Auteur Topic: Schippersstraat 13/3, Romina  (gelezen 1405 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Schippersstraat 13/3, Romina
« Gepost op: 18 juni 2012, 11:57:37 »
Naam:         Romina       
Land:          Roemenie
Taal:           engels
Leeftijd:      25 (???)
Lengte:       1m60
Model:         volsank
Cup:            a (echt)
Haarkleur:   blond
Piercing:      neen
tatoo:         
Prijs:           50 euro

Afgelopen woensdag (13 juni 2012) was ik aan het einde van de middag in het skw. Na even wat rond gereden te hebben kwam ik eerst in gesprek met ene beyonce (maar lees dat daarna maar.) Ik zou ff wat extra geld pinnen en dan bij haar terug komen. Maar onderweg naar de pinautomaat zag ik Romina staan die al een tijd naar me staat te gebaren dat ik bij haar binnen moest komen. Eerder vertelde ze mij dat ze voor 50 euro alles wilde doen. Dus dacht, nou dan moet ik maar ff snel eieren voor mijn geld kiezen en bij haar binnen gaan. Ze is trouwens heel simpel te herkennen want ze heeft een foto met haar naam bij haar deur hangen. Woensdag stond ze op ss 13, raam 1, maar de dag erna en later zag ik haar bij raam 3 dus vandaar.

Eenmaal bij haar binnen had ik mijzelf uitgekleed...vooraf vroeg ik haar of ze poppers had...die moest van een vriendin van haar komen. Maar goed, eenmaal beiden naakt wilde ik op haar bed komen, maar wat gebeurt me nou....ze zei blijf jij maar in je rolstoel zitten.....Dit verbaasde mij enorm en ging aan de gang, maar toen ik haar vroeg om te neuken wat zij zei dat geen probleem was....kon opeens niet meer ......dus ik werd echt kwaad......heb mezelf aangekleed en ben naar buiten gegaan. Deze sessie heeft hooguit 10 min. geduurd. Toen ik naar buiten ging heb ik haar gezegd dat zij mij NOOOOOIT meer binnen moet vragen. Het is toch bizar dat je iemand binnen vraagt...het geld krijgt en dan verandert van meningen.....nou ja....deze dame is dus een AFRADER!!!!