Auteur Topic: Nikita (Russische)  (gelezen 2833 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Nikita (Russische)
« Gepost op: 14 mei 2012, 23:27:12 »
Nummert twee was Russische Nikita, ik had haar al een tijdje in het oog en toen ze daar in het hoekje aan de tafel eenzaam van haar drankje zat te nippen sprak ik haar aan. Ze zou even naar het toilet gaan en dan terug bij me komen, en zo gebeurde het ook.
Ze dronk Mirinda (Fanta tegenhanger van de Pepsi groep) met een rietje, zette haar naast me in de veel te enge sofa, zodat ze bijna op me kroop ze bood haar drankje aan, maar ik weigerde ze bleef aandringen, zo hebben we dezelfde smaak en dat is lekker bij het tongzoenen. Na het proeven van de limonade gaf ze me dan ook meteen een tongzoen om u tegen te zegen. We zouden dus maar beter naar de kamer gaan dachten we zelf, dus wij arm in arm de trap op en een kamer in.
Ze verontschuldigde zich even dat ze niet echt fris was en nog even de douche onder moest, ze liet me alleen achter en kwam een 5 tal minuten later “proper gewassen en ontluisd” zoals Jan de Wilde zou zingen de kamer binnen.
Tongzoenen vielen we op het bed, en zoals bijna alle Russinnen had ook deze duidelijk gestudeerd aan de Russische pijpacademie. Of zou het toch in het drinkwater zitten? Ik deed haar uiteindelijk ophouden want ik wou ditmaal mijn lading elders kwijt. Het was mijn beurt om haar oraal te verwennen ze genoot duidelijk van mijn befwerk en draaide haar onderstel zo dat ik echt goed overal bij kon. Ik wou haar zo niet laten komen, en dat wou ze duidelijk zelf ook niet, terwijl ze op haar rug lag kroop ik stil naar boven en liet mijn lul over haar natte poesje wrijven, echt droogneuken met voldoende geilheid. Ze nam hem vast, wreef over haar klitje en draaide in alle geilheid met haar onderkant. Ze liet los hij schoof naar beneden en streelde haar schaamlippen, ze speelde ondertussen met zichzelf, ze genoot zoals ik zelden een DVP zag genieten. Mijn lul zat netjes voor het gaatje, klaar om binnen te schuiven, Ik liet hem zitten en bewoog zo dat hij net niet binnen drong. Ik speelde nu met haar knopje en ze kronkelde in alle richtingen, haar ogen draaide even weg ze was een orgasme nabij. Ik stopte even en ze nam over, speelde weer met zichzelf, duwde haar bekken omhoog en Het werd me teveel, ik trok me even terug, net op het moment dat ze klaar kwam, was ik blijven zitten dan was ik ook gekomen.
Ze genoot duidelijk na met mijn ding tussen haar schaamlipjes, ze wreef hem nog even over haar klitje, duwde me weg, greep naar een rubber en ik moest haar in Doggy nemen, lang duurde dat niet of het rubbertje was gevuld. Ik was zo geil dat ik het maar een paar stoten wist vol te houden. Ze rukt het onding eraf en likte me helemaal proper jonge wat was dit een top sessie.
En dat allemaal op 30 minuten tijd eigenlijk 35 minuten, maar dat vond ze geen bezwaar. Benden vroeg ik hoeveel ik haar moest, 30 minuten is 50€ zei ze. Ik gaf haar de gevraagde 50€ en een flinke fooi bovenop. Een lange en lekkere tongzoen kreeg ik nog retour. Tot straks zei ik nog, en dat was ook de bedoeling, maar ik heb deze Russin de rest van de avond niet meer gezien, jammer, want met haar wou ik best een paar uur de lakens delen.

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
Nikita (Russische)
« Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2014, 14:22:41 »
It was my first day in FKK Club, and my "guide" and also friend was in a room. So I was like totally lost in this giant club. I was seating near the two "rockin beds", near the stairs, and was looking to the top 20 video.

She came, offering me a coke. That was a bit more clever than the other girl's approch "Chéri la chambre ...". We chat a bit but her body, and her D cup, was driving me wild.  :bud She saw that I was a bit stressed and ill-at-ease and then ask if I was interested.  :sex

And it was really worthing it. Once in the room, we were still standing, she cuddled me and kissed me like she was missing me so much.  t4533

She then began a bbbj, really slow, woah, really good. As I was really excited, I asked her to stop and to kiss me. She kissed really sensually all my body. We then had sex together. Only missionary and cow-girl to play with her D cup boobs.  :tietjes

I chat a bit with regular clients and the confirm that Nikita has a really good reputation. The bad thing is, she is always busy, and most of the time she do longtime rooms.

A must