Auteur Topic: Janine (Roemeense)  (gelezen 2172 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Janine (Roemeense)
« Gepost op: 29 april 2012, 21:53:15 »
haarkleur/-lengte: blond/schouderhoogte (wat naar binnen gebrusht)
ogen: blauw-groen
lengte dame: 1,66 
postuur/cupmaat: zeer slank/natuurlijke A
nationaliteit/taal: Roemeens/Engels 
leeftijd: begin 20
tatoeages/piercings: nee (naar alle waarschijnlijkheid)/nee (naar alle waarschijnlijkheid)
service: knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen, GFE, beffen, vingeren, PZC, NMC, FT, slikken
voordelen: NMC, PZC, TZ super goed, speels
nadelen: geen kunnen ondervinden
opmerkingen: ruime pre sales  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Janine (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 29 april 2012, 22:14:53 »
Lang, lang, lang heb ik gewacht op een "duiveltje" van een dame maar ze dook niet meer op.
Op een gegeven moment vlijde ik mij tactisch neer op een schommelbed voor vier personen in de bar.  Een plek waarvan je de gehele club zowat in het vizier kan houden.
Als je op een schommelbed voor vier personen alleen gaat liggen, vraag je eigenlijk wel om bezoek te krijgen van dames.  Dat gebeurde af en toe ook maar ik wimpelde ze vrolijk af (omdat ik eigenlijk die éne dame wou kameren).  Mijn berenmaat kwam ook op het schommelbed liggen (aan de andere kant).  Er was dus nog net plaats voor twee dames.

Ineens passeren twee dames ons schommelbed.  Ik zei tegen mijn maat of hij ook niet vond dat die blonde eigenlijk net een beetje te slank was.  Bovendien, blond, niet direct mijn ding.  Meestal bestaat mijn draadje dat ik aanmaak uit: lang zwart haar, bruine ogen en slank (lolita-type).  De dames keken even naar mij maar vervolgden hun weg naar de kino.  Mijn berenmaat had de blonde niet zo goed gezien.  Ze kwamen echter snel weer uit de kino.  Niets gevangen dus.  Ik maakte mijn berenvriend er op attent dat de blonde waar ik het net over had, weer voorbijkwam.
Natuurlijk hadden de dames begrepen dat ik (wij) over hen bezig waren.  Heel waarschijnlijk moest die blonde gedacht hebben dat ik meer dan een oogje op haar had.  Dat was dus niet.  Nog niet. 
Beide dames kwamen op het schommelbed gekropen.  De blonde langs mij en de wat molligere zwartharige naast mijn berenvriend.  De zwartharige kon mijn berenmaat echter niet geil krijgen.  Vooral een gebrek aan tongzoenen.  De blonde dacht dat ze mij al op kamer had.  Dat was echter nog lang niet zo.  Ik vond ze inderdaad erg slank, ze had blond haar en dan nog wel korter blond haar.  Tot op haar schouders.  Nee, ik zou er nooit naar toe gelopen zijn.  Ze startte dus wat moeilijk.

Haar gezichtje straalde nochtans heel wat uit.  Dat moet ik haar wel nageven.  Verder was ze zeker mooi om te zien.  Ja, toch wel.  Ze begon wat te praten over koetjes en kalfjes.  We grapten wat.  We raakten mekaar zowat hier en daar aan.  Ze polste naar een kamertje maar ik antwoordde naast de kwestie.  Janine liep niet weg maar begon weer meer te praten, te grappen en minder handelingen uit te voeren die seksueeel getint waren.  Ik dacht toen dat ik er bijna vanaf was.  Tegelijkertijd begon er bij mij toch vrij veel sympathiegevoel voor haar naar boven te komen.
Ik nam deze keer dan maar het hef in handen om wat kleine ondeugende dingetjes te doen bij haar.  Ze antwoordde daar positief op en al gauw waren we mekaar op de gevoelige plekjes aan het teasen. 
Eén ding wist ik echter nog niet.  Bij haar overtuigingsredeneringen kwam het er op neer dat ik de juiste dame nodig had op dit late uur.  De dame die weet wat een man lekker vindt.  Een actieve dame.  Noem maar op.  Ze beloofde heel erg veel maar beloftes, verhaaltjes en Roemeens zijn.  De puzzel durft al wel eens niet helemaal te kloppen.  Eén ding wist ik dus nog niet.  Tongzoent deze dame?  Toen ik dus op het punt gekomen was dat ik beslist had om het met haar te wagen, begon ik ze te tongzoenen om eens te zien in hoeverre ze daar zou in volgen.  Het was geen enkel probleem.  Ze tongzoende erg goed en veel ook al daar op het schommelbed.

Niet veel later vetrokken we naar een kamer via de grote trap.  Halverwege de trap bleven we nog even stilstaan om mekaar nog eens flink te tongzoenen.  Net op dat moment kwam mijn berenvriend de trap af.  Hij wist dus dat ik even weg was.

Op kamer verliep alles meteen zoals ik het graag heb.  Lekker spontaan, niet direct het bed op maar rechtstaand al mekaar verleiden en ondeugend doen.  Mekaar uitkleden (voor wat we aan hadden).  Janine was niet in FKK-kostuum (wat ook niet meer verplicht is in Paradise sinds kort). 
Daarna lekker knuffelen, strelen, veel en goed tongzoenen, haar oraal wat teasen, wat vingeren en daarna nam ze de rollen over en begon aan een betere pijpbeurt.  Ik had op voorhand gezegd dat als het super was, ik wel tot een FT bereid ben.  Het was super dus de FT volgde.  Tot mijn verbazing, spuugde ze mijn sperma niet uit maar slikte het in.  Voor de FT moest ik bijbetalen (€ 50 is de prijs) maar voor het slikken niet.
Na een kleine rustpauze (waarbij ze opgebeld werd door haar broer en er enkele minuten mee belde: zware kanttekening voor mij) begonnen we weer mekaar heftig te tongzoenen en kwam tot mijn eigen verbazing mijn lul weeral helemaal overeind.  Een heerlijke neukbeurt in verschillende standjes maakte het geheel af.  Ook tijdens het neuken laat ze zich niet onbetuigd.

Daarna nog wat geknuffeld en dan van de kamer gegaan.

Ik heb er alles behalve spijt van gehad.  Zo zie je maar dat ook blonde dames met korter haar en geen bruine ogen, mij zelfs in erg goeie vorm kunnen brengen  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man