Auteur Topic: Schippersstraat 09/1, Emma  (gelezen 1675 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline feminambulist

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 09/1, Emma
« Gepost op: 3 juli 2012, 23:29:06 »
Ik schrijf dit met vertraging maar de herinneringen zijn meer dan levendig ! Een vrijdagmiddag in mei op het werk, er verschijnt een kompas in mijn broek die pal naar het erotische noorden wijst. Ik vraag en krijg congé en spring de auto gezwind naar Antwerpen. Aangekomen in de Schipperstraat wijst mijn trillende kompasnaald naar de lage nummers, ik hoef geen rondje te doen want ik zie een heel opvallende dame achter het raam die me mysterieus aankijkt en als een supermagneet aantrekt. Emma stelt drie standjes voor  voor 50 euro, ik naar binnen. Zij schrijdt naar achter met haar prachtige blote rug, lange benen en perfecte kont, ik strompel verbluft achter al dat moois aan. Zo'n mooie meid, ik voel me een gestampte boer vergeleken bij deze stijlvolle dame. Dit is geen meisje, dit is  eigenlijk eerder een godin, zo heb ik me altijd de Griekse godin Aphrodite voorgesteld. Emma is een Bulgaarse van 22 met een fijn getekende redelijk grote tatoeage op haar linker schouder. Ze heeft witte lingerie aan die fel contrasteert met haar bruine lichaam. Haar lange haar was heel opvallend, een kapsel dat ik zelden gezien heb, een soort pijpenkrullen maar toch nog anders, daar moet werk aan geweest zijn daar in het kapsalon op de godenberg Olympus. Ik durfde er nauwelijks aankomen uit respect voor dat werk. We knuffelden mekaar rechtopstaand en dan ordonneerde ze me te gaan liggen voor een blowjob, ze kleedde haar uit en haar boobs waren prachtig, bruingebrand en eerder peervormig spits toelopend met prachtige, alweer bruine spitse tepels - topklasse. De blowjob was uitstekend, dan vroeg ik haar om in amazone op mij te klimmen. Ze schreed met haar benen open op mij, een prachtvagina tonend met mooie, bruine schaamlippen, ze bereed me dierlijk en professioneel. Emma weet wat ze doet en wat ik wil en neemt het heft zelf in handen. Ik vraag haar in missionaris te neuken, ik schuif lekker in haar en daar komt het enige minpunt : haar handje dat bij het stoten tussen onze lichamen blijft. Ik heb er niets op gezegd, alles was goed met zo'n prachtmeid, om mijn concentratie door dat handje niet te verliezen liet ik me tenslotte lekker aftrekken tot ik heerlijk klaarkwam. Het nagesprek met het wasje was aangenaam, wel "professioneel". Wanneer ik terug achter haar adembenemende benen en kont loop heb ik alleen spijt van het volgende : waarom heb ik haar niet in doggy genomen? Zal voor de volgende keer zijn !



Naam : Emma
Nationaliteit : Bulgaars
Taal : Engels
Leeftijd : 22
Lengte dame : 1m70
Postuur : slank
Cupmaat : B
Uiterlijk : zeer mooi, godinnenstatus
Vriendelijkheid : uitstekend
Haarkleur : brunette
Ogen : bruin dacht ik
Tatoeage : ja, mooi kunstwerk op schouder
Shift : dagshift
Service: zeer goed
Tijdsduur : ca 20 min.
Prijs : 50 euro
« Laatst bewerkt op: 29 september 2012, 09:36:53 door sexmachine »