Auteur Topic: Daaria (Slowaakse)  (gelezen 55043 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Daaria (Slowaakse)
« Gepost op: 14 mei 2012, 23:38:41 »
We schrijven woensdag 25 april. Door mijn GSM in het F-1 hotel in Heidelberg  te vergeten kwam ik ruim 2 uur later dan voorzien in dit huis aan, dus kon het niet lang duren eer ik de kamer op ging. Daaria liet ze zich noemen en ze had boven elke borst een hondenpootje laten tatoeëren. Ik geraakte met haar aan de babbel in de centrale bar en na een lekkere tongzoen verdwenen we richting kamer. Ze begon me al te pijpen toen we nog maar pas in de kamer waren, ik stond recht en zij hurkte voor me. Een zeer speciale pijptechniek had deze meid wel, ze zoog de voorhuid over mijn eikel en duwde haar tong tussen eikel en voorhuid, terwijl ze de voorhuid over de eikel bleef zuigen, bewoog ze haar tong rond de eikel, toch wel een heel apart en zeer aangenaam gevoel. Maar ik had geen zin om in haar mondje te komen. Dus deed ik ze tijdig stoppen, duwde haar op het bed en befte haar kletsnat. Ze had helemaal geen bezwaar.
Ik kroop uiteindelijk naar boven mijn lul zocht de weg naar haar schaamlippen en tijdens het droogneuken zat hij er op een moment netjes voor. Even frakje aantrekken en dan duwde en een beetje later zat ik in haar natte pruimpje.
Nadien omgedraaid en ze kwam dus boven op mij. Ze reed als een bekwame Amazone maar ik wou op dien mannier niet komen. Dus terug naar missionaris en dan haar benen doen optrekken zodat ik zeer diep kon. Het moment om een zaaddrop was gekomen dus ik kwam, lekker geil spoot ik mijn soldaatjes de vernieling in.
Na een tijdje, toen hij helemaal slap was, gleed hij naar buiten, ik ging op mijn rug liggen, ze legde haar hoofd op mijn schouder en we lagen nog wat na te genieten. Ze daalde af, nam mijn ding (of ondig) terug tussen de lippen maar er kwam geen beweging meer in. Ik zei dat het niet zo snel zou lukken, dat ik wat meer tijd nodig had maar dat de kans zeer groot was dat ik haar later op de dag nog eens met een kamerbezoek zou vereren. Helaas is deze meid zo druk bezet dat ik ze later niet meer trof, behalve op het moment dat ik met een andere meid de kamer verliet, totaal leeg.
« Laatst bewerkt op: 7 april 2013, 10:21:59 door Laurent74 »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Daaria
« Reactie #1 Gepost op: 14 mei 2012, 23:56:44 »
Dat is inderdaad een zeer zeldzame pijptechniek, elfs nog nooit van gehoord. Als oraal begaafde dames dit soort technieken op Foots gaan uitproberen, dan zullen ze met zekerheid met de extra FT naar huis gaan, want Foots wilde vroeger tandarts worden en alle tandtjes van de meisjes poetsen.


Helaas ben ik hier verzeild geraakt en probeer ik uit frustratie nog een beetje van mijn droomberoep waar te maken  >:D [size=78%].[/size]


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Daaria
« Reactie #2 Gepost op: 15 mei 2012, 18:30:27 »
Jammer dat het zo ver is, of misschien net gellukkig ??

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Daaria
« Reactie #3 Gepost op: 15 mei 2012, 20:42:56 »
Daria zou volgens Duitse informanten ondertussen in fkk Sharks aan de slag zijn...

Offline bocariver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 63
    • Bekijk profiel
Daaria
« Reactie #4 Gepost op: 7 april 2013, 02:15:36 »
She is back in world and got a good service according to my experience. She is from Slovakia.