Auteur Topic: World (algemeenheden)  (gelezen 259027 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #45 Gepost op: 24 april 2014, 13:56:09 »
De directie van World heeft dan toch besloten de prijzen te verhogen :

Neue eintrittpreise ab 01. Mai 2014


Lieber Gast,

wegen steigender Ausgaben für Grundkosten wie Energie, Lebensmittel und Verbrauchsmaterialien müssen wir den Eintrittspreis sehr moderat um 5 Euro auf 70 Euro für die Tageskarte erhöhen.

Dies betrifft auch die Preise für unsere Bonuskarten, die - ebenfalls ab 01. Mai - 525 Euro für die VIP Card gold (10 Eintritte) und 285 Euro für die VIP Card silber (5 Eintritte) betragen werden.

Unser sehr günstiges Dauerspecial von Montag bis Mittwoch, der ganztags Eintritt „3 für 2“ (bisher nur 43,33 Euro Eintritt pro Person), wird sich auf 140 Euro angleichen. Hier zahlst Du dann in Zukunft nur 46,66 Euro für die Tageskarte in einer Dreiergruppe.

Das sonntägliche „Springtime-Special“ werden wir Dir weiterhin für nur 50 Euro Eintritt / Tageskarte offerieren.

Selbstredend beinhalten alle Eintrittspreise den gewohnten „World Standard“ - inklusive Big Brunch, Buffet, BBQ im Sommer, Softdrinks, diverse Kaffe Spezialitäten und Bier vom Fass, unbegrenzte Handtücher, Duschgel, Bodylotion und alles, was Du für einen entspannten, stilvollen Erotik-Wellness-Tag benötigst!

Unser Außengelände mit Schwimmbad, Grillhütte, Profi-Sportgeräten (Volleyball, Tischtennis, etc.), 500m² Beach-Club, Liegewiesen, Day-Beds und vielen diskreten Rückzugsmöglichkeiten ist - wie unser Club allgemein - immer einen Besuch wert. Daran und dafür arbeiten viele fleißige Hände Tag für Tag. Unser Motto lautet: Der Gast ist König - das soll uns auch weiterhin ausmachen.

Dein Team der FKK WORLD

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #46 Gepost op: 16 mei 2014, 00:27:22 »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #47 Gepost op: 13 juli 2014, 16:42:00 »
Zaterdag 12/07, een dagje FKK World. Ik blijf deze club op de voet volgen en als ik een gaatje heb in de agenda ga ik er graag nog eens heen, en dit ondanks de wat mindere recensies de laatste tijd. Hierover verder meer.

Het weer zat eerst niet mee; ter hoogte van Keulen was er zelfs stapvoets verkeer omwille van zware regenval. Maar kijk, zodra de grens van Bundesland Hessen overschreden werd kwam de zon erdoor, en ze zou niet meer weggaan voor 22 uur.

Na de obligate incheckprocedure bij het hotelletje vlakbij kon ik eindelijk de club binnen. Er waren nog niet veel gasten en toch al flink wat dames zo rond de middag, en het aantal zou snel toenemen. Op diverse fora wordt gewag gemaakt van een mindere line up maar daar was zaterdag niks van te merken. Ik heb op heel de dag een 90 tal verschillende dames geteld (thekes en onderhoudspersoneel niet meergerekend) en zeker 150 gasten, wellicht aangetrokken door het zomerweer.
Blijkbaar was de club zelf ook verrast door de overvloed aan zon want er was géén barbeque, doch gewoon een middagbuffet dat voortdurend werd bijgevuld. Kwaliteit ervan was uitstekend.
Nog een reden waarom ik hier graag kom : de pintjes zijn gratis en worden getapt door enkele ex-dvps. Leuk en lekker.

Zoals het hoort heb ik eerst gebruik gemaakt van de wellness faciliteiten, samen met de Fransman Jacques Couzzi en de Fin S.Auna. Er was ook een Turk maar die heb ik links laten liggen...

Toen ik weer in de Abflughalle kwam zag ik een knappe en nog erg jonge dame en heb me ernaast gezet. Het bleek om een Stephania te gaan, pas overgekomen uit Constanza, jawel Roemenië. Helaas, dame kent slechts 2 woorden Engels en geen Duits, dus keuvelen over het WK voetbal zat er niet in. Ik ben dan maar in de zon gaan liggen.

Terug in de club zag ik een slanke blonde deerne genaamd Sabrina. Uit Roemenië, uiteraard. Vooraan in de twintig, slank gebouwd met b cup borstjes, gebruinde huid en voorzien van een paar punaise-piercings, ik weet niet wat daar de juiste naam voor is. Ik ben met haar naar de film geweest, in de kino dus.
Sabrina tongzoent erg lekker! Ongetwijfeld het beste wat ik dit jaar al heb gehad (niet veel hoor) en pijpen was ook erg zacht en lekker, waardoor er van neuken niks meer in huis kwam. FT dus, en 100 euro schadevergoeding.

Fkk World is een waanzinnig grote club, de grootse waar ik ooit geweest ben en misschien de grootste in zijn klasse, dat weet ik niet. Naar verluidt komt er in Düsseldorf binnenkort ook een megaclub; ik zou het in elk geval wel toejuichen. Je kan er zonnen, zwemmen, genieten van de vrije natuur... ik zag zelfs een buizerd overvliegen. Nog een geluk dat dit niet vlakbij huis is, ik zou snel failliet zijn.

Later op de avond werd het wat drukker ; het leek wel een party. Ook het aantal dames nam toe. Op een verhoogje net aan de ingang van de bar troepte een groepje dames samen, waaronder ook Sabrina van eerder op de dag. Daarbij ook een wat kleinere meid, met bruin haar in een paardenstaart en een schitterend figuur. Alexandra was de naam.
Snel een praatje gemaakt en dan naar een kamer deze keer.
Alexandra komt natuurlijk ook uit Roemenië, en ook zij is vooraan in de twintig. Ze vormt blijkbaar met Sabrina en enkele andere dames een kliekje die quasi elke dag in de club aanwezig is. Brood op de plank weet je wel...
Alexandra is zonder schoenen hooguit 1,55 m groot, en staand tongzoenen was eerder moeizaam. We zijn maar op het bed gekropen en pijpen was ook met deze dame super, al kwam ik nu niet meteen tot een hoogtepunt. Dan maar condoom erover en neuken, in de klassieke standjes. Gefinished werd er in doggy, en de rekening bedroeg 50 euro.
Ik betwijfel echter of deze Alexandra de job graag doet, want lachen kan ze niet. Later op de avond zag ik ze ook een paar keer in discussie gaan met een van de thekedames... Afin mijn probleem niet.

Fkk World lijkt op een zaterdagavond sterk op een disco. Er is een echte deejay, en veel jonge gasten komen duidelijk alleen om te feesten en te drinken. Mij niet gelaten, ieder diertje zijn pleziertje... en de club leeft dus van die gasten, want de flessen sterke drank waar fors voor bijbetaald moet worden vliegen de deur uit. De recente prijsverhoging heeft dus geen negatieve impact gehad. Ook de line-up blijft uitstekend, al verschilt dat natuurlijk wel van dag tot dag en heb ik zaterdag mogelijk geluk gehad. Of misschien zijn sommige criticasters wat te veel verwend...

In elk geval, het was een topdag in alle aspecten : schitterend weer, veel prachtige dames naakt gezien, goede seks gehad en ge-no-ten van een schitterende club. Ik kan niet wachten tot mijn volgend bezoek.





« Laatst bewerkt op: 13 juli 2014, 16:56:05 door mechelen »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #48 Gepost op: 15 juli 2014, 20:03:43 »
Een Duits forum meldt dat er weer een razzia aan de gang is vandaag (15/7)...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #49 Gepost op: 27 juli 2014, 17:13:33 »
Afgelopen vrijdag 25/7 weer een razzia?

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #50 Gepost op: 30 juli 2014, 11:50:31 »
Nou, misschien zijn die razzia's de reden voor het compleet ontbreken van sessievoer. Tijdens m'n enige bezoekje daar de laatste maanden na welgeteld 1.20 uur vertrokken zonder enigerlei appetijt richting sessie whatsoever. Line-up zéér bedroevend te noemen, sfeer onbestaande, gelukkig was 'k connected gearriveerd en kon 'k even connected vertrekken met m'n Teutoonse compagnie die net als ss zich voorgenomen heeft deze club links te laten liggen, voor mij geen probleem gezien de knudde ligging, voor hem zeer sneu gezien om de hoek. 0 euro armer en enkel lichte grief in het clubhartje om deze ooit aan te prijzen club dusdanig (on)bevolkt te zien spartelen in anspruchlosclubland...Sofalert in koeien van hoofdletters dunkt me stellig...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #51 Gepost op: 22 september 2014, 00:34:27 »
Fkk World heeft een nieuwe bonuskaart : je krijgt bij betaling van 70 euro entree een kortingsbon van 10 euro voor een volgend bezoek. Let wel : enkel wanneer je de volle pot betaalt, dus niet combineerbaar met de andere kaarten.

Tevens krijg je als je met 5 mensen tegelijk binnenkomt een bon voor een fles sterke drank.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #52 Gepost op: 30 september 2014, 00:29:41 »
En nu is 't weer wat anders : gedurende de maand oktober elke dag tussen 11 en 13 u en tussen 23 en 01u slechts 49 euro inkom.

Ze weten het blijkbaar niet meer  :17:...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #53 Gepost op: 19 november 2014, 21:17:16 »
Lang geleden dat ik daar nog eens was.

 Momenteel nog de gehele maand november de mogelijkheid om aan € 55 binnen te geraken. Ik deed dat afgelopen zondag. Op zondag schenken ze à volonté schuimwijn (al dan niet met sinaasappelsap gemengd) en staat er een uitgebreide brunch.

 Voorts was de club nog altijd zoals jaren geleden. De laatste keren dat ik er was, zat de club in een dipje op het vlak van de line up. Mede omdat het zo ver is, kwam ik er dan ook niet meer. Afgelopen zondag was World weer zoals ik World altijd gekend heb. Op alle vlakken meer dan o.k.. Mooie dames, vele mooie dames. Voor ieder wat wils maar de meeste slank en iets groter dan de gemiddelde DVP van ongeveer 1,55 m. Kanttekening: de service is grosso modo wel wat naar beneden bijgesteld en verschillende dames willen nog maar enkel PZC en NMC voor € 50. De mazelen van The Palace zijn nu ook hier binnengekomen.
 Het eten en de wellness zijn van zeer goede kwaliteit. Tijdens de promotie van € 55 is het bier ook gratis.

 Nu de service van de dames wat minder is dan pakweg drie jaar geleden (een saunaclubtendens overigens, vooral in Frankfurt) treft het natuurlijk om een oude bekende tegen te komen in de vroege avond: Maria. Ik kamerde in het verleden vele keren met haar. Top service. Maria gaat niet mee op in het 100-euro verhaal voor een top service (of durfde die wijziging bij mij niet door te voeren?).
 In de late avond heeft ze me nog op de sofa een privéshowke gegeven op een song van Michael Jackson. Een Lap Dance met hoofdletters L en D. Over me heen kronkelen, tieten in mijn gezicht wroeten, face sitting...

 Op je verjaardag krijg je een fles schuimwijn cadeau.  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #54 Gepost op: 10 februari 2016, 00:08:40 »
Een paar kleine wijzigingen in het prijsbeleid :

 Dagelijks 59 euro entree, op zondag 47.

 Elke dag tussen 11 en 13 uur 47 euro.

 Van maandag tot donderdag 47 euro ( de hele dag) als je met 3 personen aan de ingang staat; afspreken met onbekenden mag nog steeds.

 Nog dit : de toegang voor dames bedraagt nu 30 euro. De club probeert zo de neerwaardse spiraal weer om te buigen.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #55 Gepost op: 10 februari 2016, 21:15:15 »
Waarom niet 46,50 euro  :lol_hitting:  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #56 Gepost op: 2 mei 2016, 23:03:20 »
Nogmaals wijzigingen in het prijsbeleid :

 Dagelijks 70 euro entree.

 Van maandag t.e.m. donderdag geldt de '3 voor 2' regel : afspreken met onbekenden aan de ingang mag nog steeds.

 Dinsdag is nog steeds dessousdag, maandag is een nieuwe welnessdag.

 Op woensdag krijg je een vrijkaart die 1 week geldig is.

 Lijkt mij een foute beslissing, het ging er langzaamaan weer de goede kant uit...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #57 Gepost op: 3 mei 2016, 22:08:22 »
De club heeft vandaag weer eea aangepast (ja sorry mods, ik kan het niet helpen) :

 entree 59 euro, dus geen 70. Voor 13 u betaal je 47 euro.

De rest van het vorig bericht blijft van kracht.

http://www.fkk-world.de/fkk-pohlheim...k-club-preise/

Offline Bub

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #58 Gepost op: 6 september 2016, 19:15:28 »
Far from Frankfurt.

I arrived early to take advantage of the happy hour. No robe, only a towel (I should have asked).

Shitty half lockers! How to put a backback in those things?

Rather big club but it sometimes looks cheesy and dated. I'm thinking of the shitty paintings in the bar.

Cold pool outside, cold pool inside. Big garden like a little forest but the grass is turning yellow, so much that iI checked the grass at Sharks the day after to see if it was not plastic because it was perfectly green.

And the girls: well. Really average! GND paradise. I have nothing against GND, but I have something against GND who give a rushed service.

The only think I really liked about them is the fact that they were wearing flat sandals to go in the garden, not shitty stripper shoes.

Food is average and all the drinks are with bubbles!

Girls are hunting, not in an agressive way. One real couple, I don't know if they took a girl.

I waited a long moment to make up my mind and it was not a very good choice:

Damaris, 26 yo, romanian, red / brown hair, a star tatooed in her ear, a sentence on her arm, nice face, average body with hanging tits. The social time was OK and she said she would kiss. Well in the room she didn't kiss really much, because it was too hot! My ass. At 20 minutes or before, it was time for me to come so handjob! She asked me to play with her pussy while she was striking my cock. We were done before the 25 minutes mark and she wanted to leave. I didn't move and I forced her to stay a little bit. Her answer: I'm a bad boy, a bandito. She came to me later to eat a little with me. Will not repeat.

My second choice was also really average:

Lisa, 24 yo, romanian, blonde hair, the name ok her kid tatooed on her arm, nice face, nice body, big purple pussy. The social time was OK too and like Damaris she promised me she kisses. I even think the two girls gave me a sample. She wanted to go outside, then she proposed me to fuck outdoors next to the upper chalet. OK, so she took two matresses from the chair and we used them as beds. Same thing as Damaris, barely a few kisses. The ground was not comfortable, a stupid fly was harassing me and it was just average with her. So, at 20 minutes or before, handjob ! And after, she wanted to leave. I didn't move. Her answer: "you want everything for 50 ". No I just want a good service. No repeat. While we were together, a couple went to the chalet after we started and left before we finished, so they must have done a 15 minutes room, and the guy looked perfectly happy.

And a nice girl saved my day later:

Maria, 22 yo (2 years in the club), romanian, black hair, small girl, hot boobs B / C!! Thin waist, woman hips, very sexy. Interesting and smart, the social time was rather long, she told me she kisses but not with the tongue. In the room she was sweet and sexy, her kissing was perfect for me, she was playful, rubbed against me, everything was perfect. So I stayed one hour with her and she finished me in CG. I'd gladly repeat but how can I be sure she will be here in October, and wich days?

Maybe I'll come back if I'm sur she's here or if the line up has evolved in a good way but besides Maria, there were no others really attractive ladies. Maybe a Mara or Dana, 26 yo or 28 yo I don't remember and another girl with sexy high heels, no stripper shoes. Just like in Sharks, I'm really surprised that the girls can take a room without informing the TF. What's happening if we don't agree on the time spent ? And like in Sharks, some guys look perfectly happy with a 30 sec social time and a 15 minutes room.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #59 Gepost op: 23 oktober 2016, 02:45:32 »
Een impressie :

http://vimeo.com/169874334



 :sex