Auteur Topic: Verversrui 28/2, Monica  (gelezen 1705 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Verversrui 28/2, Monica
« Gepost op: 19 augustus 2012, 12:22:31 »
 Naam: Monica
 Nationaliteit: Roemenië , spreekt Engels
 Leeftijd: 20
 Haarkleur: Blond
 Postuur: Slank, C-cup
 Pierings / Tattoo: niet gezien
 mogelijkheden: vingeren, likken, nmc, pmc (voor 10 euro wilde deze dame nog TZ, dus er is meer mogelijk bij haar!!!), golden shower
 Wanneer: dag
 Kosten 70 euro
 
Afgelopen woensdag ben ik weer eens in het skw aan de wandel/rol gegaan. Ik moet zeggen overdag valt de bezetting me een beetje tegen. In de avond is er iets meer, maar nog steeds niet dat ik zeg van jeeeee daar ga ik weer eens vaker naar toe. Maar, na mijn rondje zag ik deze Monica hard haar best doen om alle mannen naar binnen te krijgen. Ik zag dat ze bij een man zelfs haar prijs omlaag gooide naar 40 euro om hem binnen te krijgen…maar dat ter vergeefs. Dus ik ging op haar af. Haar aanbod klonk wel goed 50 euro. Dus ik ben naar binnen gegaan. Ook dat verliep niet helemaal vlotjes. Aangezien ik toch met een rolstoel te maken heb en deze ruimte rolstoel toegangkelijk is, verbaasde het mij dat zij mij als het aan het aan haar lag (in eerste instantie) zij mij naar boven had laten klimmen. Tot ik vroeg of we geen kamer op de begane grond konden gebruiken. Dus dat vroeg ze aan haar collega…en konden we in kamer 2 onze gang gaan. Eenmaal in de kamer ging het snel we speelden met elkaar op het bed en kon haar likken, vingeren (zonder problemen), daarna heeft ze bij mij pmc en hebben we in verschillende standjes geneukt. Waar vele dvp’s toch 20 min. genoeg vinden…..ben ik toch ruim een half uur met haar op de kamer geweest. Al met al, deze dame is wel en aanrader voor velen hoor. Ik denk dat ik wel een herhaling bij deze dame ga doen!!!!
 
Oh ja, deze dame is nog maar 20 dagen ik het skw aan het werk.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Verversrui 28/2, Monica
« Reactie #1 Gepost op: 26 september 2012, 01:11:31 »

 
 
[box title=MONICA]
Land:              ROEMENIË
Taal:              ENGELS, ROEMEENS
Leeftijd:         20-25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            Slank
BH:                 C-cup, echt
Kontje:           Lekker
Haarkleur:      Blond
Haarlengte:    Halflang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC  Likken Vingeren GFE Golden Shower
[/box]

[box title=pro en contra]
+Veel extra's zijn mogelijk.
[/box]
[box title=extra info]
Deze jongedame staat voor veel open, al spreek je best alles op voorhand goed af. Dame werkt overdag.
[/box]