Auteur Topic: Schippersstraat 43/3, Dani  (gelezen 1609 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Schippersstraat 43/3, Dani
« Gepost op: 19 augustus 2012, 15:35:01 »
Naam: Dani
Nationaliteit: Nederlands
Leeftijd: 20
Haarkleur: donker lang haar
Postuur: Slank, C-cup
Pierings / Tattoo: piercing (linker) tepel, navel en tong
mogelijkheden: vingeren,  nmc, pmc
Wanneer: dag
Kosten 50 euro

Afgelopen vrijdag was ik aan het einde van de middag in de Schipperstraat. Na een aantal rondjes kon ik geen keuze maken (en het zwaaien van Monica, zie eerdere beschrijving)…..tot ik langs het raam kwam van deze dame (Dani.) Ze heeft een mooie look en toen ik haar in het Engels aansprak reageerde ze meteen in het Nederlands…dus dat viel ook mee. Ze vertelde dat ze een lief meisje was…dus alle kinky plannen die konden de kast weer in. Maar goed voor de 50,00 euro ben ik toch bij haar binnen gegaan.

Vond het wel even spannend omdat bij het eerste raam de wel bekende Erika stond. Toen ik vroeg aan iemand of ze mij even de drempel op wilde helpen…..was ook de hulp van Erika 0,0. Maar goed, ik ging naar binnen bij Dani. Deze dame komt uit A’dam en is nu 9 dagen in het SKW. Wat ik al zei was dat haar look en spontaniteit het wel bij me deed. Dus ben ik bij haar de trap op geklommen naar haar kamer (1e verdieping.)

Eenmaal boven heeft ze mijn geweer die al klaar stond gewassen en zo waren we klaar om het bed te betreden. Op bed bespraken we nog even wat mogelijk was met elkaar, waarop ik al vertelde dat we alles zonder problemen konden doen. Waar zij niet van houd is dat ze gelikt wordt. Ik begreep nog niet helemaal de link met het feit dat ze een vriend zou hebben, maar ok…..misschien is dat voor haar te intiem.

Op bed speelden we wat met elkaar tepels. Zij heeft in haar linker tepel een piercing (net als haar navel en tong.) Nou….dat vind ik toch altijd wel bijzonder en likt lekker. Ondertussen mocht ik haar dan wel weer vingeren en met haar clitje spelen. 

Daarna hebben we geneukt in verschillende posities en heeft ze mij verschillende momenten afgetrokken. Tijd is niet van belang bij haar….ik ben ruim een half uur of misschien wel langer met haar op de kamer geweest.

Ik had het idee alsof ik toch eerder met haar heb gekamerd. Volgens haar zou dat kunnen omdat ze ook in Den Haag (Geleenstraat) heeft gewerkt….desondanks ze nog maar anderhalf jaar bezig is.

Zo ben ik toch met een goed gevoel weer terug naar huis gegaan.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schipperstraat 43/3, Dani
« Reactie #1 Gepost op: 26 september 2012, 01:00:54 »

 
[box title=DANI]
Land:             NEDERLAND
Taal:              NEDERLANDS, ENGELS
Leeftijd:         20-25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            Slank
BH:                 B- cup, echt
Kontje:           Lekker
Haarkleur:      Bruin
Haarlengte:    Lang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Vingeren GFE
[/box]

[box title=pro en contra]
+Kijkt niet op de tijd.
-Dame houdt niet van likken.
[/box]

[box title=extra info]
Deze Nederlandse dame is een aangenaam alternatief voor deze met Roemeentjes vergeven buurt. Dame werkt overdag.
[/box]