Auteur Topic: FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites  (gelezen 285767 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline vince59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #165 Gepost op: 31 mei 2017, 14:14:36 »
Une première pour moi dans ce club dit low cost, malheureusement la période que j'ai choisi n'est pas la plus favorable, ce sont les périodes de pâques et d'après quelques habitués du club, il manquait pas mal de filles ce jour là...
Le club est plutôt bien agencé, un coin restauration avec en face un bar et à côté sous une lumière tamisé orangé le coin "salon" où les filles attendent le client sur les sofas.
Il manque quelque chose important pour moi est une terrasse extérieur car enfermé toute une journée j'ai un peu de mal.
Si vous venez pour bien manger, oublier il n'y a rien à voir, seuls quelques tranche de pain de mie au fromage et une soupe vous serra proposé.
Les filles n'alpaguent pas trop le client, juste un sourire de temps à autre.
Concernant le line-up j'ai été déçu...rien à se mettre sous la dent pour moi, je ne suis pas le plus exigeant au monde mais là c'était le néant qualitativement parlant, je ne porterai pas de jugement définitif concernant le line-up car étant en période de fête je ne suis pas en mesure de juger, donc à refaire un autre jour pour que je me fasse vraiment une idée..
Pour les prix j'ai trouvé le grille tarifaire intéressante, 30 euros les 20 minutes ce qui permet de ne pas trop se faire arnaque si dès le début on sent la presta mauvaise..45 euros pour la demi-heure.
Sinon première fois que je vois ça en FKK, au niveau du bar il y a un trombinoscope de toutes les filles présentes ce jour avec ses caractéristiques, ce qu'elle fait et ce qu'elle en fait pas..j'ai trouvé le concept plutôt sympa.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #166 Gepost op: 14 augustus 2017, 19:22:49 »
Een weekend cultuur en seks in Bochum en omstreken

Het druilerige weer paste perfect bij het geplande weekend midden in het Ruhrgebied. Hoe mistroostig kunnen de schoorstenen er bij staan glimmen?

Het doel was om wat van het Ruhrgebied te zien en langs te gaan bij Freude en XS Bochum (voorheen Pauschalclub Bochum) om eens te zien hoe het er nu aan toe gaat. Bij Freude was ik een half jaar niet gewest en in XS Bochum al meer dan een jaar niet.

Na het inchecken bij een hotel ging ik op weg naar het Bergbau-Museum in Bochum. Daar heb ik door een door oud-mijnwerkers verzorgde rondleiding van twee uur gekregen door de oude mijn. Erg interessant om te zien hoe het in de jaren 50, 60, 70, 80 en daarna toeging in de mijnschachten.

Als een volleerd mijnwerker kreeg ik terug in de open lucht erg veel trek in eten en seks. Voor het eerste hoef je niet op Freude te rekenen, dus eerst een snelle hap en daarna het stuur naar de Freudenbergstrasse 39. Ik kwam er vlak na 19.00. Dan telt (nu en voor zolang het duurt) slechts een tientje entree. In ruil krijg je geen badjas maar een handdoek (Hessische dracht).

Terug uit de kleedruimte bekeek ik de sed-kaartjes. Het waren er 18, waarvan 12 met en 6 zonder foto. Behalve de naam bevatten de sed-kaartjes geen enkele informatie meer. Vroeger zag je daarop welke acties elke dame beschikbaar had. Daar is het nu naar raden. Verder is er, voor zover ik het kon beoordelen, geen enkele van de vroegere dames overgebleven.

Een aantal zaken waren nog als het oude gebleven: de worsten, de koekjes en fruit en soep, de frisdranken en koffie, de niet werkende binnensauna bij de ingang en de niet werkende stoomcabine.

Het interieur in de grote ruimte was weer anders neergezet. Nu is een heel deel aan de ramenkant bankvrij; om te dansen of zo? Verder was de kino dicht. Het damesaanbod is volgens mij vrij vers uit RumBul. Er zitten verschillende appetijtelijk dames tussen. De tarieven staan op de muur: 20 min 30; 30 min. 40 en een uur voor 70 euro.

Ik heb een half uur met Cindy doorgebracht en een half uur met Stella.

Cindy is een lolita-achtig meisje met een leuke glimlach. Als ze vol lacht zie je echter een slecht gebit. Het was een standaardbeurt met haar. Ze kon niet goed tegen borst/tepelaanrakingen. Verder geen gezeur over tijd of over extra diensten en extra geld. Een volgende keer zou ik niet snel nog een keer voor haar kiezen.

Stella heeft mooie heel lange zwarte haren. Helaas spreekt ze alleen Roemeens. Ik wou eerst afhaken maar ben toch doorgegaan met haar. En daar heb ik geen spijt van gehad. Communiceren via basaal Italiaans ging net. Ook haar gebit is niet volledig (mist een deel van een van de voortanden). Ze is een stuk ouder dan ik zou hebben ingeschat. De seks met haar ging op een gepassioneerde manier. Het was duidelijk dat ze er zelf ook genoegen in had. Zo zie je maar dat lichaamstaal de enige echte taal is die telt! Herhalingsgevaar: ja.

Leeggeschoten het hotel opgezocht.

Na een gezonde nachtrust eerst het Museum Folkwang in Essen bezocht. Wat een verrassing, het is een van de mooiste musea van moderne kunst die ik de laatste jaren heb gezien. Je loopt er gemakkelijk uren rond. Om het geld hoef je het niet te laten, het is gratis.

Daarna me om 12.30 bij XS Bochum gemeld. Een zeer vriendelijke blonde theke deed de ontvangst. Entree is 30 euro (of 40; ligt er aan hoe laat je komt). De prijzen van de dames staan op een scherm  binnen naast de bar vermeld. De meeste tarieven zijn 20 euro voor een quicky (15 of 20 minuten?), 40 voor 30 minuten en 70 voor een uur. Eventuele meerprijzen voor extra handelingen staan er ook aangegeven. Verder is er per dame aangegeven wat ze allemaal doet.

Vroeger was het restaurant boven maar daar zijn nu kamers. De showruimte boven is verbouwd tot Kino annex relaxruimte. Het eten wordt nu beneden aangeboden in een aparte vrij kleine ruimte. Het eten is eenvoudig maar in orde. Alles zeer schoon. De buitenruimte heeft een mooi terras met tafels, stoelen en ligstoelen. Ook de whirlpool staat daar. Verder is er nog een buitensauna en nieuw voor me is een soort grote serreachtige blokhut met ligstoelen waar je je even kunt terugtrekken.

Van de dames herkende ik er nog een paar: Claudia, Ivona (Angel en Tailer, maar die waren er niet op de dag van mijn bezoek). In totaal waren er zaterdag 12 dames en misschien iets meer mannelijke bezoekers. Ik heb een uur doorgebracht met Stefania en een half uur met Ivona.

Stefania is helemaal mijn type. Een heerlijk lichaam met D-cups en overal vrouwelijke rondingen zonder dat het teveel is. Het is verder een heel vriendelijke meid waar het makkelijk mee te kletsen is. Op de kamer vond ik het tongzoenen te terughoudend. En als ik niet de regie had gehouden was ik  na 20 minuten al mijn lading kwijt geweest. Het pijpen deed Stefania uitstekend. Bij het beffen kwam ze gillend klaar. Uiteindelijk heb ik haar zijwaarts liggend genomen, optimaal genietend van al haar rondingen.

Ivona is een Poolse en daar heb ik nog nooit slechte ervaringen mee gehad. Ook nu weer werd ik niet teleurgesteld. Vol overgave zoenen, pijpen en neuken, wat wil je nog meer? Nou bijvoorbeeld het lichaam van Stefania met de passie van Ivona. Dat zou pas een ideale match voor me zijn.

XS Bochum is me niet tegengevallen. Het is dat het een eind weg is anders zouden ze me er vaker zien.

De volgende dag nog het museum De Kuepermuhle bezocht bij de Innenhafen van Duisburg. Niet zo mooi als het museum Folkwang maar de Anselm Kiefers mogen er wezen.  Langs de Vulkan gereden maar niet bezocht. ;D

Offline Rikkie6969

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #167 Gepost op: 29 augustus 2017, 23:33:31 »
Ik ben hier onlangs geweest.

Het pand is eenvoudig te vinden langs de A40. Het oogt en het is ook een zeer groot pand.
Parking is voldoende aanwezig rondom het gebouw.

Bij binnenkomst betaal je € 30, op kalmere momenten is het goedkoper maar ik kwam aan in de loop van de namiddag.
In de inkomhal staat een kleine locker voor je portefeuille en beneden zijn er wc's, douches en de kleedruimte.
Het oogt allemaal ouderwets.

Na de douche en het omkleden, post gevat in de grote zaal. Daar zaten een 10tal dames in de zetels.

Ik heb eerst wat de kat uit de boom gekeken om daarna naast Simona te gaan zitten. Ze heeft een mooi figuur en een bril. Een beetje een secretaresse look.

Eerst rustig een beetje een tongen op de bank. Ze ging ook onmiddellijk op zoek naar mijn piet.
Daarna stelde ze voor om een triootje te doen met nog een ander meisje, maar dat heb ik geweigerd.
Op de kamer was er niet echt een klik, maar ben wel lekker klaargekomen.

Nadien afgerekend, € 30 voor 20min.

Ik vond dat er niet echt mooie dames zaten dus heb ik maar afscheid genomen en vertrokken.

Misschien keer ik er ooit nog eens terug.

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #168 Gepost op: 22 juli 2018, 19:29:04 »
Regelmatig doe ik met een collega-punter een FKK-uitstap.
Best leuk omdat de autoreis dankzij het praten een stuk korter lijkt. Daarenboven kunnen we wat bijpraten tussen de sessies. Deze keer deden we 2 clubs aan: eers Freude39, daarna de Magnum.

Gezien we weten dat bij Freud39 nauwelijks iets te eten valt, rijden we af in Ratingen.
Eerder per toeval vinden we een familie-restaurantje met enkel 3 keuzes (waaronder een dessert) op de kaart.
We nuttigen een overheerlijke warme visschotel (30€ voor 2 personen, dank je mijn vriend) en rijden verder richting Freude39 waar we omstreeks 13.30 hr aanbellen.

Voor beide eerste bezoek, best leuk. 30€ inkom. Kleedkamers en douches zijn OK (vermoedelijk 2 poetsbeuten per dag, 4 zou beter zijn).
Daarna doen we een toertje door de club. Best groot, omdat er na de ‘zaal’ nog een kino is met daarna de spa installaties.
Enkel de sauna werkt, maar gezien het zo’n warm weer is maken we er geen gebruik van.

Onder het nuttigen van een koffie en een wafeltje (ik bevestig dat er nauwelijks iets te vreten valt), kijken we de kat uit de boom vanuit de fauteuils.

Ik merk een slanke donkerblonde, en ga naast haar zitten.
Ze heeft wel wat hangborsten, maar ik vind ze leuk.
Ik raak aan de babbel met deze Roemeense, met artiestennaam Maya.
Na kwartiertje opvrijen in de zetels gaan we naar de kamer. 
Ze doet alles wat ik leuk vind (anaal doet ze niet), en ik ontferm me uitgebreid over har mossel.

Na een tijdje kunnen geen van beide het houden, en lever ik haar mijn kwakje netjes verpakt in een rubbertje. 25 minuten, 30 €.

Mijn vriend had ook zijn gading gevonden, en omstreeks 16.30 hr moesten we beslissen of we blijven of van FKK verkassen.
In de Freude 39 kun je eten bestellen.
Gezien we graag en pilsje of een wijntje nuttigen bij ons eten (kan daar ook besteld worden) check ik even bij de theke of een glas wijn wel kan.
Jammergenoeg blijkt er een algeheel verbod op alcoholische dranken te zijn.
We begrijpen en respectern dit, en het helpt ons te beslissen om naar de Magnum te gaan. Rest van verslag … Zie Magnum.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #169 Gepost op: 2 april 2019, 22:08:05 »
Iets nieuws
Op woensdag was ik weer op zoek naar iets anders.
Freude39 nog nooit geweest dus op weg naar de Freudenberg in Bochum.
De spanning om zo een eerste maal een nieuwe club binnen te stappen geeft toch wel een kleine kick.

De weg er naartoe
Aangekomen in de FreudebergStrasse reed ik eerst de club voorbij, wat verderop aan één of andere vleesmarkt omgedraaid.
Het vlees moet daar erg goedkoop zijn want ik zag allersoort Duitsers en wannabe Duitsers met zware zakken naar buiten sleuren.

Nummer 42, 40,... dus volgende moet het zijn, het ziet er eigenlijk uit als een oud magazijn zonder enige aanduiding. Maar een deur met een ijzeren hek voor deed me vermoeden dat daar iets verscholen lag.
Mijn vermoeden was juist, na het aanbellen ging het hek open, de deur ook en daar stond de eerste naakte nimf me op te wachten.
Ik kreeg een badjas in mijn pollen gedrukt en daar stond ik dan. Uhm en nu?
Wat verder zag ik een bar met soort balie dus daar maar naartoe. Naam vroeg de theke en ik overhandigde haar wat pleuroos (30) en kreeg daarvoor een sleutel en handdoekje in de plaats.
En weg was ze. Wat nu?
Ik had natuurlijk wat ingelezen en herinnerde me iets van in de kelder. En toevallig zag ik een trap dus daar maar op af.
Inderdaad Umkleide stond er aangeven dus ik naar beneden.

Wat over de club
Het is een grote club en best aangenaam om te vertoeven. Ruimte zat en hoekjes genoeg om je terug te trekken als je wat rustiger wil zitten.

De barruimte waar ook de kluisjes te vinden zijn en wat drankautomaten en koffie staan. Hier vind je ook enkele dames.

Het eetgedeelte waar je wat voorverpakt patisserie vindt en eieren en bifi worstjes. Dit is dan ook alles. Er staan wel kaarten en menu's om wat pizza, pasta, ... outdoor te bestellen.

De louncheruimte. Hier zitten de meeste dames en kan je zelf rustig relaxen en wat rondkijken. Rustig een dame uitzoeken. Soms wordt er wat subtiel geanimeerd maar de regel is
dat je gewoon bij de dame naar keuze in de zetel kruipt.

De kino is zeker een hoekje waar je wat rust kan vinden. Er zijn enkele zetels en een grootte ligweide. Van het vele relaxen werd ik wat moe en heb daar een lekker dutje gedaan.

De kamersectie, hier vinden we het gross van de kamers. In totaal 27 dus wachttijden hoef je hier niet te verwachten.

Het welnessgedeelte is een prima relaxte zone met een goede sauna en douches. Een voetbadje kan je ook nemen met een kabbelend muziekje in de achtergrond. Stoombad was wel defect.

Toileten vind je in het hele pand dus voor de veelpissers makkelijk of als je rustig een grote boodschap wil achterlaten ook geen probleem.

In de kelder bevindt zich dan de locker zone en nog wat douches.

Wat over de sfeer
Die is relaxt en toen ik er was rustig (woensdag 11.00-20.00)
Zowat 18 dames en zowat 1beer/uur dus om 11.00 11beren om 20.00 zowat 20 beren.
Iets te rustig eigenlijk voor de dames maar ik hoorde weinig gezeur. Normaal wel iets drukker naar ik vernam.

En dan de dames
Van alle pluimage wel iets. Van nog geen 1m50 tot wel 1m80. Van amper 35kg tot 95kg. Blond, zwart en zelfs een rosse. Roemeens uiteraard in de meerheid gevolgd door Bulgaars.

Alis
Haar subtiele teasen beroerde een snaar dus speelde ik het spelletje graag mee. Duits en Engels amper machtig maar ze praatte er niet minder om. Een Roemeense spraakwaterval, ik begreep er niet al teveel van maar het was wel lachen.
Mooie blinkende ogen en een Pocahantas staart. Als je van mooi gevormde en stevige billen houdt dan is dit je girl.
Tongzoenen was al prima in de bar, piemelmans kwam met een brede glimlach vanonder de badjas.
Op de kamer niets aan te merken. Die was zeer goed. Als ik er nu over nadenk graag weer.

Twee dames waarvan hun lijfje me welk extra aansprak. De eerste was Juiletta, amper 40kg volgens mij maar met een stel prachttieten. Gezichtje vond ik iets minder maar wat me voornamelijk afschrok was het lopen als ze van de kamer af kwam en het lopen voor bedlaken als ze de kamer opging. Te gehaast.

Sindy
De andere dame was Sindy. Mooi lijfje en aardig gezichtje. Ook vlotte babbel in het Duits en kan ook wel wat Engels.
In de zetel een babbel maar ergens kreeg ik geen goede vibe.
Toch maar de kamer op. Ik wou wat rustiger dus op voorhand (duh?) 40 minuten aangegeven. Eerst massage voor madam want de dag voordien had ze met zware shoppingbags moeten sleuren.
Ik ben de beroerste niet en ze reikte me een flesje massage olie en ik kon wat kneden en verkennen.
Ondertussen was er wat gejammer wat mijn mood niet ten goede kwam.
Omdraaien en toen kreeg ik de opmerking dat haar borsten gevoelig waren en dat ik daar best afbleef. (Dang, daar gaat ie). Haar gezicht mocht ook niet aangeraakt worden want dan viel mevrouw in slaap.
Ok kluif jij dan maar, piemelmans ging nadien in half erecte toestand het poesje in. Heb dan maar een orgasme gefaked.
Nope dit was een flop. 

Wat mokkend de ijsbeer uitgehangen en rondgekeken met een kritisch oog of ik nog een gokje zou wagen.
Eén dame vond ik wel leuk, typisch Kwakjes type, enkel wat hangsporen deden me twijfelen.
Toch maar de gok gewaagd.

Andra
Ik nestelde me naast haar en ze fleurde helemaal op. Lieve jonge aardige meid (19j). Aangename pre-sales.
Op de kamer wat gibberig, de kamer naast ons kletsende billen waar ze zonodig opmerkingen tegen haar vriendin op moest maken. Niet echt bevorderlijk voor de ketser.
Voor zo een jonge meid had ik toch een strakker velleke verwacht maarja volgende keer beter keuren op voorhand.
Toch was ze nog aangenaam gezelschap en matig tevreden de kamer verlaten.

Hoe moet het nu verder
Toch weer een ervaring rijker en ik snap dat dit vroeger wel eens een topclub qua service kan zijn geweest. Er hangt zo best wel een geile sfeer. Dat caberdouchke achtige en natuurlijk FKK dames dragen hier ook aan bij.
Voorlopig wacht ik nog even voor ik terugkom omdat er geen dame is die me zo triggert dat ik absoluut terugmoet.
Geen buiten hier dus lijkt mij ook beter voor op een druilerige dag.