Auteur Topic: CARIMA (Roemeense - blond haar)  (gelezen 19122 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
CARIMA (Roemeense - blond haar)
« Gepost op: 2 mei 2012, 21:07:54 »

[box title=CARINA]
Land:        Roemenië
Taal:         Duits - Engels - Spaans - français - beetje NL
Leeftijd:    24
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:      1,65m
Model:        normaal /  slank
BH:             80B
Haarkleur:   zwart, lang, gekruld
 [/box]
[box title=JA NEEN]
TZ PZC NMC  Likken Vingeren GFE
[/box]

[box title=extra info]
Dinsdag 01/05, ben ik met twee vrienden, vanaf Rodenkirchen, naar PSR geweest. Ik was moe na een lange dag in samya (en een korte nacht op de parking).
Carina is bij ons komen zitten om te babbelen. Zij spreekt goed Frans en zei dat zij ook afkomstig van België was : zij woont dichtbij Sexmachine en Satanic Surfer ;)
Na enkele maanden in Spanje, heeft ze een paar dagen in SKW gewerkt, ook in VV, in Nijmegen (achter ramen). En nu in PSR sinds ongeveer 4 maanden.

Carina is mooi, sympatiek : Ik heb dus besloten om met haar te gaan kameren. Het was een top GFE service. Ik ben een uur in de kamer gebleven.
Herhalingsgevaar : 100%
[/box]
« Laatst bewerkt op: 30 oktober 2014, 18:26:55 door Laurent74 »

guest22730

  • Gast
CARINA (Roemeense - zwart haar)
« Reactie #1 Gepost op: 24 juni 2012, 06:08:11 »
Vandaag 24 juni ook het plezier mogen hebben deze lieftallige dame "meer dan" tegen het lijf te lopen in PSR.  ;D

een prachtige GFE.

(Ze is spijtig genoeg niet mee in de jacuzzi willen gaan aangezien dat haar ogen daar van zouden pikken.)

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
CARINA (Roemeense - zwart haar)
« Reactie #2 Gepost op: 12 augustus 2012, 15:42:52 »
Carina is duidelijk een meisje met goede smaak, niet alleen qua residentie in den vreemde, ook in Residenz is ze een gewaardeerde kracht klaarblijkelijk want toen ik onlangs na veel te lange afwezigheid in Lohmar nog ns m'n uitdeinende buik een extra zetje ging geven werd deze donkerharige prachtdame me warm aanbevolen door enkele bevriende Teutoonse stammberen. Als gepatenteerde luilak en eerder afwachtende kapoen haar maar ns uitgebreid gecheckt tijdens een potje ping-pong. Tering, dit meisje was net niet medaillewaardig, ze liet me alle kanten van de groene tafel zien, een bijwijlen rondstuiterende bruine beer in amechtige spreidstanden om het witte balletje terug te manouvreren maw en een glimlachende Roemeense die amper een zweetdruppeltje moest laten om me met afgetekende cijfers te verslaan. Na wat gekwebbel in excellent Engels van haarentwege toch maar ns een kamer opgezocht om aldaar wat verder te spelen.

Carina is 1m70 ongeveer, lange gladde zwarte haren, A/B-cup natuur, en voorts een prima kamergenote met goede skills. Het plezier spatte ervan af en dat strekt haar tot eer. TZ, PZC, NMC, allen tot grote tevredenheid. Geen kietelachtig type, tongzoenen zeer goed en met allure, het was een uitputtingsslag van jewelste godbetert, en helaas was een kamer zonder raam ons ten deel gevallen. Kletsnatte lichaampjes dus na een uurtje rollebollen, en een herhaling is absoluut ingepland, en ditmaal mét raamkamer dixit Carina; wat een dotje... HHG: 100%! Topservice...Een lange vakantie werd me aangekondigd binnen zeer afzienbare tijd helaas...
« Laatst bewerkt op: 12 augustus 2012, 15:56:46 door foots »

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
CARINA (Roemeense - zwart haar)
« Reactie #3 Gepost op: 17 maart 2014, 19:39:38 »
--> Mondial (ebenfalls als Carina).

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
CARINA (Roemeense - zwart haar)
« Reactie #4 Gepost op: 17 maart 2014, 21:54:33 »
als deze Carina in Mondial is, ben ik ook binnenkort in Mondial 8)

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
CARINA (Roemeense - zwart haar)
« Reactie #5 Gepost op: 17 april 2014, 07:55:16 »
--> wieder zurück in PSR (als Carima).

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
CARIMA (Roemeense - zwart haar)
« Reactie #6 Gepost op: 30 oktober 2014, 18:15:11 »
A bit later, I found a young romanian girl, Carima, 23yo. GND face but awesome body. I mean, I never saw such perfect boobs. Between B and C cup, not too hard, not too soft. Amawing really.  :tietjes We spoke a bit in english and she began to kiss me. She couldn't resist to my amazing body.  8)

So I asked for the key. We went in the room 3. Good thing, there is a shower in the room. I didn't want to use it but that allows a lot of hot situations. We kissed for about 5 minutes, she was really GFE. I also played with her tits. Then a good blowjob, and kisses inbetween. She could tighten her pussy. So she was over me and moved slowly and sometimes, her pussy was so tight, that was sooo good. Only one position, we had sex like this for about 15 minutes, that was so good I didn't want to change.  :lol_hitting:

PS: she is now blonde

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
CARIMA (Roemeense - zwart haar)
« Reactie #7 Gepost op: 30 oktober 2014, 18:25:58 »
PS: she is now blonde
Elle était belle en brune  :-P
Plus de deux ans après je suis ému, mon meilleur coup au PSR  :happy

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
CARIMA (Roemeense - zwart haar)
« Reactie #8 Gepost op: 30 oktober 2014, 18:30:50 »
PS: she is now blonde
Elle était belle en brune  :-P
Plus de deux ans après je suis ému, mon meilleur coup au PSR  :happy

Tu peux prendre ta retraite, la nouvelle génération prend la relève.  :lol_hitting:

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
CARIMA (Roemeense - zwart haar)
« Reactie #9 Gepost op: 30 oktober 2014, 18:42:03 »
Tu peux prendre ta retraite, la nouvelle génération prend la relève.  :lol_hitting:
Ne me dis pas ça,  je vais commencer à bander mou  :sign0135:

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
CARIMA (Roemeense - blond haar)
« Reactie #10 Gepost op: 11 januari 2015, 00:18:43 »
I saw (and fucked) her today in Samya.  :))

Nothing to add to my previous report, still good time in the room.  :pompe

She's still Carima in Samya.
« Laatst bewerkt op: 11 januari 2015, 00:30:18 door Noo75 »