Auteur Topic: Schippersstraat 38/4, Laura  (gelezen 4429 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Schippersstraat 38/4, Laura
« Gepost op: 3 juni 2012, 15:21:53 »
Naam:         Laura       
Land:           Roemenie
Taal:            engels
Leeftijd:      20
Lengte:       1m60
Kleur ogen: bruin
Model:         super slank
Cup:            A (echt)
Haarkleur:   donker
Piercing:      neen
tatoo:          neen
Prijs:           50 euro
pro:            intiem en frans : uitstekend; beffen en zoenen, vingeren....heel
                  gepasioneerd!!!


Nu ik na een lang weekend afwezigheid (wegens andere bezigheden!!!) weer terug kwam in het skw, viel mijn blik meteen op deze dame. Dus ben meteen bij haar binnen gegaan. Al vanaf het eerste moment voelde het goed met haar. Zij nam het initiatief en begon me te strelen, daarna pijpen, kreeg voldoende de tijd om haar te vingeren, likken/beffen. Na ruim een kwartier zijn we gaan neuken...het voelde zo goed...dat ik de tijd niet eens door had. Volgens mij ben ik ruim 30 min. bij haar op de kamer geweest, maar zou zelfs wel uitgelopen kunnen zijn naar 45 min. Dit is een dame die zeker niet naar haar klok kijkt. Toen ik haar op het laatst vroeg of ze ook aan trio's deed zei ze dat ze dat ook wel deed, maar dan wel met het meisje dat bij raam 5 staat nl. ene Nathalie.  Nou...toen ik bij haar vertrok.....was dat echt met een super gevoel...jaaaa deze dame gaat mij wel terug zien :) .

guest9105

  • Gast
Laura, Schipperstraat 38, 4e raam.
« Reactie #1 Gepost op: 3 juni 2012, 22:39:33 »
Deze dame staat in de avond/nachtshift!!!

guest9105

  • Gast
Schipperstraat 38, 4e raam, Laura
« Reactie #2 Gepost op: 7 juni 2012, 19:53:31 »
Nou bij deze....wil ik al het positieve over deze dame weer intrekken. Gisteravond dacht ik nog even bij haar langs te gaan......nou werd resuluut afgewezen. Reden....onbekend....snapte er niks van.....toen ik bij haar wegging was ze wel positief.....maar gisteravond was echt een rampavond. Geloof ik wel door 8 dames afgewezen....Tja....dit soort avonden komen gelukkig niet zo heel vaak voor...maar baalde er wel van!!!!

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schipperstraat 38, 4e raam, Laura
« Reactie #3 Gepost op: 7 juni 2012, 20:29:53 »
Geloof ik wel door 8 dames afgewezen....

Que? Wat wou je dan wel  :o?

guest9105

  • Gast
Schipperstraat 38, 4e raam, Laura
« Reactie #4 Gepost op: 7 juni 2012, 22:33:45 »
Geloof ik wel door 8 dames afgewezen....

Que? Wat wou je dan wel  :o?

Nou niks bijzonders......maar soms zijn ze gewoon erg terughoudend...ivm rolstoel oid????

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schipperstraat 38, 4e raam, Laura
« Reactie #5 Gepost op: 8 juni 2012, 06:55:23 »
Geloof ik wel door 8 dames afgewezen....

Que? Wat wou je dan wel  :o?

Nou niks bijzonders......maar soms zijn ze gewoon erg terughoudend...ivm rolstoel oid????

Ah bon, dat was ik vergeten. Excuus!