn op de kamer.  Ik had ze nochtans voordien uitgebreid zien tongzoenen aan de bar met een andere man.  Misschien is dat een vaste klant.  Uiteraard remde ik haar af, werd er flink getongzoend en hebben we samen een uur genoten van wat langzamere seks.

Na een toffe kamergang van 60 minuten, afrekenen en een douche ben ik nog maar even naar buiten gelopen.  Eens kijken of de tuin prachtig verlicht is in de avonduren.  Verlicht is de tuin.  Her en der wat theelichtjes in attributen en een paar kleine lampjes.  Mooi maar stel je vooral geen tuin in de avonduren als Sharks voor.
Gina was met een vriendin op dit uur nog gewoon in het zwembad aan het spelen.  Ik zet me daar ook ergens.  Een wat molligere dame komt naar me toe.  Haar slanke vriendin blijft een beetje meer afzijdig.  Ik verwittigde van de eerste seconde de molligere dame dat ik hoegenaamd niet van plan was om met haar te gaan kameren. Daarna beginnen we over koetjes en kalfjes te praten en ineens valt ze me in de reden dat er met haar enkel wordt gepraat over neuken en geen andere flauwekul.  Ik zei haar dat ik begonnen was over neuken (of net niet neuken dan in dit geval).  Haar vriendin knikte instemmend en vertaalde het zaakje nog even.  De dame was blijkbaar zowel het Duits als het Engels niet zo machtig.

"Pizda" en "pulă" deden het weer.  Twee dames kwamen voorbijgewandeld toen ik me aan het afdrogen was.  Terwijl ze verder doorliepen hoorde ik dat ze "pulă" uitspraken.  Ja, ze hadden een blote lul gezien.  Rotverschoten keken ze achterom toen ik antwoordde "pizda".  Flauwer moet het niet zijn.

Wat later aan de bar hoorde ik de theke aan de telefoon alle vragen beantwoorden van een gast.  Ze vertelde dat er inderdaad voor ieders wat wils dames aanwezig waren en ook enkele molligere.  Bruinharige, zwartharige, blondines.  Ze moest eens lachen toen ze de telefoon had ingelegd en ik er haar op attendeerde dat ze vergeten te zeggen was dat ze geen roodharige dames in de aanbieding hadden.

In de bar hield Gina me nog een rakelings tegen.  Ze pakte mijn hand vast en wou mijn hand blijven vasthouden maar ik liet los.  Tja.  Dat ze nu nog eens een keer probeerde lag eigenlijk een beetje aan mij.  Ik had het wat gezocht.  Ik was haar op geraffineerde wijze aan het verleiden.  Hoe?  Om het op zijn Jack's te zeggen: seksenfun is verliefd op zichzelf.

In de avond stoken ze ook de tweede sauna op.  Die tweede sauna is echter voor softies.  Die sauna is slechts 67°C.  Ik wou daarentegen stoer doen en goot er een halve emmer "aufguss" op.  Na tien minuten kon ik het niet meer uithouden.  Snel een koude douche genomen en dan ben ik buiten nog wat gaan nachtzwemmen.

De club heeft ook wel wat pannenkoekenberen rondlopen.  Een dame die ik van heel de dag niet gezien had, was ineens continue door een man bezet.  Die blonde die vanmorgen mijn sinaasappelsap met een parasolletje er bij gaf, liep heel de dag in FKK-kostuum rond maar ineens had ze een kleedje aan en mooie blauwe oogschmink.  Niet veel later zag ik voor welke man ze zich zo extra mooi had gemaakt.  Nog wat later zaten ze buiten op het terras broebels te drinken onder hun tweetjes.

Waar er overdag gevarieerde vooral jaren '80-muziek wordt gepeeld op de achtergrond meer, schakelen ze 's avonds en 's nachts over op een volume hoger en meer recentere beatmuziek.  Het volume benadert gelukkig in de verste verte niet het volume van YY.  Wat de club wel gelijk heeft met YY is dat er ook hier aan het onthaal 's avonds een struise man van een securitybedrijf zit.

In de bar zie ik de dames graag bezig.

Een dame droeg een klein niemendalletje als broekje, verder topless.  Het was een komisch zicht om haar telkens weer bezig te zien om dat niemendalletje nog beter tot zijn recht te laten komen.  Of wou ze juist haar bilspleet meer tot zijn recht laten komen?  Ze wist het zelf niet want de ene moment trok ze er aan en de andere moment hief ze het wat omhoog.  Ze had het in elk geval druk met zichzelf in de spiegel.  Ze moest eens weten.... Af en toe ging ze met haar prachtige figuurtje ook aan de danspaal hangen en kronkelen en vooral ook machtig goed met haar poep snel op en neer en van voor naar achter schudden.  Erg sexy. 
Een andere dame had haar heel lang haar dat loshing veranderd.  Ze kwam van boven met twee paardenstaarten die tot aan haar middel reikten.  Op slag leek ze 2 jaar jonger.
Nog een andere dame was op een gegeven moment door de bar aan het rondlopen met haar hand voor haar poes.  Voelde ze zich plots heel erg naakt?  Ze liep toch al heel de dag in FKK-kostuum rond.  Wat was het probleem?  Navraag leerde me dat ze haar kutpiercing kwijt was.  Ze zocht maar vond niets.  Ik kon het niet langer aanzien hoe ze daar onnozel met haar hand voor haar poes door de club liep.  Ze vermoedde dat hij wel eens in de sofa zou kunnen liggen waar ik op dat moment in zat.  Zij had daar daarvoor gezeten met name.  Toen ze het had opgegeven met zoeken deed ik nog maar eens een extra inspanning.  Uiteindelijk vond ik de kleine piercing.  Hij lag tussen de spleet van de twee zetelkussens in.  Ze was me zo dankbaar dat ik een lapdance van haar kreeg.  Een gratis kamerervaring wou ze dan weer niet weggeven.
Weer een andere dame was lustig aan de paal aan het dansen en had er helemaal geen probleem mee om haar vingers nat te likken en zichzelf te vingeren (op de maat van de muziek).  Voor zoiets betaal je elders veel (stripteasetenten).  Sommige dames zouden beter zoiets gaan doen. 
Er komt ineens een dame op mijn schoot gesprongen.  Weeral niet zo direct mijn type.  Wat is dat toch vandaag?  De verkeerde dames komen op mij af en de knappe zien me soms niet eens staan.  Toen ze merkte dat ik niet zinnens was om op haar wensen in te gaan, kwam ze af met het voorstel van een goede massage en wierp ze op dat ze goede service geeft.  Wel, als ze zo beginnen wantrouw ik ze pas helemaal.
Daniella komt ook nog even bij mij zitten in de sofa.  Echter net voor ik wou vertrekken.  Ik vertelde haar dat dan ook.  Daarop antwoordde ze dat alle mannen dat vandaag tegen haar zeiden.  Pech voor haar.  Tja, wat kan ik daar meer op zeggen?
Twee vrouwen die wat verder in een sofa zaten, vroegen of ik geen zin had in een trio.  Ik antwoordde daarop dat ik enkel zin had om met tien vrouwen tegelijk op kamer te gaan.  Het werd stil.  Eén van de twee kon het even later toch niet laten om toch zelf nog eens te proberen.  Ze zette de grove middelen in.  Ze stond voor me recht aan de sofa en plaatste een been op de sofa.  Haar poes zat over mijn mond.  Ze begon lekker te wrijven.  Ze gaf even later haar flinke borsten.  Ze wreef die in mijn gezicht en ik moest ze even verwennen.  Daarna draaide ze zich om en zette haar poep in mijn gezicht.  Uiteraard was ze een beetje ontevreden dat ik naar huis wou gaan en dat ze zelfs met zulke pre sales haar slag niet thuishaalde.  Dat had ze duidelijk niet verwacht.  Omdat ik nog drie dagen saunaclub gepland had, wou ik het nu vooral niet nog later maken.  Had ze dat wat eerder bedacht, had ik zeker ook met haar op een kamer beland.

In de avond kwam er nog een blinde man de club binnen.  Ik zou niet in zijn plaats willen zijn.  Hij moest eens weten hoeveel vrouwelijk schoon er rondom hem hingen.

Een perfecte start van de vierdaagse Frankfurt.  ;)



 

 

 




het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
kleine ontsluiering der clubpracht
« Reactie #7 Gepost op: 31 mei 2013, 21:59:20 »
 :douchen

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

[attachimg=5]

[attachimg=6]

[attachimg=7]

[attachimg=8]

[attachimg=9]
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
geil, zon, drank, geil... (filmpje)
« Reactie #8 Gepost op: 31 mei 2013, 22:08:53 »
 :douchen

Fkk Club Rom
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ROM bezoeken nu nog voordeliger!
« Reactie #9 Gepost op: 13 juli 2013, 21:14:36 »
Je betaalt € 39 inkom, alle dagen, alles inbegrepen (excl. seks) maar op maandag krijg je er dan nog een gratis inkomkaartje bovenop dat 1 maand geldig is.  Dat was al lang zo.  Nu krijg je ook nog een klantenkaart (als je er al verschillende keren geweest bent of als je er naar vraagt).  Je elfde bezoek is gratis en je krijgt er dan nog eens bovenop € 50 cash bij uitbetaald (lees: neukbeurtje).  Kom je op maandag dan krijg je alles.  Je gratis kaartje en een stempel op je klantenkaart.  Kan het nog voordeliger  :douchen?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ROM bezoeken nu nog voordeliger!
« Reactie #10 Gepost op: 13 juli 2013, 22:41:55 »
Kan het nog voordeliger  :douchen ?


Ja, door thuis te blijven  ;)


Zonder gekheid een club met SEF keurmerk voor 39 euro met gratis vrijkaartje en stempel op je gratis neukbeurt kaart is voor zo'n mooie club geen geld of een wanhoopspoging om klanten te trekken.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
algemeenheden ROM (Münster nabij Altheim)
« Reactie #11 Gepost op: 14 juli 2013, 21:55:19 »
Het is zeker en vast een vorm van klantenbinding.  Het aantal dames en heren zijn tegen vorig jaar flink gestegen.  Je moet iets doen als kleinere club tussen al die mastodonten in het Frankfurtse natuurlijk.  Oase, World, Mainhattan en Sharks op een boogscheut van ROM.  Ze hebben dat daar goed begrepen (in crisistijd).  Nog korter bij zitten ook enkele paushalclubs en werd onlangs een nieuwe club geopend: Imerium (maar alweer dicht)  :douchen.
« Laatst bewerkt op: 14 juli 2013, 22:04:09 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
algemeenheden ROM (Münster nabij Altheim)
« Reactie #12 Gepost op: 12 september 2013, 21:52:37 »
Weer een heerlijke dag beleefd in ROM.  De kladversie was al even klaar maar de publieke versie liet dus een beetje op zich wachten.  Het verslag dateert van 30 augustus.

Weer een super dagje ROM.  De dames zijn er erg mooi om te zien.  Welk nadeel zou je dan nog kunnen verzinnen?  De voordelen: verwarmd zwembad, BBQ vlak aan het zwembad (heeft zeker iets!!), zonnig en warm weer....

De biergarten (nieuw), leuk.  [attachimg=1] De vloer in het wellnessgedeelte is ook geheel vernieuwd.  Het ziet er nu allemaal nog mooier en sfeervoller uit. [attachimg=2]

Voor de € 39 inkomprijs krijg je nu ook gratis twee biertjes.  Ook weissebier (0,5 l) zit daar bij inbegrepen.

Over de vrouwen wil ik nog kwijt dat er voor ongeveer 30 mannen ook 30 vrouwen waren, gemiddeld genomen over de gehele dag gezien.  Een pluspunt nog is dat de zaak snel op gang komt en dat de eerste uren er ook al meteen heel wat vrouwen zijn.  Een echt paradijsje!

[attachimg=3]

[attachimg=4]

[attachimg=5]

[attachimg=6]

[attachimg=7]

Vandaag ook twee nieuwe dames aanwezig die van plan waren om in deze (voor hen) grote club te blijven.  Ze kwamen van een piepklein clubje, mij onbekend, een 25 km van ROM gelegen.  Nicole en Bea.  Met Nicole lag ik al snel te privaten op een van de mooie kamers van ROM (allemaal met douche!).  Haar vriendin Bea leerde ik pas na kamer kennen.  Zij is nog mooier maar ook afstandelijker.  Haar liet ik voor wat ze waard was.

Een leuke anekdote speelde zich af aan het zwembad bij de buitenbar aan de BBQ.  Isabella staat bekend om het feit dat ze graag champagne, piccolo's of ander sterk alcoholisch spul drinkt.  Uiteraard op kosten van de man.  Dit keer had ze tegen een Duitser van de streek gezegd dat zij het glaasje zou trakteren.  Goed natuurlijk voor die Duitser die ik al eerder op de dag had leren kennen en die even ervaren is als ik.  De theke komt af met de drank en vraagt aan de man zijn sleutelnummer.  Toen kon ik mijn lach toch niet bedrukken.  De man zei de theke dat Isabella voorgesteld had om te trakteren.  Daar stond Isabella deze keer mooi.  Voor één keer pakte het trucje niet.  Te zeggen dat er in de club nog een man rondliep waar die truc niet zou bij gepakt hebben.

Tijdens mijn middagbrunch werd ik vergezeld door twee heel knappe dames.  Een blonde en een zwartharige.  Twee poppetjes.  Leuk om zo te tafelen.  Alles smaakt ineens nog veel lekkerder.  Op de koop toe verkochten ze zich nog als zusjes ook.  Een trioaanbod is dan natuurlijk nooit ver weg.  Mijn eten was nog niet op (het hunne wel) en ze begonnen mij al te verleiden en op mijn wangen, nek en mond te kussen, te krassen met hun nagels over mijn rug en ik liet hen doodleuk weten dat ik toch graag eerst mijn buikje verder wou vullen (en misschien daarna hun gaatjes).  Was het om zeker een ja te krijgen later maar mijn wens is ingewilligd en ik heb nu een mooie foto met deze twee dames aan mijn zij.
Voor het ontbijt waren er ook juist twee Afrikaanse dames eten aan het kiezen.  De doorgang is daar juist wat smaller en daardoor kon ik niet anders dan met mijn lul tegen het kontje van de knapste te wrijven. 

In de loop van de dag kwam Klara tot vier keer toe bij mij.  Haar pre sales gingen behoorlijk ver en telkens hield ik de boot af.  Ze had me nog geen enkele keer getongzoend.  Bij de derde poging (of was het de tweede) liet ik haar verstaan dat dat er voor mij bijhoort.  Ging ik nu met haar op kamer of niet?  Dat blijft natuurlijk geen geheim.

Lori dan.  Hoe ze deed, wat ze deed... een slechtere dame kon er niet rondlopen in ROM.  Ze was er ook nog niet zo heel lang.  Vorige keer (twee weken terug was ze er pas).  Al snel werd mijn zwaar vermoeden bevestigd door enkele mannen.  Knap, knap was ze genoeg.  Misschien wel de mooiste van de klas.  Af en toe breek ik dan de GFE-boel aan dingelen en vertrek ik met zo'n slechte-service-dame die niet zoent, niet tongzoent, die je niet mag vingeren, likken....  Tenminste zoiets vermoedde ik dus en zoiets werd ook verkondigd door andere mannen.  De slechtste tover ik soms tot de beste.  Denk even aan mijn avonturen in YY met Mia (maar ook dat verhaal staat nog in kladversie).  Ik trok ze op een moment, bij manier van spreken, op kamer.

Wat valt er nog te zeggen, wat nog niet gezegd is geweest door mij van deze toffe club die je tegelijk wat rust kan geven als je het gewoel van Oase of Sharks even kwijt wil?  De sociale omgang tussen de dames en heren onderling is erg aangenaam en (vrij) ongedwongen.

Dat deze berichtgeving met een beetje vertraging komt is ook weer niet zo erg.  Ik kan dan van de gelegenheid gebruik maken om het feestje van morgenavond even in de picture te zetten Porno Night met BBQ en lekker buffet, porno actrices in al hun glorie en kunnen en vele knappe wulpse gewillige DVP's.  Ik was er al eens op een feestje en kan je garanderen dat er daar nog écht gefeest wordt.  Op een keer was ik er eens en lag de HWP nog vol ballonnen.  Dat had ook wel zijn charmes.

[attachimg=8]

Hou er wel rekening mee dat allicht de gewone prijzen zullen gelden en dat je voor € 19 inkom de drank moet betalen en voor € 39 niet  :douchen.

         
« Laatst bewerkt op: 12 september 2013, 22:03:01 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Nog wat plaatjes.
« Reactie #13 Gepost op: 12 september 2013, 22:25:25 »
[attachimg=2]


[attachimg=3]

[attachimg=1]

[attachimg=4]

[attachimg=5]

[attachimg=6]

[attachimg=7]

[attachimg=8]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
algemeenheden ROM (Münster nabij Altheim)
« Reactie #14 Gepost op: 12 oktober 2013, 22:51:40 »
[attachimg=1]


 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man