Auteur Topic: Villa Tinto 29, Maite  (gelezen 14205 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 29, Maite
« Gepost op: 18 juli 2012, 01:18:25 »
Ik krijg zo stilaan de kriebels van dit pokkeweer  >:( . Verlof hebben en dan dit...Wat kan je nu in godsnaam doen wanneer het alle vijf voet begint te gieten... Juist, je kan tussen de plensbuien door eens naar Antwerpen rijden.

Ik had een tijdje geleden al een mooi jong meisje gezien in VT, maar telkens wanneer ik daar nog eens passeerde was ze er niet. Nu zat ze er wel en moest ik haar hebben. Maite heet ze, en ze is uit, o toeval, Roemenië. Ze is 21, een beetje mollig en heel joviaal, heeft lang pikzwart haar en mooie ogen. 

Ik vroeg aan de deur naar de mogelijkheden, en jawel, voor 50 euro kon sex, pzc en zoenen. Wie zei weer dat dat niet kon in het skw? Naar boven dus, ons uitgekleed en tijd genomen voor een obligaat wasje. De dame is niet zo slank doch dik mag je haar nu ook niet noemen; een beetje tienervet zeg maar. Voor mij mag er wel wat vlees aanzitten, die supermagere panlatten hoef ik niet. Daar steekt ge hem zo door en ja, dan kunt ge u nog eens afrukken ook, twee keer plezier. Voor mij niet dus.

Het bed opgekropen, en de dame begon mij eerst te plagen door mij net niet te pijpen, zo met de mond heel wijd open dat je niks voelt. 'Easy babe, it's just the beginning'... En jawel echt pijpen kan ze ook en goed...
Rubber genomen en beginnen poepen (voor de Nederlandse kijkers, dit is dus neuken en niet wat jullie eerst dachten). Eerst missio, daarna doggy, daarna zij op mij ... en plots draaide ze zich om waarmee ze met haar rug op mij kwam te liggen: geweldig en ik kon me niet meer inhouden. Gaaf.

Daarna heb ik naar persoonlijke gewoonte nog een massage gevraagd en gekregen en nog wat gebabbeld over koetjes en kalfjes; het was een leuke uitstap in mijn voor de rest klote verlof.

Opgelet : de dame begint te werken rond het middaguur (soms vroeger) tot uiterlijk 18 u.

Naam : Maite (spreek uit : Maaite)
Nationaliteit : Roemeens
Leeftijd : 21
Uiterlijk : zwart haar, blauwe ogen, c- cup, een beetje mollig
Diensten : tz, pzc, nmc, massage
Kosten : 50 euro
Vriendelijkheid : ok
Afspraak nagekomen : ja
Werktijden : middagshift tot 18 u
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2012, 02:28:42 door mechelen »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 29, Maite
« Reactie #1 Gepost op: 16 september 2012, 15:01:49 »

 
[box title=MAITE]
Land:             ROEMENIË
Taal:              ENGELS, ROEMEENS
Leeftijd:         20-25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            Mollig
BH:                 C cup, echt
Kontje:           Stevig
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Lang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]

[box title=pro en contra]
+Heeft een breed standdaardgamma.
+Kijkt niet op de tijd.
-Werkt slechts tot 18u.
[/box]

[box title=extra info]
Deze jonge meid had je buurmeisje kunnen zijn... Ze is erg spontaan en een verademing in het kille Villa Tinto.
Ze werkt overdag, tot ongeveer 18 uur.
[/box]

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 29, Maite
« Reactie #2 Gepost op: 12 maart 2014, 18:36:27 »
Maite is al een hele tijd verdwenen  ::)...

Topic op slot.