Auteur Topic: Laura, Bulgaaars 22 jaar  (gelezen 65004 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Laura, Bulgaaars 22 jaar
« Reactie #15 Gepost op: 15 februari 2018, 21:01:55 »
Uit het verslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,8164.msg115965.html#msg115965

Het full-service-pakket werd vakkundig afgeleverd. Om al wat in de stemming te komen namen we samen een douche in de bovenverdieping. Niet alleen om te wassen, maar ook om elkaars lichaampjes al wat te verkennen (niet te veel, want er stond nog een koppeltje onder de douche). Afijn, op naar ons liefdesnestje!

Tijdens het tongzoenen sabelde ze me gewoon neer. Om dan over te schakelen naar mijn meest favoriete gedeelte: PZC. De pijpbeurt was zonder voorgaande: het mens zuigt je gewoon de ballen van het lijf! 20 minuten stevig en diep. Ik zwans niet: 20 minuten! 20 minuten brullen! En dit goddelijke gevoel hield gewoon niet op.  Dat is nog eens wat anders dan al die 10-seconden pijpbeurten van de laatste tijd. Ik heb immers al genoeg inspiratieloos gesabbel moeten doorstaan.

Het werd tijd om de heftigheid van het lekkere bijna-klaarkomen-gevoel te verschieten. Vervolgens hebben we het kamertje lekker neukend afgemaakt.

We zijn maar liefst driemaal op de kamer beland. Ik gaf haar telkens nog een vette fooi voor haar inzet.

Kort samengevat volgens Shakir's beleving: GFE+PSE+AAA+++Ultra_strong+++ par excellence!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Laura, Bulgaaars 22 jaar
« Reactie #16 Gepost op: 15 februari 2018, 22:12:48 »
Ik was precies een week geleden met Laura op hok.
Ik hoef geen recensie meer te schrijven........anders lijkt het op plagiaat  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Laura, Bulgaaars 22 jaar
« Reactie #17 Gepost op: 17 augustus 2020, 21:31:43 »
The Last Maffiosa Standing

Ik zat buiten aan de bar op een kruk na het bubbelen. Laura kwam naar buiten en regelrecht op mij afgelopen. Het was duidelijk dat ze een woman on a mission was. Ze vroeg wie de gelukkige was geweest waardoor we elkaar hadden misgelopen de vorige keer. Ik zei dat ik vroeg naar huis was gegaan. Natuurlijk wilde ze weten hoe de vlaggenstok er nu bij hing. Het feit dat hij nog niet gebruikt was toverde een glimlach op haar gezicht. Aangezien uitstel wel weer eens tot afstel kon leiden besloten we om dat te vermijden een sleutel te halen. Toepasselijk kregen we de sleutel van kamer 1.

Muziekje aan, massage voor haar, beetje bijpraten en Laura wilde graag weten wat ik het liefste had. Ik zei haar dat de eerste kamer met een meid altijd een verkenningstocht is en gaandeweg het zich vanzelf ontvouwt. Nou ik heb het geweten. Een GFE zoals ik ze graag zie. Alles kwam voorbij in een heerlijk rustig tempo waarbij ze een geweldige BJ ten uitvoer bracht. Moest haar enkele malen afremmen, de adempauzes vulde ze moeiteloos in met andere aspecten van het liefdesspel om dan weer verder te pijpen. In cowgirl volgde daarna het eerste schot van de dag.

Ps: denk dat de 22 jaar na 8 jaar wel weg mag in de koptekst  ;D