Auteur Topic: HELEN  (gelezen 2348 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
HELEN
« Gepost op: 15 juli 2012, 16:37:28 »
haarkleur/-lengte: zwart/heel lang (een beetje krollend-golvend, vastgemaakt met een speld maar niet in een staart, haar hangt nog losjes)
ogen: lichtbruin (zeer mooi)
lengte dame: 1,69
postuur/cupmaat: normaal/natuurlijke C
nationaliteit/taal: Roemeens/Engels
leeftijd: ongeveer 24
tatoeages/piercings: een grote ter hoogte van de onderrug/nee
service: zoenen, NMC, PZC en ?
 ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
HELEN
« Reactie #1 Gepost op: 15 juli 2012, 17:49:52 »
Op een moment lag ik te genieten in het zonnetje.  Dinsdag was het mooi weer.  Ik was ook halvelings in gesprek geraakt met een Duitse beer.  Helen kwam buiten.  Ik wist dat ze voor mij kwam.  Soms kan je dat zo aanvoelen.  Ik ging echter een baantje trekken omdat ik lichtjes bezweet was.  Helen liet de Duitse man voor wat hij was.  Dit bevestigde dus dat ze voor mij naar buiten was gekomen.

Wat later komt Helen terug buiten.  Ik lag nu alleen, op te drogen in de zon, in de ligstoel.  Ze had een slanke vriendin bij die er in de bar verschrikkelijk mooi uitzag maar in het felle zonlicht zag je dingen die je liever niet ziet. 
Helen komt bij mij zitten en begint een gesprekje.  Legt haar benen tussen de mijne, legt haar handen in de buurt van mijn lul, legt mijn hand op haar foef, begint lieve kusjes te geven, heerlijke tongzoenen, strelen en mij met haar hele mooie lichtbruine ogen verleidelijk aan te kijken.  Mijn lul stond natuurlijk direct paraat.  Met een handdoek omgeslagen met een bult in, vetrokken we wat later richting kamer.

Ze had me flink overtuigd.  Normaal ga ik enkel met lolita's maar zij was een van de uitzonderingen.

Ik dekte samen met haar het bed op (laken spreiden) en pakte haar dan vast en plofte met haar op de sofa in de kamer.  Ze wou eigenlijk liever het bed induiken maar de deal werd in mijn voordeel gesloten, zonder gemopper of zo. 

We kusten en tongzoenden mekaar heel lekker.  Wat kan ze goed, innig en vol tongzoenen!  Daarna ging ze voor me op haar knieën zitten.  Zo wens ik dat niet, dat kan ze niet lang volhouden, dat begint op dat tapijt te krassen aan de knieën.  Ze was erg content dat ik haar spontaan een kussen aanbood om onder haar knieën te leggen.  Daar zat zij dan.  Daar lag ik dan.  Achterovergeleund in de sofa met mijn voeten op het achterste van het bed.  Dat lukte makkelijk.  Ik lag best in een comfortabele positie en zij zat zacht met dat kussen onder haar knieën.  De actie kon dus beginnen.  Het was weeral heel lang geleden dat ik in zo'n positie nog eens een goede pijpbeurt had gekregen.  Het was een geil gezicht.  Het wond me erg op.  Ze deed het pijpen trouwens uitstekend.  Plots kwam er wat oponthoud tijdens het pijpen.  Van twee kanten was er een onzekerheid.  Ik was er over aan het denken of ik niet moest vragen om in haar mondje te mogen komen, zij vroeg op dat moment of ik dat wenste.  Dat kost € 50 extra in ROM.  Vaak vind ik dat net een beetje te veel extra maar Helen was zo goed bezig dat ik er voor ging.  De FT liet nog wat op zich wachten.  Ze teasde me nog wat.  Ze pijpte zeer afwisselend.  Uiteindelijk haar mondje vol gespoten.  Ze luste er wel pap van en wachtte rustig af tot mijn orgasme helemaal ten einde was.  Ze wou geen laatste druppel mislopen.

Daarna duwde ik ze speels op bed om het halfuurtje nog wat vol te rollebollen maar ineens was ze gestoken door een wesp.  O.k. dan maar.  Na dik 20' van kamer.

Jammer dat er bij de meeste dames in ROM zo'n haast achter zit, terwijl er beneden in de bar geen rij mannen staan te springen om de dames te bespringen.

Het was een geile sessie maar omdat ze niet 100 % mijn type is, zal ik er allicht niet meer met op herhaling gaan  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man