Auteur Topic: Verversrui 28/1, Diana  (gelezen 2959 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Verversrui 28/1, Diana
« Gepost op: 3 juni 2012, 16:28:46 »
Naam:         Diana       
Land:           Roemenie
Taal:            Frans
Leeftijd:      26
Lengte:       1m60
Kleur ogen: bruin
Model:         volslank
Cup:            c (echt)
Haarkleur:   fel blond (twijfel of het echt is of geverfd.)
Piercing:      neen
tatoo:          ja
Prijs:           50 euro
pro:             intiem en frans, beffen

Op dezelfde dag toen ik een sessie had gehad met Laura en Sonya, kwam ik in gesprek met deze Diane. De commicatie verliep in eerste instantie wel moeizaam. Eerst vroeg ze hulp van een vriendin..die meteen haar prijs op zat te drijven naar 100,00 euro. Toen ik haar iets later alleen sprak was haar prijs terug naar 50,00 euro. Dus twijfelde ik even.....maar ben die avond naar huis gegaan. Op donderdagavond ben ik speciaal voor haar terug gegaan. Toen ik bij haar raam kwam zag ze me wel...reageerde meteen..maar ze was iets aan het eten..dus ik zei...ik kom over 10 min. wel terug.......hmmmm dat doe ik ook niet meer...voelde niet goed.
Anyway....10 min. later zijn we naar haar kamer gegaan. Eenmaal binnen zag ik dat het gebruik van een lift overbodig is...omdat alle 5 of 6 kamers op de begane vloer zijn. Haar kamer was behoorlijk groot...Nog niet te spreken over de badkamer die eraan vast zat.
Eenmaal in de kamer leek ze toch weer even te proberen om wat extra dingen voor 100,00 euro te gaan doen (dan toch gesproken met die vriendin?) Nou.....uiteindelijk kreeg ik wel mijn zin. toen we begonnen met de sessie was ze meteen van aanpakken.....dus gelijk pijpen. Gezien haar postuur, viel niet alles mee om bijv. goed te beffen......heb het geprobeerd, maar ging niet makkelijk. Daarna heb ik haar meteen geneukt vanuit verschillende posities. Het is geen dame waar Joker normaal als eerste naar binnen rolt....maar goed......weer ervaring rijker. Herhaling lijkt me niet. Ze is volgens mij wel een dame van de klot....langer als de 20 min. heeft alles niet geduurd.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Diana, Verversrui 28, raam 1
« Reactie #1 Gepost op: 3 juni 2012, 22:01:52 »
Joker, vooreerst zéér zéér leuk om je ervaringen in het skw hier te lezen. :)

Alleen en dit terzijde zie ik in je paspoortje niet om welke shift het gaat EN dit voor al je recensies die je hier vandaag lekker hebt neergepoot. Is wel handig voor de andere rakkers wanneer ze op strooptocht zouden gaan.

Vermits er op relaxxx geen alfabetische lijst is zoals op hookers, sorteer ik wel al eens op onderwerp (gaat even goed :P) maar dan kom je met deze topictitels in de miserie.

Ik wil de zaag niet zijn vandaag maar ben het toch. :D

civicske
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

guest9105

  • Gast
Diana, Verversrui 28, raam 1
« Reactie #2 Gepost op: 3 juni 2012, 22:27:45 »
Hoi Civiske.....nou..heb toch al regelmatig wat geschreven...al heb ik het de afgelopen periode ff niet kunnen doen...door drukte. Maar je hebt gelijk ik ben vergeten welke shift. Al heb ik geschreven dat mijn bezoeken in de avond waren...dus de avondshift (zal het bij alle vier even schrijven!!!)

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Diana, Verversrui 28, raam 1
« Reactie #3 Gepost op: 5 juni 2012, 01:45:15 »
Joker, vooreerst zéér zéér leuk om je ervaringen in het skw hier te lezen. :)

Vermits er op relaxxx geen alfabetische lijst is zoals op hookers, sorteer ik wel al eens op onderwerp (gaat even goed :P ) maar dan kom je met deze topictitels in de miserie.

Ik wil de zaag niet zijn vandaag maar ben het toch. :D

civicske


Zeker leuk, Joker denkt nog aan onze SKW wandelaars en terecht !


Sorteren op Alfabet is hier de norm, klopt als een zwerende vinger.


Goede gezaagd Civicske, hoort bij de leeftijd  ;) . Volgens mij heb ik het weer voor je hersteld  O:-) [size=78%]![/size]

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.