Auteur Topic: GINA  (gelezen 2433 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
GINA
« Gepost op: 15 juli 2012, 16:56:39 »
haarkleur/-lengte: zwart/lang (soms in krullenbol, soms loshangend)
ogen: bruin
lengte dame: 1,65
postuur/cupmaat: slank (klein beetje buikje)/natuurlijke B
nationaliteit/taal: Hongaars/Duits en vrij goed Engels
leeftijd: ongeveer 25
tatoeages/piercings: een naam of zoiets, dacht aan linkeronderarm/navel (klein kettinkje)
service: zoenen en tongzoenen (beperkt), knuffelen en strelen (weet ze niet zo goed wat er mee te doen, hoe er op te reageren), PZC, NMC, droogneuken
voordelen: grappig, plezant, spontaan in de bar
nadelen: stroef en helemaal niet meegaand op kamer
opmerkingen: buitenskamers een toffe dame, binnenskamers back to basic
 ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
GINA
« Reactie #1 Gepost op: 15 juli 2012, 17:23:41 »
Gina had ik de eerste dag van mijn tweedaags bezoek aan ROM al opgemerkt.  Ze was in de bar altijd vrolijk, springend veld en spontaan.  Maandag stond ze bovendien erg mooi met haar krullenbol lang zwart haar.  Ze is niet 100 % mijn type maar toch bij benadering, zeker met die krullenbol.  Ze had bovendien iets.  Iets dat mij tot haar aantrok.  Moeilijk onder woorden te brengen.

Maandag kwam het niet tot een kamergang.  Dinsdag wel.  Meerbepaald tijdens het avondeten kwam het bij het opscheppen van het eten al tot een leuke toevallige conversatie.  Ze schoof mee bij me aan tafel en we hebben met veel plezier ons eten naar binnengewerkt.  Het was een leuk onderonsje.  Zij ging wel wat eerder van tafel.  Ze kan goed eten maar ik kan nog beter eten.

Na een erg korte eetpauze ging ik bij haar in een sofa zitten.  Ik had mijn zinnen al een hele tijd op haar gezet en na ons tafelen was de zin naar haar alleen maar toegenomen.  Het klikte.

Al snel vond ik dat het in de sofa al een heel stuk minder leuk was en dat ze vooral minder spontaan was.  Enige echte seksuele handelingen en echte stoute verleidingen bleven uit.  Ook niet als ik wat plaagde.  Ze bleef vrij braaf.  Op vijf miniuten tijd liepen we al naar boven.  In die vijf minuten had ze al twee keer de kamervraag doorgestoken. 

Tijdens mijn verblijf in de club had ik al zo'n voorgevoel dat zij op kamer wel eens heel anders zou kunnen zijn, zich heel anders zou kunnen gedragen, dan buiten de kamer.  Mijn gevoel werd zonet in de sofa versterkt. 
Toch, ze had iets.  Ik wou het proberen.  We zien wel.  Een lotje trekken voor € 50.  Wat is € 50 nog in deze tijd?

Op kamer begon het helemaal verkeerd.  Ze deed de deur toe en vroeg of ik het laken al op het bed wou leggen.  Zij zou haar poesje even gaan verfrissen.  Poesje verfrissen of een pilletje opsteken zodat het poesje precies echt nat wordt als je ze beft.  Beffen zou dus al niet gebeuren.  Doe ik nooit bij dames die eerst nog even verdwijnen op kamer om hun poesje te gaan wassen.  Bovendien zijn er op alle kamers in ROM douches en toiletten.  Ik stelde haar dus voor om ons samen (apart) in de kamer te verfrissen maar dat wou ze niet.  Nog een raar teken.

Toen ze terugkwam (1' waren enkele minuten) stond ze helemaal naakt voor mij.  Ik zat in de sofa.  Blijkbaar is ook elke kamer uitgerust met een sofa.  Ze vroeg wat ik in de sofa deed en ik zei gewoon dat ze er bij mocht komen zitten.  Ze merkte in de sofa beneden in de bar op dat ik een GFE-beer ben dus kon die vraag voor haar niet zo eng klinken.  Toch wel.  Ze wou ook absoluut niet plaatsnemen op mijn schoot of in die sofa.  Het zou eens anders kunnen starten/verlopen dan hoe zij het gepland had (hoe zij het altijd doet).  Ik had haar natuurlijk op mijn schoot kunnen sleuren maar door de band levert dat geen voordeel op tijdens de sessie, als je een dame tot iets forceert.

Ik ging dan maar samen met haar op bed liggen.  Vrij snel was duidelijk dat ze snel wou beginnen pijpen.  Een paar kusjes, een paar tongzoenen konden er af maar daarna zat ze op een weer.  De kusjes waren minder aangenaam omdat ze net voor ze naar boven gekomen was (nadat ze haar poesje had verfrist) mondwater had gegorgeld.  Dat doe je toch na een date, niet voor een date.  Eet dan een muntje of zo.

Knuffelen en strelen: daar had ze het moeilijk mee.  Telkens als ik ze goed vastpakte, voelde het alsof twee min-magneten tegen mekaar dreigden te botsen.

Het pijpen dan maar.  Daar begon ze dan mee.  Mijn lul was nog niet stijf dus daar zal ze haar werk mee hebben.  Ze bracht er niet veel van terecht.  Het pijpen was helemaal niet top, zelfs niet gemiddeld. 

Ik had al lang begrepen dat dit niets ging worden en trok het spel dan maar in het zot.  Onnozel beginnen doen, veel lachen....  Ze begreep er maar weinig van.  Ze had nog nooit (naar eigen zeggen) zo een klant gehad.  Onnozel doen, lachen, eerst wat lief tegen mekaar liggen en knuffelen.  Het enige wat ze zei na een tijd was dat ze het best zag zitten om samen wat te slapen.  Toen ik zei dat ze dan tijdens de slaaptijd de klok moest stilzetten en dat ik er dan mee akkoord kon gaan, was ze niet meer geïnteresseerd.  Ze dacht dat ze werkelijk een zot op kamer had en wou de centjes op een makkelijke manier binnenrijven, blijkbaar.

Nog over het pijpen.  Tussendoor, toen ze merkte dat het niet werkte, kwam ze weer even wat kusjes geven maar die paar kusjes konden geen wonderen verrichten, niet meer.  Ze begon er dan maar hard aan te trekken.  Dat werkt zeker niet en bovendien attendeerde ik er haar op dat ik dat zelf kan en daarvoor niet een kamer op ga.
Ik zei het allemaal lachend zodat ze niet geïrriteerd zou geraken.

Nu we toch zot aan het doen waren.  Ik zag ineens een touw hangen.  Zo'n touw om draperieën mee vast te houden.  Het bed was een mooi romantisch hemelbed.  Met vele gordijnen er rond en franjes.  Alles was o.k. voor een GFE-moment, enkel Gina niet.  Ik vroeg haar wat die touwen aan het bed te betekenen hadden.  Als bij wonder... ze antwoordde dat er misschien soms wat aan SM gedaan wordt op die kamer maar toen ik zei dat ik dat wel eens wou zien, schakelde ze op een ander onderwerp over.

Ik probeer ze nog maar eens wat closer te krijgen en ook als bij wonder kon ik ze op mijn schoot trekken terwijl ik neerlag en begon ze over mijn lul te droogneuken.  Eindelijk wat schot in de zaak.  Eindelijk wat losser, dacht ik.  Mijn lul dreigde op oorlogssterkte te komen maar... het mocht maar héél even duren, ze wipte er weer af. 

Ik gaf het op.  Het halfuur was nog niet helemaal vol maar ik wou het hier bij laten.  Ik wou zeker niet op 31' tijd belanden om dan misschien ook daar nog een spel over te hebben. 

Gina, een leuke dame om zot tegen te doen buiten de kamer.  Is het niet willen of niet kennen maar meer dan je even pijpen en wat standjes is niet wat in haar zit  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man