Auteur Topic: Eliza (Hongaarse)  (gelezen 40831 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Eliza (Hongaarse)
« Gepost op: 28 april 2012, 23:36:37 »
haarkleur/-lengte: zwart/erg lang (golvend)
ogen: bruin
lengte dame: 1,62
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A
nationaliteit/taal: Hongaarse/Duits (matig)
leeftijd: 20
tatoeages/piercings: nee/nee
service: PZC, NMC, massage
voordelen: mooi, naturel ogend
nadelen: gebrek aan ervaring, geen GFE, geen knuffeldier, massag is niet goed, tongzoenen niet of karig
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Eliza (Hongaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 28 april 2012, 23:38:50 »
Omdat ze er mooi, jong en zo natuurlijk uitzag en spontaan overkwam, ben ik er mee naar kamer gegaan. 

Op kamer heb ik me erg vermaakt met haar en ben dan ook een uur gebleven, ondanks de vele beperkingen vanwege onervarenheid.  Ik denk zelfs dat als je even snel wil wippen met haar je ervaring eerder 4/10 dan 7/10 (voor mij) zal zijn.

Ze wilt het duidelijk naar je zin maken  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Eliza (Hongaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 14 oktober 2012, 00:42:48 »
Ook zij was afgelopen donderdag erg blij om mij weer te zien.  Hoe meer ze mij aanraakte hoe meer haartjes er recht gingen staan bij mij.  De onervarenheid zal nu wel weg zijn maar misschien is dat net slecht  ;)?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Eliza (Hongaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 10 augustus 2013, 21:41:54 »
Ze is nu een stuk professioneler geworden.  Jammer genoeg ook bij mij.  Je kent dat wel, opduiken vanuit het niets, een rollenspelletje beginnen....  Daar krijg ik het schijt van.  Ze is wat bijgekomen, duidelijk (maar nog steeds slank)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man