Auteur Topic: World (algemeenheden)  (gelezen 259036 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #15 Gepost op: 23 februari 2013, 18:58:47 »
World op een donderdag

Na mijn privat ervarinkjes in Praag (coming soon in geeditte versie ;)) had ik op de terugweg een mooie gelegenheid het walhalla van de p6 (in Europa op zijn minst) te bezoeken. Donderdag is eigenlijk geen goeie dag voor World, maar ik ga niet naar Hessen voor een ‘dessous dag’; dus Oase zou voor vrijdag blijven.

Voorspoedig geovd en bij binnnekomst te horen gekregen dat mijn FKK2 karte niet meer geldig was; althans, overstappen naar Mainhattan kon dus niet meer… uiteindelijk had ik dus net zo goed een normale 5er karte kunnen kopen voor minder, met nog een flesje van het huis bij parties… afzetters.

Toch schrikken als je alleen zaterdagen gewend bent; de tent is haast uitgestorven met misschien 20 dames… en ook later groeit het niet boven de 30 uit. Hoewel er toch best wat mannen rondliepen werd er kennelijk niet veel verdiend. Dit brengt ook enkele positieve kanten met zich mee; zo was het eten bijvoorbeeld een stuk beter dan bij mijn laatste bezoeken - kennelijk kan de kok deze hoeveelheden wel aan – en is het een feestje voor de presale fetisjisten. Heel veel met meisjes in banken gehangen, waarbij gebrek aan kamerzin kennelijk weinig reden tot verhuizing was. O ja, voor het eerst een dag in World zonder de aanwezigheid van Sylvana :pica!

Bij mijn eerste rondje kipnuggets kwamen er al een paar meisjes een zoentje geven en vertellen dat ze op me zouden wachten in de bar… ik daarna dus lekker naar het slaapcafe, waar de Bulgaarse garde op alleszins vriendelijke wijze even langs kwam buurten; er lag ook een blonde verschijning in de banken :blonde, maar die werd al gauw door een holbewoner in badjas over de schouder meegedragen.

Van Sarah, misschien wel de belangrijkste reden om zo snel weer te gaan, had ik nog geen spoor gezien… later hoorde ik dat ook hier de griep heeft toegeslagen, al weet ik toevallig ook dat ze tot nu op zijn minst de helft van de donderdagen dat ze in World zit niet gewerkt heeft (niet erg slim om dan op donderdag te gaan; ik weet het). Toch hoopvol wat liggen wachten en zo een beetje 80% van de dames op de een of andere manier op me of naast me hebben liggen.

Zoals het bij dit soort targetloze ondernemingen gaat, ging ik zonder specifieke reden bij een van de meisjes voor de bijl. Turkse Ebru – echt Turks en pas een paar maanden in Duitsland - ; het babbeltje en knuffeltje waren ontegenzeggelijk leuk, haar gezicht en glimlach mogen er ook wezen… maar eigenlijk helemaal mijn type niet, zowel de halflange blonde haren als haar lichaamsbouw. Misschien was het wel haar antwoord op ‘wat vind jij dan leuk om samen te doen’, dat me over de streep trok: ‘winkelen’ namelijk :)).

Even de kino in voor een kissprobe…en meteen maar in een van die kamertjes blijven hangen. Een kamergang die naar de PSE neigt en waar weinig op af te dingen is. Tongzoenen wild en nat, pijpen goed, balletjes nat, vingeren geen probleem, neuken stevig en in beginsel het PSE’ste standje der PSE standjes: reverse cowgirl. Daarna in nog een paar standjes doorgeneukt, met veel wilde tongzoenen…rustige GFEen zat er denk ik niet in. Nog het vermelden waard: met de mond zonder problemen het condoom aangebracht, waar jongere Roemeentjes met twee handen soms nog assistentie behoeven :035:. Leuke en volwassen dame (is ook al 26), al zal het niet snel tot herhaling komen. Dat heeft dan uitsluitend met mijn preferenties te maken en weinig tot niks met haar kamerprestaties.

De inflow van nieuwe dames was tamelijk mager, maar Diana kwam acte de presence geven en na me eerst een tijdje genegeerd te hebben kwam ze een tijdje later toch gedag zeggen met een of ander excuusje; zoals ze inmiddels gewoon is te doen, komt ze alleen even langs om aan te geven dat ik maar naar haar toe moet komen als ik iets wil. Spetterende versierpogingen dus ::); maakt toch niet uit want deze ezel stoot zich niet 4 keer aan dezelfde steen :banghead:.

Ook Giselle (bekend om haar Tweety tattoo en jongensachtige kapsel) was aangekomen en kwam me gedag zoenen alsof we elkaar al jaren kenden… meer dan een paar woordjes hadden we de vorige keer niet gewisseld, maar best. Toen vond ik haar wat vreemd – is ze ook eigenlijk – en haar directe lofuitingen over hoe leuk ik wel niet was en dat ze echt met me wilde, werkten voornamelijk averechts. Via de bekende kanalen had ik toch begrepen dat ze de moeite waard is en ik liet haar mijn ego maar wat masseren. Inmiddels heb ik begrepen dat dit haar modus operandi is; de zaal binnen schuifelen en snel iemand zoeken die ze kent om deze met complimentjes te overstelpen. In eerste instantie moest ik wegens een pulapauze naar later doorverwijzen… wat dan eigenlijk veel minder later werd dan de bedoeling was. Ik lag op een van de banken en ze kwam er weer eens bijliggen. Weer wat olijk gekwebbel, deze dame heeft ook al wat meer te melden met haar 25 lentes (kennelijk pas net terug na een pauze van 2 jaar) en snel een eerste indicatie dat we qua zoenen wel klikten… daar nog enkele malen bevestiging voor gekregen, en ja dan ook maar naar een kamer.

Mwah, ik heb wel eens een slechter kamertje gedraaid. Zoenen leuk en lekker… wel wat vreemd; bij tongzoenen begint ze met haar tong tegen de jouwe aan te flikkeren, waarbij de lippen pas later met elkaar in contact komen (tegen de tijd dat haar tongpiercing al tegen je huig aantikt 8)). Als je begint met gewoon zoenen (waar voor de rest overigens niks mis mee is), komt de tong niet in het spel voor… misschien met die lange piercing te maken, had in ieder geval het idee dat het gevaar ergens achter te blijven haken niet denkbeeldig was. Nou ja, genoeg data punten verzameld om de bovenstaande conclusies te trekken. Pijpen ook sterk, langzaam, veel aandacht voor randzaken en ‘spelletjes’. Bijvoorbeeld, langzaam  met haar tonguestud langs de onderkant van mijn eikel naar bovengaan waarbij ze begint met alleen het dopje op haar tong en deze daarna steeds verder ‘omhoog’ duwt :o. Poesje dusdanig strak dat ik maar eens informeerde of ik mijn vingers beter bij mezelf kon houden… maar dat was niet nodig; madame duwde overigens lekker terug met haar kont. Na een tijdje wilde ze gebeft worden, maar ik trok haar eerst even naar me toe voor wat tongzoenen, waarbij ze een kwakje glijmiddel op mijn piemel smeerde en er stevig met haar poes overheen ging glijden… bij het pijpen eerder had ze ook al de neiging om met haar poes over mijn knie te blijven wrijven. Hierna had ik geen keuze meer, en kreeg in 69 haar poes in mijn gezicht geduwd. Lang hield ik het niet uit, waarna ik zonder inspraak op de ‘normale’ wijze aan het werk werd gezet. Nou ja, weinig meisjes in de clubs gehad die er zoveel zin in leken te hebben. Mijn tong een halve spierverstuiking gelikt, en Giselle die mijn kop regelmatig ietsje naar links of rechts duwde… na een keer of tien in de buurt te komen, leek ze uiteindelijk klaar te komen (er werd me achteraf tenminste toegestaan mijn kop tussen haar benen vandaan te trekken)… tja dvp’s die klaar komen :017:; ‘het verhaal van Kapitein Tweety, zou best wel eens waar kunnen zijn’…of niet, who cares :098:. Snel condoom erover heen en lekker in een paar standjes liggen neuken en tongzoenen, ook helemaal niks op af te dingen (ondanks haar strakke muschi). Nou ja een meisje dat er alleszins in slaagt je het idee te geven dat ze er ook plezier in heeft. Ik zou bijna zeggen: langere sessies in Hessen (of 50-50 clubs in het algemeen) doe ik niet vaak, maar dat is in 2013 geen vol te houden stelling meer. Aftersales trouwens ook op orde… waarbij ze misschien wel wat veel oplet wat je allemaal uitspookt. Zo kreeg ik te horen wel veel met andere meisjes in de bank te hangen en na mijn derde kamer dat ik wel ‘erg lang’ was weggeweest.

Nou goed, nog wat gehangen… beetje voetbal gekeken. Achteraf misschien beter dat dat ene Roemeentje er niet was, want dan was er waarschijnlijk geen einde gekomen aan het gelul over Steaua en het falen van 020 (ondanks dat ik niks heb met die pisclub); vanuit de werkende sauna gekeken hoe de andere werd gerepareerd en vele oneerbare voorstellen afgeslagen. Aan de bar voor de zoveelste keer de aanval van Katja afgeslagen… ik weet echt niet waarom, strak lolitaatje met een gezichtje dat ik prachtig vind en qua houding ook helemaal leuk; wel zoals Roemeentjes gewoon zijn, met af een toe een ‘I kill you’ of dodende blik, maar toch… elke keer zeg ik nee, terwijl ik wel hoop dat ze het gaat blijven proberen. Terwijl dit gaande was, had de blonde verschijning achter ons plaatsgenomen op een van de paadanspodiums. Dit meisje is toch echt de blikvanger van de club als ze met haar weelderige blonde lokken, lichte huid en felrode lippen door de club loopt… ook erg druk geboekt en zelfs als ze wat gaat eten zitten er al mannen aan haar zijde.

Katja was nog niet weg, of ze hing om mijn nek… alsof ze daar nummertjes hadden getrokken of zo. Ik wist al ver van te voren dat het om Neya ging (nog steeds niet besloten hoe je het nou spelt) en ook dat ik daar graag nog wel een zimmertje mee wilde maken; niet op zijn minst wegens de hier geplaatste recensie uit surfer’s hoek. Veel talen buiten Roemeens en Spaans spreekt ze niet, maar zo goed en kwaad als het ging beklaagde ze zich erover dat ze de hele dag al naar me toe wilde, maar dat ik constant bezet was. Ik keek even vreemd op en ze bleek te bedoelen dat ze zelf de hele dag bezet was. Opvallend genoeg haalde ze pruillipend mijn vorige bezoek ook aan (waarbij ik haar niet eens gesproken heb), terwijl er toch een aantal dames zij geweest die me na een maandje zonder problemen vroegen of het mijn eerste keer in World was 8). Kort en krachtig: ze moest met mij naar de kamer (ze stampvoette er nog net niet bij). Even op de bank zitten wilde ze niet, want ze zou over 40 minuten naar huis gaan. Meestal een afknapper, maar dit keer was eigenlijk wel blij dat ze toch nog even was komen langsbuurten. Meer dan een paar kusjes kreeg ik niet van te voren, want echte zoenen mochten de andere meisjes niet zien. Nou vooruit dan, al zijn dit soort presales meestal een reden om van het zaakje af te zien.

Een van de kamers op de bovenverdieping en voor ik haar mocht zoenen huppelde ze vrolijk – blij weer te mogen kameren – naar de tissuedoos om haar lippenstift af te nemen. Nou ja, tongzoenen grandioos en ik zou het bijna super GFE noemen… ware het niet dat mijn vriendinnetjes vaak veel minder behoefte hadden zich door me heen te drukken :))… geen terughoudendheid qua closeness zouden we kunnen zeggen. Pijpen was ook ok, waarbij ze in een soort foetus houding aan het voeteneind lag en al snel de mogelijkheid bood tot wat gespeel met haar poesje. Vingeren hoegenaamd geen problemen mee… sterker nog ik kreeg uitgebreide aanwijzingen over de geprefereerde kromming van de vingers en welke zijdes van haar ‘vaginal walls’ gestimuleerd dienden te worden… toen dit eenmaal naar wens was afsgesteld lag ze stilletjes met haar hoofd op mijn schouder, met alleen af en toe een vismondje dat naar een tongzoentje hapte. Het ‘orgasme’ kan naar het rijk der fabelen worden verwezen (zeker daar het allerminst de enige keer was), maar ook als het nep is, fijn als een meisje alle spieren stevig aanspant en zich extra stevig tegen je aandrukt. Toen ik haar de bevestiging dat we een half uurtje gingen blijven weigerde, besprong ze me nogmaals voor verdere tongzoenen. Ditmaal regelmatig onderbroken omdat ze me van alles moest vertellen (wat ook verbazingwekkend goed lukte gezien haar taalkundige capaciteiten); het meeste houd ik maar voor me, voordat de lezer denkt dat ik net uit een ei gekropen ben :sign0144:. Maar ik heb wel erg gelachen toen ik haar mijn leeftijd mededeelde en ze nogal ontzet reageerde. De meeste dames zijn slim genoeg me een paar jaar minder te geven – al heb je er ook bij die er zonder met de ogen te knipperen 5 jaar bij optellen – maar deze kleine leek ervan overtuigd dat ik nauwelijks ouder was dan zijzelf (madame is 22 en ik dus al lang niet meer). ‘But your face!’ riep ze met een gezichts uitdrukking die waarschijnlijk het dichtst bij ‘walging’ ligt; mijn voorstel om dan maar te stoppen als ze geen zin had in zo een oude lul, werd gesmoord door een tong in mijn bakkes. Ook de seks zelf was close, stevig en geen enkele terughoudendheid werd getolereerd… wat een wereld wijf zeg. Goed, wederom een welbesteed uurtje met de kroonprinses van Hessen. Een prioriteit in World lijkt me een understatement. Na betaling 4  knuffels en 12 zoentjes, maar geen echte zoen ‘because other girls’… en een minuutje of 10 later huppelde ze vrolijk in normale kleding naar de uitgang.

Ze was niet de enige en het begon verdomde leeg te raken qua dames. Daar ik een hotel in Frankfurt had, was de keuze blijven tot sluitingstijd of om 23 uur naar huis… tja in deze dode bende ging ik geen 5 uur meer blijven hangen en ik bestelde dus maar een taxi. Nog een paar biertjes tot deze arriveerde en een babbeltje met een mof die er ook niets aan vond en (zoals ze allemaal doen) verbaasd reageerde over het gebrek aan dergelijke clubs in NL. Even over dames gebabbeld en mijn subtiele hoofdbeweging om Giselle aan te duiden werd teniet gedaan door zijn pontificale draai en daaropvolgende vingertje dat ze moest komen; typisch. Nou goed, in iedere geval duidelijk wat brownie points geregistreerd bij Tweety (die me achter zijn rug om nog even high fivede, vlak voor ze naar een kamer gingen).

Uiteindelijk is zo een donderdag in World tamelijk saai, met een uiterst beperkte line up… toch goede sessies gehad; waarvan twee onder verschillende mates van excellent kunnen worden gekwalificeerd. Als Sara er de volgende keer ook is, ben ik voorzien en heb geen verdere line up meer nodig. Voor het eerst in mijn clubcarriere een vrouwelijke taxichauffesse… erg veel gebabbeld werd er niet; maar een aangename verrassing dat deze maatschappij slechts 15E rekent voor een tripje naar het station.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #16 Gepost op: 9 maart 2013, 16:32:58 »
Een gunstige windhoos deed me frontaal op m'n muil stuiterend belanden in fkkWorld laatstleden woensdag, gejaagd door de bries aangekomen omstreeks 14 uur, op m'n weg stonden 2 ongure figuren wat te dralen om zich naar de entree te begeven, maandag tot en met woensdag is het namelijk 3 binnen, 2 betalen actie, dus numeriek uitgedrukt betaalt men dan mits gezamenlijk aanmelden slechts 44E ipv 65E, ss is dan wel een gepatenteerde dommerik en asociaal als de neten, maar als zulk een buitenkansje zich voordoet hapt ie toe als werd er een heerlijke bananentaart voor z'n neus gepresenteerd. Met voornoemde 2 bandieten dus naar de entree, hoppa 21E gespaard, ofte 44E uitgegeven. Voorts was zowel de ontvangst als het afknippen van het polsbandje weer redelijk onvriendelijk ofte ongïnteresseerd te noemen, nors is een fijn woord om het 4letterig te typeren, maar alla, met die tattooverzamelaarster van de entree had ik generlei sexueel getinte intenties, dus die kan me voorts verticaal ofte diagonaal ( ik bied haar gerust de keuze ditaangaand) aan m'n hairy ass roesten. Meteen een eerste pijnpuntje vind ik, zo moeilijk is dat toch niet om op een dag tegen de ongeveer 35-tal aanwezige manspersonen in totaal effe 37 seconden vriendelijk te zijn. Verstandiger ware geweest te investeren in een technologisch vernuftig ineengeknutselde loopbandentree waar men zich op dient te posteren, het geldbedrag ingeeft, in dit geval met 3 kwieten 44E en men dan door robots wordt voorzien van polsbandje, sleuteltje en 2 handdoekjes, effe correcte slippermaat ingeven, en je wordt afgezet voor de bijpassende locker etc, zo maar een ideetje... Wat ik eigenlijk meen te bedoelen is dat ze die ontvangstdame samen met haar Oase-college die nog net dat ietsiepietsie norser is naar een afgelegen bergtop in de Kaukasus dienen te sturen om aldaar een potje sociale skills te krijgen, tsjonge... Los daarvan verliep het vlekkeloos, net als het douchen en omkleedproces waarbij ik m'n geldbuideltje in de safe legde, uiteraard de glazen deur richting bar vervloekte en imaginair een rood gordijn opensloeg om gezwind als een loopse hinde Hessendressgewijs me tussen het naakte damesarsenaal te wagen. Rakkers die al zijn afgehaakt ondertussen, met u is alles in orde; rakkers die nog volharden is naast een ticketje psycholoog per direct ook een broodbenodigde spatieregel gegund.


Nou, we maken er ineens een dubbele van, mooi toch. Voorts viel er qua setting weinig te mopperen, barpersoneel was vriendelijk en gedienstig, netheid in de club was prima, eten was basic doch ok en ruim voorhanden qua volume en tijdsbestek dat er kon worden gepeuzeld. Sauna lekker warm, whirlpool van prima temperatuur, binnenzwembad dito, buitenzwembad me nét niet in gewaagd. Door overmatige ambitie 4 maal op een kamer beland, en verhip nog aan toe, telkenmale was de kamer redelijk tot zeer rein te noemen. De club zelve is dus nog steeds overmatig dik in orde qua opzet etcetera, maar helaas voor een stel motorrijders komen er steeds minder rakkers naar daar gekacheld. Ingewijden en enkele notoire veelbezoekers die er s'middags rondhingen deelden me mede dat het woensdag/vrijdag/zaterdag nog wel ok is, maar de andere dagen kan je gerust een mortieraanval plegen zonder al te veel dames en rakkers te verwonden.

Facts: dames (vroege shift 10==>22 uur normaliter): 35/40-tal ongeveer, 1 Aziaatje, 90% Roemeens
         rakkers voor 20 uur: een 15/20-tal ongeveer, 12 stammi's, 3 Fransen, 1 Ollander, 1 Koleaan, 2 parkingbandieten en 1 ss
         dames (late shift die zo vanaf 18 uur binnendwarrelt: een 10/15-tal maximaal)
         rakkers tussen 20 en 02 uur: een kortstondige toestroom van een 20 tal mannen, Italianen/Turken en Duitsers..

maw: geen vetpot, een heleboel dames kamerden quasi niet, zelfs een topdame als Karina had slechts 2 kamergangen, na 01 uur doods, 25/30 dames en een rakker of 10, desolaat aandoend bijna. Donderdag blijven zelfs een boel meisjes thuis omdat er dan nog minder te beleven valt.

Tengevolge werd er geanimeerd dat hun leven ervan af hing, helaas op een drietal uitzonderingen na in een hallo schatzi, name, zimmerfrage na 100 seconden, te gek om los te lopen feitelijk. Doorheen de dag heeft 97% vd mokkels zich wel ns naast of op ss geposteerd ter kennismaking, zonder enige hartzeer kieperde ss 98% van hen in een andere sofa, excusi. Wiskundigen hebben al lang in de smiezen dat 1 dame dus via exquise presales (naar grootclubnormen) deze kwibus tot kameren kon overhalen. Voorts voelde ik me regelmatig opgejaagd wild ondanks dat ik me zo ongeïnteresseerd als mogelijk gedroeg zoals gebruikelijk. Leukste presales voor ss:een Bulgaars onderdeurtje van zo ongeveer 1m50, 40kg én een fameus uit de kluiten gewassen neus, liefkozend noem ik haar maar Pinokkia, had haar al 1 keer wandelen gestuurd en ze komt weer op m'n schoot zitten terwijl haar neus  kriebelt onder het oor van m'n maat naast me in de sofa. Ik zei haar, ok, wil best wat kletsen, maar 1 leugentje en ss is weg. Dus, hi where you from, half Bulgarian, half-.... en weg was ss, een dolverbaasd kijkend meisje achterlatend... :111:

Sessie 1: NEYA , deze blonde beauty heeft vooralsnog weinig last van de crisis, ze kamerde quasi onafgebroken, maar gelukkig kwam deze kwiekzilveren schone ss al snel verzekeren dat er met haar diende gekamerd te worden, en wel snel nondedju. Hoho, effe presalen snoesje, opmerkelijke vooruitgang van haar Engelskennis onderwijl, ze braakt er zowaar al samengestelde zinnen uit die nog enigszins samenhangend zijn. Sessie zelve was prima zoals onderhand gebruikelijk, ze had tijdens een vorig bezoekje van me blijkbaar opgemerkt dat ik 2 keer had gekamerd met een ander anoniem meisje, en slechts 1 keer met haar, dus ze was gemotiveerd  8), en bovendien bovenmatig geïnteresseerd over de skills van dat ander meisje dat slechts sporadisch werkt, tssjjj, Roemeentjes, wat een curieuze meisjes toch. Over de sessie viel niks te mopperen, TZ à volonté, PZC goed, lecken/fingern erwünscht, NMC prima. Naja, veruit de drukst geboekte dame, geen competitie momenteel voor haar in World, en dus grootverdienster met al nadelige neveneffecten in vergelijking met een maand geleden, ietwat zeuren s'avonds voor nog een sessie (daar kon ik wel mee leven  ;)), proberen een trio te fiksen met haar vriendinnetje (geen optie), en met enkele bekenden van me die ik haar had aangeraden was ze terughoudend qua zoenen/vingeren dixit deze mederakkers, het mag niet verbazen, het zal me benieuwen binnen enkele maanden. Maar nogmaals, weinig te mopperen. Neersalg in haar topic blijft nog steeds overeind als een huisje...

Sessie 2: ALEXA, Roemeense, anfang 20, zeer bleekhuidig, lange sluike zwarte haren, 1m65, C/D-cups natuur (licht hangend), zeer curvig figuur zonder vetrolletje, hourglass. Spreekt prima Engels en nog een riedel talen, presales ok, gezellig kletsen maar zoenen of dergelijke, nope. Service was helaas knudde, TZ op de kamer bleken plots niet meer mogelijk, zoentjes op de mond waar de passie afspatten dus tengevolge  :017:, PZC van bedroevend allooi, continu oogcontact dat wel, maar veel verder dan 3 centimeter minimedewerker werd er toch niet verwend, aufbaufähig zeg maar. Knuffelgehalte redelijk, wat met haar turbotieten gerammeld in de hoop haar tot enig geschodder te krijgen om een voor haar normen deepthroataanval in gang te zetten, helaas bleef het bagger, en zowat de saaiste blowjob van de laatste jaren. NMC nog niet eens overwogen nadat ze ook een Spaanse verwennerij liever ontweek, de sexuele spanningsboog was niet enorm. Mezelf uit m'n lijden verlost door de sessie af te breken, Alexa stomverbaasd; you don't like me? Tweeletterig naar waarheid geantwoordt en haar de oververdiende obulus overhandigd. Minimedewerker onder de douche zéér uitgebreid gewassen uiteraard door al die spuckeeinsatz etc  ::), en hoppa op naar dames die iets kunnen...

Sessie 3: NEYA dus. Weinig toe te voegen, eerste keer een halfuurtje met haar, was dik ok, no worries...

Sessie 4: JENNY, Duitse, 29, voorheen actief in ClubLife nabij Zurich, dolletjes. Erg leuke en intelligente dame die verstaat dat investeren in een voorgesprek kan lonen, halfuurtje kletsen aan de bar en in een sofa, intelligent en niet overmatig leuteropzoekend, zo moet dat. Toen het voorgesprek richting sleutelvraag begon te evolueren kwam ze plots met 2 no-go's af: namelijk: ze houdt niet van fingers inside en ten tweede, potentiële klanten moeten met haar samen onder de douche vooraf, naja, wat een straf... Aangezien m'n vingers toch al wat moe waren van het shagrollen en Neyafestijn zonder het overmatig leuterreinigen na da BJ of the year uit te wissen geopteerd voor een sessie die dus werd ingeleid door een gezamenlijke douche, godbetert, smetvrees duidelijk bij deze dame. Makkelijk 5 minuten douchen, inzepen, Listerine voor beiden, ss werd ingesopt als een puppy die net door een rioolbuis is gehold, net meisje dus. Hoppa terug naar boven, want kameren beneden vindt ze niet leuk, hoppa, 4 kamers waarvan 2 deugden volgens haar  :o, andere 2 hadden krakende bedden, dus die vond ze niet zo leuk  :)), pff, 15 minuten staan wachten terwijl we elkaar aflikten waar mogelijk met respectievelijke mondspoelingsmuilen, tja, een mens in de wachtrij moet iets. Toen er dan toch een kamer vrij kwam die haar zinde naar de kamer gesukkeld, ss opperde nog dat ie die kamer nét een graadje té fris vond, maar toen kreeg ik een klap voor m'n kanis. Service was prima te noemen, TZ zéér goed, PZC zéér goed met massieve tonginzet, oogcontact, nat, teasend somtijds, zeer uitgesponnen en inventief, zichzelf in prima posities manouvrerend, dat nam toch al makkelijk een halfuurtje in beslag. Lecken mogelijk en ze liet het zich ook welbevallen, geen gefake waar men doorprikt als men enige brains in z'n hoerenloperskop heeft, dus gewoon afgaan op de ademhaling ter appreciatie. NMC zéér goed, naja, vollprofi na een lange tijd in clubs, veel clubs op niveau ook met navenante prijzen. Excellente dame mits enige degelijk connectie. We hadden veel pret, mogelijk had m'n gokje toen ze zei dat ze in Zurich had gewerkt en ik meteen ClubLife gokte en haar uit de doeken deed met welk een Tietenluder ik daar te doen had in welke omgevinge wel een voordeel, dus een tip voor geïnteresseerden in deze bruinharige Duitse, bruine huidstint, ietwat doorsnee gezichtje, maar voorts een lijf met B/C-cups naturel waar niets op valt af te dingen...

Zo, eigenlijk dus behoudens de geweldige snertsessie met één dame niet veel te mekkeren qua dames. Behoorlijk ergerlijk geanimeer, fickifickigeneuzel, maar ach, zo gaat dat soms. Rondom 03.30 vertrokken met stille trom, een 25-tal zichzelf de pleuris vervelende Roemeentjes achterlatend tezamen met nog welgeteld 2 rakkers... Peace out!
« Laatst bewerkt op: 9 maart 2013, 16:44:19 door satanic surfer »

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #17 Gepost op: 19 maart 2013, 22:05:35 »
Dubbele boeking in World

Na donderdagochtend mijn hotelletje te hebben bevestigd, begon het in Den Haag meteen maar te sneeuwen als een mother fucker; dik 5 cm in een half uurtje, zit je daar met je zomerbandjes. Gelukkig vergaat de sneeuw hier net zo snel als ie verschijnt en was er een droge weg toen ik op pad ging. Tot diep in NRW leek het haast lente, maar in het Taunus gebergte was het toch nog wat wit langs de kant van de weg… het ‘winterse omstandigheden’ noemen zou wel een erg radicale interpretatie zijn geweest.

Netjes in het geboekte gasthaus ingecheckt, waar al snel bleek dat ze voornamelijk volk huisvesten dat iets bij het nabijgelegen ziekenhuis te zoeken heeft… de zusters die rondliepen waren alles behalve sexy, dus maar snel door naar de club.

Tijd voor een nieuwe 5er karte en ik dacht even dat ze wel heel digitaal waren gegaan… maar het plastieke pasje dient alleen om het pasnummer weer te geven; in een ouderwetse ordner wordt op een jaren 30/40 lijkend formulier aangegeven wanneer je bent geweest: bij elk bezoek ondertekenen in drievoud en zes keer een paraaf. Uiteindelijk dus zowel op vrijdag als zaterdag de club bezocht, daar ik van een Oase stamgast te horen kreeg dat het Messe was… en de line up op het moment sowieso beter was in World. Zaterdag dus toch maar in Giessen gebleven.

Voedsel natuurlijk ruim voorradig met een kok die zich in ‘braadsels’ gespecialiseerd heeft; het kipgebraad van vrijdag was beter dan de zwijn- en rundbraadsels van zaterdag, maar allemaal goed te doen. Daarbij nog soepjes, hapjes, toetjes en after-midnight snacks… je zult er niet verhongeren lijkt me zo.

Saunas, dampbad, zwembad en bubbelbad allemaal netjes (en de hele dag) op temperatuur… al wordt je wel gek van die tjilpende kutkunstvogels in de 65 graden sauna. Van de acht douches bij de ingang doen ongeveer 2 het naar behoren, dus lekker gebruik gemaakt van de spiksplinternieuwe douches bij de whirlpool; ook geen drukknoppen hier, maar gewoon net zo lang aan als je wilt. Ok, genoeg geSenFt en door naar de mokkels.

Beide dagen een hele behoorlijke line up met veelal goeduitziende Roemeense lijfjes; een klein clubje Duitse dames, een verdwaalde Poolse… en dan zijn we er denk ik wel. Grappig dat het vrijdag op de vroege middag al vol met meiden was, zonder noemenswaardige herenaantallen; terwijl het zaterdagochtend al gezellig druk was met kerels, terwijl de dames nog aan het uitslapen waren. Uiteindelijk was het voor de dames de vrijdag ‘catastrofe’ en zaterdag ‘good money’. Grappig om te zien dat de Duitse dames bij de DJ blijven hangen en zuipen, om dan uiteindelijk een gast te strikken waar ze dan bijna de hele avond mee doorbrengen.

Zoals altijd, veel dames die zich kwamen voorstellen en moeilijk op andere gedachten te brengen waren. De vloeiend Roemeens sprekende Hongaarse Samira kende me nog, maar kon zich niet herinneren wat een baggersessie het was geweest… ik ben af en toe echt een lul met mijn ‘vielleicht spater’ :098:.

Uiteindelijk is de sfeer op geen van de dagen buitengewoon uitbundig geweest. Op beide dagen een dj - waarbij de meeste dames de mac-mp3tjes-aan-elkaar-plakker van de vrijdag prefereerden over de heuse-platenkoffers-meezeulende-draaitafel-scratcher van zaterdag – maar vrijdag werd er slecht verdiend en zaterdag waren veel dames bezig met kerels zoeken in de kelder. Toch werd vrijdag de laveloos rondzwalkende Duitse A. op haar wenken bediend met niet echt aanslaande, maar wel meegeblerde, Rammstein nummers… en ook het clublied kwam nog eens langs, zonder al te veel response overigens. Natuurlijk is het menig Roemeentje in de genen vastgelegd dat de heupjes moeten wiegen bij bepaalde muziek. Dus bij Iubire din corason schudden de kontjes in de rondte, ondanks de slechte laune op vele koppies. Nou ja, even naar de clipjes dan:
Rammstein - Du hast (music video) "HD"

AC DC - Highway To Hell (Official Music Video)

ASU & IONUT PRINTU IUBIRE DIN CORASON

Goh, ik zou het bijna vergeten, maar er is ook nog wat geneukt ;). Vrijdag na binnenkomst een lekker kopje Gulashsuppe gepakt en Neya kwam in het restaurant meteen al lonkend langs op weg naar een van haar vele euroceremonies. Even later werd ik bij mijn koffie in het slaapcafe lastig gevallen door een ‘Servische’ die geen idee had dat het vroeger bij Joegoslavië had gehoord, terwijl Neya al een paar keer ongeduldig langs kwam gewandeld. Nadat ik me van de dochter van Milosevic had verlost, had ik ongeveer 20 seconden voordat blondie om mijn nek hing. Tja presales zijn niet haar forte, met moeite kreeg ik haar zo ver eerst nog een drankje te halen, maar na twee slokken waren we al op weg. Zoenen nog steeds alleen op de kamer wegens de ‘andere meisjes’ ::), maar ze kan nogal..ehh… overtuigend zijn als ze om je nek hangt.

Meteen een paar zachte tongzoenen en knuffels, voordat ze me op bed dumpte en stellig mededeelde dat we een uurtje gingen blijven; mijn ‘we zien wel’ geloofde ik zelf niet eens. Ik dacht iets te merken van wat terughoudendheid bij het zoenen… het bleek te maken te hebben met een pijnlijk plekje op haar bovenlip – leek niet op een koortslip volgens deze van enige medische kennis gespeende rakker :king: – en dus in het vervolg vooral op haar onderlip gesabbeld. Er wat omheen getongd en later heel zachtjes liggen zoenen, want niet zoenen was geen optie. Veel geknuffel, wat gevinger, drooghumpen en toen ik het dvp trucje van oortje likken omdraaide, werd het haar opzij gegooid en me duidelijk te verstaan gegeven dat ik daar wel wat langer mee mocht doorgaan. Een hele tijd liggen prutsen, met nog wat gepijp, vingers die dwingend naar binnen werden geduwd en die belachelijke drang naar lichaamscontact. Bij de seks ook intens met gewone standjes die altijd ‘raar’ eindigen omdat er wel ergens een arm of been in gehaakt wordt om nog wat steviger in elkaar verstrengeld te raken. Na het gevulde rubbertje dit keer wel ruim de tijd volgemaakt met pillow talk, waarbij we weer lekker in elkaar verstrengeld lagen en ze wat aan mijn rug lag te prutsen, iets van een korstje of zo… net alsof ze je vriendinnetje is ;D. Nou ja, welverdiend de drukst geboekte dame in World. Aftersales tamelijk onmogelijk, doordat ze constant op de kamer was. Terwijl ik in het restaurant met een Candees en een Duitser zat te praten kwam ze nog wel even knuffelen en me ‘opeisen’ voor later, maar volgens mij heb ik haar niet meer gezien :happy.

Zo rond zevenen kwam Carla eens langs, wonderlijk want daarvoor had ze weinig interesse of herkenning getoond. Ik had eigenlijk meer interesse in haar nog niet gespotte vriendinnetje; gelukkig bleek die net aangekomen te zijn. Nou ja zeg, laat je zo een onbevangen meisje in de club achter en krijg je er anderhalve maand later een hoer voor terug :)): Sarah dus. Niet meer constant op de uitkijk naar mannen, maar rustig met andere meiden roken… ook niet meer regelmatig komen knuffelen omdat ze eigenlijk niemand kent; nu zegt ze na een paar zinnen dat ze even met haar vriendinnen gaat miepen :-P. Het buurmeisje paardenstaartje is nu lang, bruin en gestyleerd…staat haar wel goed. Aan de andere kant nog steeds een vrolijke stuiterbal, die meteen op de bank naast me kwam liggen… nog steeds het lekkerste lijfje dat ik in mijn armen heb gehad :17:(en ik zal inmiddels al bijna de 200 aantikken denk ik toch). Leuke spontane kwebbel, waarbij ze makkelijk bij het gevoel voor humor van de betreffende rakker kan aanhaken. Lekker stevig knuffelen, maar zoenen alleen op de kamer omdat ze dat niet met iedereen doet; ik sluit allerminst uit dat dit alleen maar een excuusje is om niet in de bar te ‘hoeven’ zoenen. Sowieso opvallend dat weinig meisjes in World hiertoe bereid zijn, terwijl sommigen er een paar maanden eerder in bv Oase geen probleem mee hadden 8).

Wat service betreft niet speciaal een hoogvlieger. Waar ze de vorige keer verbaasd leek dat iemand haar wilde zoenen, is ze daar nu wel aan gewend en start het allemaal wat terughoudend. Met een beetje sturing werd het toch heel aardig tongzoenen, maar ook niet helemaal het ‘zoenen als met haar vriendje’ van de vorige keer. Wel nog steeds heel leuk en veel kusjes links en rechts. Hoewel ze helemaal niet ticklish is, heeft ze toch een 6 tal plekjes waar ze ietwat ‘gevoelig’ is. Zo kan ze er nauwelijks tegen als je aan haar poesje zit, de kleinste aanraking zorgt al voor giebelig squirmen… al vond ze het best dat ik haar daar wat mee plaagde; met haar kontje spelen vond ze dan weer een stuk relaxter (maar geen vingertjes naar binnen natuurlijk). Ook haar tepels zijn behoorlijk gevoelig, wat uiteindelijk handig is om te weten… als ze in de bar weer eens brutaal komt doen is de minste handbeweging richting haar tepel genoeg om haar te ‘corrigeren’ en op de kast te krijgen ;D. De eerste 20 minuten dus voornamelijk liggen prutsen en lachen. Pijpen is een stuk beter geworden en alhoewel het niet speciaal spectaculair is, zou een FT makkelijk bereikt kunnen worden. Neuken in cowgirl redelijk, maar in lepeltje lepeltje heerlijk… dat lijfje tegen je aan, af en toe een tongzoen. Tja, door zowel de optiek als de spontaniteit heb ik wel een zwak voor dit meisje. De service is net binnen het groen te krijgen, maar meer ook niet. Soms heb je van die meisjes; niet speciaal ‘goede service’, maar wel altijd veel lol. Ik denk dat ik redelijk makkelijk een half uurtje zal kunnen vinden voor dit meisje, maar ik zou wat terughoudender zijn om haar aan te raden. Blijft wel een ontzettend leuk chickie :tietjes.

Later op de avond kwam Samantha vreemd en achterstevoren naast me op de bank zitten: iets van 1,75, 20 jaar oud, lichte huid, slank met strakke tietjes, leuk snoetje, bruin haar in paardenstaart en met pony… een beetje prettig gestoord en kennelijk in voor ‘alles’ :-\. Om de deal te sealen een dikke tongzoen en naar een neukhokkie.

Staand meteen muil open en bekken - niks geen ‘verkennende’ tongzoentjes – en een vingertje dat makkelijk naar binnen glibberde. Een leuk half uurtje volgde met veel zoenen, geinen, best behoorlijk pijpen en ook de seks was lekker. Haar wat gebrekkige talenkennis is niet altijd handig met de grapjes die ze maakt… zo deed ik braaf wat me gevraagd werd toen ze zei mijn vingers uit haar muschi te halen; keek ze me aan alsof ik een mongol was: ‘was maar een grapje!’  :017: Uiteindelijk lekker zoenend en knuffelend in lepeltje lepeltje het rubbertje gevuld. Leuke en grappige meid. Aftersales heb ik vrijdag zelf niks van gemerkt, want volgens mij ging ze meteen na onze sessie naar huis… op zaterdag wel meerdere knuffels en gek gedoe, zonder specifiek op een nieuwe sessie aan te sturen.

Rond een uurtje of half vier lag ik in een halve coma in een van de nisjes in de bar, toen Iouanna erbij kwam liggen. Twee keer al best een aardige sessie mee gehad, dus waarom niet nog een neutje voor het slapen gaan.  Mwahh, heb wel eens betere beslissingen genomen :banghead:. Het tongzoenen ter plaatse was al wat gehaaster dan ‘vroegah’ en op de kamer zette dit zich voort. Zoenen ok, waar dit vroeger toch beter was, en oraal en intiem alsof ze nog een afspraak had. Zelf vond ik het inmiddels allemaal ook wel best… tja, heeft ze met dit haast nummertje toch de kans op herhalingen de grond ingeboord.

Net na vijven in mijn nest… en nog geen 3 uur later vonden er hele volksverhuizingen plaats in het gasthaus. Nog een paar uur blijven liggen en maar vast naar de club gegaan. Daar eerst een paar uurtjes op een bank gemaft, voordat ik weer eens wat ging rondkijken. Veel meiden dus nog aan het uitslapen en in totaal misschien een handvol dames die er vrijdag niet waren (daar tegenover ongeveer een gelijk aantal dames dat er op zaterdag niet meer was). De meisjes die er toe deden waren er allemaal nog niet; maar goed dat Neya me verteld had dat ze pas later zou komen (voorzover ik ook maar iets van dat verhaal begrepen heb :-P), anders zou ik nog zenuwachtig kunnen zijn worden.

Bij gebrek aan bewezen dames, dit keer maar gestart met een prutsmuts. Op een van de banken onderaan de trap kwam Cathy naast me liggen. Slank lijfje met zachte a cups, prachtig snoetje als ze je probeert te versieren en eigenlijk een meisje dat al bij een paar bezoeken was opgevallen. Blijkt 24 te zijn, terwijl ik eerder 19 zou gokken… een paar alleraardigste verkennende tongzoentjes, voordat madame naar een wat minder druk plekkie wilde. Er waren al wat korte wachttijden en op de wachtbank lag Sarah wat te niksen; kennelijk net aangekomen. Sarah knoopte een praatje aan en volgens mij vond Cathy het alleen maar best dat ze geen interesse hoefde te veinzen.

Op de kamer toch een stukkie minder dan op de bank. Zoenen was wat beperkt, al mocht ik wel een paar keer aan haar tong zuigen… nou ja, ook leuk :017:. Pijpen op zich ok, maar veel mogelijkheid tot bijzaken was er niet. Eventjes in cowgirl geneukt, tot madame pijpen toch ‘beter’ vond. Er werd tussen neus en lippen iets gezegd over mundspritzen, maar daar beslist toch echt iemand anders over. Pijpen was dus best lekker, waarbij ze nu wel de neiging had om wat hardhandig te sjorren… kennelijk denken prutsmutsen dat het kwakkie daarmee sneller komt. Na een tijdje gezegd dat we wel weer eens mochten gaan poppen; een paar pruillippende rondjes ‘blasen’ vs ‘ficken’, en onder wat Roemeens gemompel weer een rubbertje. Beetje geneukt en zodra ik de eerste hint voelde opborrelen, zo snel mogelijk het einde opgezocht. Bij het opruimen klaagde ze nog dat mondje witten toch veel leuker is. Nou ja, de volgende keer zal dat snoetje me in ieder geval niet meer aan het twijfelen brengen.

Een tijdje later liep ik, zonder ook maar iemand te willen lastigvallen, naar mijn kluisje om een Fischermand’s Friend te scoren, toen de net aangekomen Neya om de hoek kwam gestormd… en meteen om mijn nek hing. Er werd me opgedragen bij de tochtige deur te wachten tot ze haar tas in haar locker had gedumpt. Zo veel zin had ik nog niet, dus ik ging een stukje verderop in een bank hangen. Mocht blondie zich inderdaad verlagen tot het najagen van een specifieke ijsbeer, dan is er no way dat ze tot de andere kant van de bar kan komen zonder door iemand anders meegesleurd te worden ;). Een half uurtje later liep ik niks vermoedend de bar in en kreeg vanuit een blinde hoek een stomp op mijn schouder; ik had dus moeten wachten. Dit keer geen ontkomen aan en onder het mom van ‘dansen’, hing ze om mijn nek en sleepte me mee richting de kamers. Leuk idee, maar toen duidelijk werd dat boven alles bezet was kwamen de logistieke problemen van de trap wel even naar voren. Beneden even tegen elkaar aan gehumpt tot er een kamertje vrijkwam, terwijl er op de wachtbank wat koppeltjes lagen met netjes 10 cm ruimte tussen hun in.

Ik had even het idee om het een keertje bij een half uurtje te houden, maar de kans daarop was dus nul. Neya zelf vond het eerder passend om het prijskaartje voor een hele avond/nacht te benoemen; het zou me overigens niks verbazen als ze dit inderdaad binnen heeft gehaald op deze zaterdag, maar toch niet een bedrag dat vj voor een meisje gaat neertellen :o. De sessie wederom top en misschien nog wel iets beter dan vrijdag. Nog steeds een beetje last van haar lip, maar ze was een stukje assertiever in het bekken. Voor de rest kun je het stukje hierboven bekijken, intens en geen greintje terughoudendheid… petje af als ze dit inderdaad 8/9 uur per dag kan brengen. In de bar kwam ze een minuut of veertig later al om de volgende ronde vragen, maar onder wat ‘dansen’ en knuffelen werd dit uitgesteld: maar naar huis mocht ik alleen als we nog een keertje geneukt hadden; ze zal dan wel boos op me zijn nu  :)). Hoewel ze eigenlijk mijn type niet echt is (al is het geblondeerde toch duidelijk opvallender dan haar eigen haarkleur), een wereldwijf dat vast hoog in de jaarrankings gaat eindigen :pica.

Terwijl Sarah en Neya de ene kamergang na de andere maakten - waarbij Neya steevast na een uur een verliefd rondstrompelende rakker achterliet en Sarah rond de 20 minuten nodig had om een kerel van de nodige druk af te helpen – liet ik me beneden schaken door Adelina. Daar beneden waren de heren als ‘fish in a barrel’ en de meeste dames zag je na het opfrissen dan ook direct weer naar beneden vertrekken. Maar goed, Adelina is 24, al enkele jaren in World, kennelijk even in Zwitserland geweest, vroeger in Krefeld: ‘Happy Garden?’, ‘No, Livingroom’, ‘Ahh, in Kaarst dus’, ‘Yes, that’s what I said’. Duidelijk dus blond, maar ook een leuke uitstraling en uitermate strak en slank.

Kamertje bij de kino, waardoor het ook een wat kino achtige sessie werd. De ADHD beats van de dj hielpen ook niet mee bij het creëren van een wat relaxtere sfeer. Tongzoenen goed, maar wel wat wild… pijpen hetzelfde, net als neuken (al ging dat met haar slanke framepje wat moeizaam in het begin). Vingeren in eerste instantie niet, maar toen ze wat later mijn hand tegen haar poes perste moest ik behoorlijk mijn best doen om hier gehoor aan te geven. Allemaal best aardig, maar wat te wild en druk naar mijn smaak… kan ook aan de kamer en diksosfeer gelegen hebben. Wel een leuke meid en best lekker klaargekomen, maar zeker geen prioriteit.

Nog even wat rondgehangen en rond een uurtje of half vier een taxietje laten komen en in het hotel weer een fijne 4 uur slaap gepakt. :sleepy:

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #18 Gepost op: 2 juni 2013, 20:39:18 »
De uitbaters van FKK World hebben een nieuwe club opgericht in Leipzig :

www.fkk-leipzig.com

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #19 Gepost op: 3 juni 2013, 21:35:16 »
Hopelijk ligt dat plaatsje dan hoog genoeg weer richting Noord-Duitsland in of de club staat van in het begin al onder water  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #20 Gepost op: 3 juni 2013, 21:51:25 »
Terug over World zelf : in Hessen is er blijkbaar nog geen rookverbod. Tenminste, in het clubgedeelte toch, daar werd er lustig gepaft door zowel de heren als de dames. Ik denk dat wel 90 procent van de dames roken...

In het benedengedeelte mag er niet gerookt worden en dat werd door iedereen gerespecteerd, ook tijdens de massaal bijgewoonde voetbaluitzending afgelopen zaterdag.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #21 Gepost op: 4 juni 2013, 07:03:45 »
Terug over World zelf : in Hessen is er blijkbaar nog geen rookverbod. 
L'application de la loi le 01/05/2013 concernait la NRW.
 http://www.rauchverbot-deutschland.de/rauchverbot_nordrhein_westfalen.htm
 
Citaat
Im Juni 2012 wurde das neue Gesetz auf den Weg gebracht. Das Rauchen ist ab Mai 2013 in jeglicher gastronomischen Einrichtung ausnahmslos verboten. Einzig bei Familienfeiern im Rahmen einer geschlossenen Gesellschaft ist das Rauchen erlaubt, wenn diese in einem separaten Nebenraum stattfindet.

Auch auf Kinderspielplätzen, an Schulen, in Festzelten und bei Brauchtumsveranstaltungen herrscht komplettes Rauchverbot.

Pour la Hesse : http://www.rauchverbot-deutschland.de/rauchverbot_hessen.htm

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #22 Gepost op: 27 juni 2013, 00:53:17 »
Zat 22/6: FKK World.

Het was voor mij al weer een poosje geleden dat ik in FKK World was geweest.
Tijdens mijn vorige bezoeken aan het Frankfurtse had ik FKK Oase steeds de voorkeur gegeven boven FKK World.

Ondanks dat de berichten over FKK World nu niet bepaald euforisch waren had ik toch besloten om op de laatste dag van de neuktrip FKK World aan te doen.

De eerste 3 dagen van de neuktrip waren zeer goed. Dit in combinatie. met het optische geweld in FKK Oase deden me toch even twijfelen of ik wel naar FKK World moest gaan, maar uiteindelijk won de nieuwsgierigheid naar FKK World het toch.

Eerder had ik al contact gehad met Bergm550 gehad, die ook voornemens was om FKK World op zaterdag 22 juni aan te doen.
Mocht het bezoek tegenvallen, zouden we alsnog kunnen besluiten om te verkassen.

Ik was er vroeg bij, om 11:45 uur stond ik al voor mijn locker.
Uiteraard was het nog erg rustig in FKK World, en dus ging ik eerst ontbijten, bubbelen, zwemmen en luieren in de sauna.

Al snel ontdekte ik een bekende meid, de altijd goedlachse en leuke Juliana.
Ze herkende me en kwam even informeren of ze vandaag op mijn todo-lijst stond.
Terloops vroeg ze ook of MJ vandaag in FKK World zou verschijnen.
Ik antwoordde dat hij helaas verhinderd was, en ze was zichtbaar teleurgesteld.
"then you must fuck me" zei ze niet veel later.
Ondanks dat ik me enigszins op het tweede plan gesteld voelde gaf ik aan dat ik daar wel oren naar had, maar dat ik nog even rust wilde.

Omstreeks 14:30 uur ging ik dan toch naar haar op zoek, en een kleine 10 minuten later lagen we te rollebollen in een van de kamertjes naast de kino.

Door mijn lange afwezigheid waren er uiteraard zeer veel nieuwe meiden aanwezig, maar toch ontdekte ik ook nog enkele oude bekenden: Alexandra, Diana, Karina, Nicolle en Monica die FKK Oase weer had verruild voor FKK World.
Ik had gehoopt dat Simona er zou zijn, maar helaas verblijft zij al enkele maanden in Roemenië, en volgens haar zusje Diana zou het nog wel even duren voor ze terugkeerde.
Ook het huismonster Marijke schitterde door haar afwezigheid, maar daar was ik niet zo rouwig om.

Het aantal donkere meiden in FKK World was erg hoog.
Ook de 2 vervelende donkere meiden die ik enkele dagen eerder in 5e element had gezien waren nu aanwezig in FKK World, maar gelukkig lieten ze me nu met rust.

Sneller dan gepland had ik al zin in een tweede wip, en ik kwam uit bij Monica.
gedurende haar verblijf in FKK Oase had ik nooit met haar gespeeld, maar eerder wel al enkele keren in FKK World.
Ik wist dus wat ze in haar mars had, en ze stelde me niet teleur.

Inmiddels was ook Bergm550 gearriveerd en met hem heb ik samen gegeten en kort gekletst aan het zwembad over oa FKK World en de "ontwikkelingen" in GT.
We waren het er al snel over eens dat het damesaanbod in FKK World veel beter was dan gedacht, en dat het dus niet nodig was om te verkassen.

De sfeer werd steeds beter, mede door toedoen van de meer dan uitstekende DJ.
Hij wist de tent al snel op zijn kop te zetten en je zag dat zowel de gasten als de dames in hun nopjes waren met zijn muziekkeuze.

Het totaalpakket van lekkere naakte meiden, de geweldige akoestiek etc.. maakt FKK World toch een club als geen andere.

Gedurende de avond was ik voornemens om met een nieuwe meid te kameren.
Hiervoor kwamen 2 dames in aanmerking, een prachtige blonde dame waar ik enkele malen slechts een glimp van heb opgevangen, en een zwartharige slanke Roemeense.

Later op de avond vroeg ik Bergm550 of hij ene Neya kende.
Hij had wel van haar gehoord, maar kon er geen gezicht bij plaatsen.

Op een gegeven moment kwam de eerdergenoemde prachtige blondine net terug van haar zoveelste kamertje, en Bergm550 zei dat dat mogelijkerwijs Neya zou kunnen zijn.
Ik geen meteen in de aanvalshouding staan en sprak haar aan toen ze net het geld van de vorige gast had geïncasseerd.
Ze was inderdaad Neya, en ze zou zich weer bij me melden nadat ze zich gedouched had.

Wachten op zo'n beauty duurt altijd langer dan gedacht, maar uiteindelijk verscheen ze dan toch in de bar en liep in mijn richting.
Ze liet er geen gras over groeien en direct gingen we op zoek naar een vrij kamertje.
Dat vonden we uiteindelijk beneden en ik mocht daar een half  uurtje van haar genieten.
Neya zal zonder meer in de top-3 staan van de mooiste meiden waarmee ik gekamerd heb.
Ook over haar service had ik niets te klagen, en dus ging ik met een brede grijns op mijn smoel terug naar de bar.
Bergm550 was ook voornemens met haar te kameren, maar helaas voor hem had ze net een taxi gebeld en ging ze naar huis.

Vooraf stond ik wat sceptisch tegenover FKK World, maar uiteindelijk was het gewoon een goed bezoek aan deze unieke club, met het kamerbezoek met Neya als hoogtepunt.









Offline pistol pete

  • PORNO PIET
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 317
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #23 Gepost op: 6 juli 2013, 11:10:31 »
Het mooie van fkk World is dat als je er  een tijdje niet bent geweest vrijwel het volledige damesbestand vervangen is. Dat kan je niet zeggen overclubs als GT en LR....
Ik herkende alleen nog Erika, een ex pistollady waar ik 4 jaar geleden mijn ogen niet van kon afhouden maar die nu enigszins verlept rondloopt. En Carina, een ex-pistollady die zelfs met highheels niet veel hoger reikt dan 160 cm. Ik leerde haar kennen in World en trof haar ook in Villa Vertigo alwaar ze mij de bons zou geven. Inmiddels zijn de twee parmantige a-cupjes vervangen door opgeblazen b-cups die zo strak gespannen zijn dat ik bang ben dat eerdaags de siliconen er uit zullen exploderen. In deze staat dus allang geen optie meer voor mij.


Ik moest dus het jachtseizoen openen. Maar eerst besloot ik op mij te laten jagen en ik ging dus op een bankje zitten observeren wat er al zoal rondliep. Enkele dames kwamen bij mij zitten. Eerst een dame die de pretentie heeft het huismonster van Fkk World ( bij boy 69 zeer bekend) te vervangen. Toen ik haar binnen 10 tellen kwijt was kwam Jana langs. Ze kende mij, ik haar niet. Al gauw fluisterde ze in mijn oor dat we een tijdje geleden nasty things hadden gedaan en of ik dat opnieuw wou doen. In combi met haar waarlijk goddelijke pistolbody leek dat een offer you can't resist. Toch besloot ik haar nog even uit te stellen en we spraken af elkaar rond 22 uur te treffen. Het zou anders lopen. Gloria kwam, gloria ging. Jessica kwam, jessica ging. De heerlijke Bulgaarse Jaycee kwam en ging.


Toen vond ik het tijd zelf op jacht te gaan en al direct had ik een prooi op t oog. ze zat beneden vlakbij de trap op een bankje in al haar onschuld en prilheid. Haar naam was Emina en kwam uit Bosnie. Ze was hoogblond (uit een potje) en had twee fraaie a-cupjes. Maar wat een onschuldig meisje, wat deed ze in de poel des verderfs van Fkk World. Daar wou ik wel meer over weten dus na een korte presales vol tongen en borstjes  voelen gingen we naar de kamer. Ze was 20 jaar en drie dagen in de club zonder andere clubervaring. Op de kamer volgde een ervaring die zo vertederend was dat het niet meer te omschrijven was als GFE. In een half uur zag ik twee keer sterretjes. Na nog wat intieme afsluitingen was het tijd voor de gang naar de lockers. De sessie was zo goed dat verlenging er niet inzat.

Na een tijd van recuperatie die ik doorbracht met een saunarondje, whirlpool en *verlaat diner ( het avondeten was pas om 21.45 uur beschikbaar, daarvoor wel barbecuen). Na de avondhap trof ik Claudia. Ze kwam naast mij zitten nadat onze blikken elkaar kruisden. Ik verzonk in haar pikzwarte ogen en ontwapenende, ietwat onzekere glimlach. Ze was met haar rubensrondingen zeker geen typisch pistolmeisje maar de PP volgers weten dat ik af en toe zo een tienertje met babyvet verslindt. Claudia was 18 jaar en ook nieuw in het vak met haar 10 dagen ervaring in World. Zij liet mij de afspraak met Jana vergeten, maar god straft direct. Toen ik de trap afliep met Claudia liep Jana juist omhoog met een afgewerkte klant. Ze had een quasi verbaasde en iets ontstemde *blik. Ik had waarschijnlijk pure geilheid in mijn ogen.

Op de kamer volgde weer een heerlijke sessie. Ook nu presteerde mijn pistolleuter het binnen het halve uur twee keer te knallen. Toen ik terugliep met Claudia aan mijn zijde, innig gearmd, was de bar behoorlijk gevuld met het verkeerde volk, driebeners. Ik had al besloten direct na de overdracht van de 50 euroflap te douchen en de tent te verlaten. Er staat nog een zwaar programma voor de boeg. Zaterdag de party in Mainhattan of toch Oase (alweer die twijfel) en zondag Oase of *Finca of Magnum.


Note Foots paar alinea's gemaakt, voor de leesbaarheid.

Offline vakantieganger24

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #24 Gepost op: 6 juli 2013, 14:47:32 »
Voor een ieder die van plan is om naar world te gaan, pas op voor wilde varkens op de onverlichte weg daar vlakbij, ik zal daardoor mijn bezoek aan world niet snel vergeten! dat werd uiteindelijk een duur betaald bezoek voor mij

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #25 Gepost op: 7 juli 2013, 00:18:09 »
Voor een ieder die van plan is om naar world te gaan, pas op voor wilde varkens op de onverlichte weg daar vlakbij, ik zal daardoor mijn bezoek aan world niet snel vergeten! dat werd uiteindelijk een duur betaald bezoek voor mij


Is dat een grapje of heb je dit idd beleefd ? Wij lezen het graag.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline vakantieganger24

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #26 Gepost op: 7 juli 2013, 09:30:34 »
Ja zeker! op de terugweg naar huis ben ik daar tegen aan gereden
het zal zo'n beetje 7,8 jaar geleden ofzo
bordje loslopend wild over het hoofd gezien denk ik

Offline cochon128

  • the real sexmachine
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #27 Gepost op: 12 juli 2013, 21:41:06 »
trip to the FKK world last weekend (06th july 2013)
 sessions :
Oanna.ro   :)) :)) :)) cochon approved
Alina ro   :)) :)) :)) cochon approved
Marina.ro  :o :o :o cochon disapproved
Andrea.ro  :)) :)) :)) :)) :)) Mega cochon approved
Ella.ro   :)) :)) :))cochon approved

Oanna.ro 20 yo, from Sibiu GFE, 2 months in club some buttons / damaged skin on her face. Very good fuck with a girl who do efforts fo you to be happy

Alina.ro from Ploesti, good session on the tennis table (on the top and below PSE 300%, this girl is working in this club since 2010 minimum...

Marina.ro Young romanian girl from Bucarest (18yo and 1 month...  :o) his 1st day in this club, she dont like what she do and she makes you feel it. Waste of time waste of money... Some girls are really stupid (she explain me that her boyfriend just left her at the reception and would wait her in the night to take her back (and her money by the way...)

Andrea.ro 21 yo girl from Galati, 1st day in club 2nd client, student in communication and public relation...  ;D ;D ;D No its not a training period but she works with her colleagues this summer top spare money and pay her studies... dark hair with pink part (call her miss purple, she will like it...)
Very good sex with a "normal" girl (same sesnsations than with your girlfriend, except the fact that your girlfriend dont accept CIM and to be fucked in 10 positions during 1 hour...  ;D ;D ;D)

Ella ro 20 yo friend of andrea (same flight / group... 1st day 2nd client in life. same session than with andrea but this time i couldnt finish.

Perfect club for meetings with 10 and more people. fee too expensive in my point of view (65 euros but we had a good deal, less than 50 euros)
the new girls save the day, the linup was quite poor for a saturday
100% pure pork

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #28 Gepost op: 13 juli 2013, 17:13:01 »
World 6 Juli

Na de vrijdag in Oase was ik terug naar mijn hotelletje in Watzenborn-Steinberg gereden… en zo bevond ik me ‘s ochtends al op een zomerwandelingetje van de club (meerdere goedkope hotelletjes hier!). Dus rustig naar de club gewandeld en al rond 12 uur naar binnen.

Nog nooit zo vroeg geweest, dus nog rustiger met dames dan normaal… en ik miste ook enkele vaste dagdames, maar al redelijk druk met kerels die aan het zwembad lagen. Een paar uurtjes later kwam L74 naar het zwembad gewandeld… en hij had een heel voetbalteam aan Franstaligen bij zich (waaronder Couchon); meer Fransen dan dames op dit moment :o. Ook redelijk wat Italianen, maar uiteindelijk toch meer locals dan in Oase.

Wat dames betreft zou het aantal wel aangroeien, maar echt indrukwekkend was het niet… vaste waardes waren afwezig: Neya, Sara, Giselle, Diana, Carla, Karina, etc. Zo een beetje mijn hele to do lijst :banghead:.

Wat weinig geslapen, dus ik ging even een uiltje knappen op een van de banken beneden. Na een uurtje had ik Carla (een andere; 26, donker haar en slank met b-cups ) op me liggen en na een tijdje knuffelen liet ik me overhalen wat te gaan doen. In eerste instantie alleen zoenen op de kamer… maar toen ik haar op de volstrekt verlaten ruimte wees, kreeg ik even een natte tongzoen.

Op de kamer ook goed tongzoenen en tijdens de aardige pijpbeurt, was voorzichtig vingeren ook toegestaan. Neuken was ok, maar tijdens de seks hield ze zoenen af… en het feit dat er in de warme kamer wat gezweet werd, stond haar ook niet aan. Jammer dat het goede begin niet echt vastgehouden kon worden. Wel een vriendelijke meid, die ook later nog een paar keer even kwam keuvelen (goede dag gehad met 17 sessies!).

In de middag kwam gelukkig toch nog een bekende binnengelopen: Samantha. Ze was al voor ze zich omgekleed had door een vaste klant getackeld… een vriendelijke kerel waar ik later nog behoorlijk wat mee heb zitten kletsen (en binnen no time weet je met welke veelschrijver van ISG je te maken hebt).

Een tijdje later werd ik bij Samantha ontboden en kletsten en frunnikten we wat… daarna naar een blokhutje in de tuin. Ik vond haar überhaupt erg aanhankelijk en blij… nu bleek dat ze aangenaam verrast was dat ik nog interesse in haar had, omdat ze op de party een kamergang had afgehouden wegens durchgefickt zijn (kennelijk is het bij velen dan meteen afgelopen). Nou ja, dit meisje balanceert een beetje tussen prettig gestoord en ‘is ze wel helemaal goed’. In ieder geval een dolle tijd op de kamer, veel lachen en vreemde sprongen. Daarnaast een leuk bekkie, een heerlijk slank lijfje, lekker strakke a-cups, super en nat tongzoenen, geen terughoudendheid bij de rest… bon, een hele leuke kamer en ik heb meerdere keren op het punt gestaan om nog eens met haar te gaan. Hoewel ze niet het grootste licht is (met niet het beste Engels), toch de rest van de avond regelmatig wat gekletst, gegeten en ik had haar ook nog even tegen me aan dansen. Super meid en zeker op deze zaterdag de spreekwoordelijke eenoog…

In de avond voor een meisje gegaan dat normaal buiten mijn ‘boekingsschema’ valt. Slank,sympthiek en druk geboekt, maar 1.86 zonder schoentjes… ook de bril doet mij meestal weinig (voor een ieder duidelijk herkenbaar dus). Wel leuk en sympathiek, en op navraag doet ze alles op de kamer (met als toevoeging dat AO daar de uitzondering op is). Dus maar eens proberen, deze Eva… wel raar om met zo een lange dame naar de kamer te lopen.

Op de kamer zakte alles (inclusief erectie) als een slechte soufflé in elkaar. Op bed kwamen plotseling de verschillende pakketten op tafel: GFE met zoenen, vingeren en FT (appart vriendje heeft deze hoer)… of niet :sleepy:. Om Big30’s indicatie te gebruiken, waren er al enkele ‘seksuele handelingen’ geweest, dus van de kamer kon niet meer. De uitleg was dat ze anders met alle oude gasten zonder tanden zou moeten zoenen (snap nog steeds niet wat dat met mij te maken heeft, want mijn kukadent zet alles goed vast ::)) en dat ‘echt niet alle meiden in World zoenen’…’ er zijn inderdaad ook hier goede en slechte dames’ was mijn antwoord… gevolgd door stilte. Wat een Palace achtig gezeik… en toevallig kreeg ik net elders een pm die stelde dat deze dame ‘normaal’ inderdaad in Palace werkt :)).

Goed, dan maar pijpen…weinig succes om iets voor elkaar te krijgen en na een kwartiertje zei ze verbaasd dat het niet werkte: ‘kan ik iets anders doen om je geil te krijgen’  ‘ehh, zoenen’; ‘nope’; ‘vingeren dan’; ‘nope’…dus verwees ik haar maar weer naar mr Floppy. Nog een tijdje door en na een half uur met slappe, doch uiterst schone ;), piemel naar de locker om geld te verbranden. Eva heeft een tatoo die stelt dat alleen sprookjesfiguren over haar mogen oordelen, maar ik zet hier toch ook gewoon een oordeel neer: Je reinste Abzicke; die lange met bril dus ontlopen!

Heerlijk zo… voor de laatste sessie weer eens een wat minder druk meisje uitgezocht. Volslank, maar met leuke lach en stralende ogen (als ze wil). Angel is op zich een goede sessie… maar ik had het idee dat de klik niet helemaal daar was. Zoenen ok, al is het niet heel diep tongen… pijpen ok, vingeren geen probleem (misschien niet voor de beffers, want ik had een behoorlijke putlucht aan mijn poten), neuken stevig… miscchien zelfs iets te hard in cowgirl. Redelijke sessie dus, waarbij de chemie niet helemaal klopte.

Vroeger dan normaal – zo rond enen -  had ik het wel gezien en het is doordat Carla, Larissa (wederom niet genomen) en Samantha nog even kwamen langsbuurten, dat het alsnog 3 uur werd. De meeste sfeer was overigens achter de bar te vinden, waar de mooie thekes in ultra korte broekjes met hun kontjes schudden en met strakke topjes, bij elke buiging naar het ijs wat inkijk boden.

Hopelijk komen de andere meiden snel weer terug, want van dit bezoek is alleen Samantha in de running voor veredere euros van VJ. Andrea van Couchon was me ook opgevallen, maar die kreeg ik (nu zeker) helaas niet te pakken toen het er om ging...

Nog even een waarschuwing; als je taxi niet naar het station gaat dan is de prijs ook niet zoals ze hebben afgesproken met World. Ik moest 14 euro neertikken voor die 3km en heb daar echt geen meter bij gezien.

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #29 Gepost op: 21 juli 2013, 02:13:21 »
World 19 juli, een tegenvaller.

Dit lekker zomers weekeinde heb ik besloten te vertoeven in het Frankfurtse.

De eerste halte was World, waar ik een week of 4 geleden een prachtige zaterdag heb beleefd.

De recente berichten op de diverse fora waren weliswaar niet bijster positief, maar ik dacht dat het wel los zal lopen, zeker omdat ik enkele meiden ken en er zouden toch wel enkele toppers rondhuppelen ?

Ik arriveerde omstreeks 16:00 uur, en zag dat de parkeerplaats schrikbarend leeg was.
Na de gebruikelijke rituelen aan de receptie, douchen, etc... betrad ik de club en zag tot mijn schrik slechts een stuk of 10 meiden in de bar.

Ik vermoedde (en hoopte) dat de meeste meiden buiten in de tuin zouden zitten, en maakte dus een rondje door de imposante tuin van World.
Daar lagen inderdaad behoorlijk wat meiden te zonnen, en een enkel stelletje lag te neuken.

Gedurende de dag zag ik slechts een handjevol bekende meiden: Alexandra, Juliana (met nieuwe look), Adelina, maar op de een of andere manier konden  zij me niet bekoren.

ik besloot nog even te wachten in de hoop dat de line-up wat zou aantrekken.
Om de tijd te doden ging ik echter een van de gokkasten zitten in de hoop het budget wat te verruimen, helaas zonder succes.
Juist toen ik wilde vertrekken werd ik vastgepakt door de Roemeense Jessica, een leuke meid, maar niet direct een Pino.
Ze wilde wat gokken, maar aangezien dat voor meiden niet is toegestaan, vroeg ze of ik haar alibi wilde zijn.
Nou ben ik de beroerdste niet, en zeker niet als dat betekend dat er een leuke naakte meid op je schoot gaat zitten.
Het duurde even, maar uiteindelijk haarde zij wel een leuk bedrag uit de gokkast (€ 250).

Inmiddels was het de hoogste tijd om te gaan neuken, waarbij de keuze viel op de guitige Roemeense Jiuci (vreemde naam, maar ze heeft hem zo gespeld).
Na uitgebreide presales ben ik met haar naar een van de hutjes buiten gegaan om er samen te spelen.
Ze kweet zich goed van haar taak. maar ik heb (deze week. al betere sessies gehad (3x Josie (GT), Jovanna (LR)).

De BBQ was redelijk, maar aangezien ik honger had ben ik gedurende de avond toch 5 keer enkele stukken vlees gaan halen).
De veelal Roemeense stukjes vlees in de bar konden me echter nog niet zo bekoren.

Overdag verbleven veel gasten en meiden buiten, waardoor er een lome sfeer ontstond.
s'avonds verbeterde de sfeer, voornamelijk door de voortreffelijke DJ, die met een zeer gevarieerd repertoire (van top-40, dance, house tot enkele duitse schlagers) de tent op stelten zette.

Nog steeds was ik op zoek naar de 2e meid van de dag, maar het wilde niet vlotten, en ik overwoog zelfs om mijn nageslacht  te sparen voor de zaterdag in Oase.

Omstreeks middernacht spotte ik toch een leuke, slanke meid, die me enigszins bekend voorkwam, en ik nodigde haar uit om naast me te komen zitten.
Toen ze zich voorstelde als de spaanse Corina gingen de alarmbellen echter af (ruim een jaar geleden had ik een drama-sessie met haar gehad), en zocht ik naar een mogelijkheid om haar netjes te dumpen.

Inmiddels had ik een leuke blondine, gespot, en tijdens een rondgang door de benedenverdieping zag ik haar op het bankje bij de kamertjes zitten.
Lisa was een leuke meid, en kleine Boyke nam geregeld een kijkje vanonder de hessendress.
Een kamergang kon niet uitblijven, en niet veel later kwam er een kamertje vrij, dat we ons dan ook snel toeeigenden.

Aanvankelijk begon de sessie goed, maar gaandeweg het half uurtje had ik het steeds minder naar mijn zin.
Veel handeinsatz bij PZC, voortdurend gezeur voor extra's, en andere onzin deden me besluiten om de zaak snel tot een einde te brengen in Doggy en de kamer te verlaten.

Niet veel later hield ik het voor gezien, en vertrok naar het hotel.