Auteur Topic: Vingerlingstraat 15/4, Elisa  (gelezen 1729 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline feminambulist

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 15/4, Elisa
« Gepost op: 30 juli 2012, 11:21:37 »
Deel I : bedenking
Heel wat Antwerpenaars hebben een abonnement op de "Zoölogie" zeg maar dierentuin. Ze betalen 95 euro per jaar om te gaan wandelen langs de hokjes met leeuwen, tijgers, panters en andere beesten.
Ik heb een abonnement op die andere toeristische topper, het Schipperskwartier. Ik betaal 0 euro per jaar om te gaan wandelen langs de hokjes met leeuwinnen, tijgerinnen, panterinnen en andere kattinnen.
Maar anders dan in de zoo ga ik af en toe ook binnen om mij te laten verscheuren.

Deel II : preludium
Het was een zwoele, hete dag deze week en na wat ronddolen langs de Schelde kreeg ik toch weer de dwingende ingeving om door het SKW te wandelen. Ik wist dat er niets ging gebeuren omdat ik gewoon geen geld op zak had. Maar dan kwam ik oog in oog met een krolse tijgerin, rechtse raam van Vingerlingstraat 15. Ik werd door onzichtbare krachten naar die kattin getrokken en we sloegen een praatje, ik vroeg haar naam enz... en zei meteen dat ik één van de dagen terugkwam. Elisa trok me effe naar binnen en wond me op met wulpse praat, kusjes, strelingen en een flinke kneep in mijn kont, ze deed haar best om me terug te zien (misschien was ik wel de zoveelste praatjesmaker...) maar die beslissing had ik al bij het eerste oogcontact gemaakt...

Deel III : hors d'oeuvre
Terug zo'n hete dag, maar nu was ik fris gewassen en financieel voorbereid. Ik recht naar haar vitrine en ze herkende me al van ver, lachende begroeting, vier seconden later stonden we al in haar kamer op de eerste verdieping, zij poedelnaakt in mijn armen... Nee, het teasen van vorige dag was geen toneel, onze Roemeense ging, eens in haar kamer, gewoon op dezelfde gretige manier door.
Ik begin graag met een smakelijke befsessie om haar landschappelijk te verkennen : zeer mooie vagina, op de onderbuik een ondeugend tattoo-engeltje (ze dacht nog aan uitbreiding van de tatoeage - ik wil met haar wel eens op reis naar Rome om haar onder het plafond van de sixtijnse kapel inspiratie te schenken), lekkere C-boobs die bij het liggen de zwaartekracht uitlachen (siliconen dus maar toch mooie smakelijke tieten), ...
En er was vooral een klik met dit meisje, we babbelden en lachten en geilden elkaar op met wederzijdse wulpse woordjes, hete aanmoedingen, kreuntjes, strelingen, kusjes op hele lichaam en mond. Elisa had iets dierlijk en lekker hoerig, ze is niet het beeldschone onaantastbare covermodel zoals je er een paar in het SKW vind, haar schoonheid gaat recht naar je oerinstincten.
Ze had eigenlijk al van de eerste seconden mijn kleine soldaat-milicien bevorderd tot een trotse generaal.
Haar blowjob was uitstekend gedoseerd, en dan slaat ze haar been over mijn hoofd zodat ik haar in 69 kan likken, onvergetelijk...  Overigens was ze zot van mijn officier want ze kon er echt niet afblijven, ook niet tussen de standjes door, telkens begon ze weer te zuigen, te likken, heen en weer te kneden met haar mondje, het moet haar favoriete snoepgoed zijn. De doggy op bed was heftig, ze hield daarbij mijn kroonjuwelen op de juiste sterkte vast, op dat moment ben je totaal in handen van zo'n wulpse kattin, lekker weerloos maar in het stoten ben je wel de baas. Blij dat ik het kon uithouden want ik wou ook boven op haar neuken, tussen haar wiebelende tieten waarbij ze me aanmoedigde om diep en hevig te stoten, zo kwam ik luid kreunend klaar...
Een heftige ervaring bij deze Elisa, ik kom zeker terug maar zal haar dan toch even moeten zoeken. Roemeense Elisa zit nog niet zolang in Antwerpen (tiental dagen zei ze). Ze zal volgende week verhuizen naar een andere plaats gelukkig bij ons in het Schipperskwartier. Ze wees met haar vinger naar waar maar kon geen straatnaam of nummer geven. Dames en oriëntatiegevoel is gene vette maar ik denk dat het naar de Verversrui of VT moet zijn, ik ga haar in elk geval nog terug zoeken.
Hiervoor werkte ze in Griekenland, zei ze met haar hese sexy stem, in haar wat koddig Engels (vooral koddig als ze het over ernstige onderwerpen heeft). Ik heb echt medelijden met de mannen uit dit mooie land, nog nooit kon ik me de crisis daar zo concreet voorstellen : zoveel ongelukkige venten platzak en op zwart zaad, geen geld meer om hun melkwit zaad naar de meisjes te brengen, alleen maar brico (doe-het-zelf-)sex.

Maar ik denk vooral aan Elisa, en ben blij dat ze de weg naar Antwerpen gevonden heeft !


Naam:         Elisa     
Land:           Roemeens
Taal:            Engels
Leeftijd:       25
Lengte:        1m60 à 1m65
Kleur ogen:   lichtbruin
Cup:            C - silic
Haarkleur:   donkere brunette met roodachtig tintje in
Uiterlijk :      uitstekend
Vriendelijkheid : uitstekend
Piercing:      ja
tatoo:          een putti (kindengeltje) onderbuik rechts
Prijs:           50 euro
Shift :          nacht - elke nacht van 20 tot 8 u
« Laatst bewerkt op: 22 september 2012, 22:06:37 door mechelen »