Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

Laura, Bulgaaars 22 jaar

(1/4) > >>

pistol pete:
Naam : Laura

Nationaliteit /taal : Bulgaars/ duits, goed

Leeftijd : 22, 19 zou gezien het uiterlijk heel goed kunnen

Haarkleur/lengte : zwart, halflang

Lengte : 1.60, gewicht ws net boven de 50 kg.

Postuur /Cupmaat : net niet slank, fraaie appelronde b cupjes

Tatoeage / Piercing : geen gezien.

Service : TZ vol overgave, PZC prima, GFE, badespass (alleen bij sessie vanaf 1 uur), NMC


Heerlijke meid, nadat ik zaterdag al een kwartiertje naast haar poedelnaakte body had gelegen/gepresaled nadat ze uit de sauna kwam, moest en zou ik vandaag met haar naar de kamer gaan. Laura heeft een superlekkere body en een aalglad zeer likbaar kutje, lipjes mooi gesloten met een klein flapje naar buiten komend. Ik begin weer te watertanden :tongue:
Een prima sessie volgde, ik overwoog nog even te verlengen maar eigenlijk was het halve uurtje gewoon al perfect genoeg dus besloten we beiden moe maar voldaan van de kamer te gaan. Alweer een topssessie.

seksenfun:
Haar haar was laatste keer naar achter gekamd en in een staart.  Als ze het losmaakt heeft ze toch lang (en niet halflang) haar.

tatoe: linkerzij soort teksttatoe  ;)

Laurent74:
 Wat mij betreft een uitstekende kamer met Laura, Bulgaarse. Ik ken haar sinds drie jaar, toen in Planet Eden.. Ik was nog nooit met haar gaan kameren. Tongzoent heel graag, lief, geen haast.
Voor GFE liefhebbers

licky luke:
Fanclub nieuws: Laura is per vandaag voor een welverdiende vakantie terug naar Bulgarije...

Stay tuned for updates...

licky luke:
Laura wordt volgens vertrouwde bronnen per 6 maart terug verwacht.
Of ze dan al meteen in Sixsens is weet ik niet...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie