Auteur Topic: FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites  (gelezen 285379 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline SeX++

  • Meerwaardezoeker bij DVPs
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #150 Gepost op: 25 juni 2016, 13:55:15 »
Het lijkt er op dat Freude39 (tijdelijk) is gesloten.
Iemand die meer info heeft?

Hun website " http://www.freude-39.de/" geeft alvast geen antwoord. Daar lezen we "Diese Seite wird überarbeitet!", maar verder niets over de club zelf.
SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #151 Gepost op: 25 juni 2016, 15:45:25 »
Het lijkt er op dat Freude39 (tijdelijk) is gesloten.
Iemand die meer info heeft?



De toko is sinds vandaag dicht (enkele dagen of langer?). De laatste dagen was de entree al naar 50 verhoogd met <10 dames die kennelijk allemaal safe werkten (geen PZC meer?). Behalve dat dit bij een paar van de gemelde dames dan een hele nieuwe regel is.

Inmiddels zijn meerdere ex freude dames inmiddels gespot in LuderLand, Arabella en Livingroom.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #152 Gepost op: 22 juli 2016, 07:19:38 »
Freude 39 is definitief dicht. Concrete info over waar de meiden naar toe zijn, is altijd welkom!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #153 Gepost op: 22 juli 2016, 09:31:06 »
Onder voorbehoud, hierbij info waar de dames zich bevinden:

Arabella in Wattenscheid:
- Janina
- Alina
- Denisa
- Carmen
- Nina
- Celine (Thaise)
- Ariana (momenteel vrij)
- Nadja
- Dagmar - Theke F39

Luderland in Leverkusen:
- Beatrice
- Maja

Living Room in Kaarst tevens gespot n Babylon Elsdorf:
- Alexandra
- Emma
- Andrea

Grimberg in Gelsenkirchen:
- Dana

Villa Venus in Duisburg:
- Ina

Villa Verena in Dortmund:
- Gina
- Bianca

Harem in Bad Lippspringe:
- Alexa
- Lari

Great Palace in Castrop-Rauxel:
- Nicoletta
- Florence

Love in Munster
- Ruby

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites (GESLOTEN)
« Reactie #154 Gepost op: 19 augustus 2016, 16:15:30 »
Het lijkt er op dat er weer dames worden gezocht voor Freude 39........

http://www.freude-39.de/index.php/home39.html
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites (GESLOTEN)
« Reactie #155 Gepost op: 19 augustus 2016, 18:36:10 »
Het lijkt er op dat er weer dames worden gezocht voor Freude 39........

http://www.freude-39.de/index.php/home39.html
dan is de uitbater toch in hoger beroep gegaan  :039:

Offline SeX++

  • Meerwaardezoeker bij DVPs
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites (GESLOTEN)
« Reactie #156 Gepost op: 19 augustus 2016, 22:17:23 »
Het lijkt er op dat er weer dames worden gezocht voor Freude 39........

http://www.freude-39.de/index.php/home39.html

Wat een soap!
Deze soap begon twee à drie jaar geleden toen één van de vorige eigenaren de boel sloot en iedereen opriep om naar Salome (Herne) te verhuizen. Sindsdien werden hier wel een tiental verhalen opgehangen.

Wordt vervolgd ....
SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites (GESLOTEN)
« Reactie #157 Gepost op: 22 augustus 2016, 15:55:26 »
Woensdag 24 augustus om 16 uur: HEROPENING.

[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline aachen61

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites (GESLOTEN)
« Reactie #158 Gepost op: 23 augustus 2016, 12:02:19 »

tägl. 16:00 - 03:00
Fr. & Sa. bis 04:00

Interessante Öffnungszeiten!    :-\     :NIGHT_1:

Eintritt 9,99€

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites (GESLOTEN)
« Reactie #159 Gepost op: 23 augustus 2016, 12:10:28 »

tägl. 16:00 - 03:00
Fr. & Sa. bis 04:00

Interessante Öffnungszeiten!    :-\     :NIGHT_1:

Eintritt 9,99€

Dat zijn inderdaad interessante openingsuren. Wel een totale ommeslag dan. Tot op heden was Freude immers altijd een dagclub, met reeds van op de middag een mooie line-up.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #160 Gepost op: 23 augustus 2016, 12:11:43 »
Ik heb (het topic van) Freude39 tot nader tegenbericht dan maar weer voor open verklaard! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #161 Gepost op: 24 augustus 2016, 18:13:01 »
Info live van Freude39 (dankjewel Toetebel!):

Alles qua infrastructuur bij het oude.
Momenteel 20-25 meiden daar. Vele oudgedienden.
Iets andere prijzen: 20min/30€, 40min/60€, 60min/80€.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Toetebel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #162 Gepost op: 25 augustus 2016, 00:57:09 »
Momenteel moet je voor extra's betalen. Dus even goed overleggen met de dame in kwestie, voor je naar de kamer gaat.

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #163 Gepost op: 18 april 2017, 22:29:49 »
Zaterdag na een bezoek aan GT nog even naar Freude gegaan. Het was m'n eerste keer en ik wist dat ik er niet teveel van moest verwachten. Entree was dit keer (tarief veranderd regelmatig) na 21.00 maar €15 (ik hoorde dat ze dit wel de aldi onder de clubs noemen) dus even kijken was geen probleem. We hadden even gechecked voor we ging hoeveel dames er aanwezig zouden zijn. Telefonisch werd ons meegedeeld 20. Dit bleek later wel zo'n beetje te kloppen.

Aangekomen bij Freude stonden er maar 2 auto's voor de deur. Het leek lekker rustig en dat was prima na een druk dagje GT. De tent is duidelijk wat  verouderd en de inrichting en faciliteiten houden niet over. Alhoewel er wel 2 kleine sauna's en een kino zijn. Ik was al ingelicht dat hier niet te eten viel in de club en dat je zelf fris of koffie moest pakken. Wel zijn er ruim voldoende kamers (25) daar zou LR nog jaloers op zijn.  De kamers zijn in betere staat dan de lounge, die wat verouderd aan doet net als de kleed ruimte en de douches. Er hingen wat dames en heren in de banken. De dames waren licht in de meerderheid. De meeste dames hadden lelijke hangtieten en daar knap ik op af. De dames jagen hier niet en blijven soms uren in de banken hangen waardoor het van sommige moeilijk is te beoordelen of ze wel of niet aantrekkelijk zijn. Buiten hun gezicht en tieten is de rest van het figuur zo niet goed te beoordelen.

Na het omkleden de tent dus eens verkend. Ik struikelde bijna over een uitslover die met een lelijk wijf midden in de lounge op de grond een nummertje aan het doen was. Het verbaasde me eigenlijk niets. Hij deed allemaal moeilijke standjes en dan allemaal heel kort. Alles bij elkaar duurde het ook niet lang. Hij zal wel voor de 20 minuten optie voor €30 gekozen hebben. Ik zou het hem niet niet hebben kunnen nadoen al was het maar omdat ik hem nooit stijf kan krijgen voor zo'n lelijke Griet. M'n maat kende 1 van de gasten en er bleken dus 3 andere nederlanders aanwezig te zijn. Gezellig met hun wat gekletst.

Er liepen toch wel 2 opties rond. Ik werd wel geil van een blondje met strak opgestoken haar. Ze keek nogal nors maar dat schrikt mij nooit af. Voor mij de uitdaging om te kijken of ik dat misschien kan veranderen of het kan altijd alleen maar een blik zijn.  Dus ik naast haar gaan zitten. En ze was niet onaardig of chagrijnig eerder vriendelijk en blij dat ik bij d'r kwam (vast nog niet veel verdiend vandaag) Beetje geprobeerd een gesprekje aan te knopen wat lastig was want ze sprak geen Engels en ik versta wel Duits maar het spreken is nog steeds erg beperkt. Dus toch vrij snel de kamer opgezocht. Ik kon geloof ik alle extra's krijgen die er zijn (en de extra's zijn hier ook nog erg goedkoop) maar de zak was eerder op de dag al aardig geleegd dus maar niet voor gekozen en aan bepaalde extra's begin ik liever helemaal niet. Ik moet niet denken aan de gezondheidsrisico's die je loopt. Dus een normale kamergang waar bij de dame iets te veel haar tantjes gebruikte bij het pzc maar toch was dat opzicht niet slecht. Nmc was prima. Een prima laatste kamertje van de dag van 30 minuten voor €45.

Ik zou nooit een hele dag naar deze club kunnen gaan. Normaal gesproken zijn er ongeveer 40 dames aanwezig. Optisch zal daar niet veel interessants tussen zitten maar als je in een club ik de buurt bent en het is daar niks en je wilt voor weinig even gaan kijken of je ergens anders meer geluk hebt kan het een prima alternatief zijn. Na 21.00 uur is de entree lager en soms zelfs maar €10. Even de prijs van het moment checken en je weet of je niet veel kwijt bent om hier nog eens je geluk te beproeven.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #164 Gepost op: 26 april 2017, 14:37:10 »
Gisteren ben ik voor het eerst in iets meer dan een jaar nog eens naar Freude 39 geweest. En al onmiddellijk werd ik met mijn neus op de reden geduwd, waarom ik er zolang niet meer geweest was: de 219km lange rit blijft maar duren en onderweg passeer ik een handvol clubs die zeker evenveel de moeite zijn om te bezoeken.

Bon, niet getreurd, ik had gisteren de ganse dag tijd en tufte dus rustig verder, om na een rit van 2u en een kwartier uiteindelijk de parking van Freude 39 op te rijden. De parking was op dat moment gevuld met een tiental wagens.

Eens binnen wachtte me een leuke verrassing :)): de inkomprijs was weer gewijzigd: tussen 11u30 en 14u moest er slechts 15€ inkom betaald worden, i.p.v. de verwachte 20€. Maar een verschil van 5€, maar het is het gedacht dat telt hé ;).

Eens beneden, wachtte me een minder leuke verrassing: ik had dringend een grote behoefte te doen, maar beide herentoiletten waren buiten gebruik :o. Ik heb me dus maar in alle haasten omgekleed en ben naar achteren gespurt, waar ik gelukkig wel een werkend toilet aantrof.

Eens terug in de centrale ruimte, vloog de meid, waar ik voor gekomen was: Bulgaarse Yasmin, me onmiddellijk enthousiast om de nek.

We hadden elkaar iets meer dan een jaar niet meer gezien, en dat heb ik geweten: ik werd bedolven onder de zwoele tongzoenen en zou tot aan mijn vertrek, zo’n 4,5 uur later, op een korte saunapauze na, geen verlaat meer van haar hebben.

Ik heb 2 keer met Yasmin gekamerd: 1 keer een uurtje en 1 keer een half uurtje. Beide kamers deed ze haar uiterste best om ervoor te zorgen dat het dit keer geen jaar meer zal duren eer ik haar nog eens opzoek: uitstekend diep tongzoenen, pijpen waarbij mijn tenen opkrulden tot aan mijn knieën, lekker droogneuken en heel gevarieerde seks.

Het was beide kamergangen enorm genieten van deze Bulgaarse met “the Big Boobies” en het mag dan ook niet verwonderen dat ik 2 keer heel lekker ben klaargekomen ;D.

4 uur samen, waarvan dik anderhalf uur op kamer, een mooie meid, uitstekende service, en dat voor ocharme 125€: super deal! 8)

Yasmin is een topgriet en het herhalingsgevaar blijft heel groot. Doodzonde (of gelukkig maar? ;)) dat Freude zo ver rijden is…


Wat kan ik verder nog over mijn bezoek vertellen?

Er waren tussen de 15 en 20 meiden aanwezig. Daarbij 5 heel mooie meiden (o.a. Alexandra) die voor mij heel zeker in aanmerking kwamen voor een kamergang.

De sfeer was tijdens mijn bezoek héél mat. Het gebrek aan mannelijke bezoekers zat daar uiteraard voor iets tussen. Openbare actie? Op wat tongzoenen na, heb ik niks gezien. Geen openbaar pijpen en al zeker geen openbaar neuken.

Het aanwezige personeel, met de theke op kop, was heel vriendelijk en behulpzaam.

Het eten: er waren voortdurend belegde broodjes, fruit, salami worsten en soep met boterhammen beschikbaar. Daarnaast kan je (betalend) bestellen bij restaurant ‘La Rustica’, een pizzeria met een uitgebreide menukaart en, volgens de meiden, heel lekkere gerechten.

Drinken: nog steeds enkel koffie en post mix dranken.

De welness: ik heb gebruik gemaakt van de sauna, en deze was, wat mij betreft, uitstekend op temperatuur.

Mijn conclusies na mijn bezoek aan Freude: voor het lekkere eten, de feestsfeer, de leuke babbels of de uitgebreide wellness (geen zwembad, geen jacuzzi), moet je niet naar Freude39 gaan, maar voor een bezoek van enkele uren en 1 of meerdere uitstekende ervaringen met mooie meiden aan een heel voordelige prijs, is deze club uitermate geschikt.

Freude39: tot de volgende keer!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum