Auteur Topic: Amelie  (gelezen 2305 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Amelie
« Gepost op: 14 mei 2012, 23:42:35 »
Eén dag World dus zelfde woensdag Amelie ontmoette ik ook in de bar, een lieve meid die voortreffelijk Engels spreekt en waarmee ik na en babbel van een goede 15 minuten op kamer verdween. Ze tongzoende meteen als de beste duwde me op het bed en wou meteen een condoom nemen. Ik trok aan de noodrem, als ze wou pijpen met, zou ik de sessie afblazen en haar een kleine som geven voor de moeite, ze zei dat ze enkel pijpte zonder als ik haar zou beffen tot ze er van genoot. Dat moest ze geen twee keer zeggen, ik haalde mijn beste kunsten boven en likte haar zodat ze het volgend jaar nog zal weten. Ze kronkelde met haar lichaam, duwde mijn hoofd tegen haar en het geil liep langs haar billen weg. Zelden een meid zo weten genieten zonder klaar te komen. Fuck me schreeuwde ze uit now fuck me now now. Van pijpen was geen sprake ik duwde mijn beschermde ding helemaal in haar, ze genoot schokte en kronkelde, haar adem stokte haar kutje neep ze hijgde zwaar schreeuwde het uit en net op dat moment loste ook ik mijn lading. Zelden een DVP zo weten tekeer gaan en ik heb het vermoeden dat het zelfs niet fake was. Ze feliciteerde me met de opwarming en dat ik haar gelukkig tijdig had genomen. Ik grapte nog even dat ze zelf helemaal niet gepijpt had, ze zakte af en likte en zoog mijn lul helemaal “proper” geen druppel bleef er van over. Na een goed half uur verlieten we de kamer, na het afrekenen verdween ze in de catacomben van World en terwijl ik nog stond na te genieten onder de douche was ze al aangekleed en verliet ze de zaak. Jammer want ook zij was een tweede ronde waard. Blijkbaar had ze er genoeg van voor die dag.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Amelie
« Reactie #1 Gepost op: 14 mei 2012, 23:51:04 »
Dat was bij mij een zware afzakker geworden, ofwel een pijpen met en een volledig inspiratieloze sessie had gevolgd.
Want " lecken kannst du vergessen" is een gevleugelde uitspraak van Nilfisk Nicky tegen Sonny, maar deze stelregel heb ik van Nilfisk Nicky overgenomen.


Maar ieder zijn ding en het is zo te lezen van 2 kanten erg goed bekomen, wie ben ik dan om er wat van te zeggen ? Totaal niet hier geniet ieder lid van Relaxxxboard op zijn manier van zijn vorm van geliefde sex, zo is het maar net !


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.