Auteur Topic: Schippersstraat 38/4, Elena  (gelezen 1483 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Schippersstraat 38/4, Elena
« Gepost op: 10 juni 2012, 10:15:20 »
Naam:         Elena       
Land:           Roemenie
Taal:            Engels
Leeftijd:       25
Lengte:        1m75
Kleur ogen:   bruin
Model:         slank
Cup:            c (echt)
Haarkleur:   lang donker en opgestoken in paardenstaart
Piercing:      neen
tatoo:          (niet op gelet)
Prijs:           50 euro
pro:             intiem en frans
Aanwezig in skw: Deze dame was er de afgelopen week voor de vierde week...dus een klein maandje. Heeft niet eerder in de prostitutie gewerkt in Roe of ......waar ook.

Afgelopen donderdag ben ik in de middag weer naar het skw geweest om ff de vervelende smaak weg te spoelen van die avond ervoor...(lang geweest niks gebeurd!!) Al snel zag ik daar deze Elena staan. Ik had haar al een paar keer gezien, maar het was er nog niet van gekomen. Dus ben ik bij haar binnen gegaan. Eenmaal binnen vertelde ze mij dat zij een kamer boven had. Ik zei dat dit geen probleem zou zijn..en dat ik er wel naar toe zou klimmen (ivm dwarslaesie)...maar uiteindelijk mochten we de kamer beneden gebruiken, van haar collega. Zij ging wel ff snel naar boven en toen ik in de kamer aan het wachten was...kwam ze met een handdoek om weer terug. Toen die handdoek afging was ze al helemaal naakt. Haar lichaam zag er goed en lekker uit. Na wat voorspel mocht ik van haar d'r poppers gebruiken. Ondertussen kon ik met haar borsten spelen..die voelde wel goed aan....dat gebeurde overigen wederzijds. Na een minuut of 5 wilde ik weer die poppers gebruiken...en dat wees ze af...want 1x vond ze wel voldoende....(pfffff nog nooit meegemaakt!!!!) Ondertussen was ze al begonnen met het pijpen daar was niks mis mee....maar toen ik vroeg om 69 zei ze dat dat niet kon voor haar. Oh ja het vingeren daarvoor kon alleen met een condoom rond mijn vinger...en heeeeeel voorzichtig... Eigenlijk ging de tijd best snel......ze hield het goed in de gaten en tegen het einde zei ik haar dat ik met haar wilde neuken. Wederom reageerde ze afwijzend en zei dat we daar te weinig tijd voor hadden. Pfffff weer zo'n dame, mooie verhalen aan de deur geen realiteit. Toen ik mijzelf aan het aankleden was had ze er geen moeite mee om af en toe die deur open te gooien waardoor ik het gevoel had alsof ik mijzelf zat om te kleden en iedereen naar binnen kon kijken. Ze was al bezig om mij alvast op te warmen voor een volgende keer....tjaaaa dan zou er wel geneukt worden. Nou.......dat zal niet meer met mij gebeuren!!! Ik ben hier wel weer wijzer van geworden.