Auteur Topic: Villa Tinto 08, Campbell, Turks meisje  (gelezen 9102 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline feminambulist

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 08, Campbell, Turks meisje
« Gepost op: 15 juli 2012, 20:08:18 »
Zondagochtend voor 11 u - niet echt veel keuze maar na enkele rondjes toch een mooie shortlist kunnen maken - eigenlijk wou ik naar ene Maité (Schippersstraat ik denk 6L ofwel 8L, geen recensie te vinden) gaan waar ik de dag ervoor een leuk gesprekje mee had, deze leuke Roemeense reageerde heel schattig en zelfs dolenthousiast toen ik er met mijn (zeer opvallende) hond langs liep maar door die hond kon ik niet naar binnen, en nu was ze er niet.

In de hoek van de zijbeuk van Villa Tinto zag ik een exotisch meisje met een lieve uitstraling staan, eentje van mijn vier uit de shortlist. Ze noemde zich eigenaardig genoeg Campbell (nog 's gevraagd en ben toch niet zeker), het is een knap Turks meisje van 20 dat een jaar in het beroep zit. Ik ben dol op haar lange, zwarte haren en donkere ogen, een meisje uit een oosters (erotisch) sprookje van duizend en één nacht...

Lekker strelen, mooie spitse tietjes sabbelen, blow job was niet slecht, amazone, korte doggy, eindmissie in missio met mooi oogcontact en enkele wederzijdse kusjes (geen TZ maar niet gevraagd).
Dit meisje is frêle en puur en ik ben veel groter, je gaat bijna automatisch zachter en minder heftig stomen.  Ben ook geen ochtendmens.  Heb haar niet gebeft, iets wat ik normaal niet vergeet...  Mooie ervaring maar voor het heftige werk ga je beter naar een hevigere tante.

Naam:         Campbell (2 x gevraagd, kan iemand dit toch verifiëren?)       
Land:           Turkse
Taal:            Engels
Leeftijd:       20
Lengte:        1m60
Kleur ogen:   donkerbruin
Model:         slank, een zeer fijntje
Cup:            A - mooie spitse tietjes
Haarkleur:   prachtig ravenzwart lang tot aan de butt
Uiterlijk :      uitstekend
Vriendelijkheid : uitstekend
Piercing:      neen
tatoo:          neen (denk ik)
Prijs:           50 euro
Shift :          dag - elke dag van 9 tot 17 u
« Laatst bewerkt op: 15 juli 2012, 20:56:49 door feminambulist »

Offline feminambulist

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 08, Campbell, Turks meisje
« Reactie #1 Gepost op: 15 juli 2012, 21:00:00 »
Het zou toch zeer handig zijn moesten de meisjes bordjes met namen hebben zoals enkele goeikes dit al toepassen... Kunnen de grafische jongens van relaxxxboard zo geen naambordjes ontwerpen en aan hen cadeau geven? Of is dit een onrealistisch, zot idee? ;)