Auteur Topic: Schippersstraat 36/1, Tina  (gelezen 5731 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Schippersstraat 36/1, Tina
« Gepost op: 1 juli 2012, 09:32:41 »
Naam : Tina
Nationaliteit : Roemeens
Taal : Engels
Leeftijd : 23
Lengte dame : 1m75
Postuur : super slank
Cupmaat : A
Uiterlijk : zeer mooi
Vriendelijkheid : uitstekend
Haarkleur : donker blond/oranje
Service: zeer goed
Tijdsduur : ca 30 min.
Prijs : 50 euro

Gedurende mijn wandeling afgelopen dinsdag kwam ik Sexmachine tegen bij het SKW. Samen hebben we nog een paar rondjes gedaan en kwamen we langs deze schoonheid. Op dinsdagavond kwam het er niet meer van....dus ben ik woensdagavond toch weer terug gegaan naar haar. Eenmaal binnen nam ze alle tijd voor een persoonlijk gesprek. Na een min. of 5 zijn we toch begonnen. Ze ging wat onwennig te werk. Dat kan ook niet anders want ze is er nog maar twee weken. Maar na een tijdje elkaar body gestreeld te hebben heeft ze mij gepijpt. Ze heeft een lekker strak kutje dat het heerlijk vind om gevingerd te worden. Ook heeft ze geen moeite om gewoon op de wang of lichaam te kussen. Iets later hebben we nog geneukt, daarna was het tijd om te gaan afronden zo zei ze.....al met al toch een half uurtje binnen geweest. Ze heeft een mooi lichaam, iets te kleine borsten...maar och ook lekker.

Verder had ik het idee dat ik er niet zeker van ben dat dit werk haar eigen keuze is. Haar vorige werk was in Italie bij een koffiefabriek. Verder gaf ze aan het eind ook niet erg enthousiast aan dat ze blij was hier. Maar ik kan er naast zitten....en wil dit in het midden houden.....toch wilde ik jullie deze info niet onthouden.

guest9105

  • Gast
Tina, Verversrui 28, raam 3
« Reactie #1 Gepost op: 3 juli 2012, 12:16:48 »
Zondagavond heb ik weer een kort rondje gedaan, al snel was ik uitgekeken....totdat Tina mij weer binnen vroeg...dus zo gezegd...zo gedaan.
Vanavond was zij geen dame van de klok.....was binnen om 23u en ben vertrokken (uit de kamer om 23.45u) en dat voor de 50,00. Gedurende de sessie heb ik nog een paar keer uit voorzorg gezegd dat ik maar 50,00 euro bij had....maar dat was geen probleem.

Na een kort gesprek zijn we wederom op het grote bed beland. We begonnen om elkaar eens lekker te strelen.....en met elkaars body te spelen....vervolgens heb ik haar verschillende malen gevingerd. Daarna heb ik haar gelikt/gebeft...waar ze toch wel van genoot. Na een tijdje hebben we geneukt. Het was een normale rustige sessie......zonder bijzondere dingen. Wat me wel opviel is dat dit meisje echt nog een hoop moet leren en nog zeer flexibel en fijn is. Wat ik minder vond is dat zij halverwege de sessie begon te mekkeren over dat ze toch niet van vingeren houdt......snapte het niet helemaal...want ze had toch een berg sponsjes in d'r muts zitten.

Op het einde was ik bijna weggegaan zonder te betalen....ze heeft er geen een keer om gevraagd...dus heb ik het geld op haar bed gelegd, wat ze daarna alsnog pakte en ben met een redelijk goed gevoel vertrokken.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Tina, Verversrui 28, raam 3
« Reactie #2 Gepost op: 3 juli 2012, 20:47:47 »
Zondagavond heb ik weer een kort rondje gedaan, al snel was ik uitgekeken....totdat Tina mij weer binnen vroeg...dus zo gezegd...zo gedaan.
Vanavond was zij geen dame van de klok.....was binnen om 23u en ben vertrokken (uit de kamer om 23.45u) en dat voor de 50,00. Gedurende de sessie heb ik nog een paar keer uit voorzorg gezegd dat ik maar 50,00 euro bij had....maar dat was geen probleem.

Na een kort gesprek zijn we wederom op het grote bed beland. We begonnen om elkaar eens lekker te strelen.....en met elkaars body te spelen....vervolgens heb ik haar verschillende malen gevingerd. Daarna heb ik haar gelikt/gebeft...waar ze toch wel van genoot. Na een tijdje hebben we geneukt. Het was een normale rustige sessie......zonder bijzondere dingen. Wat me wel opviel is dat dit meisje echt nog een hoop moet leren en nog zeer flexibel en fijn is. Wat ik minder vond is dat zij halverwege de sessie begon te mekkeren over dat ze toch niet van vingeren houdt......snapte het niet helemaal...want ze had toch een berg sponsjes in d'r muts zitten.

Op het einde was ik bijna weggegaan zonder te betalen....ze heeft er geen een keer om gevraagd...dus heb ik het geld op haar bed gelegd, wat ze daarna alsnog pakte en ben met een redelijk goed gevoel vertrokken.


Deze recensie heb ik 3 keer gelezen. Ik begrijp heel veel wel en ook heel erg veel niet.


Ik geef even aan 45 minuten, kort gesprek, dat kan natuurlijk nog.
........ zonder bijzondere dingen..... gevolgd door .......een berg sponsjes in d'r muts zitten :o :o :o :o .

Nou ik zou me rot schrikken.

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest9105

  • Gast
Tina, Verversrui 28, raam 3
« Reactie #3 Gepost op: 3 juli 2012, 22:33:32 »
Zondagavond heb ik weer een kort rondje gedaan, al snel was ik uitgekeken....totdat Tina mij weer binnen vroeg...dus zo gezegd...zo gedaan.
Vanavond was zij geen dame van de klok.....was binnen om 23u en ben vertrokken (uit de kamer om 23.45u) en dat voor de 50,00. Gedurende de sessie heb ik nog een paar keer uit voorzorg gezegd dat ik maar 50,00 euro bij had....maar dat was geen probleem.

Na een kort gesprek zijn we wederom op het grote bed beland. We begonnen om elkaar eens lekker te strelen.....en met elkaars body te spelen....vervolgens heb ik haar verschillende malen gevingerd. Daarna heb ik haar gelikt/gebeft...waar ze toch wel van genoot. Na een tijdje hebben we geneukt. Het was een normale rustige sessie......zonder bijzondere dingen. Wat me wel opviel is dat dit meisje echt nog een hoop moet leren en nog zeer flexibel en fijn is. Wat ik minder vond is dat zij halverwege de sessie begon te mekkeren over dat ze toch niet van vingeren houdt......snapte het niet helemaal...want ze had toch een berg sponsjes in d'r muts zitten.

Op het einde was ik bijna weggegaan zonder te betalen....ze heeft er geen een keer om gevraagd...dus heb ik het geld op haar bed gelegd, wat ze daarna alsnog pakte en ben met een redelijk goed gevoel vertrokken.


Deze recensie heb ik 3 keer gelezen. Ik begrijp heel veel wel en ook heel erg veel niet.


Ik geef even aan 45 minuten, kort gesprek, dat kan natuurlijk nog.
........ zonder bijzondere dingen..... gevolgd door .......een berg sponsjes in d'r muts zitten :o :o :o :o .

Nou ik zou me rot schrikken.

Groet, Foots O0

Jawel Foots, ik snap dat het raar klinkt.....maar soms heb je als je een dame vingert dat je voelt dat ze speciale sponsjes of zoiets d'r in hebben gestoken ter bescherming of zo...Ik weet ook niet wat het voor dingen zijn....maar het voelt als kleine sponsjes??????

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Tina, Verversrui 28, raam 3
« Reactie #4 Gepost op: 3 juli 2012, 23:04:37 »
Die sponsjes... Kijk, een vrouw is géén man. Dat zouden de meesten onder ons nu stilaan moeten weten. Een vrouw heeft zo om de 28 dagen een eisprong, en als dat eitje niet bevrucht wordt (meestal dus) komt dat naar beneden, samen met een hoop troep. Maandstonden, juist. Sommige dames werken tijdens hun dagen helemaal niet, anderen blijven wel gewoon werken en gebruiken dus sponsjes. Immers, de gebruikelijke dingen zoals tampons kunnen ze dan niet gebruiken...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Tina, Verversrui 28, raam 3
« Reactie #5 Gepost op: 3 juli 2012, 23:30:43 »
Die sponsjes... Kijk, een vrouw is géén man. Dat zouden de meesten onder ons nu stilaan moeten weten. Een vrouw heeft zo om de 28 dagen een eisprong, en als dat eitje niet bevrucht wordt (meestal dus) komt dat naar beneden, samen met een hoop troep. Maandstonden, juist. Sommige dames werken tijdens hun dagen helemaal niet, anderen blijven wel gewoon werken en gebruiken dus sponsjes. Immers, de gebruikelijke dingen zoals tampons kunnen ze dan niet gebruiken...


Mechelen, ik begrijp uw analyse volledig reeds voordat ik het gelezen had. Sterker nog ik heb zelf ook een experimentele jongedame in huis waar ik ook regelmatig een week voorbij laat gaan en gebruik maak van de dienstverleners in deze branche.


Wat ik niet begreep is dat Joker het een sessie "zonder bijzondere dingen" vond en vervolgens met deze onthulling uit de hoge hoed kwam. Daar schrok ik van awel daar raakte ik even de draad in het verhaal kwijt. Verder heb ik geen vragen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.