Auteur Topic: Teazerz stelt zich voor! Nieuw in Den Haag  (gelezen 22485 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Teazerz

  • Gast
Teazerz stelt zich voor! Nieuw in Den Haag
« Gepost op: 2 augustus 2012, 13:16:16 »
Graag brengen wij je op de hoogte van een nieuw en net opgestart Prive/Massage huis in Den Haag.
Sinds kort overgenomen en in een geheel nieuw jasje gestoken: nieuwe formule, nieuwe charmes!

Teazerz wil een goede naam vestigen, waarbij kwaliteit, discretie en huiselijkheid van groot belang zijn.
Persoonlijk contact vinden we belangrijk en respect jegens elkaar.
Teazerz wordt een plek waar je graag komt (of het nu voor even is of voor langere tijd).
Om ons naar een hoog level te tillen, is de hulp van jou als klant onmisbaar. Daarom heeft Teazerz evaluatieformulieren waarin jij jouw feedback kwijt kunt. Wij zullen ieder formulier serieus behandelen en stellen je mening zeer op prijs.

Teazerz heeft een nieuw fris team samengesteld en iedereen heeft er zin in!
Laat jij je ook verleiden bij ons...  ;)

www.teazerz.nl

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
Teazerz stelt zich voor! Nieuw in Den Haag
« Reactie #1 Gepost op: 3 augustus 2012, 16:43:49 »
Gezien de prijzen, zoals op hun website vermeld, is het wat mij betreft i.i.g. geen concurrentie voor de duitse sauna clubs...

PRIJZEN PRIVE
 15 min. = € 50,-
 30 min. = € 80,-
 45 min. = € 110,-
 60 min. = € 140,-

Ook de dames op de foto's zijn - wederom wat mij betreft - niet echt van concurrerend niveau. Maar smaken verschillen...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Teazerz stelt zich voor! Nieuw in Den Haag
« Reactie #2 Gepost op: 3 augustus 2012, 17:43:16 »
Gezien de prijzen, zoals op hun website vermeld, is het wat mij betreft i.i.g. geen concurrentie voor de duitse sauna clubs...

PRIJZEN PRIVE
 15 min. = € 50,-
 30 min. = € 80,-
 45 min. = € 110,-
 60 min. = € 140,-

Ook de dames op de foto's zijn - wederom wat mij betreft - niet echt van concurrerend niveau. Maar smaken verschillen...
Om de advokaat van de duivel te spelen, Duitsland scoort met de grensclubs slechter, namelijk 30 min =100/110 euro en 1 uur = 125/160 euro  ;D
En smaken en kleuren verschillen, dit lijkt me een ideale prive voor wie weinig tijd heeft en die van het exotisch type vrouwen houdt, niet iedereen valt op sprinkhanen en strijkplanken, Tereisas.
Maar je verwoordde het zeer goed, smaken en kleuren verschillen  ;)
« Laatst bewerkt op: 25 augustus 2012, 16:03:21 door foots »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
Teazerz stelt zich voor! Nieuw in Den Haag
« Reactie #3 Gepost op: 2 juli 2017, 23:16:42 »
Teazerz bestaat inmiddels niet meer, men is bezig met een nieuw gangbang concept

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Teazerz stelt zich voor! Nieuw in Den Haag
« Reactie #4 Gepost op: 2 juli 2017, 23:27:55 »
Teazerz bestaat inmiddels niet meer, men is bezig met een nieuw gangbang concept
Welkom thuis, frankkinky  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
Teazerz stelt zich voor! Nieuw in Den Haag
« Reactie #5 Gepost op: 2 juli 2017, 23:34:22 »
lol, I am still alive, ik ben alleen wat onwennig hier dus als ik iets verkeerds doe dan hoor ik het wel?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Teazerz stelt zich voor! Nieuw in Den Haag
« Reactie #6 Gepost op: 2 juli 2017, 23:36:10 »
lol, I am still alive, ik ben alleen wat onwennig hier dus als ik iets verkeerds doe dan hoor ik het wel?
Jij doet niks verkeerds, je zou niet durven, en anders krijg je een trap onder je kont ....    :lol

Ga maar lekker door, wij zijn niet zo streng, onze enige regel is dat we het woord CONDOOM mijden als de pest (niet het condoom, maar het woord    ;D :lol :lol :lol :lol :lol       )
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
Teazerz stelt zich voor! Nieuw in Den Haag
« Reactie #7 Gepost op: 18 juni 2018, 02:17:38 »
Teazerz bestaat al ruim een jaar niet meer en de opvolgers bananas suite met een kleine standaard kamer met SM kruis en bad en gangbang mogelijkheden is sinds afgelopen maand ook dicht hoorde ik. Dit is een locatie die steeds van eigenaar wisselt en maar niet van grond lijkt te komen. Ligt ook ongelukkig dieper in Den Haag vanaf de snelweg gezien in een mindere buurt, wellicht is dat het probleem? Den Haag ligt aan zee dus verkeer loopt daar snel vast, zeker rond de spits.