Auteur Topic: Denisa, 28 jr., Roemenie  (gelezen 87848 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Denisa, 28 jr., Roemenie
« Gepost op: 18 juli 2012, 22:38:50 »
Denisa:

haarkleur/-lengte: zwart/ net over haar schouders
ogen: bruin
lengte dame: 1,70
postuur/cupmaat: slank- normaal – b.
leeftijd: 28
tatoeages/piercings: nee
service: : tz, beffen, pzc, nmc, vingeren
opmerkingen:

Zo later op de avond kwam ik deze schoonheid tegen. In het begin reageerde ze wat schuchter, maar als je eenmaal haar aandacht hebt dan is het toch een lieve en aardige dame die zich vol geeft gedurende de sessie. Eenmaal met haar op de kamer was ook zij zeer initiatief vol. Ze laat veel toe zonder te morren of moeilijk te doen.

Wat ik fijn vond aan haar was dat alles verder zeer puur natuur was…geen siliconen of tatoo’s. Gedurende de sessie hebben we voor het half uur toch goed doorgebracht. Ik denk dat ik deze dame wel kan aanraden voor iedere happy garden bezoeker. Ze zal naar mijn idee niet zelf naar je toekomen, maar als je aandacht hebt dan is het een pareltje.

** Ik zag dat er al een draadje was over een Denisa, maar aangezien deze dame geen rode haren had en ik me niet kon vinden in de eerdere beschrijving heb ik een nieuwe topic over haar gemaakt.**

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Denisa, 28 jr., Roemenie
« Reactie #1 Gepost op: 8 juni 2013, 00:18:51 »
Samedi 01/06/2013

Je ne sais plus trop bien ce que LAURENT74 a fait de son coté
mais pour moi j’ai fêté nos retrouvailles avec DENISSA.RO
cela faisais bien 6mois que nous n’avions plus copulé ensemble, toujours du grand art GFE.
Nous étions dans la chambre du fond prés des cuisine, cela a commencé par un cunni très audible de sa part quand a sa jouissance,
les cuisiniers d’après elle affirmant : « il y en encore une qui prend son pied »
il faut dire qu’elle a largement humidifié le matelas et par la même occasion crié a tous vas.
La suite ne sera qu’un délice en fellation pour finir en profonde sodomisation. Mmmm


guest9105

  • Gast
Denisa, 28 jr., Roemenie
« Reactie #2 Gepost op: 2 juli 2013, 16:11:57 »
Op maandag 27 juni, weer eens in Happy geweest. 
Eenmaal binnen in de bar was het weer ouderwets gezellig. We hadden elkaar bijna een jaar niet gezien, dus hadden eerst heel wat bij te praten aan de bar, buiten en op de bank (in de bar.) Zo rond een uur of 17.00u zat ik ff te twijfelen....zal ik met haar gaan kameren voor of na het eten. Maar daar waren we snel uit.....voor het eten.

 Eenmaal op de kamer was het gewoon weer zoals de andere keren. Hmmmm, het onbekende was er af hoor......hopsa....het bed op en de rest verliep vanzelf. Ik op bed...zij klede zich uit en het feest begon. Alles verliep heel relaxed tussen ons en de spanning bleef. Achteraf viel het me op dat ze tegenwoordig er maar standaard vanuit gaat dat ik een uur met haar op de kamer verblijf.....want ook nu na een uur (wat zoooo snel verliep.) Kreeg ik de vraag....wat we gingen doen.....langer of stoppen. Nou...de rest komt een volgende keer weer met haar...want zij is voor mij de enige (voorlopig) die vast staat om een tijdje mee op de kamer te verblijven.

 Verder alles gedaan, nmc, beffen, vingeren, tz, pzc.

Offline bocariver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 63
    • Bekijk profiel
Denisa, 28 jr., Roemenie
« Reactie #3 Gepost op: 26 november 2013, 18:11:22 »
Her face is not the best but she is nice before , during and after bedroom.
She provides a very complete and good service for gfe and pse searchers.
I will certainly meet her again.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Denisa, 28 jr., Roemenie
« Reactie #4 Gepost op: 13 mei 2015, 18:34:27 »
Visit of 21th April 2015 :

She’s not very pretty but she’s very pleasant before, during and after the room  ;).

In the room, she offered me a high quality service : very tender caresses, french kisses, perfect blowjob, cuni very appreciated, 69, different positions to finish this beautiful session.

Appreciation : very good.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Denisa, 28 jr., Roemenie
« Reactie #5 Gepost op: 6 juni 2015, 13:31:07 »
Denisa is Roemeense, ca. 25 jaar, 1.60m, bruine ogen, lang zwart krullend haar, cup 75c, piercing rechts boven haar lip. Ze heeft ook een navelpiercing en tattoos. Ze heeft ook een heerlijk kontje. Ik had Denisa in de bar aangesproken en voorgesteld om de kennismaking verder in de bioscoop voort te zetten. Dat was voor Denisa geen probleem. Ze praatte in de bioscoop maar weinig maar ze was toch erg aanwezig. :biggrin: Ze liet er geen gras over groeien en ze had dan ook al snel mijn pik in haar handen terwijl ze me heftig aan het TZ was. Daarna begon ze me te PZC en al snel daarna was ik voldoende opgewarmd om haar een sleutel te laten halen. Ze begon te pussysliden waarbij ze heel nat werd. Ik heb haar natte kut lekker gevingerd waarna ik haar ben gaan neuken. Ik heb haar in cowgirl, missio en doggy geneukt. Tijdens de cowgirl positie heb ik heerlijk het rubbertje volgespoten. TZ was prima. PZC was goed. NMC was zeer goed. Ze doet geen anaal en FT.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Denisa, 28 jr., Roemenie
« Reactie #6 Gepost op: 22 augustus 2015, 21:34:29 »
Gisteren nog eens bij Denisa op controle geweest,ze is 31,heeft halflang zwart haar en enkele kilootjes bijgescoord.
Het was weer een waar festijn,bijna alles kan en mag(moet),PZC,NMC,TZ,beffen,gevaarlijk pussysliden enz.Ze is niet
de knapste en heeft ook geen perfect figuurtje maar een heus servicekanon.Ik heb er dan ook 2 keer van genoten,
eenmaal 1,5h en dan 2h,ik kom in de buurt van de pannekoekers zeker?Ze gaat op vakantie van 25/08 tot eind
september,als ze terug is laat ik het wel weten.Weeral een favo minder (voorlopig). :17:  :banghead:
you only live once

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Denisa, 28 jr., Roemenie
« Reactie #7 Gepost op: 3 oktober 2015, 10:52:23 »
Op donderdag 8 oktober houdt Denisa opendeurdag(terug uit vakantie),dus zal ik haar op die dag verwelkomen.
Gelieve niet te zeggen aan Carmen dat ik vreemd ga. ;D  ;)
« Laatst bewerkt op: 3 oktober 2015, 10:59:44 door oudebelg »
you only live once

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Denisa, 28 jr., Roemenie
« Reactie #8 Gepost op: 28 november 2015, 03:58:00 »
Over Denisa hoef ik niet lang na te denken. Ben nu twee keer met haar geweest, en de service is goed en degelijk. In de eerste plaats goed zoenen. De blowjob en de sex zijn ook prima. Verder geen extreme dingen, maar dat hoeft om mij ook niet.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Denisa, 28 jr., Roemenie
« Reactie #9 Gepost op: 27 december 2015, 22:30:55 »
Denisa is nu ook op vakantie,terug verwacht ergens eind januari,ik laat het dan wel weten. :o  ;)
you only live once

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Denisa, 28 jr., Roemenie
« Reactie #10 Gepost op: 24 januari 2016, 20:10:08 »
Voor de liefhebbers,Denisa is vanaf dinsdag weer beschikbaar. ;D
you only live once

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Denisa, 28 jr., Roemenie
« Reactie #11 Gepost op: 24 juli 2016, 20:17:41 »
Gisteren een goede date gehad met Denisa. Er lopen wel mooiere dames rond, maar bij haar weet ik inmiddels dat het goed zit. Dan ga ik liever voor zekerheid.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Denisa, 28 jr., Roemenie
« Reactie #12 Gepost op: 30 april 2017, 20:13:40 »
Denisa -> VV (name = Gina)